Текущее время: 05 дек 2024, 04:54

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 36 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 01 фев 2013, 22:12 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 09:47
Сообщений: 2791
Откуда: УКРАЇНА
Pitbul_Odessa писал(а):
а в момент подачи позова должны мне дать какой-то документ о том, что я его подал :), может номер какой-то?

щоб подати позов не обов"язково навідуваться до приміщення суду, законодавець також передбачає можливість надсилання через поштове відділення тільки бажано рекомендованим листом з увідомленням, а ще краще з описом вкладеного до конверту
у такому разі касовий чек і поштове увідомлення про отримання судом Вашого листа і буде підтвердженням

_________________
дайте нам бути такими якими ми є,
дайте нам спокій від ваших щоденних атак...
Славко Вакарчук.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 май 2013, 21:56 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 31 янв 2013, 21:46
Сообщений: 47
Авто: Peugeot
Город: Одесса
Инспектор как ни странно явился в суд (250км проехал) :) , но без фотографий. Суд перенесли на 27.05.

Есть несколько вопросов:
1) Если всё таки появится фото, что нужно уточнить? Чем было сделано фото? Сертификат? В данном случае ГАИ ведь может предоставить любой сертификат, кто знает с какого фотоаппарата делался снимок...
2) Является ли фотоаппарат либо снимок с фотоаппарата измерительным прибором? Ведь измерить расстояние можно только измерительным прибором или не совсем так?

Заранее спасибо за ответы!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 май 2013, 22:14 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/25788081
Справа № 408/3072/12
Провадження №2-а/408/608/12
ПОСТАНОВА
іменем України
"24" липня 2012 р.
Дзержинський районний суд у складі:
головуючого судді Костенко В. В.,
при секретарі Абрамян Н.Л.
за участю позивача ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м. Кривому Розі адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до інспектора ДПС РДПС ДАІ КМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області Руденка Сергія Олександровича про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності, суд, -
В С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1, звернувшись до суду із вищеназваним позовом, посилається на ті обставини, що 19.04.2012 року суб"єктом владних повноважень - інспектором ДПС РДПС ДАІ КМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області Руденко С.О. була винесена постанова АЕ № 385410 по справі про адміністративне правопорушення , передбачене ч.2 ст.121-2 КпАП України про накладення на нього адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 255 грн.
У постанові зазначено, що 19.04.2012 року, о 7-15 год., він , керуючи автобусом « Рута» д/н НОМЕР_1, рухаючись у режимі маршрутного таксі, здійснив зупинку та посадку пасажира на перехресті вул.Качалова (майдан Артема) - Мелешкіна в м.Кривому Розі, чим порушив п.15.9 «г» ПДР.

Позивач вважає вищеназвану постанову протиправною, оскільки він не скоював зазначеного правопорушення. Пасажир здійснив посадку , самовільно відкривши двері.
Позивач просить : скасувати постанову АЕ № № 385410 по справі про адміністративне правопорушення , передбачене ч.2 ст.121-2 КпАП України , яким було накладено на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 255,00 грн.
У судовому засіданні позивач ОСОБА_1 підтримав заявлені позовні вимоги у повному обсязі та пояснив, що 19.04.2012 року, о 7 год.15 хв., працюючи водієм на маршрутному таксі рухався зі сторони кільця Артема в бік 95 кварталу. На площі Артему мав намір здійснити зупинку для посадки - висадки пасажирів, але до зупинки не доїхав, т.я. перед ним стояв автомобіль « Мерседес - спринтер», який показав сигнал лівого повороту. Він вимушений був зупинитися, т.я. якби намагався об»їхати цей автомобіль могло б статися зіткнення. В цей час самовільно відкрив двері та вскочив до салону пасажир. Він зробив йому зауваження, але факт вже відбувся, за технічними характеристиками мікроавтобусу не передбачена функція автоматичного блокування дверей. Автобус, який стояв попереду, поїхав, а він відразу за ним, тому ніякої провини за собою він не відчуває та не згодний із рішенням інспектора ДАІ щодо притягнення його до адміністративної відповідальності . Він просив інспектора ДАІ записати свідків, але останній відмовився. Просив задовольнити позовні вимоги в повному обсязі.
Відповідач- інспектор ДАІ Руденко С.О. , який був присутній у судовому засіданні 06.06.2012 року , заперечував проти позову та пояснив, що 19.04.2012 року здійснював чергування з напарником в автомобілі ДАІ . Вони побачили як мікроавтобус « Рута» зупинився на перехресті вул. Качалова- Мелешкіна і до його салону сів пасажир. Зазначені події зафіксовані на відео. Вважає, що виніс постанову про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 правомірно та просив відмовити у задоволенні позову.
Вислухавши думку сторін, дослідивши надані суду докази, суд вважає, що адміністративний позов підлягає задоволенню за наступними підставами.
Судом встановлено, що 19.04.2012 року суб"єктом владних повноважень - інспектором ДПС РДПС ДАІ КМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області Руденко С.О. була винесена постанова АЕ № 385410 по справі про адміністративне правопорушення , передбачене ч.2 ст.121-2 КУпАП України відносно ОСОБА_1 і на останнього було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 255 грн. Правомірність прийнятого суб»єктом владних повноважень рішення оскаржується позивачем.
Згідно із ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб"єкта владних повноважень обов"язок щодо доказування правомірності свого рішення , дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
До своїх пояснень відповідач приклав диск з фіксацією правопорушення .
Із наданих суду доказів , а саме протоколу про адміністративне правопорушення (а.с.5) убачається, що при фіксації правопорушення застосовувались технічні засоби , а саме: відеозапис фотоапаратом « Кенон».
Відповідно до ч.6 ст.258 КУпАП, органам ДАІ дійсно надано право фіксувати порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за допомогою працюючих в автономному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки тощо, у таких випадках протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова по справі виноситься без участі особи, яка притягається до адміністративної відповідальності.
Згідно п.21 ст.11 Закону України "Про міліцію" дозволяється використовувати передбачені нормативно-правовими актами технічні засоби, в тому числі засоби фото- і відеоспостереження, для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху.
Спеціальними нормативними актам з цього питання є Наказ МВС України №33 від 01.03.2010р , який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 30 березня 2010р. за № 262/17557 та Наказ МВС України №111 від 27 березня 2009р., який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 червня 2009 р. за №576/16592.
Наказ МВС України №33 від 01.03.2010р. містить вичерпний перелік засобів якими дозволено користуватися для виявлення та фіксування порушень ПДР, а п.18.10. ст.18 Наказу МВС України №111 від 27 березня 2009р прямо забороняє використовувати під час несення служби технічні засоби та прилади, які не сертифіковані в Україні та не пройшли повірку або мають свідоцтво про повірку, термін дії якого минув. В матеріалах справи відсутні відомості щодо наявності свідоцтва про повірку вказаного приладу та терміни його дії.
Також п.2 наказу №33 дозволяється використання спеціальних технічних засобів, які працюють в автоматичному режимі, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису.
Між тим, реалізуючи свої повноваження в даній сфері , суб"єкти владних повноважень повинні діяти добросовісно та на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України. Суд при вирішенні справи, відповідно до ст.9 КАС України, перевіряє законність дій чи прийнятого рішення суб"єкта владних повноважень.
В ході розгляду справи відповідачем не надано ніяких документів на прилад, яким здійснювався відеозапис: ні технічного паспорту, ні документального підтвердження того, що прилад було отримано для несіння служби перед початком зміни. Крім того відповідно п.12.2. Наказу №77 про використання спеціального технічного засобу, працюючого в автоматичному режимі, що мас функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобу фото- і кінозйомки, відеозапису, робляться відповідні записи про їх використання в Журналі обліку матеріалів фіксації порушень правил дорожнього руху, зафіксованих за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису. Суду не було надано даних про фіксацію даного факту у вказаному журналі.
Відповідачем як відео-доказ надано диск із відеозаписом, але доказу того, що наданий диск є первинним носієм інформації та технічна можливість фотоапарату « Кенон» (без зазначення в протоколі про адміністративне правопорушення марки, серійного номеру технічного приладу) дозволяє робити запис безпосередньо на диск, відповідачем до суду не надано. Також не надано доказу того, що при здійсненні копіювання запису з первинного носія інформації на диск було виключено можливість втручання та зміни змісту інформації, крім того, на ній відсутня дата та час запису. Тому є недоведеним, що суду надано відеозапис, який було здійснено саме 19.04.2012 р. та цей запис не піддавався ніякій додатковій обробці.
Суду також не надані докази відповідності комп'ютеру на якому проводився запис диску ст.8 Закону "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" метою якого є захист інформації, яка є власністю держави.
Всі ці факти у сукупності викликають сумніви щодо факту самого правопорушення та законності його фіксації.
Відповідно до ч.3 ст.70 КАС України докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги.
Пленум Верховного Суду України у своїй постанові від 24.06.1988 року (з наступними змінами та доповненнями ) „ Про практику розгляду судами скарг на постанови у справах про адміністративні правопорушення" зазначає, що суд повинен перевірити: чи накладено адміністративне стягнення правомочним органом; чи є в діях даної особи ознаки проступку, за який законом передбачена адміністративна відповідальність, і вина у його вчиненні; чи не сплив строк давності для притягнення до адміністративної відповідальності; чи правильні висновки органу (посадової особи), який виніс постанову, про тяжкість вчиненого проступку і обтяжуючі обставини; чи враховані пом'якшуючі обставини, майновий стан винного.
З огляду на вищевикладене, суд вважає, що вина ОСОБА_1 у скоєнні адміністративного правопорушення, передбаченого ст.121-2 ч.2 КУпАП України, не доведена належними доказами і постанова від 19.04.2012 року про накладення на нього адміністративного стягнення за це правопорушення підлягає скасуванню, а провадження по справі закриттю.
Керуючись ст.ст.3,8,11,69,70,71,86,99,100, 158-163 КАС України, ст.ст.247,288,289,293 КУпАП України, суд-
П О С Т А Н О В И В:
Адміністративний позов ОСОБА_1 до інспектора ДПС РДПС ДАІ КМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області Руденка Сергія Олександровича про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності задовольнити.
Скасувати постанову АЕ № 385410 від 19.04.2012 року по справі про адміністративне правопорушення , передбачене ч.2 ст.121-2 КпАП України відносно ОСОБА_1, яка винесена суб"єктом владних повноважень - інспектором ДПС РДПС ДАІ КМУ ГУМВС України в Дніпропетровській області Руденко Сергієм Олександровичем та відповідно до якої на останнього було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 255 грн.
Провадження по справі про адміністративне правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності за ч.2 ст. 121-2 КУпАП - закрити .
Постанова може бути оскаржена протягом десяти днів з дня її проголошення до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу шляхом подачі апеляційної скарги, а особами, які брали участь у справі, але не були присутні при її проголошенні у той же строк із дня отримання копії постанови.
У повному обсязі постанова виготовлена на протязі п»яти днів із дня оголошення її вступної та резолютивної частини.
Суддя:В. В. Костенко
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/25788081

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 май 2013, 22:32 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 31 янв 2013, 21:46
Сообщений: 47
Авто: Peugeot
Город: Одесса
Понятно. Спасибо.

А по второму вопросу? - 2) Является ли фотоаппарат либо снимок с фотоаппарата измерительным прибором? Ведь измерить расстояние можно только измерительным прибором или не совсем так?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 май 2013, 15:22 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 19 мар 2012, 22:22
Сообщений: 3365
Авто: москвич
Город: донецк
Pitbul_Odessa писал(а):
Понятно. Спасибо.

А по второму вопросу? - 2) Является ли фотоаппарат либо снимок с фотоаппарата измерительным прибором? Ведь измерить расстояние можно только измерительным прибором или не совсем так?

По этому поводу гайца можно прямо в суде поторбить, +
1) Сертификат соответствия на измерительный прибор;
2) Свидетельство о госповерке;
3) Аккредитация методики проведения измерений;
4) Аттестация сотрудника на право проведения измерений
ЗУ "О метрологии..." http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/113/98-%D0%B2%D1%80
Ну и для полного счастья:
Цитата:
Стаття 170-1. Введення в обіг продукції, щодо якої немає сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності чи декларації про відповідність, а також неправомірне застосування національного знака відповідності

Введення виробником чи постачальником в обіг продукції (у тому числі імпортної), яка підлягає обов'язковому підтвердженню відповідності, але щодо якої немає сертифіката відповідності або свідоцтва про визнання відповідності чи складеної відповідно до вимог технічного регламенту з підтвердження відповідності декларації про відповідність, а також неправомірне застосування національного знака відповідності, -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, громадян-власників підприємств чи уповноважених ними осіб, громадян, які займаються підприємницькою діяльністю, від трьох до вісімдесяти восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

{Кодекс доповнено статтею 170-1 згідно із Законом № 3683-12 від 15.12.93; із змінами, внесеними згідно із Законами № 79/95-ВР від 01.03.95, № 55/97-ВР від 07.02.97, № 543-IV від 20.02.2003}

Стаття 171. Порушення правил виробництва, ремонту, продажу та прокату засобів вимірювальної техніки

Випуск з виробництва засобів вимірювальної техніки, що не пройшли державних приймальних або контрольних випробувань, повірки, калібрування або метрологічної атестації; випуск з ремонту та у продаж і видача напрокат засобів вимірювальної техніки, на які поширюється державний метрологічний нагляд і які не пройшли повірки або державної метрологічної атестації; порушення умов і правил проведення ремонту засобів вимірювальної техніки; неповідомлення або несвоєчасне повідомлення центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері метрології, про діяльність з виробництва, ремонту, продажу, прокату та застосування засобів вимірювальної техніки, а так само неподання або несвоєчасне подання до цього органу на погодження переліків засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та підлягають повірці, -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності від трьох до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

{Стаття 171 із змінами, внесеними згідно із Законами № 79/95-ВР від 01.03.95, № 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону № 898-XIV від 09.07.99; із змінами, внесеними згідно із Законами № 1765-IV від 15.06.2004, № 5463-VI від 16.10.2012}

Стаття 171-1. Порушення умов і правил проведення повірки і калібрування засобів вимірювальної техніки та виконання вимірювань

Порушення умов і правил проведення повірки і калібрування засобів вимірювальної техніки, проведення повірки та калібрування засобів вимірювальної техніки неуповноваженими повірочними та неатестованими або неакредитованими калібрувальними лабораторіями; порушення правил виконання вимірювань та умов використання їх результатів у сферах, на які поширюється державний метрологічний нагляд, а також проведення вимірювань у цих сферах з використанням неатестованих методик або неатестованими вимірювальними лабораторіями, -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності від трьох до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

{Кодекс доповнено статтею 171-1 згідно із Законом № 898-XIV від 09.07.99, із змінами, внесеними згідно із Законом № 1765-IV від 15.06.2004}

Стаття 171-2. Фальсифікація засобів вимірювання

Виготовлення або перероблення з метою використання чи збуту, а також збут фальсифікованих вимірювальних приладів чи інструментів -

тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією таких вимірювальних приладів чи інструментів.

Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, -

тягнуть за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією таких вимірювальних приладів чи інструментів.

{Кодекс доповнено статтею 171-2 згідно із Законом № 4025-VI від 15.11.2011}

Стаття 172. Порушення правил застосування засобів вимірювальної техніки

Порушення правил застосування засобів вимірювальної техніки, на які поширюється державний метрологічний нагляд, -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності, громадян - суб'єктів підприємницької діяльності від трьох до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

{Стаття 172 із змінами, внесеними згідно із Законами № 79/95-ВР від 01.03.95, № 55/97-ВР від 07.02.97; в редакції Закону № 898-XIV від 09.07.99}

Стаття 172-1. Порушення встановленого порядку видачі сертифіката відповідності

Порушення встановленого порядку видачі сертифіката відповідності -

тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від трьох до сорока чотирьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

{Кодекс доповнено статтею 172-1 згідно із Законом № 79/95-ВР від 01.03.95, із змінами, внесеними згідно із Законом № 55/97-ВР від 07.02.97}

Некоторые статьи прямо попадают, другие "притянуть" можно.

_________________
Государство-враг народа. Власть рождает паразитов.
ВООРУЖАЙТЕСЬ! И будете сами себе властью.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 май 2013, 22:14 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июл 2012, 06:03
Сообщений: 4172
Авто: старенькое
Город: уныния и мути
Про разговор по телефону лучше не говорить. Сказать, что попала соринка в глаз. Двигаться дальше было невозможно. Потом хотели устранить нарушение ПДД, но инспектор вам запретил устранять нарушение. Вот на это тоже бейте.
Стаття 2. Основні завдання міліції
...
запобігання правопорушенням та їх припинення
...

_________________
...А теперь седые люди помнят прежние дела : билась нечисть грудью в груди и друг друга извела.
Прекратилося навек безобразие - ходит в лес человек безбоязненно, и не страшно ничуть!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 36 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 6


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron