Текущее время: 10 мар 2025, 10:06

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 23 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22 июн 2011, 20:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
UraGun писал(а):
нарушал ли я фактически ПДР в тот раз,

не порушував
UraGun писал(а):
как фамилия инспектора, который меня остановил,

труба пвна,вони що зовсім тупі
UraGun писал(а):
результат суда по поданному мной исковому заявлению.

один з варіантів,як їм поступити,це вже чую не вперше.
UraGun писал(а):
Видимо сработал повторный инфозапрос на СВБ и министра МВС.


звичайно але не розслабляйся.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июн 2011, 20:55 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 23:12
Сообщений: 149
Авто: Malolitrazh
пішохід писал(а):
звичайно але не розслабляйся.


Не напрягаться - моё кредо :) всё нужно делать с холодным разумом.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 июл 2011, 11:22 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 23:12
Сообщений: 149
Авто: Malolitrazh
эпопея продолжается.

Направлены два идентичных инфозапроса. Один начальнику инспектора-преступника, второй в СВБ Тернополя. Инфозапросы касаются именно процедуры проведения проверки по факту расследования преступления совершенного инспектором. В ответ, от СВБ получена стандартная отписка, мол мы вам уже ответили, от начальника инспектора ответа вообще нет. Ниже приведу текст инфозапроса. На данный момент, думаю нужно составлять иски на начальника инспектора и СВБ Тернополя, за игнорирование обращений гражданина. Вопрос. Предусмотрена ли материальная ответственность чинуш, за нарушение закона про звернення громадян ? Думаю кроме требования обязать мерзавцев ответить на мой инфозапрос, попросить у суда, обязать их перечислить гривен по 600-1000 моральной компенсации, но только не мне а на счёт государственного фонда защиты детей. Как бы правильно это сформулировать, и как потом проконтролировать исполнение решения суда, если оно конечно будет в мою пользу. Думается мне, такая постановка вопроса компенсации моральных ущербов убивает сразу двух зайцев. И наказывает чинуш-преступников рублем, и не даёт нагрузки на бюджет, что важно для судов, они ой как не любят заставлять этих педерастов платить гражданам. Как вы считаете ? Есть у кого подобные документы ? Я имею в виду примеры исков по игнорированию инфозапросов. Кстати, я же написал и "свидетелям". Один вообще не проживает по указанному в протоколе адресу, второй моё письмо получил, но не отвечает. ДУмаю пора подавать в суд и на них. Есть образцы какие ? Заранее спасибо.

Начальнику ОВБ в Тернопільскій області
СВБ ГУБОЗ МВС України
Кольцову Эдуарду Станиславовичу
46000, м. Тернопіль, вул. Валова,11
тел. (0352) 52-67-15

Командиру ОР ДПС ОДДЗ ВДАІ УМВС
України в Тернопільській області, майору міліції
Микиташ Р.О.
м. Тернопіль, 46003
вул. Котляревського ,24
тел. Не відомий

Від

ИНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

В середині січня 2011р., мною отримано від тернопільського відділу ДАІ протокол ВО ****, та адмінпостанову ВО *****. Протокол та постанову було підроблено інспектором Нога Б.П. в частині внесення до неї неіснуючих свідків, та інформації про мою відмову від підписання протокола та постанови. Обставини справи були іншими.
2 січня 2011 р., мене дійсно було зупинено інспектором, але від підписання протокола я не відмовлявся, навпаки, я хотів внести до протокола відомості, про те, що мною подано клопотання про перенесення розгляду справи до суду за місцем моєї реєстрації, і необхідність отримання мною правової допомоги, що передбачено діючим законодавством, зокрема КУпАП та Конституцією. Після того, як я заявив клопотання інспектору, він відповів, що в такому разі складе на мене чомусь два протокола, я відповів, що не заперечую, це його право. Забравши мої документи, інспектор пішов нібито складати протоколи. Але через кілька хвилин, мої документи мені повернув вже інший інспектор. На мої запитання про протоколи, я отримав подвійне підтвердження, що вони не складалися, а документи були потрібні для запису в журнал реєстрації зупинених транспортних засобів. Тим не менш мені було надіслано підроблений протокол і адміністративну постанову.
Закони України вимагають від мене, як свідомого громадянина, повідомляти про злочини, скоєні посадовими особами.
Для цього мною підготовлено заяву про злочин до прокуратури. Але надіслані мені копії протоколу і постанови заповнено недбалим і неохайним чином, можливо с метою свідомого ускладнення для читання. Прізвища, Ім’я, по батькові та адреси людей зазначених в якості свідків написано без можливості прочитання. Відсутні поштові індекси. А саме ця інформація, необхідна мені для подання до прокуратури. Мною направлено позовну заяву до Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя про скасування цієї справи, її прийнято до розгляду. Також направлено інформаційні запити до тернопільського ДАІ, з вимогою надати необхідні дані по «свідках» і проведенню службової перевірки зазначених мною фактів. З метою запобігання ігноруванню мого звернення, копії запитів також надсилались на адресу міністра МВС. Керівництво тернопільського ДАІ відповіло, що визнає зазначену мною підробку документів своїм підлеглим правомірною, а за адресами «свідків» мені потрібно звернутись до Запорізького ДАІ. Відповідь такого роду є цілком прогнозованою, зважаючи на рівень корупції в нашій державі. Керівництво інспектора свідомо бреше покриваючи дії своїх підлеглих. Якщо всі документи надіслано в Запорізьке ДАІ, то як керівники інспектора змогли б здійснити ефективну перевірку стосовно цього злочину ? Або, якщо перевірку було проведено, то чому не збережено матеріали перевірки, в яких безперечно зазначено адреси свідків, яких для цього мали опитати ?
При підготовці письмової відповіді на мій запит, прошу керівництво ДАІ Тернопільської області зважати на той факт, що наведені питання не стосуються дій саме інспектора-правопорушника, а стосуються дій осіб, що повинні були провести перевірку наведених мною фактів. Наведені питання потребують вичерпних відповідей і стосуються саме мене.


Враховуючи наведене, прошу Вас :
1. Надати інформацію, якими розпорядженнями, інструкціями та законами України, повинна користуватись особа, що проводить внутрішню перевірку подібного злочина з боку свого підлеглого інспектора.
2. Чи повинні були бути опитаними особи, зазначені в якості свідків в підробленому протоколі.
3. Які дії для з’ясування обставин справи має провести особа що проводить таку перевірку.
4. Чи мають обов’язок підрозділи, що складають документи стосовно водіїв залишати у себе дані стосовно обставин справи, адрес свідків і т.інш. Яким документом передбачається це робити, або передбачається не залишати таких даних в підрозділі, що склав протокл та постанову проти водія.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 июл 2011, 10:39 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
UraGun
ненадання відповіді, відмова в наданні інформації на інфозапит, надання неповної інформації, або несвоєчасне надання інформації - це є адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст.212-3 КУпАП, за що передбачена відповідальність на посадових осіб 425-850 грн.
КУпАП писал(а):
Стаття 212-3. Порушення права на інформацію

Неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або
неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає
дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на
запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України
"Про інформацію" ( 2657-12 ), "Про доступ до публічної інформації"
( 2939-17 ), "Про звернення громадян" ( 393/96-ВР ), "Про доступ
до судових рішень" ( 3262-15 ) та "Про засади запобігання і
протидії корупції" ( 3206-17 ), -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від
двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян.


Тільки є одна проблема.
Ці справи про адміністративні правопорушення розглядає суд, а складати протоколи уповноважена прокуратура. Думаю найпоширенішою підставою для уникнення від покарання буде затягування часу, щоб минуло 3 міс з дня вчинення правопорушення.
Проте треба намагатись притягнути до відповідальності, нехай гайці дають хабарі прокурорам.

Я нещодавно писав подібне звернення до прокуратури, перероби під себе:

Цитата:
Прокурору м. Києва
Мельнику А.С.

ХХХХХХХХХ ХХХХХХХ ХХХХХХХХ
м. ХХХХХХХ, вул. ХХХХХХХХ, б ХХ, кв ХХ

ЗАЯВА
(про вчинення адміністративного правопорушення)

01.01.2011 всупив у дію Податковий Кодекс України. Цим кодексом скасовується низка законів, зокрема ЗУ "Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів" відповідно до якого власники транспортних засобів сплачували відповідний податок. В цьому законі також визначалось певне коло осіб, які мали пільги по сплаті вказаного податку. Натомість Податковим кодексом підвищується акцизний збір на бензини з 132 євро/тона до 182 євро/тона.
Відповідно до РОЗДІЛУ XIX. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ Податкового Кодексу України ( Закон вiд 02.12.2010 № 2755-VI) на законодавчому рівні поставлено Кабінету Міністрів України завдання:
…..«4. Кабінету Міністрів України:
запровадити починаючи з 1 січня 2011 року механізм компенсації втрати частини доходів у зв'язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного збору з пального для фізичних осіб, які користувалися пільгами щодо сплати податку з власників транспортних засобів щодо одного легкового автомобіля (мотоколяски) з об'ємом циліндрів двигуна до 2500 куб. см чи одного мотоцикла з об'ємом циліндрів двигуна до 750 куб. см або одного човна моторного чи катера (крім спортивного) з довжиною корпусу до 7,5 м, а саме осіб, які зазначені:
у пунктах 1 і 2 частини першої статті 14 Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" ( 796-12 );
статтях 4-11 Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" ( 3551-12 );
статтях 6 і 8 Закону України "Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні" ( 3721-12 );
інвалідів незалежно від групи інвалідності (у тому числі дітей-інвалідів за поданням органів соціального захисту).
Щорічно передбачати кошти на зазначені цілі у державному бюджеті на відповідний рік;»…
Я маю статус учасника бойових дій, тобто це питання стосується мене безпосередньо, тому 24.05.2011 р. мною було направлено інформаійний запит (в додатках) до Кабінету Міністрів України, в якому я просив надати мені відповідь на наступні запитання:
1. повідомити про розроблений механізм повернення надмірно сплачених коштів пільговикам;
2. надати перелік нормативно-правових актів які регламентують даний механізм;
3. повідомити який орган уповноважений повертати вказані кошти.
10.06.2011 р. я отримав відповідь (в додатках) на свій інформаційний запит від Відділу по роботі із зверненнями громадян Департаменту забезпечення документообігу, контролю та роботи із зверненням громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України, за підписом заст. директора Департаменту, зав Відділом Андрієм Чорноіваном, в якій мені було просто повідомлено, що мій лист перенаправлено до Міністерства соціальної політики, Міністерства фінансів та Міністерства внутрішніх справ для розгляду та надання мені відповіді.
19.06.2011 р. я отримав лист (в додатках) від Департаменту ДАІ у відповідь на мій інформаційний запит де, як і передбачалось, повідомляється, що дане питання не відноситься до компетенції МВС. Відповідь на мій інформаційний запит, що був перенаправлений Секретаріатом КМУ до Міністерства соціальної політики та Міністерства фінансів я не отримав досі з вказаних міністерств.
Вважаю таку відповідь Секретаріату КМУ неприйнятною, та такою що порушує мої громадянскі права з наступних підстав:
- Розділом ІХ (Прикіневі положення) Податкового кодексу України поставлено завдання Кабінету Міністрів України запровадити починаючи з 1 січня 2011 р. механізм компенсації втрати частини доходів певному колу громадян, що мали пільги з оподаткування відповідного податку. Тобто, якщо завдання давалось Кабінету Міністрів України, то і розпорядником запитуваної мною інформації є саме Кабінет Міністрів України, проте з невідомих мені причин відповідь по суті питань мені не була надана, натомість мій запит було перенаправлено до трьох міністерств.
- Відповідно до ч.1 ст. 14 ЗУ "Про доступ до публічної інформаії":
розпорядники інформації зобов"язані:
6) надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.
- Відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ "Про доступ до публічної інформації":
відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.
- Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ "Про доступ до публічної інформації":
розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.
Проте, як зазначалось вище, завдання запровадити механізм повернення коштів видавалось саме Кабінету Міністрів України, тобто він і є розпорядником запитуваної мною інформації. Механізм або запроваджений, або ні, якщо КМУ своїм розпорядженням зобов"язав вказані міністерства запровадити вказаний механізм, то навіть в такому випадку у відповіді на мій запит мав би повідомити мені про таке розпорядження, та про наслідки його виконання міністерствами, та про мотиви перенаправлення мого запиту до інших розпорядників інформації. Тобто, КМУ не мав жодних підстав переправляти мій запит до вказаних міністерств.
Вважаю, що Кабінет Міністрів України таким чином намагається уникнути надавати відповідь на мій інформаційний запит.
Крім того, вважаю, що Міністерство соціальної політики України та Міністерство фінансів України також порушують мої права та чинне законодавство взагалі не надавши будь-яку інформацію на мій інформаційний запит, який було перенаправлено Секретаріатом КМУ до вказаних міністерств.
Відповідно до ч.1 ст. 24 ЗУ "Про доступ до публічної інформації":
відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації на запит;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього Закону;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
Таким чином, ненадання інформації, надання неповної інформації на мій запит, є порушення, за яке передбачена відповідальність по ч.1 ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення:
неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації", "Про звернення громадян" та "Про доступ до судових рішень".
Відповідно до ст. 255 КУпАП:
у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
11) прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури (частина друга статті 127-1, стаття 188-32, 188-35, стаття 212-3).

В зв"язку з вищевикладеним,
ПРОШУ:
1. Скласти протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 212-3, вчинене заступником директора Департаменту забезпечення документообігу, контролю та роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України Андрієм Чорноіваном, за неправомірне ненадання інформації.
2. Скласти протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 212-3, вчинене працівниками Міністерства соціальної політики України відповідальними розглядати звернення громадян, за неправомірне ненадання відповіді на інформаційний запит.
3. Скласти протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 212-3, вчинене працівниками Міністерства фінансів України відповідальними розглядати звернення громадян, за неправомірне ненадання відповіді на інформаційний запит.
4. Направити вказані протоколи до районного суду для розгляду справ про адміністративні правопорушення.
5. Надіслати мені копії вказаних протоколів про адміністративне правопорушення та копії супроводжуючих листів про направлення протоколів до суду.

ДОДАТКИ:
1. Копія інформаційного запиту;
2. Копія відповіді Секретаріату КМУ на інформаційний запит.
3. Копія відповіді Департаменту ДАІ на інформаційний запит.

люблю, цілую

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 июл 2011, 09:48 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 23:12
Сообщений: 149
Авто: Malolitrazh
Дуже дякую, друже Skamar !
готовлю заяву про злочин в прокуратуру. Сегодня получил ответ от начальника того инспектора, выкладываю скан ответа этого чинуши, который продожает покрывать преступление своего подчинённого.
Итак в инфозапросе мной біли задані такие вопросы:

1. Надати інформацію, якими розпорядженнями, інструкціями та законами України, повинна користуватись особа, що проводить внутрішню перевірку подібного злочина з боку свого підлеглого інспектора.
2. Чи повинні були опитуватись особи, зазначені в якості свідків в підробленому протоколі.
3. Які дії для з’ясування обставин справи має провести особа що проводить таку перевірку.
4. Чи мають обов’язок підрозділи, що складають документи стосовно водіїв залишати у себе дані стосовно обставин справи, адреси свідків і т.інш. Яким документом передбачається це робити, або передбачається не залишати таких даних в підрозділі, що склав протокол та постанову проти водія.

Вот что отвечает будущая жертва прокурорского расследования :
Изображение

ниже заява про злочин, подготовленная мной для прокуратуры. Вопрос. Как чего переделать, и как красивее обосновать незаконность такого ответа со стороны чинуши-начальника ? То, что запрашиваемые мной данные не представляют никакой тайны и являются открытой информацией - и козе понятно. Где берётся обоснование незаконности подобной отписки ?

Прокурору Тернопільської області
Мельничук Івану Івановичу
46000, м.Тернопіль,
вул. Листопадова, 4

від
.....


ЗАЯВА ПРО ЗЛОЧИН

Ця заява подана в порядку ст.95 КПК України,яка надає право громадянину повідомити органи прокуратури про вчинений злочин.
Суть справи:
В середині січня 2011р., поштою мною отримано протокол ВО ******, та адмінпостанову ВО ****** від тернопільського відділу ДАІ. Протокол та постанову було підроблено інспектором Нога Б.П. в частині внесення до неї неіснуючих свідків, та інформації про мою відмову від підписання протокола та постанови. Обставини справи були іншими.
2 січня 2011 р., мене дійсно було зупинено інспектором, але від підписання протокола я не відмовлявся, навпаки, я хотів внести до протокола відомості, про те, що мною подано клопотання про перенесення розгляду справи до суду за місцем моєї реєстрації, і необхідність отримання мною правової допомоги, що передбачено діючим законодавством, зокрема КУпАП та Конституцією. Після того, як я заявив клопотання інспектору, він відповів, що в такому разі складе на мене чомусь два протокола, я відповів, що не заперечую, це його право. Забравши мої документи, інспектор пішов нібито складати протоколи. Але через кілька хвилин, мої документи мені повернув вже інший інспектор. На мої запитання про протоколи, я отримав подвійне підтвердження, що вони не складалися, а документи були потрібні для запису в «журнал реєстрації зупинених транспортних засобів». Тим не менш, згодом, мені було надіслано підроблений протокол і адміністративну постанову.
Закони України вимагають від мене, повідомляти про злочини, скоєні посадовими особами.
Для цього мною підготовлено заяву про злочин до прокуратури. Але надіслані мені копії протоколу і постанови заповнено недбалим і неохайним чином, можливо с метою свідомого ускладнення їх читання. Прізвища, Ім’я, по батькові та адреси людей зазначених в якості свідків написано без можливості прочитання. Відсутні поштові індекси. А саме ця інформація, необхідна мені для подання до прокуратури. Мною направлено позовну заяву до Орджонікідзевського районного суду м. Запоріжжя про скасування цієї справи, її прийнято до розгляду. Також направлено інформаційні запити до тернопільського ДАІ, з вимогою надати необхідні дані по «свідках» і проведенню службової перевірки зазначених мною фактів. З метою запобігання ігноруванню мого звернення, копії запитів також надсилались на адресу міністра МВС. Керівництво тернопільського ДАІ відповіло, що визнає зазначену мною підробку документів своїм підлеглим правомірною, а за адресами «свідків» мені потрібно звернутись до Запорізького ДАІ. Відповідь такого роду є цілком прогнозованою. Керівництво інспектора свідомо бреше покриваючи дії своїх підлеглих. Якщо всі документи надіслано в Запорізьке ДАІ, то як керівники інспектора змогли б здійснити ефективну перевірку стосовно цього злочину ? Або, якщо перевірку було проведено, то чому не збережено матеріали перевірки, в яких безперечно зазначено адреси свідків, яких для цього мали опитати ? Також в той-же час, мною було надіслано скаргу до відділу внутрішньої безпеки Тернополя. Відповіддю на мою скаргу став лист від 21.04.2011р за № 18/20-В-61, підписаний начальником управління внутрішньої безпеки в Тернопільській області Е.С. Кольцовим, в якому зокрема він зазначає, що факти наведені в моїй скарзі підтвердження не знайшли. Насправді перевірка знову не була проведена, свідки не опитувались. За адресами свідків, службовець Кольцов порекомендував мені звернутись до того-ж ВДАІ УМВС України в Тернопільській області.
Після отримання цих фактичних відмов у проведенні ретельних перевірок, мною було складено новий інформаційний запит, з метою прояснення методів перевірки фактів злочина проти мене. В якому, зокрема, я просив службовців відповісти на такі питання :
1. Надати інформацію, якими розпорядженнями, інструкціями та законами України, повинна користуватись особа, що проводить внутрішню перевірку подібного злочина з боку свого підлеглого інспектора.
2. Чи повинні були опитуватись особи, зазначені в якості свідків в підробленому протоколі.
3. Які дії для з’ясування обставин справи має провести особа що проводить таку перевірку.
4. Чи мають обов’язок підрозділи, що складають документи стосовно водіїв залишати у себе дані стосовно обставин справи, адреси свідків і т.інш. Яким документом передбачається це робити, або передбачається не залишати таких даних в підрозділі, що склав протокол та постанову проти водія.

Також я зазначив :
«При підготовці письмової відповіді на мій запит, прошу керівництво ДАІ Тернопільської області зважати на той факт, що наведені питання не стосуються дій саме інспектора-правопорушника, а стосуються дій осіб, що повинні були провести перевірку наведених мною фактів. Наведені питання потребують вичерпних відповідей і стосуються саме мене.»
Наведений інформаційний запит, було направлено службовцю Кольцову до Тернопільського ВВБ, та службовцю Микиташ Р.О. підрозділа ДАІ. Повідомлення про отримання моїх запитів службовцями мною отримано. Отримано також відповіді від Тернопільського ВВБ від 08.07.2011 №18/20-В-103 за підписом в.о. начальника М.В. Гданського, в якому зокрема він пише, нібито мене вже було повідомлено листом від 21.04.2011 №18/20-В-61. Тому відповідей на поставлені в моєму інформаційному запиті питання я знову не отримав. Крім того, службовець зазначає, що «матеріали перевірки скеровано в прокуратуру Тернопільської області». Відповідь від службовця Тернопільського ДАІ Микиташ Р.О. за №427 від 06.07.2011, також містить грубі порушення мого права на отримання інформації. Зокрема службовець зазначає таке : «Надання Вам анкетних даних свідків, вчиненого Вами правопорушення, суперечить нормам ст..11 Закону України «Про інформацію» в редакції Закону №2939-VI від 13.01.2011р.». Така відповідь є лише намаганням піти від обов’язка надавати мені таку інформацію, який гарантується моїм правом мати копію протокола про адміністративне правопорушення, в якому згідно ст. 256. Кодексу України про адміністративні правопорушення « Зміст протоколу про адміністративне правопорушення », мають бути чітко зазначені адреси свідків. Крім того, намагання службовця позбавити мене права на отримання потрібної мені інформації саме від нього, а не від Запорізького ДАІ, прямо протирічить його обов’язку, закріпленому ч.3 ст. 22 ЗУ “Про доступ до публічної інформації": “розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача.”. Жодних дій для надання мені потрібних даних, шляхом передачі мого запиту розпоряднику інформації вчинено не було.
Крім того, службовець зазначає : «Порушені в інформаційному запиті питання не належать до таких, що підлягають задоволенню, оскільки стосуються службової діяльності підрозділів ОВС, визначеними внутрішніми нормативними документами для службового користування.». В той-же час, повноваження Державтоінспекції МВС України у сфері забезпечення дорожнього руху визначені статтею 52-1 Закону України "Про дорожній рух" одним із принципів діяльності міліції є гласність, згідно якого, зокрема, міліція інформує населення про свою діяльність. Жодні внутрішні розпорядження жодних службових осіб, не можуть бути підставою, для звуження прав громадян, закріплених Законом України. Згідно п. 2. ст. 6. Закону України «Про інформацію» :
«Право на інформацію може бути обмежене законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку, з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя.»
Мої питання, жодним чином не стосуються зазначених приводів для обмеження мене в моєму праві, і як я зазначив в своєму запиті, стосуються саме мене, вчинення проти мене протиправних дій підлеглим службовця. Замість того, щоб виконувати вимоги законів, службовець Микиташ Р.О. будь яким чином намагається уникнути відповідальності за злочин, скоєний його підлеглим і покриває дії останнього демонструючи свою зацікавленість в приховуванні цього злочина. Вочевидь, інспектор і його керівник діють у складі організованої злочинної групи, що без сумніву робить відповідальність кожного з них за скоєнні порушення закону більш важкою.

Вважаю такі відповіді ВВБ і ДАІ Тернополя неприйнятними, та такими що порушують мої громадянські права з наступних підстав:
- Відповідно до ч.1 ст. 14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації":
розпорядники інформації зобов"язані:
6) надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.
- Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ "Про доступ до публічної інформації":
розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов'язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

Відповідно до ч.1 ст. 24 ЗУ "Про доступ до публічної інформації":
відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1) ненадання відповіді на запит;
2) ненадання інформації на запит;
3) безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;
4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього Закону;
5) надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;
6) несвоєчасне надання інформації;
7) необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;
8) нездійснення реєстрації документів;
9) навмисне приховування або знищення інформації чи документів.

Таким чином, ненадання інформації, надання неповної інформації на мій запит, є порушення, за яке передбачена відповідальність по ч.1 ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення:
неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації", "Про звернення громадян" та "Про доступ до судових рішень".
Відповідно до ст. 255 КУпАП:
у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати:
11) прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури (частина друга статті 127-1, стаття 188-32, 188-35, стаття 212-3).
В зв"язку з вищевикладеним,
ПРОШУ:
1. Скласти протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 212-3, вчинене в.о. начальника М.В. Гданського, за неправомірне ненадання інформації.
2. Скласти протокол про адміністративне правопорушення передбачене ч.1 ст. 212-3, вчинене командиром ОР ДПС ОДДЗ ВДАІ УМВС України в Тернопільській області, майором міліції Микиташ Р.О. за неправомірне ненадання відповіді на інформаційний запит.
3. Направити вказані протоколи до районного суду для розгляду справ про адміністративні правопорушення з зазначенням необхідності надати відповідь на надіслані мною інформаційні запити.
4. Надіслати мені копії вказаних протоколів про адміністративне правопорушення та копії супроводжуючих листів про направлення протоколів до суду.
5. Повідомити мене, чи отримувала прокуратура Тернопільської області матеріали перевірки від ВВБ Тернополя по даній справі.
6. Повідомити мене, чи було опитано прокуратурою людей, зазначених в якості свідків, і якщо не було, то чому.
7. Повідомити мене, чи встановлено факт службового злочину з боку інспектора Нога Б.П. по підробці протокола ВО ****** і адмінпостанови ВО ****** і чи відкрито з цього приводу кримінальне провадження.
ДОДАТКИ:
1. Копія інформаційного запиту до ВВБ Тернополя і ДАІ;
2. Копія відповіді службовця М.В.Гданського з ВВБ Тернопільської області на інформаційний запит.
3. Копія відповіді службовця Микиташ Р.О. ДАІ Тернополя. на інформаційний запит.


З повагою, 26.07.2011р.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 янв 2012, 21:51 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 10 ноя 2010, 23:12
Сообщений: 149
Авто: Malolitrazh
Наконец то удалось вытрясти из суда копию ухвалы. Неожиданным оказалось решение суда об удовлетворении моего иска. Гаер не смог предоставить доказательств правонарушения с моей стороны, на вписанных в протокол левых свидетелей суд положил болт. Неожиданно но приятно :)
Далее по сюжету. В едином реестре накопал пяток отмен фальшивых протоклов составленных данным инспектором. Предыдущие мои заявления в прокуратуру о его преступлении никакого эффекта не имели. В свете этих пяти отмен, да плюс моя ухвала, стоит ли дальше гногбить мерзавца, или же с этой овцы хватит ? Сомнения в том, что суд тянул с рассмотрением моего ерундового дела целый год, и если б их не прессовал, то увалу бы мне вообще не выслали. Сроки привлечения гаера за подделку документов пролетели, обращения в прокуратуру и СВБ результата не имели, письма на имя могилёва старательно пересылались виновнику торжества для генерации пустышек вместо ответов. Крутить ли карусель по второму кругу ?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 апр 2012, 18:33 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 28 фев 2011, 02:10
Сообщений: 147
Откуда: м.Тернопіль
Авто: Калина 1,4л
UraGun писал(а):
Сроки привлечения гаера за подделку документов пролетели...
В кримінальному праві строки по мойому декілька років...

_________________
Увага! "Карта ДАЙних засідок Тернопілля" http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=ru&msa=0&msid=216217735601925728143.00049d97a6d6c98a16d31&ll=49.559516,25.610847&spn=0.091641,0.264187&z=13


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 апр 2012, 20:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
UraGun писал(а):
Крутить ли карусель по второму кругу ?

все що відбувається- це результат нашої пасивності,і не бажання продовжувати боротьбу.......тобто не треба обламуватися-почав боротися-борися-1-2-3 роки,оскаржуй,але накажи плодонка,інакше нічого доброго не буде.
мене особисто дратують люди які спочатку просять про допомогу,коли її отримують.....забувають що треба рухатися далі......

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 23 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 22


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: