Текущее время: 03 мар 2025, 06:21

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 26 сен 2013, 06:57 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 дек 2010, 22:03
Сообщений: 355
Откуда: Киев
Авто: MB100D
Составили протокол описан ремень, указана статья 121 ч5 - говорят что номер изменен согласно нового кодекса (сомнения у меня, данных найти не могу).
В протоколе написал "Был пристегнут, доказательства инспектор не предоставил"
На жалобу отвечают что " порушень инспетора нет".

Хотелось бы для шаблона иск в суд за ремень, спасибо.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 сен 2013, 07:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/23738371
Тут есть вся нормативка, передирайте:
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Державний герб України
Справа № 437/1590/12

П О С Т А Н О В А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

26 квітня 2012 року м. Синельникове

Синельниківський міськрайонний суд Дніпропетровської області у складі:

головуючого - судді Новік Л.М

при секретарі - Силкіній О.Г.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Синельникове адміністративну справу за позовною заявою ОСОБА_1 до ІДПС Павлоградського міського відділу УМВС України старшина міліції ОСОБА_2 про скасування постанови про адміністративне правопорушення, -

В С Т А Н О В И В :

ОСОБА_1 13.03.2012 року звернувся до суду з позовом, в якому просить відмінити протокол серія АЕ1476695 від 01.03.2012 року. Провадження по адміністративній справі -закрити. 01 березня 2012 року інспектор ДПС ОСОБА_2 виніс постанову про адміністративне правопорушення серії АЕ 1476695 від 01.03.2012 року, якою визнав його винним в порушенні п.2.1 правил дорожнього руху, а саме в тому, що він 01.03.2012 року о 09 год.30 хв. Рухаючись по вул.. Леніна м. Синельникове в напрямку перехрестя вул. 40 років Жовтня, керуючи службовим автомобілем ЛВ на ст. Синельникове ЛУ на Придніпровській залізниці марки ВАЗ 2107 державний реєстраційний номер НОМЕР_1 був безпідставно зупинений інспектором ДПС, нібито за не пристебнутий пасок безпеки. Вважає, що вказана постанова є незаконною та безпідставною, а висновок про його вину у порушенні правил дорожнього руху не відповідає дійсності та підлягає скасуванню з таких підстав. У ст.. 254 КУпАП зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення складається в разі його вчинення, але оскільки адміністративного правопорушення не було, не було жодного доказу зафіксовано належним чином, як того вимагає чинне законодавство, інспектор не міг бачити чи був він пристебнутий паском безпеки під час руху, відео зйомка не здійснювалася, свідки були відсутні, і за таких обставин відповідно до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі не могло бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення .

Дії відповідача позивач вважає протиправними, а постанову такою, що підлягає скасуванню з огляду на те, що постанова винесена з порушенням чинного законодавства, що постанова винесена з порушенням ст. 33 КУпАП, яка визначає, що при накладанні стягнення враховуються характер вчиненого правопорушення, особа порушника, ступень його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність. Зокрема у частині повноти та об'єктивності дослідження обставин правопорушення (ст. 245 КУпАП), ст.ст. 251, 256 КУпАП, а також при її винесенні було не роз'яснені та грубо порушені права позивача, передбачені ст. 268 КУпАП.

В судове засідання позивач не з'явився, але до його початку надав суду заяву в якій позовні вимоги підтримав у повному обсязі, справу просить розглянути без його участі.

Відповідач в судове засідання не з'явився, з невідомої суду причини.

Суд, дослідивши матеріали справи, встановив наступне.

Відповідно до ч.2 ст.19 КАС України, адміністративні позови з приводу оскарження правових актів індивідуальної дії, а також дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання позивача.

Постановою ІДПС Павлоградського міського відділу УМВС України старшини міліції ОСОБА_2 Серія АЕ1 № 405594 від 01.03.2012 року по справі про адміністративне правопорушення ОСОБА_2 було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.5 ст.121 КУпАП України і накладено стягнення у вигляді штрафу в розмірі 51 (п'ятдесят одна) грн. за те, що 01.03.2012 року о 09.49 годині водій ОСОБА_2 керував автомобілем ВАЗ 2107 д/н 04 НОМЕР_1 в м. Синельникове по вул.. Леніна, 72 , під час руху був не пристебнутий ременем безпеки, чим порушив п.2.3.в.

Як встановлено ч. 3 ст. 2 КАС України, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень адміністративні суди перевіряють, чи прийняті (вчинені) вони:

1. на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;

2. з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;

3. обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії);

4. безсторонньо (неупереджено);

5. добросовісно;

6. розсудливо;

7. з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації;

8. пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія);

9. з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення;

10. своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Вирішуючи спір по суті суд виходить з того, що відповідно ч.2 ст. 71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Правомірність прийняття оскарженого рішення відповідачем, як суб'єктом владних повноважень, у суді не доказана.

Відсутні посилання на будь-які фактичні дані, на основі яких було встановлено наявність адміністративного правопорушення, винність ОСОБА_1 в його вчиненні у постанові про адміністративне правопорушення. Також відповідачем при розгляді справи про адміністративне правопорушення не з'ясовані обставини, передбачені ст.280 КУпАП.

Відповідно до ст.245 КпАП України завданнями провадження в справах про адміністративні правопорушення є: своєчасне, всебічне, повне і об'єктивне з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом, забезпечення виконання винесеної постанови, а також виявлення причин та умов, що сприяють вчиненню адміністративних правопорушень, запобігання правопорушенням, виховання громадян у дусі додержання законів, зміцнення законності.

Під час розгляду справи ІДПС Павлоградського міського відділу УМВС України старшина міліції ОСОБА_2 не дотримано вимог закону, яким приписано забезпечувати точне й правильне застосування матеріальних і процесуальних адміністративно-правових норм з метою з'ясування всіх обставин вчинення адміністративного правопорушення та правильної юридичної кваліфікації, яка б виключала сумніви щодо доведеності вини певної особи у вчиненні проступку, за вчинення якого на певну особу накладається конкретне стягнення.

Зокрема ІДПС Павлоградського міського відділу УМВС України старшиною міліції Пінчук Р. Д. не було вжито всіх заходів для забезпечення всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин справи, що і потягло прийняття такого неоднозначного суперечливого рішення.

Не враховані пояснення позивача, надані під час складання протоколу про адміністративне правопорушення, не залучені свідки, дані в протоколі про адміністративне правопорушення, не дають повного уявлення про обставини правопорушення.

Таким чином протокол про адміністративне правопорушення не відповідає вимогам ст.256 КУпАП.

Крім того, при винесенні постанови було порушені права позивача, передбачені ст. 268 КУпАП, а саме: подавати докази, заявляти клопотання, при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право на надання правової допомоги особисто чи за дорученням.

Доказів того, що постанову в справі про адміністративне порушення серії АЕ1 № 405594 від 01.03.2012 року винесено правомірно, відповідачем у судове засідання не надано, хоча відповідно до ч.2 ст.71 КАС України, в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Згідно з п.3 ч.1 ст.293 КпАП України, орган (посадова особа) при розгляді скарги або протесту на постанову по справі про адміністративне правопорушення перевіряє законність і обґрунтованість винесеної постанови і може скасувати постанову та закрити справу.

Відповідно до ст.280 КпАП України, орган (посадова особа) при розгляді справи про адміністративне правопорушення зобов'язаний з'ясувати: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу, а також з'ясувати інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.

Згідно з п.1 ч.1 ст.247 КпАП України, провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочате, а розпочате підлягає закриттю при відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

З огляду на те, що крім протоколу про адміністративне правопорушення, який послужив підставою для складання оскаржуваної постанови по справі про адміністративне правопорушення, відсутні інші докази наявності вини ОСОБА_1 у вчиненні правопорушення, передбаченого ч.5 ст.121 КпАП України, а дані ним пояснення під час складання протоколу про адміністративне правопорушення носять досить суперечливий характер, суд вважає факт порушення позивачем вимог ПДР України не підтверджений достовірними та достатніми доказами.

Таким чином, в судовому засіданні було встановлено, що постанова про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1 була винесена з порушенням вимог Кодексу України про адміністративні правопорушення, тому суд вважає, що постанова по справі про адміністративне правопорушення підлягає скасуванню.

На підставі викладеного та ст.ст. 247, 280, 283, 287-289, 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, керуючись ст.ст. 2, 11, 71, 100, 161, 158-163 Кодексом адміністративного судочинства України, суд, -

П О С Т А Н О В И В :

Позов задовольнити повністю.

Постанову серії АЕ1 № 405594 від 01 березня 2012 року в справі про адміністративне правопорушення про притягнення ОСОБА_1 до адміністративної відповідальності і накладення на нього адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 51 (п'ятдесят одна) грн. за ч.5 ст.121 КУпАП -скасувати.

Провадження в справі про адміністративне правопорушення закрити відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП в зв'язку з відсутністю в діях ОСОБА_1 події і складу адміністративного правопорушення за ч.5 ст. 121 КУпАП.

Постанова є остаточною та оскарженню не підлягає.



Суддя: Л. М. Новік


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 сен 2013, 07:58 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 14 фев 2011, 06:43
Сообщений: 2965
Откуда: Веселиново
Авто: Красный Lanos
Karp писал(а):
Составили протокол описан ремень, указана статья 121 ч5 - говорят что номер изменен согласно нового кодекса (сомнения у меня, данных найти не могу).
В протоколе написал "Был пристегнут, доказательства инспектор не предоставил"
На жалобу отвечают что " порушень инспетора нет".

Хотелось бы для шаблона иск в суд за ремень, спасибо.



Вот пример из памятки, обязательно смотрите на статьи на которые будете ссылатся (за это время произошло много изменений).

Сообщение, не относящиеся к теме
До Дзержинського районного суду
м. Кривого Рогу
Позивач:
****** Андрій Юрійович,
26.10.1990 р.н.,
уродженець м.Кривий Ріг,
мешкаю 50000, м. Кривий Ріг,
вул. ******, буд.1А, кв.2,
моб.тел.067*****
Відповідач: Інспектор ДПС БДПС Відділу ДАІ для обслуговування адміністративної території м. Кривого Рогу та АТІ УМВС України в Дніпропетровської області
молодший сержант міліції
Мочалов Андрій Юрійович,
50069, м. Кривий Ріг Дніпропетровської області, вул. Волгоградська, буд.№11,
тел. 261409, факс 743283,
телетайп: 106107 Радар.


АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення АЕ1 №2***

Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадови особи.
12 березня 2010 року посадовою особою – інспектором ДПС БДПС відділу ДАІ з ОАТ м. Кривого Рогу та АТІ УМВС України в Дніпропетровській області молодшим сержантом міліції Мочаловим Володимиром Євгенійовичем (надалі за текстом - інспектор), було винесено постанову АЕ1 №26**** в справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.4 ст.121 КУпАП, про накладення на мене, ****** Андрія Юрійовича, адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави в розмірі 51 (п’ятдесят одна) гривня 00 копійок.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з наступних підстав.
18.02.2011 року близько 01.25 години я рухався на власному автомобілі ГАЗ-24, д.н. **** АН по вул.. Волгоградська у м. Кривий Ріг, та був зупинений працівниками ДАІ. Не представившись, порушуючи ст.5 Закону «Про міліцію», один з них запропонував мені вийти з автомобіля та передати йому документи, бо я нібито здійснив порушення ПДР – керуючи автомобілем не користувався ременем безпеки. Я висловив незгоду, тому що рухався з пристебнутий ременем, а після зупинки відстебнув його, щоб дістати документи, які знаходились у «бардачку».
Незважаючи на мої заперечення, інспектор склав протокол про адміністративне правопорушення АЕ1 №35****, в якому вказав, що нібито я порушив вимоги п.2.3.в ПДР України, 18.02.2011 року о 01.25 год. керуючи автомобілем ГАЗ-24, д.н. **** АН, по вул. Волгоградська у м. Кривий Ріг.
Я стверджую, що не порушував Правил дорожнього руху України та керував транспортним засобом з пристебнутим ременем пасивної безпеки. Ніяких фактичних доказів щодо моєї винуватості в протоколі та постанові не вказано, показання ймовірних свідків відсутні, фото- або відеофіксації порушення Правил дорожнього руху України мені не надавалось.
Також треба зазначити, що на вулиці була ніч і побачити, що відбувалось в автомобілі, було неможливо. Під час розгляду справи не дотримано вимоги статей ст. 7, ч. 1 ст. 9, 23, 33, 245, 247, 280 КУпАП, відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення. Інспектором не було встановлено: чи було вчинено адміністративне правопорушення, чи винна дана особа в його вчиненні, чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, а також не з'ясовано інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Звертаю увагу на те, що одночасне із складанням протоколу винесення постанови в справі про АП свідчіть про формальність процедури розгляду справи, та грубо порушує мої права згідно ст.268 КУпАП та вимоги законодавства щодо порядку адміністративного провадження, та вказує на повне ігнорування інспектором вимог закону. Своїми діями інспектор ДПС Мочалов В.Є. грубо порушує ст. 19 Конституції України - Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Прошу звернути увагу, що згідно ст.62 Конституції України, особа вважається невинуватою у вчиненні злочину до тих пір поки провина не буде доведено в законному порядку, а обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також припущенні і всі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Стаття 252 КУпАП визначає, що орган (посадова особа) зобов'язана оцінювати докази за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному дослідженні всіх обставин справи, керуючись законом і правосвідомістю. Дана вимога було повністю проігноровано інспектором. У моїх діях не було ознак адміністративного правопорушення, передбаченого ч.4 ст.121 КУпАП. Згідно зі ст. 247 КУпАП провадження у справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю за таких обставин: відсутність події і складу адміністративного правопорушення.
Як видно з наведеного, в моїх діях відсутні ознаки складу адміністративного правопорушення, отже інспектором ДАІ щодо мене було безпідставно складено протокол про адміністративне правопорушення серії АЕ1 №3****, більш того, даний протокол складено за повної відсутності доказів, з численними порушенням вимог чинного законодавства. З моєї сторони повністю виконані вимоги п.2.3.в ПДР України.
До того ж, слід вказати, що відповідно до ст.71 ч.2 КАС України, обов’язок доказування правомірності своїх дій в даному випадку покладено на відповідача.
Враховуючи наведене вище, керуючись ст. 19, 55, 62 Конституції України, ст.ст. 247, 287, 288, 293, КУпАП, ст. 2, 6-11, 18, 19, 71, 104-106, 162 Кодексу адміністративного судочинства України, -
ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до розгляду та порушити провадження у справі.
2. Визнати протиправними дії інспектора ДПС БДПС ВДАІ для ОАТ м. Кривого Рогу та АТІ УМВС України в Дніпропетровської області мол. сержанта міліції Мочалова Володимира Євгенійовича по складанню протоколу АЕ1 №3&&&&& від 18.02.2011 року за відсутністю складу адміністративного проступку.
3. Скасувати постанову в справі про адміністративне правопорушення від 18.02.2011 року АЕ1 №26*****, що виніс інспектор ДПС БДПС ВДАІ для ОАТ м. Кривого Рогу та АТІ УМВС України в Дніпропетровської області мол. сержант міліції Мочалов Володимир Євгенійович, про накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу на користь держави у розмірі 51 гривня за порушення ПДР та провадження по справі закрити.

Додатки:
1. Копія протоколу АЕ1 №**** від 18.02.2011 р.
2. Копія постанови АЕ1 №26**** від 18.02.2011 р.
3. Копія позовної заяви на 3 арк. з додатком на 2 арк. для відповідача
4. Копія паспорту громадянина України позивача.

«____» лютого 2011 р. _______________ ****** А.Ю.

_________________
Мовчи, бо то не твоя справа,
Не твій народ, то не твоя війна.
То не твоїх дітей катують у підвалах
Лише за те, що Правда – їх вина.
Мовчи, бо мови вже давно немає,
Забув її, мабуть, ти назавжди.
Та звик, що завжди твоя хата з краю
Така ж похилена, як мають всі раби.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 сен 2013, 08:07 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
Вот свежее - апрель 2013. Ремень + ОСАГО = победа водителя.
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/30501710
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Державний герб України
Справа №295/2638/13-а

Категорія 21

2-а/295/186/13



ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

01.04.2013 року м. Житомир

БОГУНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД м. ЖИТОМИРА В СКЛАДІ:

Головуючої - судді Комісарчук О.В.

Секретаря Содель А.С.

розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом ОСОБА_1 до УДАІ УМВС України в Житомирській області про скасування постанови про притягнення до адміністративної відповідальності,-

ВСТАНОВИВ:

27.02.2013 року позивач звернувся до суду з адміністративним позовом, в якому просить скасувати постанову серії АМ 1 № 003556 від 22.02.2013 року по справі про адміністративне правопорушення, відповідно до якої його притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.5.ст.121 та ч.1 ст.126 КпАП України та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 425 грн. за те, що він керуючи автомобілем не був пристебнутий ременем безпеки та не мав при собі полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.

З даним правопорушенням позивач не погоджується з тих підстав, що він насправді був пристебнутий ременем безпеки, а інспектор фізично не міг бачити, чи пристебнутий пасок безпеки, оскільки події відбувалися в темну пору доби о 18-50 год. Що стосується страхового полісу, то при перевірці документів страховий поліс знаходився в автомобілі, але на лобовому склі транспортного засобу був прикріплений талон, який свідчить про наявність обов'язкового страхування даного автомобіля. Пред'явити поліс одразу не зміг, оскільки був запрошений до службового автомобіля працівників ДАІ, а поліс знаходиться в окремій папці в автомобілі, який був пред'явлений після складення протоколу про адміністративне правопорушення за ч. 5 ст. 121 КУпАП.

Сторони в судове засідання 01.04.2013 року не з'явились. Позивач надав заяву про розгляд справи у його відсутність, позовні вимоги підтримав, просив позов задовольнити з підстав, викладених в ньому.

Відповідач надав до суду заяву про розгляд справи у його відсутність, в якій зазначив, що позовні вимоги не визнає.

За таких обставин, суд вважає за можливе розглянути справу у відсутності сторін на підставі наявних доказів, що відповідає положенням ч. 4 ст. 122 та ч. 4 ст. 128 КАС України.

Дослідивши адміністративний позов та додані документи, суд вважає, що постанова по справі про адміністративне правопорушення підлягає скасуванню, а адміністративна справа закриттю з наступних підстав.

Відповідно до протоколу про адміністративне правопорушення серії ВТ1 №239668 від 22.02.2013 року позивач гр. ОСОБА_1 цього ж дня о 18 год. 40 хв. керуючи автомобілем НОМЕР_1 по вулиці Старий бульвар в м. Житомирі на вимогу працівника міліції не пред'явив для перевірки документи зазначені в п. 2.4. ПДР, а саме - поліс обов'язкового страхування цивільної-правової відповідальності. Зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення серії ВТ1 №239667 від 22.02.2013 року вбачається, що позивач керував вищезазначеним автомобілем з не пристебнутим паском безпеки, чим порушив п. 2.3 (в) ПДР.

Відповідно до постанови серії АМ1 № 003556 від 22.02.2013 року ОСОБА_1 притягнуто до відповідальності за ч. 5 ст. 121, ч. 1 ст. 126 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 425 грн.

Як вбачається зі змісту протоколів про вчинення адміністративних правопорушень ОСОБА_1 зазначив, що не погоджується з правопорушеннями, вказаними в них.

Згідно зі ст. 251 КУпАП доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягується до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків тощо.

На вимогу суду відповідачем не надано матеріали адміністративної справи, які б свідчили про наявність в діях позивача ознак адміністративного правопорушення, відповідач в судове засідання не з'явився обґрунтованих заперечень проти позову також не надав.

Відповідно до статей 11, 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд, згідно статті 86 цього ж Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

В даному випадку, оскільки обставини, викладені в протоколі, заперечуються особою, яку притягнуто до адміністративної відповідальності, суд не може вважати протокол про адміністративне правопорушення достатнім доказом його вчинення.

Матеріали справи не містять беззаперечних та безсумнівних доказів вчинення позивачем правопорушення, доводи позивача відповідачем не спростовані, а тому суд вважає, що позивача не обґрунтовано притягнуто до адміністративної відповідальності.

За таких обставин та зважаючи на той факт, що відповідач не надав доказів правомірності свого рішення, що є його обов'язком відповідно до ч.2 ст. 71 КАС України, будь-який сумнів тлумачиться на користь особи, що притягується до відповідальності, суд вважає, що в діях позивача відсутній склад адміністративних правопорушень передбачених ч.5.ст.121 та ч.1 ст.126 КУпАП, а тому позов піддягає задоволенню.

Оскільки судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, судові витрати віднести за рахунок Державного бюджету.

Керуючись ч.5.ст.121 та ч.1 ст.126 КпАП України, ст.ст. 10, 11,18,71,128,158-160, 163 КАС України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити.

Постанову серії АМ1 № 003556, винесену 22.02.2013 року інспектором відділу ОР ДПС УДАІ УМВС України в Житомирській області Вікарчуком Геннадієм Вікторовичем про притягнення до адміністративної відповідальності громадянина ОСОБА_1 за ч. 1 ст. 126, ч. 5 ст. 121 КУпАП - скасувати.

Провадження в адміністративній справі закрити.

Постанова є остаточною та оскарженню не підлягає.

Суддя:


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 ноя 2013, 12:04 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 дек 2010, 22:03
Сообщений: 355
Откуда: Киев
Авто: MB100D
Проиграл суд (районный).
Доказательств нет, свидетелей нет, гей принес рапорт напарника который типа подтверждает. В протоколе на свидетелях - зюки, меня не ознакомили с показаниями напарника
Судья не опросив пидара2 вынесла отказ в моём позове.

Ну нечего пойду на апелляцию.

Не могу найти информацию о сборе за апелляцию?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 ноя 2013, 12:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Ст. 171-2 КАС Рішення місцевого загального суду як адміністративного суду у справах з приводу рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень щодо притягнення до адміністративної відповідальності є остаточним і оскарженню не підлягає.


Karp писал(а):
Ну нечего пойду на апелляцию.

апеляції по такому питанню- немає.

апеляціє лише є по справах де суд притягує до відповідальності-ст 130.124,122- 4.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 ноя 2013, 13:08 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
Karp писал(а):
гей принес рапорт напарника который типа подтверждает. В протоколе на свидетелях - зюки, меня не ознакомили с показаниями напарника
Судья не опросив пидара2 вынесла отказ в моём позове.


могли до судебного заседания ознакомиться с рапортом, или он его перед началом заседания передал секретарю?
что в итоге по постановлению судьи?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 ноя 2013, 13:26 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 янв 2011, 12:22
Сообщений: 2124
Откуда: Украина
Авто: 2 и 4 колеса
Город: У самого синего моря
Знакомая ситуация. Готовил позов товарищу, вроде всё шло нормально, доказательств нет, но судья сам начал гею говорить о свидетелях, а тот типа, да никого не было, свидетелей нет. Так судья, пидар, сам навёл - а типа напарник был у вас, может он мог видеть? Гей - та навряд ли, он занимался другим нарушителем. Судья - а давайте-ка мы его и спросим, для этого перенесём заседание. И естественно, когда пришёл напарник он подтвердил что видел нарушение... Протесты судья слушать даже не хотел, рта не давал открыть. И естественно получили отказ в отмене постановления.

_________________
ПТН ПНХ! Слава Україні!
ИзображениеИзображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 18 ноя 2013, 21:34 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 дек 2010, 22:03
Сообщений: 355
Откуда: Киев
Авто: MB100D
Напарник в это время писал протокол и спорил с другим дедушкой, видеть ничего не мог.
Гайдон при мне в коридоре перед судом написал рапорт напарника.
Судья не опросив свидетеля, не выслушав показаний вынесла приговор согласно непонятной бумажке .

В принципе был готов к такой хуне.

Но все равно напишу "заяву про злочин" в прокуратуру, 366 ук все таки есть.

Дело конечно гнилое, но хоть время по тяну. Уже почти 5 месяцев.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 9 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: