Код:
Я бы подправил вот так. Красный - убрать, зеленый - добавить
До __________________________
районного суду м. Херсон
вул ____________,
__________________, ______________
Позивач:
___________________________________
вул. ___________, б.____, кв.____,
м. _____________, _____________, ___________
Відповідачі:
1. Відділ Державної автомобільної
інспекції м. ________________,
________________, ______, ____________.
2. Інспектор ДПС ст. сержант міліції
__________________________________
АДМІНІСТРАТИВНА ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання незаконною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення.
Постановою інспектора РДПС ВДАЇ ____________________ ст. сержанта міліції _____________________________________________________ (далі за текстом Інспектор ДПС) від ___ _____________ 2010 року серії ___ №_______ на мене накладено адміністративне стягнення по ст. 122 ч. 1 КУпАП в розмірі 255 (двісті п’ятдесят п’ять) гривень. Відповідно до вищезазначеної постанови, я, начебто, 16 січня 2010 року в 14 годин 54 хвилин, керуючи автомобілем ЗАЗ-Део (держ.номер ______) , на пл. Корабелів здійснив зупинку-стоянку менш ніж за 10м до пішохідного переходу.
По суті обвинувачення можу пояснити, що керуючи автомобілем марки ___ держ номер ____ я зробив зупинку автомобіля за 15 метрів від знаку 5.35 "пешеходний перехід", не порушивши при цьому Правил Дорожнього Руху.
Хочу зауважити, що при складанні адмінистративних матеріалів інспектором ДПС, вимірювання відстані між моїм автомобілем і вишезгаданим знаком не проводилося. Це підтверджує відсутність в протоколі про адмінистративне правопорушення інформації щодо точної відстані, відсутність марки та серійного номера технічного прилада, яким проводилося вимірювання.
В протоколі не зазначено результатів вимірювання відстані між моїм автомобілем і пішохідним переходом. Невідомо, чи до переходу був 1 метр, чи 9 метра 99 сантиметрів. Також не зазначено якім технічним приладом було визначено відстань. Чи це вимірювалось кроками ,чи лінійкою, чи рулеткою, штангенциркулем, лазерним дальноміром чи на око. Згідно ст.10 п1 Закону «Про метрологію та метрологічну діяльність»:
1. Результати вимірювань можуть бути використані за умови, якщо відомі відповідні характеристики похибок або невизначеності вимірювань.
В протоколі не зазначено жодних вимірювальних засобів, результатів, похибок, що свідчить про те що вимірювання не проводилось.
Я, не перебуваючи під впливом лікарських препаратів, алкоголя чи наркотичних речовин, не відлучаючись нікуди від свого автомобіля, не бачів, щоб співробітники ДАІ, чи будь-яки інші особи міряли відстань від мого авто до пішохідного переходу.
Відповідно до статті 62 Конституції України, обвинувачення не може ґрунтуватись на доказах одержаних незаконним шляхом а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Винесення відносно мене постанови про притягнення мене до адміністративної відповідальності є антиконституційним.
Таким чином, керуючись вищесказаним, а також статтею 62 Конституції України, вважаю, що постанова про накладання штрафу винесена з порушенням чинного законодавства. У ст. 245 КУпАП зазначено : Завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом. Інспектором ДПС не була складена схема, на якій було б видно де саме я зупинив автомобіль. За таких умов неможливо встановити біля якого саме пішохідного переходу (на зазначеній вище Корабельній площині їх декілька) я нібито скоїв адміністративне правопорушення.
Відповідно до ч.1 ст.9 КУпАП Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Керуючись вказаною статтею КУпАП можна зробити висновок, що мої дії не можна назвати адміністративним правопорушенням оскільки не доведена моя вина, а також протиправність моїх дій.
Виходячи з вищевикладеного, вважаю постанову незаконною та винесеною з грубим порушенням адміністративно-процесуального законодавства, а також такою, що підлягає скасуванню.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст.. 287, 288, 289, 247 п. 1, КУпАП,
ПРОШУ:
1. Постанову серії ___ № _______________ від ___ січня ________ року про накладення на мене – __________________ адміністративного стягнення по ст. 122 ч. 1 КУпАП в розмірі 255 (двісті п’ятдесят п’ять) гривень визнати незаконною та скасувати.
2. Провадження по адміністративній справі закрити, відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП в зв'язку з відсутністю в моїх діях складу адміністративного правопорушення.
Додатки:
• копія протоколу серії ___ № ___________ від ____ ________ 2010 р.;
• копія постанови серії ___ № ___________ від ____ ________ 2010 р.;
• копія посвічення водія серії ___ № ___________ від ____ ________ 2009 р.;
• копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу;
• копія адміністративної позовної заяви – 3 примірника.
« _____ » ______________ 2010 р.