Я б сказал что с материалами, доказами по справі та сертіфікатом (на Визир НЕТ!!!! Украинского сертификата) на прилад не ознайомлен, кроме всего прочего видеосъемка велась не законно на не сертифицированный прибор (что запрещено приказом 111) и без Вашего согласия, следовательно видеозапись с Визиря не может служить доказательством Вашего правонарушения и приобщиться к материалам дела. Я б написал срочно в ГАИ заяву о признании действий ГЕЕв протиправними, а протокола не действительным. После того как получишь ответ что ГЕИ действовали законно и отменишь постанову (которую вынесут в ГАИ) ты сможешь подать в прокуратуру на начальника признавшего правомерными действия ГЕЯ Вствь про пленум. Эта заява в назных интерпритациях выиграла 4 суда. Полный текст здесь
http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=84&t=32240, но он тебе не подходит.
Я правил дорожнього руху не порушував, їхав з дозволенною швидкістю, а ствердження , про те, що я вчинив правопорушення надумане, необґрунтоване та нічим не підтверджується.
Протокол про адміністративне правопорушення (серія АВ2№--------) складений з порушенням вимог ст.256КУпАП:
1. Під час складання протоколу мені не було надано жодних доказів мого порушення.
2. Прилад, якім ніби то зафіксоване моє порушення не мав ані сертифіката відповідності ані оригінала акту державної повірки (працівники відмовились мені надати відповідні документи).
Вищенаведене свідчить про порушення п.2ст. 278 КУпАП при підготовці справи про адміністративне
правопорушення – не перевірено, чи правильно складено протокол та інші матеріали справи про
адміністративне правопорушення.
Згідно ст.245 КУпАП України завданнями провадження у справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне , всебічне, повне і об6’єктивне з’ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин і умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян в дусі додержання законів, зміцнення законності.
Справа про адміністративне правопорушення була розглянута неповно, не були об’єктивно з’ясовані обставини справи, за таких обставин неможливе її вирішення у точній відповідності з законом.
Згідно ст.280 КУпАП України орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов’язаний з’ясувати : чи є обставини, що пом’якшують відповідальність, чи заподіяну майнову шкоду, з’ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Пленум Верховного Суду в п. 24 постанови від 23.12.2005року №14 «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті» вказав, що при розгляді справ зазначеної категорії необхідно з’ясувати всі обставини, перелічені у статтях 247 і 280 КУпАП, у тому числі шляхом допиту свідків та призначення експертиз. Однак, не було представлено жодного доказу вчинення мною правопорушення.
Згідно п.24 вказаного Пленуму зміст постанови про накладання адміністративного стягнення має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на яких посилався правопорушник,чи висловлених останнім доводів.
Постанова не відповідає ст.283 КУпАП:
Містить посилання на докази які не можуть бути розглянути судом оскільки не відповідають вимогам ст.251 КУпАП.
З чого вбачається що в моїх діях відсутній склад правопорушення, а також відсутня сама подія правопорушення, в зв’язку із чим вважаю, що постанова підлягає скасуванню, а провадження по справі згідно п.1 ст. 247 КУпАП – закриттю.
Керуючись ст.55 Конституції України, 245, 247, 280, 283, 278, 287, 288 КУпАП, ч.2, ст.. 71, 105, 106, 162, 166 КАС України,