Відкритий лист до Президента України щодо плануємих (запланованих? які плануються?) нововведень у сфері безпеки руху.Шановний пане Президент. До Вас звертаються представники автомобільної спільноти України. Насьогодень в Україні
зареєстровано приблизно 8 мільйонів автівок, якими керують Ваші виборці (
якими керують люди – громадяни України.(предложено Arizo)) Ви обіцяли у
виборчій кампанії почути кожного. Так от пропоную Вам почути нас, вісьмимільйонную аудіторію.
Добавлено Vovan DonetskyМы (водители) не приводим здесь факты (фактов - валом), мы КОНСТАТИРУЕМ, что существующая сегодня система ДАI:
1) Полностью коррупционная
2) Антинародная
3) Преступная группировка под маской государственных служащих
Якщо перерахувати (пошукати) на межах (теренах/просторах) Інтернету та по книжкових магазинах – то можна знайти дуже багато матеріалів, присвячених методам боротьби з незаконними, а іноді і злочинними діями представників міліції, а саме ДАЇ. А якщо здійснити аналіз діяльності судів з приводу оскарження незаконно та необґрунтовано винесених протоколів та постанов щодо порушень ПДР – до 70% позови водіїв про визнання неправомірними накладення штрафів задовольняються. Це свідчить лише про одне – переважна більшість працівників ДАЇ не є професіоналами, а працюють лише заради можливості брати хабарі на дорогах.
У найближчий час пропонується введення оновлених ПДР, які передбачають суттєве ущемлення прав та свобод громадян-водіїв, а саме: .........
Добавлено SAMARAA1) ПДР все більш відходять від свого головного призначення по забезпеченню безпеки руху, все частіше стають підставою для хабарництва та корупційних дій інспекторів ДПС на дорозі. Вважаємо неприпустимим, коли ПДР пишуться такою найбільш корумпованною та скопрометованною структурою, як МВС. Пропонуємо надати ПДР України статус Закону України "Про правила дорожного руху в Україні".
Добавлено GodSpiritВместо ГАИшников выставить на дороги мобильные посты первой медицинской помощи в патрульных машинах ГАИ.
Каждую машину ГАИ - оснастить GPS навигаторами для контроля несения службы.
Запретить остановку автотранспорта во всех случаях, кроме описанных в ЗУ "О милиции".
Вести видеофиксацию нарушений ПДД со стационарных камер наблюдения и проводить профилактическую работу с нарушителями:
Первое нарушение - курс видеолекций о тяжёлых последствиях ДТП и минимальный штраф.
Повторное подобное нарушение - курс лекций + штраф.
Аналогичное нарушение в третий раз - штраф и лишение водительского удостоверения с правом пересдачи через 100 лет.
Обязательная видеофиксация действий сотрудника ГАИ.
На переходный период всех сотрудников ГАИ от рядового до начальника Департамента ГАИ Украины отстранить от исполнения служебных обязанностей на первый-второй рассчитайсь - для сдачи государственных экзаменов по юриспруденции касательно профессии.
Кто не сдал - перевести в охрану хранилищ юридической литературы и пересдача через год.
Взяточникам ГАИ - 10 шомполов.
Вторично - 50 шомполов.
В третий раз - 100 шомполов и уволить с конфискацией имущества.
Три нарушения в подразделении ГАИ за месяц - начальствующему составу - по 10 шомполов.
Взяточникам начальствующего состава - расстрел.
Добавлено Alex_G2Якщо не помиляюсь, посадові особи несуть більшу відповідальність за порушення законів, ніж звичайні громадяни... Можливо, написати так? - "Вимагаємо притягувати до відповідальності строго згідно до законодавства працівників ДАІ за порушення ПДР, а особливо за порушення Законів України ! За звільнення з органів "заднім числом" - ввести більш суворе покарання для всіх без вийнятку посадовців, які приймали в цьому участь"... Може й статті законів вказати ?
Ввести в дію нормативний акт, який дозволяв би громадянам за допомогою фото-відео з’йомки відслідковувати протизаконні дії працівників ДАІ та надсилати ці дані в СВБ та створений для цього спецпідрозділ "Мангуст", який оперативно фіксував би ці факти....
Зняти відповідальність водіїв за дачу хабаря працівнику ДАІ і 100-кратно підвищити відповідальність працівника ДАІ за прийняття хабаря.
Добавлено VGeraПровести ревізію відповідності встановлених обмежень руху (швидкості, обгону, меж населених пунктів, інших заборон) діючим в Україні стандартам, встановити строки усунення виявлених невідповідностей та призначити відповідальних за їх усунення; у випадку виявлення невідповідності розмітки знакам, знаків розмітці, а також знаків або розмітки - державним стандартам, водії не можуть бути притягнуті до відповідальності за порушення вимог таких знаків або розмітки.
Добавлено slash_78Надати право виключно судам виписувати відповідні постанови про адміністративні порушення, заборонити виконувати цю процедуру "на дорозі" співробітниками ДАІ.
Значно посилити відповідальість співробітників ДАІ за складання "лівих" протоколів etc.
посилити відповідальність співробітників ДАІ за грубе необгрунтовне порушення ПДР (а если єто привело к гибели людей (как недавно в Киеве, водила отходя от патрульной машины попал под машину)- пожизненый срок с выплатой морального ущерба родственникам погибшего...)
-Створити Гарячі Лінії ДАІ в кожному обласному центрі, які б функціонували не на базі і в підпорядкуванні МВС, а як окремі підрозділи, незалежні від діяльності ДАІ...
Добавлено AHEZИ оснастить их (гарячі лінії) мобильными телефонами (хотя бы основных украинских операторов) желательно многоканальными.
Добавлено miroslavСанкции за отмененные постановления ГАИшника (за последний календарный год):
1 отмененное судом постановление - штраф с ГАИшника в 3-хкратном размере штрафа, предусмотренного постановлением, который распределяется - 1 сумма штрафа в качестве компенсации морального ущерба гражданину Украины, в отношении которого было вынесено неправомерное постановление, 1 сумма штрафа в фонд конкретного суда в качестве компенсации за рассмотрение дела, 1 - сумма штрафа в государственную казну;
2 отмененных судом постановления - проверка на профпригодность с понижением в звании;
3 отмененных судом постановления - увольнение из органов милиции с запретом в течении 5 лет занимать любые должности в этих органах.
На форме в обязательном порядке индицировать количество отмененных постановлений на текущий момент.
Добавлено sviftt0606Предлагаю ввести контроль общественности на деятельность сотрудников ГАИ и разработать механизм пресечения и наказания их за нарушение Законов Украины.
Добавлено Enigma1. Забрать из компетенции инспекторов право на вынесение постановления на месте в связи с тем, что уровень их подготовки и компетенции не соответствует такому, котрый бы обеспечил грамотное и обьективное рассмотрение дела.
2. В связи с п.1 обеспечить право на апеляцию и касацию решений судов 1 инстанции.
3. Оставить положения про скоросной режим без изменений
4. Ввести более строгое наказание за нарушение ПДР инспекторами - они должны быть образцом для других водителей ( ), в том числе ввести санкцию за невключение маячков и звуковой сигнализации при нарушении ими ПДР в случаях, определенных законодательством (чтоб ГАИ глупые отмазки не давало)
5. Не вводить норму про наличие кресел для детей до 12 лет (фотки "больших" детей приложить )
6. Не вводить норму про то, что водитель должен при разговоре с инспектором деражть руки на руле, поскольку это как минимум лишает возможни водителя передать доки (если они скажем в бардачке или еще где). Предложение носит характер нонсенса ))))
Добавлено pazyn_stepan1. Зобов"язати пішоходів СТРОГО дотримуватись ПДР, в разі створення аварійної ситуації з їх вини, вимагати повного матеріального і морального відшкодування. (Пішоходи, автомобілісти, і т.п., і Ми з авто чи без - ми всі учасники дорожнього руху, відповідно всі рівні перед Законом, і ВСІ рівно відповідальні!)
2. Всі пішохідні переходи повинні бути ДОБРЕ освітлені, на відкритих ділянках дороги, позначені і продубльовані відповідними знаками кілька разів. (Безпека людей понад усе!!!)
3. В небезпечних місцях повинні бути встановлені світлофори.
Копия темы на Мета.юа
http://auto.meta.ua/forum/topic/p/5109317.html#5109317Жду предложений по продолжению письма и давайте действовать!