Текущее время: 09 мар 2025, 23:04

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 37 ]  На страницу 1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 12:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
Все чаще в видео можно видеть как инспектор ГАИ останавливает автомобиль, причиной остановки называет "спецоперация бла-бла-бла" и требует предъявить документы, а позже требует на основании этой спецоперации открыть капот для проверки номеров узлов и агрегатов.

Но согласно недавним изменениям в ЗУОМ в ст.11 ч.21-1 написано что при спецоперациях ГАИ дано право только проверять документы и все:
Цитата:
21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі:
...
проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні
плани) для перевірки документів на право користування і керування
транспортним засобом,

т.е полномочий для сверки номеров и агрегатов ЗУОМ, который имеет высшую силу над ПДД, при спецоперациях не дает

Кто что думает по этому вопросу?

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 13:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
все вірно.
тобто якщо бачить ,що водій підкований,тоді починає паралельно трусити,про орієнтування на угон,і як правило ,в хід йдуть номера кузова.
думаю,треба зразу дзвонити на 102,і заявляти що проти громадянина скоюються протиправні дії,та перевищення службових повноваженнь.
нічого не відкривати до приїзду 102-і все після парочки таких звінків,вони не полізуть,і відпустять з миром.
варіант коли приїде 102-вимагати під складання протоколу затримання,і після цього ,в присутності 2 свідків,показувати номера агрегатів.
все сказане імхо,і залежить від водія.
час в такому випадку,не на користь гайцям,якимм-треба потім і рапорт писати,і 100 раз начальству пояснювати,а при наявності відео-його бока ,вилізуть боком,щей після всього підкріпити парочкою скарг і позовом до суду.
все рівно треба,з цим щось робити.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 13:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Ну да, так і є.
Взагалі проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом це повна єрунда, яка суперечить п.2 ст.11 ЗУоМ. У внутрішніх інструкціях такі цільові заходи теж не передбачені, а є тільки плани "Перехват", "Сирена" і ще начеб "Буран" для затримання небезпечних злочинців і викрадених автомобілів.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 13:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
aphalin писал(а):
а є тільки плани "Перехват", "Сирена" і ще начеб "Буран" для затримання небезпечних злочинців і викрадених автомобілів.

правильно,в 111 є конкретно,не хочеться шукати,що цільові заходи вони мають проводити разом з іншими службами
тобто-машина в угоні-добре-яка операція прводиться і де працівники міліції,з інших служб.якось так.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 13:43 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
N 10802, 29.12.2006, Лист, Міністерство внутрішніх справ України
Про перевірки на дорогах
(діє)


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Л И С Т
29.12.2006 N 10802

У Міністерстві внутрішніх справ України розглянуто звернення.
Інформуємо, що відповідно до Закону України "Про міліцію" Державна автомобільна інспекція є структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, а її працівники мають спеціальні звання.
Правовою основою діяльності Державтоінспекції є Конституція України, Закон України "Про міліцію", інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, декрети, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України.
У пункті 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" викладені права працівників міліції щодо зупинки транспортних засобів у межах дотримання Правил дорожнього руху та наявності даних про протиправне використання транспортного засобу, які є визначальними, але не вичерпними. Разом з тим законодавець не може передбачити вичерпний перелік причин для зупинки.
Так, при проведенні загальнодержавних операцій, метою яких є захист національних інтересів держави, зупинка транспортних засобів здійснюється відповідно до визначених завдань, що є загальноприйнятою практикою для більшості європейських держав. У зв'язку з тим, що на сьогодні законодавство України приводиться у відповідність із вимогами європейських стандартів, практика зупинки транспортних засобів під час конкретно вказаних загальнодержавних операцій відповідає вимогам чинного законодавства України.
Також інформуємо, що в разі зупинки транспортного засобу працівником міліції водій має право знати причину зупинки, перевірки та огляду транспортного засобу, прізвище і посаду особи державного органу, яка здійснює нагляд за дорожнім рухом, що регламентується п. 2.14 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306.
Порядок адміністративного огляду регламентовано статтею 264 Кодексу України про адміністративні правопорушення і не може тлумачитися на власний розсуд.
У разі проведення адміністративного затримання, огляду особи чи транспортного засобу, вилучення документів або речей працівником міліції складається протокол або робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання. Спроба особи, яка здійснила адміністративне правопорушення, перешкодити законній вимозі працівника міліції щодо проведення огляду самого правопорушника або транспортного засобу можуть кваліфікуватися за статтею 185 ("Злісна непокора законному розпорядженню або вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, військовослужбовця") та статтею 122-3 ("Перешкоджання проведенню огляду транспортних засобів") КУпАП.
Перевірка відповідності вантажу наявним документам здійснюється у випадках проведення загальнодержавних операцій. У разі коли огляд не потребує додаткових зусиль щодо доступу до транспортних засобів, огляд здійснюється візуально, що не суперечить вимогам чинного законодавства. При здійсненні адміністративного затримання та огляду вантажу, доступ до якого обмежено, оформлення вказаної процесуальної дії здійснюється відповідно до статті 264 КУпАП.
Міністр В.Цушко

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 13:54 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Сообщение, не относящиеся к теме
пішохід писал(а):
N 10802, 29.12.2006, Лист, Міністерство внутрішніх справ України
Про перевірки на дорогах
(діє)


МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
Л И С Т
29.12.2006 N 10802

У Міністерстві внутрішніх справ України розглянуто звернення.
Інформуємо, що відповідно до Закону України "Про міліцію" Державна автомобільна інспекція є структурним підрозділом Міністерства внутрішніх справ України, а її працівники мають спеціальні звання.
Правовою основою діяльності Державтоінспекції є Конституція України, Закон України "Про міліцію", інші законодавчі акти України, постанови Верховної Ради України, укази і розпорядження Президента України, декрети, постанови і розпорядження Кабінету Міністрів України, нормативні акти Міністерства внутрішніх справ України.
У пункті 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" викладені права працівників міліції щодо зупинки транспортних засобів у межах дотримання Правил дорожнього руху та наявності даних про протиправне використання транспортного засобу, які є визначальними, але не вичерпними. Разом з тим законодавець не може передбачити вичерпний перелік причин для зупинки.
Так, при проведенні загальнодержавних операцій, метою яких є захист національних інтересів держави, зупинка транспортних засобів здійснюється відповідно до визначених завдань, що є загальноприйнятою практикою для більшості європейських держав. У зв'язку з тим, що на сьогодні законодавство України приводиться у відповідність із вимогами європейських стандартів, практика зупинки транспортних засобів під час конкретно вказаних загальнодержавних операцій відповідає вимогам чинного законодавства України.
Також інформуємо, що в разі зупинки транспортного засобу працівником міліції водій має право знати причину зупинки, перевірки та огляду транспортного засобу, прізвище і посаду особи державного органу, яка здійснює нагляд за дорожнім рухом, що регламентується п. 2.14 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 року N 1306.
Порядок адміністративного огляду регламентовано статтею 264 Кодексу України про адміністративні правопорушення і не може тлумачитися на власний розсуд.
У разі проведення адміністративного затримання, огляду особи чи транспортного засобу, вилучення документів або речей працівником міліції складається протокол або робиться відповідний запис у протоколі про адміністративне правопорушення або в протоколі про адміністративне затримання. Спроба особи, яка здійснила адміністративне правопорушення, перешкодити законній вимозі працівника міліції щодо проведення огляду самого правопорушника або транспортного засобу можуть кваліфікуватися за статтею 185 ("Злісна непокора законному розпорядженню або вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, військовослужбовця") та статтею 122-3 ("Перешкоджання проведенню огляду транспортних засобів") КУпАП.
Перевірка відповідності вантажу наявним документам здійснюється у випадках проведення загальнодержавних операцій. У разі коли огляд не потребує додаткових зусиль щодо доступу до транспортних засобів, огляд здійснюється візуально, що не суперечить вимогам чинного законодавства. При здійсненні адміністративного затримання та огляду вантажу, доступ до якого обмежено, оформлення вказаної процесуальної дії здійснюється відповідно до статті 264 КУпАП.
Міністр В.Цушко
Міліцейський брєд, читать гидко.
Цитата:
У пункті 21 статті 11 Закону України "Про міліцію" викладені права працівників міліції щодо зупинки транспортних засобів у межах дотримання Правил дорожнього руху та наявності даних про протиправне використання транспортного засобу, які є визначальними, але не вичерпними.
Типова позиція Міністерства, що нічого вичерпного в законах немає. Мені колись представник міністерства в суді з піною на губах доводив, що МВС може засекречувати інформацію на власний розсуд, бо "в законі не можна всього прописати, кваліфікувати, визначити, встановити і т.д.".

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 14:01 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
ЗУ "Про мiлiцiю" Стаття 5. Діяльність міліції та права громадян- Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом. Ніякі виняткові обставини або вказівки службових осіб не можуть бути підставою для будь-яких незаконних дій або бездіяльності міліції.
________________

на всякий случай

http://www.minjust.gov.ua/0/23318


...........Правовий порядок в Україні необхідно реально підтримувати на засадах, відповідно до яких ніхто не міг би бути примушеним робити те, що не передбачено законодавством, а органи державної влади та місцевого самоврядування діяли б на підставі повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
http://www.ombudsman.kiev.ua/d_02_1.htm

__________________________-
...Рекомендует правительствам государств-членов руководствоваться в их внутреннем
законодательстве и практике, а также в их кодексах поведения для полиции
принципами, изложенными в Европейском кодексе полицейской этики,
II. Правовые основы полиции


2. Полиция является государственным органом, который должен учреждаться законом.

3. Полицейские операции всегда должны проводиться в соответствии с внутренним
законодательством страны и с теми международными нормами, с которыми страна
согласилась.


4. Регулирующее полицию законодательство должно быть доступным для граждан и
достаточно ясным и конкретным; при необходимости оно должно дополняться
иными нормативными актами – также ясными и доступными для граждан.

5. Сотрудники полиции подпадают под действие тех же законов, что и обычные
граждане; исключения из этого принципа могут быть оправданы только тогда, когда
они направлены на обеспечение нормальной деятельности полиции в
демократическом обществе.
http://polis.osce.org/library/f/2687/14 ... T-2687-RU-Европейский%20кодекс%20полицейской%20этики.pdf
III.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 14:34 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 янв 2011, 15:54
Сообщений: 711
Откуда: дЫрпень сити
Авто: пропилЪ
Город: Ирпень/Буча
пішохід писал(а):
Спроба особи, яка здійснила адміністративне правопорушення, перешкодити законній вимозі працівника міліції щодо проведення огляду самого правопорушника або транспортного засобу можуть кваліфікуватися за статтею 185 ("Злісна непокора законному розпорядженню або вимозі працівника міліції, члена громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону, військовослужбовця")
Так ВСУ вроде ж принял на пленуме решение, что 185 касается только нарушений общественного порядка...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 14:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 23 дек 2010, 22:04
Сообщений: 6489
Откуда: LT
Авто: Sonata NF 2.0 CRDi
Город: Вильнюс
ironic писал(а):
Так ВСУ вроде ж принял на пленуме решение, что 185 касается только нарушений общественного порядка...

письмо 2006 года(до вступления решения ВСУ) и там не этом главная ценность того письма по этой теме, а необходимость наличия протокола админзадержания или протокола админнарушения для проверки узлов и агрегатов

_________________
Помощь с LT авто: покупка, продажа, перерегистрация, техосмотр, страховка, доверенность, регистрация предприятий в Литве. Временный ввоз нерезидентам, ввоз авто на з/ч.
e-mail: [email protected].
Мой видеоканал: http://youtube.com/yuralful, мой сайт: http://bespredeldai.at.ua


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 14:53 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
Ключевыми вопросами при проведении спецопераций на мой взгляд являются:
1. Касаются ли они всех водителей?
2. Что служит подтверждением проведения таких операций?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 15:11 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 15 авг 2011, 13:03
Сообщений: 2243
Откуда: Somewhere in time
Авто: есть %)
Город: виртуальный
Накрапать запросик в нашу местную гаи?

Сообщение, не относящиеся к теме
Начальнику ГАИ г. Луганска
Шевченко Вячеславу Ивановичу
91008, г. Луганск, ул.Линева, 150
Заявитель:
Адрес:
Почтовый адрес:

Информационный запрос.
Пользуясь своими правами, гарантированными Заявителю Конституцией и Законами Украины, а также пользуясь ч. 1 ст. 20 Закона Украины «Про доступ к публичной информации», а также согласно Закона о милиции, ст. 3 «Принципи діяльності міліції», абзац 2 «Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку та заходи щодо його зміцнення.»

Согласно Конституции Украины ст. 6 абзац 2: «Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України».

Согласно Закона Украины «О милиции», ст. 5 «Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом.».

Согласно ст. 11 «21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі…
проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб»

Согласно действующих Правил Дорожного Движения Украины, пункта 2.4
«На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також: …
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;

ПРОШУ
не позднее пяти рабочих дней со дня получения данного запроса дать Заявителю мотивированный ответ:
1. Имеет ли право инспектор ДПС в случае остановки транспорта по причине «Проведения целевых мероприятие(операция, отработок, оперативних планов), отступать от исполнения Закона Украины «О милиции», а именно требовать от водителя исполнения пункта Правил Дорожного Движения 2.4 б) (сверять номера агрегатов и комплектность транспортного средства)
2. Письменный ответ прошу отослать на почтовый адрес Заявителя, который указан в данном запросе.
Статья 212-3. Нарушение права на информацию
Неправомерный отказ в предоставлении информации, несвоевременное или неполное предоставление информации, предоставление информации, не соответствующей действительности, в случаях, когда такая информация подлежит предоставлению на запрос гражданина или юридического лица в соответствии с законами Украины "Об информации" (2657-12), "О доступ к публичной информации "(2939-17)," Об обращении граждан "(393/96-ВР), « О доступе к судебным решениям "(3262-15) и" О принципах предотвращения и противодействия коррупции "(3206-17) , -влечет наложение штрафа на должностных лиц от двадцати пяти до пятидесяти необлагаемых минимальных доходов граждан.
Повторное на протяжении года совершение нарушения из числа предусмотренных частью первой настоящей статьи, за которое лицо уже подвергалось административному взысканию, -влечет наложение штрафа на должностных лиц от пятидесяти до восьмидесяти необлагаемых минимальных доходов граждан.

_________________
Cessante causa, cessat effectus


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 15:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
SergeyAS писал(а):
Накрапать запросик в нашу местную гаи?

Сообщение, не относящиеся к теме
Начальнику ГАИ г. Луганска
Шевченко Вячеславу Ивановичу
91008, г. Луганск, ул.Линева, 150
Заявитель:
Адрес:
Почтовый адрес:

Информационный запрос.
Пользуясь своими правами, гарантированными Заявителю Конституцией и Законами Украины, а также пользуясь ч. 1 ст. 20 Закона Украины «Про доступ к публичной информации», а также согласно Закона о милиции, ст. 3 «Принципи діяльності міліції», абзац 2 «Діяльність міліції є гласною. Вона інформує органи влади і управління, трудові колективи, громадські організації, населення і засоби масової інформації про свою діяльність, стан громадського порядку та заходи щодо його зміцнення.»

Согласно Конституции Украины ст. 6 абзац 2: «Органи законодавчої, виконавчої та судової влади здійснюють свої повноваження у встановлених цією Конституцією межах і відповідно до законів України».

Согласно Закона Украины «О милиции», ст. 5 «Міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом.».

Согласно ст. 11 «21-1) зупиняти транспортні засоби лише в разі…
проведення цільових заходів (операції, відпрацювання, оперативні плани) для перевірки документів на право користування і керування транспортним засобом, документів на транспортний засіб»

Согласно действующих Правил Дорожного Движения Украины, пункта 2.4
«На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також: …
б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;

ПРОШУ
не позднее пяти рабочих дней со дня получения данного запроса дать Заявителю мотивированный ответ:
1. Имеет ли право инспектор ДПС в случае остановки транспорта по причине «Проведения целевых мероприятие(операция, отработок, оперативних планов), отступать от исполнения Закона Украины «О милиции», а именно требовать от водителя исполнения пункта Правил Дорожного Движения 2.4 б) (сверять номера агрегатов и комплектность транспортного средства)
2. Письменный ответ прошу отослать на почтовый адрес Заявителя, который указан в данном запросе.
Статья 212-3. Нарушение права на информацию
Неправомерный отказ в предоставлении информации, несвоевременное или неполное предоставление информации, предоставление информации, не соответствующей действительности, в случаях, когда такая информация подлежит предоставлению на запрос гражданина или юридического лица в соответствии с законами Украины "Об информации" (2657-12), "О доступ к публичной информации "(2939-17)," Об обращении граждан "(393/96-ВР), « О доступе к судебным решениям "(3262-15) и" О принципах предотвращения и противодействия коррупции "(3206-17) , -влечет наложение штрафа на должностных лиц от двадцати пяти до пятидесяти необлагаемых минимальных доходов граждан.
Повторное на протяжении года совершение нарушения из числа предусмотренных частью первой настоящей статьи, за которое лицо уже подвергалось административному взысканию, -влечет наложение штрафа на должностных лиц от пятидесяти до восьмидесяти необлагаемых минимальных доходов граждан.
Між іншим на такі запити з проханням ро*яснити закони вони можуть не відповідати, бо це не публічна інформація. Обов*язок тлумачити закони покладається на апарат ВРУ.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 15:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 15 авг 2011, 13:03
Сообщений: 2243
Откуда: Somewhere in time
Авто: есть %)
Город: виртуальный
aphalin писал(а):
Між іншим на такі запити з проханням ро*яснити закони вони можуть не відповідати, бо це не публічна інформація. Обов*язок тлумачити закони покладається на апарат ВРУ.


А кто пишет про законы. Я интересуюсь исключительно деятельностью милиции - могут ли они положить на закон для исполнения п2.4.б)

_________________
Cessante causa, cessat effectus


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 15:43 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
SergeyAS писал(а):
А кто пишет про законы. Я интересуюсь исключительно деятельностью милиции - могут ли они положить на закон для исполнения п2.4.б)
А це по вашому не тлумачення закону?

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 янв 2012, 15:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 15 авг 2011, 13:03
Сообщений: 2243
Откуда: Somewhere in time
Авто: есть %)
Город: виртуальный
aphalin писал(а):
SergeyAS писал(а):
А кто пишет про законы. Я интересуюсь исключительно деятельностью милиции - могут ли они положить на закон для исполнения п2.4.б)
А це по вашому не тлумачення закону?


Так согласно ЗУоМ они обязаны информировать о своей деятельности общественность.

_________________
Cessante causa, cessat effectus


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 37 ]  На страницу 1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 47


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: