Пояснення до протоколу серія АА2 №930081 про адміністративне правопорушення : Я, Моя Мое Мое, 05.11.2013 за часом 14-55 – 15-00, рухавшись на власному автомобілі Шкода Феліція державний номер МоЙ по Столичному шосе у напрямку с.Пірогово зі швидкістю 65км/год згідно спідометра мого автомобіля, точність показів якого контролював періодично GPS трекером Garmin, який має точність виміру +-1км/год. В районі естакади з перетином проспектом Науки, мені створив небезпечну ситуацію автомобіль марки «TOYOTA Camry» чорного кольору державний номер AA 0002 CK, який наближався з великою швидкістю більш ніж 100 км/год і став сигналізувати дальнім світлом вимагаючи звільнити смугу для руху. На вимогу та не провокуючи конфлікту я прийняв праву смугу зробивши вільний рух цього авто. Автомобіль «TOYOTA Camry» продовжував свій швидкісний рух з наявною високою швидкістю для міста та сигналізував іншим учасникам руху дальнім світлом вимагаючи звільнити смугу. Далі перед рухом моєї авто була перешкода це автомобіль марки «MAZDA» державний номер AA 5798BC, який рухався зі швидкістю менш ніж 60 км/год, згідно показника мого авто спідометра, я зробив випередження зі швидкістю 70 км/год. Справа від свого руху я побачив патрульну машину у другій смузі, яка рухалась значно повільніше потоку (провокуючи чи…не знаю) 59км/год згідно показника прибору «Візір» №08120196 який мені потім продемонстрував інспектор ДАІ . Автомобіль «TOYOTA Camry», випереджаючи патрульну машину пригальмував (ніби злякався чогось) потім почав дуже швидко прискорюватись. Я проконтролював швидкість руху свого авто щоб не мати зайвих проблем з працівниками ДПС, зробив випередження патрульного авто. Продовжуючи рух з постійною швидкістю 70км/год, праворуч від мене рухались у щільному русі транспортні засоби. Через це я не мав можливості звільнити ліву смугу, що могло спричинити аварійну ситуацію. Раптом я у дзеркало заднього зору побачив патрульну машину яка включила проблискові маячки синього та красного кольору та сигналізуючи дальнім світлом поступити смугу згідно ПДР. Виконуючі ПДР я включив правий поворот, намагаючись не спричинити аварійної ситуації, прийняти праву смугу негайно, але мені заважали автомобілі які рухались в щільному потоці . Мені здалося, що особа чи автомобіль «TOYOTA Camry» знаходиться у розшуку і є об’єктом переслідування патрульної машини. Я був впевнений що треба негайно звільнити смугу, щоб дати можливість виконувати службові обов’язки працівникам ДПС. Виконуючи ПДР, а авто ДПС не називало номер і марку машини, своїми діями спровокувало мене підвищити швидкість. Пробуючи негайно звільнення лівої смуги, побачив що патрульна машина продовжила рух з включеними проблисковими маячками синього та красного кольору та сигналізуючи дальнім світлом, слідом за моєю машиною, прийняв вправо і зупинився на обочині. Інспектор ДПС підійшов і назвав на мою вимогу причину зупинки це порушення швидкісного режиму, а саме що я рухався зі швидкістю 85км/год. На мою вимогу він продемонстрував у своїх руках прибор «Візір» на якому я побачив у кадрі задню частину мого автомобіля (згідно номеру)без особливих ознак та швидкість патрульної машини 59 км/год, а іншу 26 км/год. Фотозображення всієї дорогі з одним моїм ТЗ, яке рухалось у контролюючим направленні мені не було представлено. А також мені не було продемонстровано серію кадрів по яким без сумнівів можливо визначити порушення. На вимогу продемонструвати відмітку про метрологічну перевірку на прибор «Візір» інспектор ДПС показав мені свідоцтво в якому вказувався діапазон швидкості , але ніде не було вказано що цей прибор пройшов також перевірку по діапазону температури, вологості та атмосферного тиску, що повинні правильно контролюватися використовуючи прилад згідно кліматичних умов щодо інструкції по експлуатації. Пояснити чому співробітник ДПС спровокував порушення правил він відмовився, показати відео відмовився. Стаціонарність закріплення приладу «Візір» підтвердити не можу оскільки прилад мені продемонстрував у своїх руках працівник ДПС. Вважаю що прилад «Візір» №08120196 не може, не в контролюючих умовам виконувати точні виміри. А саме знаходження на передній панелі патрульної машини де він знаходиться під впливом різних факторів та джерел а саме температур (машинний обігрівач), електромагнітних полів, мобільних телефонів , та різних електричних приладів, (високовольтних полів автомобіля) то що. Працівником ДПС Керабуте Михайлом Васильовичем (він не спитав мене чому так сталося), дуже швидко та неуважно, складено протокол про порушення з розбіжностями, що свідчить той факт що в протоколі вказана адреса Столичне шосе – 100, а я не доїхав до цього місця. Прошу ретельно розглянути мої пояснення та визнати протокол адміністративного порушення недійсним. Та вважати мої дії не є ознаками правопорушення тому що перевищення межі швидкості за які був складений протокол може бути простими погрішностями при вимірюванні у поточному русі, а також неналежне виконання інструкції про експлуатації на параметри, які повинні підтвердженими свідоцтвами про державну метрологічну атестацію не менш за трьома фізичними показниками. Після розмови с працівником ДПС Керабуте Михайлом Васильовичом та його колегою отримав сильний стрес, що підтверджую документально. За фактом подій на теперішній час я проходжу курс реабілітації з прийомом ліків в клініці м. Києва. 12.11.13 _______ Пользуйтесь !Люди добрые !
|