такой текст был закинут в ряд инстанций.
Рішенням Донецької міської ради від 25.12.2013 № 42/73 затверджено проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «РІТЕЙЛ СХІД» для будівництва та подальшої експлуатації об’єкту транспортної інфраструктури (багаторівневої автостоянки) по вулиці Валентини Терешкової у Кіровському районі.
Забудовник 29.01.2014 вже розпочав будівельні роботи. Завдяки втручанню органів МВС та засобів масової інформації будівельні роботи були призупинені.
Звертаємо Вашу увагу на перелік порушень прав громадськості, здійснених при процедурі ухвалення рішення на дозвіл забудови.
1. Порушення вимог ст.21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Постанови КМУ від 25.05.11 №555 «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні». Зокрема, Донецька міська рада 2 місяці тому вже прийняла рішення затвердити проект землеустрою, дата публікації 27.11.2013 року.
http://www.lukyanchenko.donetsk.ua/publ ... p?id=34169Відповідно до частини четвертої статті 21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" виконавчі органи сільських, селищних, міських рад оприлюднюють у двотижневий строк прийняті органами місцевого самоврядування рішення щодо розроблення проектів містобудівної документації шляхом опублікування таких рішень у засобах масової інформації, що поширюються на відповідній території, а також розміщення на офіційному веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
Оприлюднення розроблених в установленому законодавством
порядку проектів містобудівної документації здійснюється не пізніш
як у місячний строк з дня їх подання розробником до виконавчого
органу сільської, селищної, міської ради шляхом розміщення
матеріалів (планшетів, макетів) у визначеному органом місцевого
самоврядування місці та інформування громадян через розповсюдження
брошур і повідомлень, засоби масової інформації, що поширюються на
відповідній території, а також розміщення інформації на офіційному
веб-сайті відповідного органу місцевого самоврядування.
Відсутність передбаченого законом оприлюднення позбавила громадськість права надати свої пропозиції ще на стадії затвердження проекту (ч.5 ст.21 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності"):
5. Оприлюднення проектів містобудівної документації на місцевому рівні є підставою для подання пропозицій громадськості до відповідного органу місцевого самоврядування
2. Порушення вимог ДБН В.2.3-15:2007 Cпоруди транспорту автостоянки і гаражі для легкових автомобілів та ДБН 360-92 ** Планировка и застройка городских и сельских поселений
Як вбачається з телевізійного сюжету телеканалу «Донбасс» від 31.01.14, забудовник почав споруджувати тимчасові споруди огородження будівельного майданчика по периметру ділянки з кадастровим №1410137100:00:030:0636.
http://novosti.donbass.tv/ru/vremya/vie ... /31/16670/ (з 13:57 по 16:29 випуску новин),
Не маючи можливості ознайомитись з проектом забудови через обставини, викладені в п.1, громадськість звертає увагу на вже наявні наступні порушення ДБН:
- ДБН 360-92 **
7.44 Гаражи и автостоянки индивидуальных автомобилей следует размещать, в основном, на периферии жилых районов и межмагистральных территориях или в их пределах на участках, удален¬ных от мест, предназначенных для игр детей и отдыха населения.
(порушення, ділянка з кадастровим №1410137100:00:030:0636 перекриває діючу дитячу площадку, місце відпочинку та зелену зону вздовж продольного фасаду будинків №25, 27, про що, можливо, забудовник не повідомляв, і що наглядно видно з телевізійного сюжету новин);
- ДБН В.2.3-15:2007
5.8 Мінімальною відстанню від в'їздів на автостоянку та виїздів з неї повинно
бути:
- від перехресть магістральних вулиць загальноміського
та районного значення (від межі проїзної частини) - 100 м
- від перехресть вулиць і проїздів місцевого значення
(від межі проїзної частини) - 35 м
- від зони зупинки масового пасажирського транспорту - 30 м.
Примикання до магістралі загальноміського значення в'їздів-виїздів допускається тільки до їхніх місцевих проїздів.
Примітка. Транзитний проїзд через територію житлового кварталу до автостоянки місткістю більше ніж 50 машино-місць не допускається.
(порушення – вул.В.Терешкової має статус магістральної вулиці районного значення, а ділянка з кадастровим №1410137100:00:030:0636 не має навіть теоретичної можливості відповідати вимогам п.5.8 ДБН В.2.3-15:2007 для жодного з обов’язкових двух виїздів)
3. Виникають питання і щодо місткості автостоянки, і щодо наявності суміжної ділянки ( Кадастровий номер: 1410137100:00:030:0349, 0.347 га) задіяної під автостоянку (місткість 115 авто), і щодо наявності поблизу, в 60 метрах, дитсадка, школи, і щодо винищення існуючої зеленої зони між вже існуючою автостоянкою та продольним фасадом будинків №25, 27.
На підставі викладеного, враховуючи численні порушення Законів України, в порядку чинного законодавства, просимо вирішити питання про скасування рішення Донецької міської ради від 25.12.2013 № 42/73 про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки товариству з обмеженою відповідальністю «РІТЕЙЛ СХІД» для будівництва та подальшої експлуатації об’єкту транспортної інфраструктури (багаторівневої автостоянки) по вулиці Валентини Терешкової у Кіровському районі.