Текущее время: 01 дек 2024, 02:34

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 33 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 13:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 июн 2009, 18:34
Сообщений: 1559
Авто: Ми-8
Город: .....
Этот так называемый приказ пусть засунут себе в топку. Согласно ПКМУ №731 от 28.12.1992г. , ныне действующее, когда различные приказы, распоряжения, указы и т.д. каким либо образом нарушают социально-экономические, политические, личные и другие права, тогда нужно обязательно регистрировать в минюсте. Здесь как видим нарушений масса, можно как я сказал выше посылать в сад.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 13:59 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 09 июн 2009, 18:34
Сообщений: 1559
Авто: Ми-8
Город: .....
Вот собственно и само ПКМУ.

Цитата:
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
від 28 грудня 1992 р. № 731
Київ
Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади
Документ 731-92-п, чинний, остання версія - Редакція від 01.11.2011, підстава 1109-2011-п

2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер.
4. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду (постанови, накази, інструкції тощо), якщо в них є одна або більше норм, що:
а) зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України, Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколами до неї, міжнародними договорами України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, а також з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації;
{Підпункт "а" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 784 від 31.05.2006, № 1688 від 08.12.2006}
б) мають міжвідомчий характер, тобто є обов'язковими для інших міністерств, органів виконавчої влади, а також органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, що не входять до сфери управління органу, який видав нормативно-правовий акт.
{Підпункт "б" пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 531 від 23.05.2009}
5. На державну реєстрацію не подаються акти:
а) персонального характеру (про склад комісій, призначення на посаду і звільнення з неї, заохочення працівників тощо);
б) дія яких вичерпується одноразовим застосуванням, крім актів про затвердження положень, інструкцій та інших, що містять правові норми;
в) оперативно-розпорядчого характеру (разові доручення);
г) якими доводяться до відома підприємств, установ і організацій рішення вищестоящих органів;
д) спрямовані на організацію виконання рішень вищестоящих органів і власних рішень міністерств, інших органів виконавчої влади, що не мають нових правових норм;
е) рекомендаційного, роз'яснювального та інформаційного характеру (методичні рекомендації, роз'яснення, у тому числі податкові, тощо), нормативно-технічні документи (національні та регіональні стандарти, технічні умови, будівельні норми і правила, тарифно-кваліфікаційні довідники, кодекси усталеної практики, форми звітності, у тому числі щодо державних статистичних спостережень, адміністративних даних та інші).
{Підпункт "е" пункту 5 в редакції Постанови КМ № 248 від 26.03.2008}
У разі надходження акта, який не підлягає державній реєстрації, орган державної реєстрації протягом п'яти робочих днів повертає його суб'єкту нормотворення з відповідним обґрунтуванням.
{Пункт 5 доповнено абзацом згідно з Постановою КМ № 1688 від 08.12.2006; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 248 від 26.03.2008}
13. У державній реєстрації відмовляється, якщо нормативно-правовий акт:
{Абзац перший пункту 13 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 1440 від 28.10.2004}
а) не відповідає Конституції та законам України, іншим актам законодавства, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколам до неї, міжнародним договорам України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire;
{Підпункт "а" пункту 13 в редакції Постанови КМ № 1688 від 08.12.2006}
б) видано з порушенням вимог законодавства або без урахування практики Європейського суду з прав людини, зокрема акт:
{Абзац перший підпункту "б" пункту 13 в редакції Постанови КМ № 1688 від 08.12.2006}
порушує чи обмежує встановлені законом права, свободи й законні інтереси громадян, підприємств, установ та організацій або покладає на них не передбачені законодавством обов'язки;
виходить за межі компетенції органу, що його видав;
не відповідає вимогам законодавства про мови;
суперечить установленому порядку ведення діловодства;


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 14:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2012, 12:33
Сообщений: 2188
Авто: Mitsu SpaceStar
Город: Запорожье
FRESH63 писал(а):
Этот так называемый приказ пусть засунут себе в топку. Согласно ПКМУ №731 от 28.12.1992г. , ныне действующее, когда различные приказы, распоряжения, указы и т.д. каким либо образом нарушают социально-экономические, политические, личные и другие права, тогда нужно обязательно регистрировать в минюсте. Здесь как видим нарушений масса, можно как я сказал выше посылать в сад.

Так они не считают, что чего-либо нарушают...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 15:19 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 ноя 2010, 11:10
Сообщений: 8089
Авто: Даибахтунг
Mihail-ves писал(а):
Як він міг пройти затвердження в юстиції!

Минюст ваще не читает эту хрень...

_________________
Если ДК по пути с ВО "Сволотой" (и прочей политической хернёй),
ТО МНЕ НЕ ПО ПУТИ!

пока ситуация не прояснится - объявляю забастовку!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 17:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2009, 23:13
Сообщений: 16684
Откуда: Киев. Штаб квартира "ДК"
Авто: Audi A6 2.8 quattro
Город: Киев
будем отменять в суде..сроки не пропущены


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 18:45 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 20:53
Сообщений: 5750
Авто: разные
vit092 писал(а):
1.8. Діяльність спеціального загону ґрунтується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, конспірації та дотримання режиму секретності.
:lol: :lol: :lol:

ААААААА!!! Мой мозг!!!!
Нахрена им тогда кожанки и Шкоды? На Таврии и в трениках! Ну шоб ваще конспирация была! :D


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 20:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
вротмненоги, я думал vit092 шутит :shock:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 21:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 июн 2012, 00:13
Сообщений: 3004
Откуда: ДК Киев
Авто: Audi 2.8 АКПП
Город: Киев
XoxoL писал(а):
GenDOSa писал(а):
4.3. З метою попередження і припинення злочинів та адміністративних правопорушень та під час проведення цільових заходів зупиняти транспортні засоби в місцях, заборонених вимогами Правил дорожнього руху, крім залізничних переїздів



Поржа :lol:
Уже руки чешутся с ними пообщаться!

_________________
Если человека кусает вампир, он становится вампиром!
Такое впечатление что всех ГАИшников покусали БАРАНЫ!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 21:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 21 июл 2011, 22:48
Сообщений: 2258
Авто: хорошее
Город: malta
Серега 135 писал(а):
XoxoL писал(а):
GenDOSa писал(а):
4.3. З метою попередження і припинення злочинів та адміністративних правопорушень та під час проведення цільових заходів зупиняти транспортні засоби в місцях, заборонених вимогами Правил дорожнього руху, крім залізничних переїздів



Поржа :lol:
Уже руки чешутся с ними пообщаться!

Цитата:
крім залізничних переїздів
:shock:
Да че уж поскромничали...уже бы и на ЖД перездах тормозили бы :lol:

_________________
Массы никогда не знали жажды истины. Они требуют иллюзий, без которых они не могут жить


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2012, 21:46 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 30 июн 2010, 20:53
Сообщений: 5750
Авто: разные
Дончанин писал(а):
Да че уж поскромничали...уже бы и на ЖД перездах тормозили бы :lol:

Не, на ж/д они будут тормозить локомотивы. И то, чисто потому, что больше негде Шкодой подъехать. :D


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 10:44 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2009, 06:53
Сообщений: 2837
Откуда: Днепропетровск
Вот ловите полный текст:


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 28 лютого 2012 року N 164

Про затвердження Положення про спеціальний загін дорожньо-патрульної служби особливого призначення при МВС (підпорядкованого УДАІ)

На виконання наказу МВС від 09.04.2011 N 129дск "Про затвердження штату апарату МВС" та з метою організації роботи спеціального загону дорожньо-патрульної служби особливого призначення при МВС (підпорядкованого Управлінню Державної автомобільної інспекції), визначення його основних завдань і функцій наказую:

1. Затвердити Положення про спеціальний загін дорожньо-патрульної служби особливого призначення при МВС (підпорядкованого Управлінню Державної автомобільної інспекції) (додається).

2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ МВС від 16.02.2009 N 59 "Про затвердження Положення про спеціальний загін дорожньо-патрульної служби особливого призначення при Департаменті Державтоінспекції МВС".

3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра генерал-майора міліції Ратушняка В. І.

4. Наказ надіслати за належністю.

 

Міністр
генерал внутрішньої служби України
В. Ю. Захарченко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС
28.02.2012 N 164


ПОЛОЖЕННЯ
про спеціальний загін дорожньо-патрульної служби особливого призначення при МВС (підпорядкованого Управлінню Державної автомобільної інспекції МВС)


1. Загальні положення

1.1. Спеціальний загін дорожньо-патрульної служби особливого призначення при МВС (підпорядкований Управлінню Державної автомобільної інспекції) (далі - спеціальний загін) є складовою частиною Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ.

1.2. Структура і штатна чисельність спеціального загону затверджується керівництвом Міністерства внутрішніх справ у встановленому порядку.

Особовий склад спеціального загону комплектується на конкурсній основі з працівників органів внутрішніх справ з досвідом роботи в Державтоінспекції та відповідного рівня кваліфікації.

1.3. Спеціальний загін очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади Міністром внутрішніх справ у встановленому порядку. Заступники начальника спеціального загону призначаються на посади і звільняються з посад наказом Міністра внутрішніх справ за поданням начальника Управління Державтоінспекції МВС (далі - УДАІ).

1.4. У своїй діяльності спеціальний загін керується Конституцією України, законами України, актами та дорученнями Президента України, Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України, а також іншими нормативно-правовими актами і цим Положенням.

1.5. Особовий склад спеціального загону має спеціальний формений одяг, нагрудний та нарукавний знак, який затверджується відповідним наказом МВС.

1.6. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення спеціального загону здійснюється відповідно до законодавства за рахунок коштів державного бюджету.

1.7. Спеціальний загін забезпечується матеріально-технічними засобами, у тому числі спеціальними, згідно з установленими нормами належності.

1.8. Діяльність спеціального загону ґрунтується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, конспірації та дотримання режиму секретності.

2. Основні завдання

2.1. Захист життя, здоров'я та майна учасників дорожнього руху, їх законних прав та інтересів, а також інтересів суспільства і держави.

2.2. Забезпечення безпечного і безперешкодного проїзду під час супроводження автомобілів з посадовими особами, стосовно яких здійснюється державна охорона.

2.3. Участь у проведенні спеціальних оперативно-профілактичних та цільових заходів на території держави, спрямованих на забезпечення безпеки дорожнього руху.

2.4. Профілактика, попередження та припинення злочинів і адміністративних правопорушень у сфері дорожнього руху.

3. Функції спеціального загону

3.1. У взаємодії з підрозділами Управління державної охорони України та структурними підрозділами ГУМВС, УМВС здійснює заходи щодо супроводження, а також забезпечення безпечного та безперешкодного проїзду автомобілів з посадовими особами, стосовно яких здійснюється державна охорона, відповідно до вимог Інструкції із забезпечення безпечного і безперешкодного проїзду під час супроводження автомобілів з посадовими особами, стосовно яких здійснюється державна охорона, затвердженої спільним наказом МВС України та Управління державної охорони України від 24.05.2007 N 168дск/148дск, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09.08.2007 за N 923/14190.

3.2. Здійснює контроль за дотриманням власниками транспортних засобів, а також громадянами, посадовими та службовими особами вимог законодавства, додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію.

3.3. Бере участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху, охороні громадського порядку та боротьбі із злочинністю, пов'язаною з використанням транспортних засобів у регіонах зі складною оперативною обстановкою, у тому числі під час проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани).

3.4. У межах компетенції здійснює провадження у справах про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

3.5. У межах компетенції взаємодіє з іншими правоохоронними органами, органами центральної та місцевої виконавчої влади, місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, об'єднаннями громадян, засобами масової інформації з питань забезпечення безпеки дорожнього руху та протидії злочинності.

3.6. У встановленому порядку отримує від органів юстиції, митних та правоохоронних органів необхідну інформацію про митне проходження та оформлення транспортних засобів, нотаріальне посвідчення угод щодо них, перебування транспортних засобів у розшуку, під арештом, у тому числі інформацію, що надходить до органів МВС у рамках міжнародного співробітництва у сфері боротьби із злочинністю.

3.7. Виконує інші функції, передбачені нормативно-правовими актами, що регламентують діяльність Державтоінспекції МВС.

4. Права працівників спеціального загону

4.1. Працівники спеціального загону під час виконання службових обов'язків мають право:

4.1.1. Вимагати від громадян і службових осіб припинення правопорушень та дій, що перешкоджають здійсненню повноважень міліції, виносити на місці усне попередження особам, які допустили малозначні адміністративні порушення, а в разі невиконання зазначених вимог застосовувати передбачені законодавством заходи примусу.

4.1.2. Перевіряти в громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи, необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію.

4.1.3. Відповідно до законодавства складати протоколи про адміністративні правопорушення, накладати адміністративні стягнення на громадян, посадових і службових осіб, які вчинили адміністративне правопорушення, застосовувати інші передбачені законом заходи забезпечення провадження у справах про адміністративні правопорушення, здійснювати в установленому законодавством порядку затримання і особистий огляд громадян, які підозрюються у вчиненні адміністративного правопорушення або злочину, огляд їх речей, транспортного засобу і вантажу, направляти чи забезпечувати доставку зазначених осіб до медичних установ для визначення наявності в їх організмі алкоголю, наркотичних, психотропних чи токсичних речовин, якщо результат огляду необхідний для підтвердження або спростування факту правопорушення, об'єктивного розгляду.

4.1.4. Відповідно до законодавства вживати необхідних заходів для розшуку злочинців, транспортних засобів, якими незаконно заволоділи, та водіїв, що залишили місце скоєння дорожньо-транспортної пригоди.

4.1.5. Забороняти подальший рух та відстороняти від керування транспортними засобами водіїв у випадках, передбачених законодавством.

4.1.6. Самостійно чи у взаємодії з підрозділами ДАІ ГУМВС, УМВС обмежувати та забороняти рух транспорту, пішоходів на окремих ділянках автомобільних доріг і вулиць у випадках затримання злочинців, проведення в установленому порядку масових заходів або в разі виникнення загрози безпеці дорожнього руху, під час стихійного лиха, оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної екологічної ситуації, аварій, катастроф чи інших надзвичайних подій.

4.1.7. Зупиняти транспортні засоби відповідно до вимог законодавства, а в разі наявності підстав, визначених Інструкцією з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженою наказом МВС від 27.03.2009 N 111, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 26.06.2009 за N 576/16592, проводити перевірку ідентифікаційних номерів агрегатів та здійснювати інші заходи, передбачені цим наказом, з метою розкриття правопорушень, попередження, припинення протиправних дій чи запобігання конфліктним ситуаціям.

4.1.8. Застосовувати до правопорушників заходи фізичного впливу, спеціальні засоби і зброю у випадках і в порядку, передбачених законодавством.

4.1.9. Доставляти водія з транспортним засобом для проведення експертного дослідження у разі виявлення ознак підробки водійських документів або ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів.

4.1.10. Проводити перевірку зупинених транспортних засобів, їх водіїв та пасажирів за базами даних автоматизованих інформаційно-пошукових систем МВС, а у визначених законодавством випадках з вмотивованим рапортом доставляти водія, пасажирів, транспортні засоби, документи, вантажі до територіальних органів внутрішніх справ для подальшого розгляду та прийняття рішення згідно зі статтею 97 Кримінально-процесуального кодексу України.

4.1.11. У випадках та порядку, передбачених законодавством, тимчасово затримувати транспортні засоби і доставляти їх, у тому числі з використанням спеціальних автомобілів-евакуаторів, на спеціальні майданчики чи стоянки для зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів.

4.1.12. Використовувати в установленому порядку спеціальні технічні прилади, технічні засоби для виявлення і фіксації порушень вимог Правил дорожнього руху, огляду водіїв на стан сп'яніння, примусової зупинки транспортних засобів чи тимчасового їх затримання.

4.1.13. Виявляти та припиняти перевезення з порушенням законодавства вантажів, наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів, зброї, боєприпасів тощо.

4.2. Під час проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) працівники загону самостійно чи спільно з працівниками інших служб органів внутрішніх справ здійснюють:

- розшук і затримання осіб, що розшукуються органами дізнання, слідства та суду, які ухиляються від відбування кримінального покарання, виявлення водіїв та пасажирів, які незаконно перевозять зброю, боєприпаси, вибухові пристрої та речовини, наркотичні засоби, а також тих, які підозрюються в скоєнні інших злочинів;

- перевірку транспортних засобів з метою виявлення нелегальних мігрантів, порушення митних правил та дотримання іноземними громадянами та особами без громадянства встановлених для них правил в'їзду, виїзду, перебування і транзитного проїзду на транспортних засобах через територію України.

4.3. З метою попередження і припинення злочинів та адміністративних правопорушень та під час проведення цільових заходів зупиняти транспортні засоби в місцях, заборонених вимогами Правил дорожнього руху, крім залізничних переїздів.

4.4. Спеціальний загін відповідно до покладених на нього завдань має права, передбачені Законами України "Про міліцію", "Про дорожній рух" та іншими нормативно-правовими актами, що регулюють його діяльність та діяльність Державтоінспекції.

5. Начальник спеціального загону

5.1. Здійснює безпосереднє керівництво діяльністю спеціального загону, несе персональну відповідальність за стан службової дисципліни, виконання вимог цього Положення і повинен постійно їх контролювати.

5.2. Затверджує посадові інструкції працівників спеціального загону, контролює їх виконання, визначає ступінь відповідальності своїх заступників, організовує забезпечення відбору, розстановки, переміщення і професійної підготовки особового складу та контролює дотримання особовим складом законності.

5.3. Забезпечує своєчасне та якісне виконання доручень керівництва МВС та Управління ДАІ.

5.4. Відповідає за зберігання та належний стан озброєння, боєприпасів, службових транспортних засобів, засобів зв'язку та спеціальних технічних засобів.

5.5. Забезпечує взаємодію спеціального загону з іншими службами й підрозділами ОВС, органами державної влади та місцевого самоврядування.

5.6. З метою навчання особового складу, обговорення та вивчення актуальних проблем боротьби зі злочинністю, забезпечення безпеки дорожнього руху та безпеки громадян забезпечує організацію проведення консультації з науковцями та висококваліфікованими фаховими спеціалістами.

5.7. Особисто здійснює прийом громадян, що звернулися з питань, пов'язаних з діяльністю спеціального загону.

5.8. Забезпечує розгляд запитів і звернень народних депутатів України, звернень і запитів громадян, підприємств, установ, організацій, а також публікацій і повідомлень у ЗМІ з питань, що належать до компетенції підрозділу, у межах повноважень організовує розгляд і надання відповіді.

5.9. Подає начальникові Управління ДАІ пропозиції щодо присвоєння спеціальних звань, призначення, переміщення та звільнення з посад підлеглого особового складу, а також його заохочення чи накладення дисциплінарних стягнень.

5.10. Надає пропозиції керівництву Управління ДАІ щодо встановлення посадових окладів працівникам спеціального загону в розмірах, визначених законодавством, надбавок, доплат, інших додаткових видів грошового забезпечення, преміювання відповідно до їх особистого внеску в діяльність підрозділу, порушує клопотання щодо надання матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань та на оздоровлення в межах асигнувань.

5.11. Забезпечує реалізацію державної політики з питань державної таємниці та контроль за її збереженням, а також технічний захист інформації в підрозділі.

5.12. Бере безпосередню участь у розробленні та наданні керівництву МВС відповідних пропозицій щодо вдосконалення застосування норм законодавства у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

5.13. Здійснює інші повноваження, які належать до компетенції Державтоінспекції, передбачені законодавством України і нормативно-правовими актами МВС.

 

Начальник УДАІ МВС
генерал-майор міліції
В. М. Лозовий

 

_________________
Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected]
Я верю многим, но черт может попутать каждого ...
Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай.
Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 10:49 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2012, 12:33
Сообщений: 2188
Авто: Mitsu SpaceStar
Город: Запорожье
Уже выложили. Второе сообщение в теме...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 13:07 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 окт 2009, 06:53
Сообщений: 2837
Откуда: Днепропетровск
тоды ой....

_________________
Сперва победи, а потом сражайся!!! E-mail: [email protected]
Я верю многим, но черт может попутать каждого ...
Сбит с ног — сражайся на коленях, идти не можешь — лежа наступай.
Украинцы не Россияне, они воевать не любят, но умеют. А Россияне любят! но не умеют...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 06 июл 2012, 18:17 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 окт 2010, 20:36
Сообщений: 412
Откуда: Закарпатье
Авто: Renault
Город: Берегово
Kir писал(а):
vit092 писал(а):
1.8. Діяльність спеціального загону ґрунтується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, конспірації та дотримання режиму секретності.
:lol: :lol: :lol:

ААААААА!!! Мой мозг!!!!
Нахрена им тогда кожанки и Шкоды? На Таврии и в трениках! Ну шоб ваще конспирация была! :D

Поддерживаю на все 100% :D :D :D

_________________
Украинский гаишник в жизни видел многое, но толпу активистов Дорожного Контроля, выкрикивавших: "Ну, ни хрена себе !Что за стоянка в зоне действия знака 3.34 под знаком 5.35.1 ?" - вспоминают с ужасом до сих пор.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 июл 2012, 16:27 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2009, 09:03
Сообщений: 259
Откуда: Чернігівщина
Авто: ***
Город: Ічня
cylons писал(а):
Kir писал(а):
vit092 писал(а):
1.8. Діяльність спеціального загону ґрунтується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, конспірації та дотримання режиму секретності.
:lol: :lol: :lol:

ААААААА!!! Мой мозг!!!!
Нахрена им тогда кожанки и Шкоды? На Таврии и в трениках! Ну шоб ваще конспирация была! :D

Поддерживаю на все 100% :D :D :D


Тоді для повної конспірації необхідна ще назва - "Загін 007"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 33 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: