олег алексеевич писал(а):
Cot
Выражаю олегу алексеевичу благадарность и свое уважение за содействие в составление администратвного иска. Выкладую отредактированый иск. Решение выставлю позже
На моє прохання показати фото чи відео кінозйомку яке, зазначено в протоколі ВА № 092 від 12.10.2010 року інспектор Добровольський М.А. мені не надав.Згідно ст.268 КУпАП я маю право знайомитись з матеріалами справи,але інспектор Добровольський М.А своїми неправомірними діями обмежив мої права зазначені у ст.268 КУпАП і не ознайомив з матеріалами справи,а саме-не пред'явив докази які підтверджують скоєння мною правопорушення.
__-На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 19, 55, 59, Конституції України, ст., ст., 9, 10, 11, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 268, 278, 279, 280, 283, 285, 287, 288, 289 КУпАП,ст. 18, 104, 105, 106, Кодексу адміністративного судочинства України,
уважно читай ще раз свій позов і те що я добавив/виділив.
2. Визнати дії інспектора ДПС ххххххххххх ххххххххххххххх неправомірними при винесенні постанови №хххх.
До Кіровського районного суду
М. Кіровоград
Позивач хххххххххх
Хххххххххххххххххххххххх
хххххххххххххххххххх
25009
Відповідач 1: УДАІ при УМВС
В Кіровоградській області
Вул.. Панфіловців 22
Тел.. 35 75 88
25030
Відповідач 2: Інспектор
дорожньої служби
Патрульної служби хххххххххххххххххххххх
Вул.. Панфіловців 22
35 75 88
25030
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
Про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення та оскарження дій інспектора ДПС ДАІ з приводу складання постанови про адміністративне порушення
Цей адміністративний позов підлягає розгляду у судах на підставі частини 3 статті 288 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи, і не містить винятку для постанов, винесених у порядку статті 14-1 КУпАП України.
Я, хххххххххххххххххх, паспорт серіяхххххххххххххх, виданий хххххххххххРВхххххххххххххххххххххххххххххххххххххххххх.
1х січня 2010 року близько 11год. 15 хв.керуючи автомобілем Форд-Фокус, державний номер хххххххххххх проїжаючи перехрестя вул., пр..Правди, вул., Жовтневої Революції, вул., Яновоского , здійснював поворот на право з крайньої правої полоси вул.,пр., Правди на вул.. Жовтневої Революції на дозволяючи сигнал світлофора, попередньо пропустивши пішоходів які переходили дорого по пішохідному переході по вул., Жовтневої Революції. Був зупинений інспектором ДАІ ххххххххххххххххх. Зі слів працівника ДАІ хххххххххххххххххх. я в’їхав на перехрестя та не виїхав у наміченому напрямку. Був складений протокол ВА хххххххх від хх.хх.2010 року та постанова ВА хххххх від хх10.2010 року про адміністративне правопорушення і з фотографовано на побутовий фотоапарат моє нібито правопорушення. Зазначені протокол та постанова не відповідають обставинам справи. Я, здійснював поворот згідно правила дорожнього руху, свою вину не визнаю.
На мене було накладено штраф у розмірі 450 грн., але не вказано, чому саме ця сума була вибрана як штраф. Згідно із ст. 252 КУпАП України, яка зобов’язує інспектора ДАІ, що проводив фотофіксацію, «оцінити докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом і правосвідомістю», проте, інспектор ДАІ не провів ніякого дослідження обставин нібито мого правопорушення, так як мені не було надано права пояснити свої дії. Також, ст. 280 КУпАП України передбачає необхідність при розгляді справи адміністративного правопорушення з'ясувати, «чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи», що не було зроблено у моєму випадку для прийняття рішення о розмірі штрафу. Тому оцінка правопорушення, яке скоїв нібито я, була проведена не повністю, і розмір штрафу не є об'єктивним.
В протоколі вказано, що додаються фото. В той же час нічого не сказано що за фото, яке відношення має до даної справи коли і ким було з фотографовано та яким приладом.
Під час складання протоколу у поясненнях я написав про свою незгоду з обвинуваченнями. На моє прохання показати фото чи відео кінозйомку яке, зазначено в протоколі ВА № ххххххххвід хх.хх.2010 року інспектор хххххххххххххххххххх мені не надав.
Згідно ст.268 КУпАП я маю право знайомитись з матеріалами справи,але інспектор ххххххххххххххххх своїми неправомірними діями обмежив мої права зазначені у ст.268 КУпАП і не ознайомив з матеріалами справи,а саме-не пред'явив докази які підтверджують скоєння мною правопорушення. Представити документи на використання технічного засобу який використовував інспектор хххххххххххххххх. також відмовився та в грубій предвзятій формі сказав: «Воно тобі не треба, будеш платити штраф ».
Згідно Закону України ст.. 10-15 «Про метрологію метрологічну діяльність на вимірювання у сфері, у якій їх результати можуть бути використані в якості доказу у справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен технічний засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про сертифікацію та допуск даного типу засобів фото-кінозйомки для використання.
Також згідно п.20.2. та 18.10. інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньої патрульної служби Державтоінспекції МВС України від 27.03.2009 року забороняється застосування технічних засобів та приладів, які не пройшли метрологічної повірки.
Технічний засіб чи прилад, КУпАП 20.4., який використовується підрозділом ДПС, заводиться окремий журнал обліку використання технічних приладі та технічних засобів. Журнал заповнюється командиром підрозділу ДПС, що видав прилад досвіченому підлеглому працівнику в справному стані.
До того ж, слід вказати, що відповідно до ст., 71.ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх в даному випадку покладено на відповідача.
За таких умовах у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
Відповідно до ст.. 3 Конституції – Конституція України має навищу юридичну силу. Закони та інші нормативні-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норма конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Відповідно до ст.. 24 Конституції – громодянини мають рівні конституційні права та свободи та є рівними перед законом.
Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
На підставі викладеного та керуючись ст.ст. 3, 6, 19, 55, 59, 64 Конституції України, ст., ст., 9, 10, 11, 21, 22, 23, 33, 34, 35, 268, 278, 279, 280, 283, 285, 287, 288, 289 КУпАП, ст. 18, 104, 105, 106, Кодексу адміністративного судочинства України.
ПРОШУ
1. Скасувати постанову по справі про адміністративне правопорушення ВА № хххххххх від хх січня 2010 року про накладене на мене штрафу у сумі 450 грн.
2. Визнати дії інспектора ДПС хххххххххххххххххххнеправомірними, щодо виписки постанови.
3. Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП звільнити мене від сплати державного мита.
Додаток:
1.Копія постанови про накладання адміністративного стягнення ВА № ххххххххххх від ххххххх року.
2. Копія позовної заяви – 2 аркуша
4. Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу – 1 аркуш.
5. Копія протоколу про адміністративне правопорушення ВА №хххххххххх від хх.01.2010року – 1 аркуш