Ориентировку попросить можно! Покажут наврядли... Можно позвонить в Доверие и у них уточнить наличие такой ориентировки и заодно наличие этого гайца в этом районе!!! А вообще нужно говорить, что нет такой причины! Твоя остановка - это задержание! В законе о милиции есть только три причины для остановки (задержания), и про ориентировки там явно ничего не сказано! Он тебе будет говорить про приказ 111, а ты его не обязан и не должен знать и выполнять! ЕСТЬ ЗАКОН!!! ОН И ГЛАВНЕЙ И ДЛЯ ВСЕХ!!! ...ну а если эти остановки постоянные, нужно писать жалобы на них О беспречинных остановках! Толку мало конечно от них, но и плюсов для гайцов тоже в них нет никаких! Останавливать просто так точно перестанут!!! по-крайней мере те на кого уже катали жалобы!
Вот один из примеров таких жалоб! Корректируем каждый под себя: Жалобы на незаконную остановку транспортного средства (примеры, ответы ГАИ и прокуратуры)
Начальнику УДАІ в м. Донецьку пр. Павших Комунарів, 75, 83023
П.І.Б. АДРЕСА
СКАРГА НА НЕЗАКОННІ ДІЇ СПІВРОБІТНИКА ДПС
«23» листопада 2009 р., в 3 години 32 хвилини на перехресті б-ра Шевченка та вул. 50-Гвардійської девізії під час керування транспортним засобом ______________ державний номер _________________ мене було зупинено співробітником ДПС Бороха Константином Семеновичем (№ посвідчення 057801, № нагрудний жетон № 0268, патрульний автомобіль Skoda Octavia державний номер 05 1639) Зазначений співробітник ДАІ не представився, на протиріччя вимогам ч.2 ст.5 Закону України «Про міліцію», і усі вказані відомості про нього стали відомі вже у процесі подальшого спілкування. Коли я, забажавши реалізувати своє право, передбачене ч.1 ст.16 Закону України «Про дорожній рух», п.2.14 «в» ПДР, зна¬ти причину зупинки транспортного засобу, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: «Проверка документов». Після того, як я передав співробітнику міліції свої документи (посвідчення водія, технічний паспорт на автомобіль, талон до посвідчення водія), він зажадав щоб я вийшов з машини і відкрив багажник. Без двох свідків і протоколу огляду я відмовився це зробити на підставі ст. 60 Конституції України, після поступили погрози в мою адресу. Зазначені дії співробітника міліції я вважаю незаконними з таких підстав. У відповідності до Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ (затверджено Поста¬новою KM України від 14 квітня 1997 р. № 341), а саме п. 5 ч. 5 зазначеного Положення, Державтоінспекція має право: зупи¬няти транспортні засоби у разі порушення вимог правил, норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднен¬ня довкілля, а також у разі наявності даних про те, що вони ви¬користовуються з протиправною метою. Як видно з наведеного, цей перелік є вичерпним. Ніяких інших підстав для зупинки транспортного засобу зазначене Положення не знає і це недаремно. У відповідності до ст. 11 Закону України «Про міліцію», міліція має право: перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи, необхідні для з'ясування питання що¬до додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію. Тобто єдиною підставою для перевірки документів особи може бути підозра щодо громадянина у вчиненні ним право¬порушення. Мені про будь-які підозри про вчинені мною пра¬вопорушення співробітником міліції повідомлено не було. У відповідності до ст.19 Конституції України, посадові (службові) особи органів державної влади можуть діяти ви¬ключно у межах, способом та у порядку, що прямо передбачені законом. Своїми діями співробітник міліції порушив вимоги пунктів 6.25, 7.2, 7.3, 15.5 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служ¬би Державтоінспекції МВС України (затвердженої Наказом МВС від 27.03.2009 № 111) щодо забезпечення безперебійного руху транспортних засобів. Вочевидь, що безпричинні або з тих причин, що не передбачені законодавством, зупинки транспортного засобу, порушують законодавство, нормативні документи, які регулю¬ють діяльність підрозділів ДПС та МВС взагалі, а також пору¬шують мої права, як учасника руху. На підставі викладеного, керуючись статей 5-7 Закону України «Про звернення громадян», ПРОШУ: 1) Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової особи ДАІ, яка вчинила дії, що порушують законодавство, та керівників підрозділу ДАІ, які допускають такі порушення працівниками при організації несення ними служби. 2) Дати відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України «Про звернення громадян». «23» листопада 2009 р. ________________
_________________ Вор должен сидеть в тюрьме! Нарушающих законы инспекторов - в зоопарк к зёбрам!!!
|