13.11.2015 року мною було написано скаргу на не повне надання відповіді на інфо.запит міською радою.
Цитата:
Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини
ЗАЯВА
26.10.15 року я звернувся до міської голови із інформаційним запитом (у додатку).
Відповідь я отримав 2.11.2015р (у додатку).
Мені не було надано достовірної, повної відповіді на питання запиту.
Згідно ст. 16 п.1.2 Закону України Про засади запобігання і протидії корупції посадовим особам заборонено надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Відповідно до статті 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «;Про доступ до публічної інформації», «;Про звернення громадян», «;Про доступ до судових рішень» та «;Про засади запобігання і протидії корупції», або на адвокатський запит, запит кваліфікаційно-дисциплінарної комісії адвокатури, її палати або члена відповідно до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно частини першої статті 254 Кодексу України про адміністративні правопорушення про вчинення адміністративного правопорушення складається протокол уповноваженими на те посадовою особою або представником громадської організації чи органу громадської самодіяльності.
Пунктом 8-1 частини першої статті 255 Кодексу України про адміністративні правопорушення встановлено, що у справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені особи секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або представники Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини (статті 188-39, 188-40, 212-3 (крім порушень права на інформацію відповідно до Закону України "Про адвокатуру та адвокатську діяльність");
Хочу звернути Вашу увагу, що протоколи про правопорушення, визначені у статті 212-3 має, право складати саме особи секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або представники Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.
Інші органи чи посадові особи таким правом не наділені.
Враховуючи викладене
ПРОШУ:
1. Розглянути заяву.
2. Скласти протокол адміністративного правопорушення за ст. 212-3 КУпАП про вчинення корупційних дій згідно чинного законодавства на особу (осіб) винну у порушенні мого права на своєчасне і повне отримання відповіді стосовно мого звернення від 26.10.15 року № Д-19і\з, а мене зазначити в ньому в якості потерпілого.
3. Надіслати мені копію вказаного протоколу про адміністративне правопорушення.
4. Надіслати вказаний протокол до суду для розгляду справи про адміністративне правопорушення
13.11.2015р.
Додаток:
- копія запиту від 26.10.2015р.
- копія відповіді від 30.10.2015р.
Довго я трусив офіс уповноваженого, шевелив їх там і нарешті вони "родили" протокол і направили його до суду. Протокол склали на секретаря ради, тому-що він підписував відповідь за відсутністю мера, хоча саму відповідь складала зовсім інша людина, прізвище якої стоїть на відповіді в якості виконавця. На цей факт я звертав увагу офіс уповноваженого і навіть присилав відповідь з міськ. ради в якій це підтверджувалось але винним зробили лише секретаря. На тому тижні був суд який визнав секретаря винним, але закрив справу, тому-що з моменту вчинення правопорушення пройшло більше 3 місяців!
Ось тепер думаю, написати скаргу на того хто складав протокол (кому?) і ще одну скаргу на притягнення до відповідальності фактичного виконавця відповіді на мій запит? Чи реально заставити покарати виконавця, чи він надійно "прикритий" підписом секретаря? У кого які думки з цього приводу?