Ну что, наконец закончилась моя эпопея с судом. Сегодня забрал решение, которое уже вступило в законную силу. Было два заседания на первом судья послушала наши устные пояснения. Я так понимаю ожидала, что оба, либо один кто-то признает свою вину и на этом и порешит, чтоб особо не вникать в суть да дело. Я принес возражение и в своих словах в основном ссылался на его текст. Второй водитель тоже отрицал вину и говорил, что полицаи не правильно составили на него протокол так как: и начинал вычитывать из книжечки ПДД п.9.10, делал он это очень долго, так что судье к концовке уже становилось скучно и она просто его не дослушивала. Он пытался этим объяснить, что там был обзор более 100 метров. На это у меня тоже были свои аргументы, так как там были опоры моста, которые преграждали видимость. Но мне даже они не понадобились. На второе заседание судья нас завела в подсобку и спросила есть ли у нас доп пояснения. По мне я так понимаю у нее решение уже было так, что она начала опрашивать второго участника. Он опять начал доставать книжечку и ей опять становилось скучно. В пояснении он написал, что быстро устранил неисправность и тут произошел удар. Судья спросила сколько времени ушло не это, он сказал минут 5-10. Судья спросила, а может 15? Водитель ответил "может и 15 да какая разница сколько я там стоял?". Ну на этом "заседание" закончилось и нам лупанули обоюдку. В принципе для меня это относительно приемлемый результат. Обжаловать не собирался, так как решение могло быть не в мою пользу. Поехал сегодня забрал ВУ и написал заяву в страховой. Рассчитываю получить частичную компенсацию.
Вот само решение. Видно особо не заморачивались. Просто переписали инфу с протоколов.
Цитата:
П О С Т А Н О В А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
вересня 2016 року cуддя Подільського районного суду м.Києва , розглянувши матеріали, які надійшли від НП Управління патрульної служби в м. Києві МВС України про притягнення до адміністративної відповідальності
ОСОБА_1, ІНФОРМАЦІЯ_1, уродженця м. Києва, громадянина України, працюючого:, проживаючого за адресою: АДРЕСА_1,
ОСОБА_2, ІНФОРМАЦІЯ_4, уродженця м. Києва, громадянина України, працюючого: , проживаючого за адресою: АДРЕСА_2,
- за ст. 124 КпАП України,
В С Т А Н О В И В:
.08.2015 року о 10.20 год. ОСОБА_1, керуючи автомобілем НОМЕР_1 м. Києві, не вибрав безпечної швидкості руху, не дотримався безпечної дистанції, в результаті чого здійснив зіткнення з автомобілем НОМЕР_2, що спричинило пошкодження транспортних засобів, чим порушив п. 13.1 ПДР України.
.08.2015 року о 10.20 год. ОСОБА_2, керуючи автомобілем НОМЕР_2 в м. Києві, не встановив знак аварійної зупинки забезпечуючого безпеку дорожнього руху, в результаті чого відбулося зіткнення з автомобілем НОМЕР_1, що спричинило пошкодження транспортних засобів, чим порушив п. 9.10 ПДР України
У судовому засіданні ОСОБА_1 не визнав свою вину у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 124 КпАП України. Пояснив, що дійсно він рухався .08.2015 року о 10.20 год. на автомобілі НОМЕР_1 м. Києві. Після того як транспортний засіб, який рухався попереду нього ледве уникнув ДТП з автомобілем НОМЕР_2 (який стояв посеред проїжджої частини) та різко залишив смугу по якій рухався, він не зміг та не встиг уникнути ДТП з автомобілем «ГАЗ 3302-415».
ОСОБА_2 у судовому засіданні не визнав свою вину у вчиненні правопорушення, передбаченого ст. 124 КпАП України. Зазначив, що рухаючись в м. Києві його автомобіль «ГАЗ 3302-415» заглох, він включив аварійну сигналізацію, почав заводити автомобіль та через декілька хвилин відчув удав в задню частину машини.
Заслухавши пояснення ОСОБА_1 та ОСОБА_2, дослідивши матеріали справи, схему місця ДТП, розглянувши характер пошкодження автомобілів, заслухавши надані в судовому засіданні пояснення сторін, суд приходить до висновку про наявність в діях ОСОБА_1 та ОСОБА_2 події та складу адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена ст. 124 КУпАП України, виходячи з наступного.
Відповідно до ст. 280 КУпАП орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа у його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
При цьому, орган (посадова особа), як зазначено у ст. 252 КУпАП, оцінює докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом та правосвідомістю.
Відповідно до п. 13.1 ПДР України водій залежно від швидкості руху, дорожньої обстановки, особливостей вантажу, що перевозиться, і стану транспортного засобу повинен дотримувати безпечної дистанції та безпечного інтервалу.
Пунктом 9.10 ПДР України передбачено, що разом з увімкненням аварійної світлової сигналізації слід установити знак аварійної зупинки або миготливий червоний ліхтар на відстані, що забезпечує безпеку дорожнього руху, але не ближче 20 м до транспортного засобу в населених пунктах і 40 м поза ними, у разі: а) скоєння дорожньо-транспортної пригоди; б) вимушеної зупинки в місцях з обмеженою оглядовістю дороги хоча б в одному напрямку менше 100 м.
Порушення вимог п. 13.1, 9.10 ПДР України, що призвело до пошкодження транспортних засобів, містить склад адміністративного правопорушення, передбаченого ст.124 КУпАП.
Вина ОСОБА_1 та ОСОБА_2 у вчиненні правопорушення передбаченого ст. 124 КУпАП підтверджується дослідженими в судовому засіданні доказами, які містяться в матеріалах адміністративної справи, а саме: протоколом про адміністративне правопорушення (а.с. 1-2), поясненнями ( а.с. 4-6) та схемою ДТП (а.с. 3).
Відповідно до ст.ст. 34, 35 КУпАП пом'якшуючих чи обтяжуючих відповідальність обставин судом не встановлено.
Крім цього, стягненню з ОСОБА_1 та ОСОБА_2 підлягає судовий збір, згідно ст. 40-1 КпАП України, яка передбачає, що судовий збір у провадженні по справі про адміністративне правопорушення у разі винесення судом (суддею) постанови про накладення адміністративного стягнення сплачується особою, на яку накладено таке стягнення. Розмір і порядок сплати судового збору встановлюється законом.
Відповідно до п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» (зі змінами від 01.09.2015 року) у разі ухвалення судом постанови про накладання адміністративного стягнення стягується судовий збір у розмірі 0,2 мінімальної заробітної плати - 243 грн. 60 коп. Таким чином, відповідно до вимог до ст. 40-1 КУпАП та ст. 4 Закону України «Про судовий збір» стягненню з ОСОБА_1 та ОСОБА_2 в дохід держави підлягає 275 грн. 60 коп. з кожного.
З урахуванням викладеного та керуючись ст. 4 Закону України "Про судовий збір", ст. ст. 40-1, 124, 294, 307, 308 КпАП України, суддя
П О С Т А Н О В И В:
ОСОБА_1 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_3) визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 124 КпАП України та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (що становить 340 гривень).
ОСОБА_2 (реєстраційний номер облікової картки платника податків НОМЕР_4) визнати винним у вчиненні адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 124 КпАП України та накласти на нього адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (що становить 340 гривень).
Стягнути з ОСОБА_1 в дохід держави судовий збір у розмірі 275 грн. 60 коп.
Стягнути з ОСОБА_2 в дохід держави судовий збір у розмірі 275 грн. 60 коп.
Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги.
Постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути оскаржено прокурором у випадках, передбачених частиною п'ятою статті 7 цього Кодексу, особою, щодо якої її винесено, а також потерпілим.
Скаргу на постанову по справі про адміністративне правопорушення може бути подано протягом десяти днів з дня винесення постанови через Подільський районний суд м. Києва.
Штраф має бути сплачений добровільно не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня набрання постановою про накладення штрафу законної сили, а в разі оскарження або опротестування - не пізніш як через п'ятнадцять днів з дня повідомлення про залишення скарги або протесту без задоволення.
У разі несплати штрафу у добровільному порядку у встановлений строк, копія постанови буде направлена до відділу державної виконавчої служби для примусового виконання.
Строк пред'явлення постанови до виконання становить 3 місяці з дня набрання нею законної сили.
Згідно ст. 308 КпАП України у порядку примусового виконання постанови про стягнення штрафу за вчинення адміністративного правопорушення з порушника стягується подвійний розмір штрафу, визначеного у відповідній статті цього Кодексу та витрати на облік правопорушення.
Суддя