Текущее время: 05 дек 2024, 04:45

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


ВНИМАНИЕ!! РАЗДЕЛ С ЖЕСТКОЙ МОДЕРАЦИЕЙ!

1. В этом разделе Вы можете создавать темы с просьбой о помощи в составлении исков, жалоб, заявлений.
2. Тема не должна дублировать уже существующую тему. Обязательно пользуйтесь поиском перед созданием темы.
3. Название темы должно коротко, но подробно описывать проблему.
4. Бессмысленные названия тем (eg. "Помогите", "Спасите", "Нужна помощь" строго запрещены.
5. При создании темы, максимально подробно опишите Вашу проблему с указанием детальной хронологии событий. Также, прикрепите все документы, которые имеются у Вас (копии протоколов, постановлений, актов и т. д.
5. Строго запрещено написание сообщений, не относящихся к теме. Писать можно только прямые вопросы и ответы правового характера в рамках темы.
6. После решения Вашего вопроса, если тема исчерпана, автор темы должен нажать кнопку "Принять ответ" в виде зеленой галочки в сообщении, в котором максимально подробно описан ответ на Ваш вопрос.

ТЕМЫ И СООБЩЕНИЯ, НАРУШАЮЩИЕ ДАННЫЕ ПРАВИЛА, БУДУТ УДАЛЯТЬСЯ БЕЗ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ!



Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 11 май 2013, 17:55 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 02 дек 2012, 19:15
Сообщений: 19
Авто: Fiat
Город: Donetsk
Ребят, проверьте пожалуйста и подкорректируйте может что....
Еще хотелось бы что-то за видео написать... Если у кого-то бы опыт - подскажите что добавить.

Спасибо.

(Ссылка на doc-файл для удобства: http://yadi.sk/d/IHpDmRKT4jK8U)

Цитата:
До УДАІ ГУМВС України в Сумській області
40009 м. Суми вул. Білопільський шлях, 18/1,

від _________________
__________________________


СКАРГА
Предметом цієї скарги є протиправні дії та зухвала поведінка співробітників ДАІ Охтирки Ніконова Олександра Івановича та Кияшко Віктора Івановича.

Я, __________________, рухаючись по вулиці Будильська м. Лебедин, приблизно о 5 годині 45 хвилин 6.05.2013 року був зупинений інспектором ДАІ Кияшко Віктором Івановичем (номер жетону СМ0053). Підійшовши до автомобіля інспектор представився та попросив моє посвідчення водія та реєстраційний талон на автомобіль. Після мого зауваження, що не названа причина зупинки, інспектор повідомив, що зупинив мене по причині «проведення цільових заходів». На мою вимогу показати документ про проведення операції інспектор відповів, що це не в моїй компетенції. Після цього підійшов другий інспектор, який не представився і почав проводити відео зйомку мене на свій власний мобільний телефон. Моє заперечення, щодо зйомки інспектор проігнорував. Через конфлікт, який виник, я попросив інспекторів викликати старшого підрозділу, але інспектора проігнорували і це моє прохання та запропонували звернутися до райвідділу за дзвінком до 102. Для того, щоб дізнатися чи є другий інспектор дійсно інспектором, а також для того, щоб дізнатися його прізвище, я попросив пред'явити посвідчення, але і цю вимогу інспектор проігнорував і також почав вимагати показати моє посвідчення водія та намагатися відкрити двері мого автомобіля. Я зауважив, що цим він перевищує свої повноваження. А також попросив його відійти від мого автомобіля, через те, що він не пред’являє своє службове посвідчення, бо не можу переконатися у тому, що він дійсно є працівником міліції. У цей момент я почав боятися за своє життя, а також за життя своєї дружини, яка також знаходилась у автомобілі, і подзвонив до міліції за номером 102 та пояснив ситуацію. Інспектор, який відмовився показати своє посвідчення відійшов від автомобіля і до мене знову звернувся інспектор Кияшко, який знову почав вимагати мої документи наполягаючи на те, що це законна його вимога. Після мого дзвінка до 102 до мене знову підійшов другий інспектор із якимись людьми та показав мені своє посвідчення на ім'я Ніконова Олександра Івановича (номер жетону СМ0058),а також сказав, що показує його вже вдруге. Для того, щоб спробувати владнати конфлікт я був вимушений виконати їхні незаконні вимогу та пред'явив своє посвідчення водія та реєстраційний талон на автомобіль. У цей час інспектор Ніконов почав знімати мої документи на свій власний мобільний телефон. Я попросив припинити це, але інспектор Ніконов мене знову проігнорував. Після того, як інспектора перевірили мої документи вони пішли до свого службового автомобіля д.н. 0150.

Відеозапис інциденту можна переглянути у мережі Інтернет за наступним посиланням: http://www.youtube.com/watch?v=RZs43j51k7w

Згідно ст. 57 Конституції України «Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними»
Згідно п.2 ст. 11 Закону України «Про міліцію» «міліції надається право перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушень документи, що посвідчують їх особу, а також інші документи, необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію»
Згідно п. 21-1 ст. 11 Закону України «Про міліцію» «працівник підрозділу міліції повинен повідомити водія про причину зупинення транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення»

На підставі ст.ст. 18,19,20 Закону України «Про звернення громадян», ст. 40 Конституції України
ПРОШУ:
1. Провести ґрунтовну та всебічну перевірку даної скарги та притягнути до відповідальності працівника ДАІ Кияшко Віктором Івановичем та його безпосереднє керівництво за ігнорування вимог Закону України «Про міліцію» та Доручення Президента України від 01.09.2011 року.
2. Провести ґрунтовну та всебічну перевірку даної скарги та притягнути до відповідальності працівника ДАІ Ніконова Олександра Івановича та його безпосереднє керівництво за ігнорування вимог Закону України «Про міліцію» та Доручення Президента України від 01.09.2011 року.
3. Повідомити мене у чому саме інспектора ДАІ Кияшко Віктор Іванович та Ніконов Олександр Іванович підозрювали мене, коли вимагали показати посвідчення водія та реєстраційний документ на автомобіль.
4. Повідомити мене чи є місце несення служби працівниками ДАІ Кияшко Віктором Івановичем та Ніконовим Олександром Івановичем о 5 годині 45 хвилин 6.05.2013 р. місцем концентрації ДТП, як того вимагає п. 9.6 наказу 111 від 27.03.2009 р.
5. Повідомити мене чи знаходився зазначений вище екіпаж за своїм місцем дислокації о 5 годині 45 хвилин 6.05.2013 р. по вулиці Будильська м. Лебедин.
6. Повідомити мене про результати службових перевірок.

Відповідь на цю скаргу прошу надіслати на мою поштову адресу, вказану вище.

_________________
http://www.youtube.com/user/aivus92


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 май 2013, 18:32 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
ilya.dn писал(а):
Згідно ст. 57 Конституції України «Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними»
Це до їхніх спецоперацій жодним чином не стосується. Краще замість цієї недоречної статті згадали б про ч. 2 ст. 19.
ilya.dn писал(а):
У цей час інспектор Ніконов почав знімати мої документи на свій власний мобільний телефон. Я попросив припинити це, але інспектор Ніконов мене знову проігнорував
Обґрунтування протиправності таких дій є тут viewtopic.php?f=16&t=32847
ilya.dn писал(а):
4. Повідомити мене чи є місце несення служби працівниками ДАІ Кияшко Віктором Івановичем та Ніконовим Олександром Івановичем о 5 годині 45 хвилин 6.05.2013 р. місцем концентрації ДТП, як того вимагає п. 9.6 наказу 111 від 27.03.2009 р.
5. Повідомити мене чи знаходився зазначений вище екіпаж за своїм місцем дислокації о 5 годині 45 хвилин 6.05.2013 р. по вулиці Будильська м. Лебедин.
Краще не плутати котлетки з мугками і оформити це окремим запитом.
Скаргу ще треба суттєво розширити - додати якомога більше посилань на закон із обґрунтуванням неправомірності кожної окремої дії ІДПС.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 май 2013, 18:34 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 11 фев 2012, 20:18
Сообщений: 2953
Авто: Черный
Город: Черновцы
Скинь на диск видео. Отправляй письмом с уведомлением.

_________________
Продам секретные чертежи милицейского свистка.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 май 2013, 21:09 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 02 дек 2012, 19:15
Сообщений: 19
Авто: Fiat
Город: Donetsk
aphalin писал(а):
ilya.dn писал(а):
Згідно ст. 57 Конституції України «Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, мають бути доведені до відома населення у порядку, встановленому законом. Закони та інші нормативно-правові акти, що визначають права і обов'язки громадян, не доведені до відома населення у порядку, встановленому законом, є нечинними»
Це до їхніх спецоперацій жодним чином не стосується. Краще замість цієї недоречної статті згадали б про ч. 2 ст. 19.

Хіба?
Операції затверджуються наказами, так? Так чому це не стосується спецоперацій?

_________________
http://www.youtube.com/user/aivus92


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 11 май 2013, 23:25 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 18 июл 2012, 06:03
Сообщений: 4172
Авто: старенькое
Город: уныния и мути
больше эпитетов -
Цитата:
Я попросив припинити це, але інспектор Ніконов мене знову проігнорував

...неодноразово звертався до інспектора припинити незаконну зйомку моїх документів з персональними даними, але ж він тільки злісно ігнорував звернення...

и везде по тексту сгустить краски

Отдельно надо бы сделать жалобу по моменту, когда он при свидетелях в наглую пиздит, что показывает удостоверение во второй раз.
Это явная фальсификация и подлог. Надо только найти статью по которой его притянуть.

_________________
...А теперь седые люди помнят прежние дела : билась нечисть грудью в груди и друг друга извела.
Прекратилося навек безобразие - ходит в лес человек безбоязненно, и не страшно ничуть!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 12 май 2013, 07:50 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
ilya.dn писал(а):
Хіба?
Операції затверджуються наказами, так? Так чому це не стосується спецоперацій?
Накази про затвердження спецоперацій жодним чином не визначають права і обов*язки громадян. Вони лише визначають порядок, спосіб та підстави реалізації певних прав працівників міліції, наданих їм відповідно до закону.
Це вже неодноразово обговорювалося в тому числі і на цьому форумі.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2013, 14:41 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 02 дек 2012, 19:15
Сообщений: 19
Авто: Fiat
Город: Donetsk
Получил отписку.

Изображение
Изображение

Каким образом я отношусь к чуме свиней, "иностранцам" и "ромской национальнойсти" - не понятно.
По приказу 111 можно проверять доки, а на закон плевать значит....

_________________
http://www.youtube.com/user/aivus92


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2013, 14:44 
Не в сети
Прохожий

Зарегистрирован: 02 дек 2012, 19:15
Сообщений: 19
Авто: Fiat
Город: Donetsk
Видеозапись инцидента, если что, тут

_________________
http://www.youtube.com/user/aivus92


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2013, 14:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 май 2012, 15:26
Сообщений: 3372
Авто: BYD Flyer
Город: Адіс-абеба
Я б відправив інфозапит, чи прводились операції, стосавно перевірки документів на право керування та користування тз. Якщо це були операції якісь інші то це порушення 21.1 зум. Спрбуйте.

_________________
-


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 25 июн 2013, 13:21 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 05 сен 2012, 12:09
Сообщений: 572
Авто: kia
Город: Kharkiv
ilya.dn писал(а):
Видеозапись инцидента, если что, тут

Провёл анализ отписки ГАИ. Результат ниже, но вывод один. Господа ДЕРЖИМОРДЫ несут бред, так как такими правами (видеоаудиофиксация) наделены только оперативно-розыскные подразделения, исходя из пункта и главы, на которую в ответе ДАИ опирается. ГАИ не является подразделением ОР. Кроме того использование частной аппаратуры органами ГАИ запрещено. Кроме того, даже для негласной (скрытой видеофотоаудиофиксации) необходимо разрешение следственного судьи, то есть суда. Всё, что делают ДЕРЖИМОРДЫ в плане видеофотоаудиофиксации НЕЗАКОННО. Однако искать законность при таком режиме, просто наивность. ЗЛО боится только СИЛУ. Думайте - делайте выводы.
Ниже ссылки на законы.

Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з прийняттям Кримінального процесуального кодексу України
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2013, № 21, ст.208)
http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/4652-17

6) статтю 8 викласти в такій редакції:
"Стаття 8. Права підрозділів, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність
Оперативним підрозділам для виконання завдань оперативно-розшукової діяльності за наявності передбачених статтею 6 цього Закону підстав надається право:


9) здійснювати аудіо-, відеоконтроль особи, зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж, електронних інформаційних мереж згідно з положеннями статей 260, 263-265 Кримінального процесуального кодексу України;
Стаття 260. Аудіо-, відеоконтроль особи
1. Аудіо-, відеоконтроль особи є різновидом втручання у приватне спілкування, яке проводиться без її відома на підставі ухвали слідчого судді, якщо є достатні підстави вважати, що розмови цієї особи або інші звуки, рухи, дії, пов’язані з її діяльністю або місцем перебування тощо, можуть містити відомості, які мають значення для досудового розслідування.
Стаття 263. Зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж
1. Зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж (мереж, що забезпечують передавання знаків, сигналів, письмового тексту, зображень та звуків або повідомлень будь-якого виду між підключеними до неї телекомунікаційними мережами доступу) є різновидом втручання у приватне спілкування, яке проводиться без відома осіб, які використовують засоби телекомунікацій для передавання інформації, на підставі ухвали слідчого судді, якщо під час його проведення можна встановити обставини, які мають значення для кримінального провадження.
2. В ухвалі слідчого судді про дозвіл на втручання у приватне спілкування в цьому випадку додатково повинні бути зазначені ідентифікаційні ознаки, які дозволять унікально ідентифікувати абонента спостереження, транспортну телекомунікаційну мережу, кінцеве обладнання, на якому може здійснюватися втручання у приватне спілкування.
3. Зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж полягає у проведенні із застосуванням відповідних технічних засобів спостереження, відбору та фіксації змісту інформації, яка передається особою та має значення для досудового розслідування, а також одержанні, перетворенні і фіксації різних видів сигналів, що передаються каналами зв’язку.
4. Зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж покладається на уповноважені підрозділи органів внутрішніх справ та органів безпеки. Керівники та працівники операторів телекомунікаційного зв’язку зобов’язані сприяти виконанню дій із зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж, вживати необхідних заходів щодо нерозголошення факту проведення таких дій та отриманої інформації, зберігати її в незмінному вигляді.
Стаття 264. Зняття інформації з електронних інформаційних систем
1. Пошук, виявлення і фіксація відомостей, що містяться в електронній інформаційній системі або їх частин, доступ до електронної інформаційної системи або її частини, а також отримання таких відомостей без відома її власника, володільця або утримувача може здійснюватися на підставі ухвали слідчого судді, якщо є відомості про наявність інформації в електронній інформаційній системі або її частині, що має значення для певного досудового розслідування.
2. Не потребує дозволу слідчого судді здобуття відомостей з електронних інформаційних систем або її частини, доступ до яких не обмежується її власником, володільцем або утримувачем або не пов’язаний з подоланням системи логічного захисту.
3. В ухвалі слідчого судді про дозвіл на втручання у приватне спілкування в цьому випадку додатково повинні бути зазначені ідентифікаційні ознаки електронної інформаційної системи, в якій може здійснюватися втручання у приватне спілкування.
Стаття 265. Фіксація та збереження інформації, отриманої з телекомунікаційних мереж за допомогою технічних засобів та в результаті зняття відомостей з електронних інформаційних систем
1. Зміст інформації, що передається особами через транспортні телекомунікаційні мережі, з яких здійснюється зняття інформації, зазначається у протоколі про проведення зазначених негласних слідчих (розшукових) дій. При виявленні в інформації відомостей, що мають значення для конкретного досудового розслідування, в протоколі відтворюється відповідна частина такої інформації, після чого прокурор вживає заходів для збереження знятої інформації.
2. Зміст інформації, одержаної внаслідок здійснення зняття відомостей з електронних інформаційних систем або їх частин, фіксується на відповідному носієві особою, яка здійснювала зняття та зобов’язана забезпечити обробку, збереження або передання інформації.
11) здійснювати спостереження за особою, річчю або місцем, а також аудіо-, відеоконтроль місця згідно з положеннями статей 269, 270 Кримінального процесуального кодексу України;
Стаття 269. Спостереження за особою, річчю або місцем
1. Для пошуку, фіксації і перевірки під час досудового розслідування тяжкого або особливо тяжкого злочину відомостей про особу та її поведінку або тих, з ким ця особа контактує, або певної речі чи місця у публічно доступних місцях може проводитися візуальне спостереження за зазначеними об’єктами або візуальне спостереження з використанням відеозапису, фотографування, спеціальних технічних засобів для спостереження.
За результатами спостереження складається протокол, до якого долучаються отримані фотографії та/або відеозапис.
2. Спостереження за особою згідно з частиною першою цієї статті проводиться на підставі ухвали слідчого судді, постановленої в порядку, передбаченому статтями 246, 248-250 цього Кодексу.
3. Спостереження за особою до постановлення ухвали слідчого судді може бути розпочато на підставі постанови слідчого, прокурора лише у випадку, передбаченому частиною першою статті 250 цього Кодексу.
Стаття 270. Аудіо-, відеоконтроль місця
1. Аудіо-, відеоконтроль місця може здійснюватися під час досудового розслідування тяжкого або особливо тяжкого злочину і полягає у здійсненні прихованої фіксації відомостей за допомогою аудіо-, відеозапису всередині публічно доступних місць, без відома їх власника, володільця або присутніх у цьому місці осіб, за наявності відомостей про те, що розмови і поведінка осіб у цьому місці, а також інші події, що там відбуваються, можуть містити інформацію, яка має значення для кримінального провадження.
2. Аудіо-, відеоконтроль місця згідно з частиною першою цієї статті проводиться на підставі ухвали слідчого судді, постановленої в порядку, передбаченому статтями 246, 248, 249 цього Кодексу.
20) звертатися у межах своїх повноважень із запитами до правоохоронних органів інших держав та міжнародних правоохоронних організацій відповідно до законодавства України, міжнародних договорів України, а також установчих актів та правил міжнародних правоохоронних організацій, членом яких є Україна.
Прийняття рішення про проведення оперативно-розшукових заходів, подання та розгляд відповідних клопотань, проведення оперативно-розшукових заходів, фіксація та використання їх результатів, проведення цих заходів до постановлення ухвали слідчого судді та інші питання їх проведення регулюються згідно з положеннями глави 21 Кримінального процесуального кодексу України з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом, щодо мети проведення оперативно-розшукових заходів, суб'єкта ініціювання та проведення цих заходів, обґрунтування клопотання про їх проведення та підстав для його задоволення слідчим суддею, використання результатів оперативно-розшукових заходів та інших питань, обумовлених специфікою мети їх проведення. Прийняття рішень про проведення оперативно-розшукових заходів, які не потребують дозволу слідчого судді або рішення прокурора, здійснюється керівником відповідного оперативного підрозділу або його заступником з повідомленням про прийняте рішення прокурора.
Негласне обстеження публічно недоступних місць, житла чи іншого володіння особи, аудіо-, відеоконтроль особи, аудіо-, відеоконтроль місця, спостереження за особою, зняття інформації з транспортних телекомунікаційних мереж, електронних інформаційних мереж, накладення арешту на кореспонденцію, здійснення її огляду та виїмки, установлення місцезнаходження радіоелектронного засобу проводяться на підставі ухвали слідчого судді, постановленої за клопотанням керівника відповідного оперативного підрозділу або його заступника, погодженого з прокурором. Ці заходи застосовуються виключно з метою запобігання вчиненню тяжкого або особливо тяжкого злочину, запобігання і припинення терористичних актів та інших посягань спеціальних служб іноземних держав та організацій, якщо іншим способом одержати інформацію неможливо.
Виключно з метою отримання розвідувальної інформації для забезпечення зовнішньої безпеки України зазначені заходи можуть здійснюватися лише за ухвалою слідчого судді без розголошення третій стороні, а заходи, що не потребують дозволу слідчого судді, - без повідомлення прокурора.
До виконання окремих доручень у ході проведення оперативно-розшукової діяльності можуть залучатися працівники інших підрозділів.
Під час виконання завдань оперативно-розшукової діяльності, пов'язаних із припиненням правопорушень у сфері податкового законодавства, права, передбачені цією статтею, надаються виключно органам податкової міліції у межах їх компетенції.
Координація дій щодо реалізації прав підрозділів, які проводять оперативно-розшукову діяльність з метою боротьби з тероризмом, здійснюється Службою безпеки України.
Розвідувальним органам України надаються права, передбачені частиною першою цієї статті, крім пунктів 2, 3, 5, 6, а також пункту 7 у частині негласного виявлення та фіксування слідів тяжкого або особливо тяжкого злочину, документів та інших предметів, що можуть бути доказами підготовки або вчинення такого злочину";


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 10 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 11


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron