Текущее время: 04 мар 2025, 17:22

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 18:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
Два постановления с протоколами по рекламе: порушений визначений порядок погодження з ДАІ розміщення реклами на тротуарі перед магазином.

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 18:52 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
Burger писал(а):
Два постановления с протоколами по рекламе: порушений визначений порядок погодження з ДАІ розміщення реклами на тротуарі перед магазином.

раздел ОБЩИЕ ЮРИДИЧЕСКИЕ ВОПРОСЫ.

в чем вопрос???


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 19:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
Во всем!!! Как быть с такими штрафами...Законно это или нет-если говорить об общих юридических вопросах

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 20:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
₴пт...шото так много помощи...

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 20:52 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 май 2009, 12:59
Сообщений: 1891
Авто: любое
Город: ZP
Burger писал(а):
₴пт...шото так много помощи...

Так давай по порядку:кто,где,когда? Статьи в протоколе?Ну не первый же день на форуме.

_________________
Памятки водителю (обновление от 4.08.2012)
http://turbobit.net/5ynluwvtlwwi.html


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 21:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
Цитата:
Центрально-Міському районному суду
м. Кривого Рогу Дніпропетровської області
Позивач: *
Відповідач: Заступник начальника відділу Державної автомобільної інспекції з обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та автомобільно-технічної інспекції підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, майор міліції
Мараховський Петро Григорович
50069, м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська,11 засоби зв’язку; тел. 26-14-09, 74-11-94

та Відділ ДАІ ГУМВС України в Дніпропетровській області з обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та автомобільно-технічної інспекції.
50069, м. Кривий Ріг, вул. Волгоградська, 11, засоби зв`язку: тел. 26-14-09, 74-11-94

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
Про визначення дій посадової особи у винесенні постанови про адміністративне правопорушення та накладення штрафу незаконними
Даний позов підлягає розгляду у судах на підставі ч.3 ст.288 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
23 червня 2010 року службовою особою – інспектором ОДР відділу Державної автомобільної інспекції з обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та автомобільно-технічної інспекції підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, старшим лейтенантом міліції, Кучмою Іваном Костянтиновичем, було складено протокол АР №199245. Після цього 03 липня 2010 заступником начальника відділу Державної автомобільної інспекції з обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та автомобільно-технічної інспекції підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, майором міліції, Мараховським Петром Григоровичем винесено постанову АЕ № 218*** по справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.2 ст.140 КпАП України, про накладення на мене, *, адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 510 (п’ятсот десять) гривень 00 копійок.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з наступних підстав.
23 червня 2010 року співробітник міліції Кучма І.К. прийшов на територію приміщення, що розташоване за адресою м. Кривий Ріг, вул. Я****, 1, та використовується мною з метою ведення комерційної діяльності. Співробітника міліції цікавило, хто саме розмістив навпроти входу до приміщення інформаційний щит, з видами послуг що тут надаються та стрілкою, що вказує на місце де саме ці послуги надаються. Я підтвердила власноручне розміщення такого щита. Після чого, представник ДАІ повідомив мені про те, що дана конструкція є рекламоносієм, і його розташування повинно бути узгоджене у встановленому порядку з органами ДАІ та зафіксував це в протоколі про адміністративне правопорушення АР № 199***. Не розуміючи використаного терміну «рекламоносій», я зазначила в поясненнях до протоколу, що не знала про необхідність погодження встановленої мною конструкції з органами ДАІ, оскільки не мала на меті своїми діями щодо її встановлення, рекламувати види комерційної діяльності якими займаюсь. Згаданий щит є мобільною конструкцією та встановлювався мною лише на час, що відповідає графіку роботи салону і слугував вказівником споживачам, інформуючи їх про те, де саме знаходиться дане приміщення. 20 липня 2010 мені по пошті надійшов лист з Відділу ДАІ м. Кривого Рогу в якому містилась постанова про адміністративне правопорушення АЕ № 218*** від 03 липня 2010 року, винесена заступником начальника відділу Державної автомобільної інспекції з обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та автомобільно-технічної інспекції підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, майором міліції, Мараховським Петром Григоровичем.
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм права, суперечить вимогам закону, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Пункт 32.1 Правил Дорожнього руху та частина 2 статті 140 КпАП України, справді містять в своєму тексті термін – «рекламоносій», який і був використаний співробітниками ДАІ, але при цьому не існує жодного нормативного акту, який би надавав сформульоване законодавцем визначення цього терміну. А отже, за таких підстав, немає можливості встановити за якими саме критеріями певний виріб можна визнати таким, що містить ознаки «рекламоносія», та притягнути до відповідальності за його розміщення без погодження з ДАІ.
2. Припускаю, що співробітники міліції мали на увазі, що я розмістила зовнішню рекламу своїх послуг за допомогою спеціальної конструкції, проте чомусь не навели таких понять ані у протоколі, ані у постанові про адміністративне правопорушення. Законодавець визначає терміни «зовнішня реклама» та «спеціальна конструкція» у таких нормативних документах: Закон України «Про рекламу»: зовнішня реклама – реклама, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг. Та Постанова Кабінету Міністрів України № 2067 від 29 грудня 2003 року «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами», що містить термін «спеціальні конструкції»: спеціальні конструкції - тимчасові та стаціонарні рекламні засоби (світлові та несвітлові, наземні та неназемні (повітряні), плоскі та об'ємні стенди, щити, панно, транспаранти, роли, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, екрани, панелі, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі, тощо), які використовуються для розміщення реклами.
Отже, як бачимо з наведених визначень, конструкція що була мною розміщена, може підпадати під визначення «спеціальної конструкції» лише за умови визнання її такою, що використовується для розміщення реклами.
Хочу звернути увагу суду на те, що у пункті 6 статті 9 Закону України «Про рекламу» наводиться перелік правил та дозволених місць розміщення інформаційних вивісок та табличок: вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, що належать цій особі, вид її діяльності, час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, де знаходиться власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу в таке приміщення, не вважається рекламою. З чого випливає, що інформаційний щит, розміщений біля входу до приміщення, не може вважатися спеціальною конструкцією для розміщення зовнішньої реклами. Крім того він не був виставлений до проїзної частини, знаходився в одному метрі від споруди та не заважав і не міг заважати ані водіям, ані пішоходам, що рухались по вул. Янова. Вважаю за необхідне додати, що ширина тротуару по даній вулиці становить близько 8 метрів.
3. Вважаю, що інспектор Кучма І. К. , помилково визнав розміщену мною конструкцію, такою, що має на меті розповсюдження реклами. Але, прошу звернути увагу на неприпустимість складання протоколу про адміністративне порушення та винесення постанови про притягнення до адміністративної відповідальності співробітниками ДАІ ще й з таких підстав: відповідно до пункту 16 Постанови Кабінету Міністрів України № 2067 від 29 грудня 2003 року «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» законодавцем визначений виключний перелік умов, за наявності яких дозвіл на встановлення спеціальної конструкції яка використовується для розміщення реклами потребує погодження з органами ДАЇ, а саме - у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування.
Відповідно до цього, маю повідомити, що я не розміщувала жодних конструкцій, що використовуються для розповсюдження зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів, зупинок транспорту загального користування.
4. Як вказано у підпункті а) п. 32.1 Правил дорожнього руху України з органами Державтоінспекції узгоджується розміщення в смугах відведення автомобільних доріг або червоних лініях міських вулиць і доріг та їх штучних спорудах кіосків, павільйонів, рекламоносіїв, пересувних торговельних пунктів, а також на прилеглих територіях, будинках, спорудах - адміністративних приміщень підприємств, установ та організацій, місць торгівлі та надання послуг. У відповідності до Закону України «Про планування і забудову територій» та Правил забудови у м. Кривому Розі червоні лінії - це визначені в містобудівній документації відносно пунктів геодезичної мережі межі існуючих та запроектованих вулиць, доріг, майданів, які відмежовують території мікрорайонів, кварталів та території іншого призначення. Жодного документа, що підтверджує внесення вул. Янова до червоної лінії міських вулиць мені надано не було. Крім того вказана вулиця не відмежовую території мікрорайонів, кварталів та території іншого призначення. Також, у відповідності до Закону України про «Про автомобільні дороги» смугою відведення є земельні ділянки, що надаються в установленому порядку для розміщення автомобільної дороги. Виходячи з вищевикладеного можна зробити висновок, що вул. Янова не входить до червоної лінії вулиць м. Кривого Рогу, а місце де була розташована конструкція (край тротуару біля будівлі) – не є смугою відведення автомобільних доріг, а отже узгодження розміщення рекламоносіїв по вул. Янова не є обов’язковим.
Необхідно зазначити, про те що при винесенні постанови була грубо порушена ст.33 КпАП України, яка зобов’язує при накладенні стягнення враховувати характер вчиненого правопорушення, особи порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом’якшують відповідальність. Заступник начальника відділу Державної автомобільної інспекції з обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та автомобільно-технічної інспекції підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області проігнорував даний обов’язок та не врахував будь-які фактичні дані, що мали б значення для винесення постанови про адміністративне правопорушення та накладення штрафу. Мараховський Петро Григорович, з невідомих для мене причин, виніс рішення про накладення на мене штрафу у максимально можливому розмірі, що передбачає санкція ч.2 ст.140 КпАП України, що свідчить про упередженість у вирішенні справи та необ’єктивність службової особи.
Вважаю за потрібне додати, що обставини порушення, засоби та методи його фіксації правопорушення підлягають детальному з`ясуванню у відповідача по справі, так як саме на нього, у відповідності із ч.2 ст.71 КАС України, покладено обов`язок доказування правомірності своїх дій.
Натомість слід вказати, що згідно приписів Конституції України ніхто не зобов`язаний доводити свою невинуватість у вчиненні правопорушення.
Вважаю за необхідне додати, що інспектор не долучив до справи показання свідків, та будь-якими іншими доказами підтвердив викладені у постанові обставини.
За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною вище постановою, що дає підстави для скасування постанови АЕ № 218066 по справі про адміністративне правопорушення відносно *.
Вважаю, що мої конституційні права та свободи були порушені, і з метою їх захисту, згідно ч.2 ст.276 КпАП України, я вимушений у встановлений законом строк звернутися до суду.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 17, 19, 20, 71, 104, 105, 106, 162 КАС України, 14-1, 251, 258, 276 КпАП України, -
ПРОШУ СУД:
1. Визнати дії посадової особи – заступника начальника відділу Державної автомобільної інспекції з обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та автомобільно-технічної інспекції підпорядкованого УДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, майор міліції, Мараховського Петра Григоровича, по винесенню постанови АЕ № 218*** по справі про адміністративне правопорушення від 03.07.2010 р. неправомірними.
2. Скасувати постанову про адміністративне правопорушення АЕ № 218*** від 03.07.2010 р.
3. Закрити провадження по справі

Додатки:
1. Копія позовної заяви.
2. Копія постанови про адміністративне правопорушення.
3. Копія протоколу про адміністративне правопорушення.



« » 2010 р.

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 21:04 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
Стоял стенд с рекламой возле магазина. Тротуар широкий. ПРиехали гайцы-написали протокол ч.2 ст.140; 32.2 а) ПДД. Через некоторое время пришло постановление

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 21:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 май 2009, 12:59
Сообщений: 1891
Авто: любое
Город: ZP
Burger писал(а):
Стоял стенд с рекламой возле магазина. Тротуар широкий. ПРиехали гайцы-написали протокол ч.2 ст.140; 32.2 а) ПДД. Через некоторое время пришло постановление

На каком основании???? Они имели право по этой статье составлять протокол???

ПДД 32.1. З органами Державтоінспекції узгоджуються:

а) розміщення в смугах відведення автомобільних доріг або
червоних лініях міських вулиць і доріг та їх штучних спорудах
кіосків, павільйонів, рекламоносіїв, пересувних торговельних
пунктів, а також на прилеглих територіях, будинках, спорудах -
адміністративних приміщень підприємств, установ та організацій,
місць торгівлі та надання послуг;

КУПАП ч.2 ст.140 Порушення визначеного законодавством порядку погодження з
Державною автомобільною інспекцією: встановлення рекламоносіїв,
технічних засобів організації дорожнього руху, проведення
будь-яких робіт на автомобільних дорогах, вулицях, залізничних
переїздах; розроблення проектної документації на будівництво,
реконструкцію і ремонт автомобільних доріг, вулиць, залізничних
переїздів та об'єктів дорожнього сервісу; здійснення пасажирських
перевезень за встановленими маршрутами руху транспортних засобів
загального користування -

тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до
двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на
посадових осіб, громадян - суб'єктів господарської діяльності -
від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян.

_________________
Памятки водителю (обновление от 4.08.2012)
http://turbobit.net/5ynluwvtlwwi.html


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 21:35 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 29 июн 2009, 10:10
Сообщений: 3032
Откуда: КР
Авто: cdti
Город: КР
Посмотрел-вроде бы имели...хотя другая статья говорит что вроде бы нет...вобщем на этом не стал зацикливаться...решил писать по сути.

_________________
Любишь кататься-люби и катайся


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 21:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
Burger писал(а):
Посмотрел-вроде бы имели...хотя другая статья говорит что вроде бы нет...вобщем на этом не стал зацикливаться...решил писать по сути.

написано хорошо. То что serg82 говорит нужно уточнить и при необходимости добавить.

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 21:58 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 дек 2009, 22:09
Сообщений: 122
Откуда: АР КРЫМ
Burger писал(а):
Порушення визначеного законодавством.



ЗАКОНОДАТЕЛЬСТВОМ а ни ПДД. Т.к. ПДД это не закон.
Вот пусть законные основания найдут.
Если бы в КОАПе как в других статьях было написано "нарушение правил дорожного движения ...."

_________________
http://www.antigai.at.ua- ЗАЩИТА ПРАВ ВОДИТЕЛЕЙ


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 22:17 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
а какую сумму написали штрафа?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 22:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 мар 2010, 09:58
Сообщений: 2147
Авто: СN GLC 4х4
Город: Кривой Рог
Dimansh писал(а):
а какую сумму написали штрафа?

дык написано 510 в иске.

_________________
Знай, паскуда, вольных!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 20 июл 2010, 22:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 25 апр 2010, 15:05
Сообщений: 7191
Откуда: Николаев
Авто: Escalade
Город: ...
ааа в иске 510 точно


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Штраф за рекламу ч.2 ст.140 КоАП
СообщениеДобавлено: 21 июл 2010, 19:52 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Справа 3–40/10
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

04.02.2010 року Сосницький районний суд в складі головуючого судді Стельмаха А.П. при секретарі Циганок О.М., розглянувши у відкритому судовому засіданні в смт. Сосниця справу про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця та жителя ІНФОРМАЦІЯ_2, фізичної особи - підприємця, за ст. 188-28 КУпАП,
В С Т А Н О В И В:
За адміністративним протоколом серії СВ №081037 від 28.12.2009 року виявлено, що ОСОБА_1 будучи відповідальною особою не виконав припис (погодження рекламоносія «Шиномонтаж») №43 від 24.12.2009 р.
В судовому засіданні особа, яка притягується до адміністративної відповідальності свою вину у скоєнні зазначеного правопорушення не визнав.
Ст.ст. 245, 280 КУпАП встановлюють завдання у справах про адміністративні правопорушення, а саме: своєчасне, всебічне, повне і об’єктивне з’ясування всіх обставин справи, вирішення її в точній відповідності із законом.
Відповідно до ст. 188-28 КУпАП невиконання законних вимог (приписів) посадових осіб Державної автомобільної інспекції Міністерства внутрішніх справ України щодо усунення порушень правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху .
Згідно Типових правил розміщення зовнішньої реклами затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 р. N 2067 зовнішня реклама розміщується на підставі дозволів та у порядку, встановленому виконавчими органами сільських, селищних, міських рад відповідно до цих Правил (п. 3); дозвіл погоджується з власником місця або уповноваженим ним органом (особою) і спеціально уповноваженим органом з питань містобудування та архітектури; на вимогу робочого органу (відділ, управління, інший виконавчий орган або покладати відповідні функції на існуючий відділ, управління селищної ради) дозвіл погоджується з Державтоінспекцією - у разі розміщення зовнішньої реклами на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування (п. 16).
Отже, Правила розміщення зовнішньої реклами встановлюють вичерпний перелік умов, за яких дозвіл підлягає погодженню з ДАІ. У решті випадків погоджувати дозвіл із ДАІ не вимагається.
Крім того, всупереч вимогам п. 4.5. Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 лютого 2009 р. N 77 під час складання протоколу про адміністративне правопорушення, передбаченого статтею 188-28 КУпАП, щодо невиконання законних вимог посадових осіб Державтоінспекції МВС щодо усунення порушень правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, не доданий акт обстеження ділянки вулично-шляхової мережі.
Дослідивши матеріали справи, суд приходить до висновку, що в діях особи, яка притягується до адміністративної відповідальності відсутні ознаки правопорушення передбаченого ст. 188-28 КУпАП.
Керуючись ст. 256 КУпАП суд ,-
П О С Т А Н О В И В:
Провадження у справі закрити за відсутністю у діях ОСОБА_1 складу зазначеного правопорушення за скоєння правопорушення передбаченого ст. 188-28 КУпАП .
Суддя:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 15 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 16


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: