Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua./forum/

Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения
https://roadcontrol.org.ua./forum/viewtopic.php?f=76&t=7479
Страница 1 из 2

Автор:  Rusmate [ 10 апр 2011, 21:14 ]
Заголовок сообщения:  Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Всем привет. Попался на Визирь. Видео просмотрел, согласился и думал было молча заплатить, но в результате общения с инспекторами платить передумал и решил пободаться и по возможности инспекторов наказать.
Итак, с чем я столкнулся.
1. Останавливающий меня иснпектор бежал хз откуда. Т.е. на той стороне дороги где я проезжал его не было (где-то читал, что это нарушение с их стороны. Может ошибаюсь).
2. Визирь был в руках, а не на треноге. Когда я вышел посмотреть - смеркалось и номеров не было видно. Поэтому инспектор зумом навел прям на мои номера. На весь экран. Насколько я понимаю - это нарушение - визирь должен работать в автоматическом режиме. Буду благодарен, есликто покажет нормативку про это.
3. Протокол выносил не тот инспектор, который меня останавливал. И (САМОЕ ГЛАВНОЕ) протокол выносил не инспектор адмипрактики (а насколько я понял, только он имеет право писать протокол по визирю).
4. Манера общения - вопросы мне задавали сидя в машине и кричали через дорогу.
5. Отказались писать место проживания, а написали место прописки в протоколе.
6. Ходатайства взял, но постанову все равно вынес - нарушил мои права на юр. помощь и рассмотрение по месту проживания.
7. права зачитал как-то неполно и перекрученно (на мой взгляд)
8. вписал свидетеля после того, как я подписал протокол.
9.
10.
11.....

А вот и видео Ч.1.


Часть 2.


Паузы повырезал. Помогите составить скаргу и иск, а также подскажите, что серьезное, а что не стоит упоминать.
Есть полное видео. Кому надо - могу скинуть. Есть запись со скрытой камеры, когда я вышел и ходил визир смотреть (думал, предложат взятку дать), но ничего криминального не произошло там.
Ну и в конце концов - раздуплите мне, что я неправильно делал с клопотаннями????

Автор:  Rusmate [ 10 апр 2011, 21:26 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Протокол
Изображение

Постанова
Изображение

Автор:  davidov_90 [ 10 апр 2011, 22:14 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

вот из памятки взял посмотри может пригодится что небуть
До Солом'янського районного суду міста Києва
Адреса: м. Київ, 03680, вул. М. Кривоноса, 25


Позивач:


Відповідач: інспектор дорожньо-патрульної служби
Чернігівського взводу ДПС ДАІ УМВС
України у Чернігівський області
мол. с-т
адреса: м. Чернігів, 14037, вул. Борисенко, 66


ПОЗОВНА ЗАЯВА
(у справі за `адміністративним позовом)

Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі п.3 ч.1 ст.288 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.
Відповідно до абзацу 7 п.1 ст.3 КАС України суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. П.3 ч.2 ст. 222 КпАП України встановлює, що за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, четвертою і п'ятою статті 121, статтями 121-1, 121-2, частинами першою і другою статті 122, частинами першою і другою статті 123, статтею 125, частиною першою статті 126, частинами першою і другою статті 127, частинами третьою, восьмою і дев'ятою статті 133-1 цього Кодексу, працівники Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, які мають спеціальні звання, мають право від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення..
28.08.2009 інспектором дорожньо-патрульної служби Чернігівського взводу ДПС у Чернігівській області молодшим сержантом _____________________ було винесено на моє ім’я постанову Серії СВ № _________ від 28.08.2009 (далі - постанова) в справі про адміністративне правопорушення за нібито порушення мною правил дорожнього руху (далі – ПДР). В постанові зазначено, що я 28.08.2009 рухаючись по трасі Київ-Чернігів в с. Гарбузин нібито вчинив правопорушення оскільки мій автомобіль __________ (держ. номер ___________) рухався зі швидкістю 90 км/год, чим перевищив встановлену швидкість руху на 30 км/год.
Постанова не відповідає обставинам справи, вимогам закону та підлягає скасуванню з таких підстав.
28.08.2009 о 14 год.55 хв. на трасі Київ-Чернігів в с. Гарбузин мене зупинив інспектор дорожньо-патрульної служби Чернігівського взводу ДПС у Чернігівській області молодший сержант __________________, який находився на службовому автотранспорті на протилежному узбіччі. Прилад «ВІЗИР» тримав у руках. На місці нібито порушення я рухався зі швидкістю 65 км/год, що може підтвердити свідок: _____________________ (адреса: м. Київ, _______________________), якого інспектор ДПС відмовився вписувати в протокол Серії СВ № від 28.08.2009 (далі – протокол), пояснюючи, що вона є моя дружина. Між тим інспектор ДПС, зупинивши мене, почав стверджувати, що я порушив ПДР, за що на мене буде накладений штраф у розмірі 300 грн. При цьому як єдиний доказ, показав мені покази на приладі «ВІЗИР № 0810737» нібито мого транспортного засобу зі швидкістю 90 км/год, а при складанні протоколу про адміністративне правопорушення інспектор ДПС не ознайомив мене з моїми правами та обов’язками відповідно до статті 63 Конституції України та ст.268 КпАП.
У відповідності до ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки. Таких документів на моє прохання мені співробітником ДАІ надано не було. Що підтверджує їх відсутність на час вимірювання. Відповідно до п.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідно до п.3 ст.70 КАС України докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги.
При всьому цьому прилад «ВІЗИР» не є автоматичним засобом фото- чи відеофіксації, оскільки він знаходиться у співробітника ДАІ, керується ним безпосередньо або через комп’ютер (визначаються ті параметри, які фіксуються приладом, зокрема, швидкість, абощо, об’єкт зйомки, її режими, кут огляду приладу, тощо). В даному випадку співробітник ДАІ під час вимірювання тримав вимірювальний пристрій у руці, при цьому немає ніяких даних у якому режимі працював вимірювальний пристрій. Це робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується.
Треба звернути увагу і на те, що навіть сама фотографія зроблена «ВІЗИРом» не є доказом того, що автомобіль який є в кадрі перевищив встановлену швидкість. По перше встановити точне місце фіксації (населений пункт чи траса за містом) по цій фотографії просто неможливо. Крім того, згідно з технічними характеристиками приладу «ВІЗИР» максимальна дальність вимірювання швидкості дорівнює 400 м., а відстань на якій можна зафіксувати номерний знак дорівнює не більш ніж 80 м. Отже можна зробити висновок, що прилад може фіксувати автомобіль який перевищує швидкість на відстані більш ніж 80 метрів, а у кадр попадає автомобіль який рухається ближче 80 метрів, але не порушує швидкості. Крім того, у постанові відсутні вказівки на те, хто саме проводив фото фіксацію. Між тим, це повинно бути зафіксовано, так як до використання спеціальних засобів нагляду за дорожнім рухом допускаються лише співробітники, які вивчили інструкції та склали заліки з використання цих приладів. Тому при оцінці як законності, так і достовірності фіксації порушень ПДР необхідно мати відомості про цих співробітників.
Виходячи з вище сказаного та враховуючи те, що покази приладу «ВІЗИР № 0810737» були добути з порушенням закону, то до уваги як докази використовуватися не можуть.
Щодо свідка, який був вписаний інспектором ДПС до протоколу про адміністративне правопорушення, то його покази як доказ теж не можливо використати, тому що такої особи взагалі не було на місці, де нібито скоєно порушення правил дорожнього руху. Але це не перешкоджало інспектор дорожньо-патрульної служби Чернігівського взводу ДПС у Чернігівській області молодшому сержанту _______________ видумати та вписати с попереднього протоколу вказаного ним свідка. Про що я зробив відповідний запис у протоколі. Це підтверджується тим, що в протоколі немає ніяких відомостей про цю особу, відсутня адреса та й взагалі відсутні пояснення та підпис зазначеної в протоколі особи в якості свідка. Проте, це також робить не можливим викликати цю людину до суду.
Таким чином, всі ствердження щодо порушення мною Правил дорожнього руху не мають доказів й підтверджень, та базуються тільки на припущення співробітника ДПС, а в протоколі про адміністративне правопорушення вказані дані, які суперечать дійсності та не підтверджуються доказами.
Також звертаю увагу суду на лист контрольно-ревізійного управління МВС України (копію додаю) та лист Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України (копію додаю), в яких вказано, що вказаний вище прилад «ВІЗИР» ще не має сертифікату відповідності або позитивний висновок за результатами державної експертизи у сфері технічного або криптографічного захисту інформації. ДАІ МВС України тільки проводить відповідну роботу. А тому взагалі цей прилад не може бути використовуватися на території України. Прикладом неможливого його застосування є неодноразові випадки, коли на показах цього приладу рухаються зі швидкістю нерухомі речі (фото додаю, джерело – офіційний сайт управління ДАІ Івано-Франківської області, http://udai.if.ua/index.php?option=com_ ... &Itemid=11).
При всьому цьому, відповідно до ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
Відповідно до ст. 8 Конституції - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.
Відповідно до ст. 24 Конституції - громадяни мають рівні конституційні права і свободу та є рівними перед законом.
При складанні постанови суб'єктом владних повноважень інспектором ДАІ вчинено низку порушень, а саме в порушення вимог ст. 278 КпАП не перевірено правильність складання протоколу та інши матеріали справи про адміністративне правопорушення; відповідно до ст. 280 КУпАП не з'ясовані всі обставини, що підлягають з'ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення. В постановах відсутні відомості щодо винності особи у вчиненні адміністративного правопорушення; чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу.
При складанні постанов суб'єкти владних повноважень не дотримуються вимог ст. 283 КУпАП, в постанові відсутній опис обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення; прийняте по справі рішення.
При всьому цьому, інспектор ДАІ при складанні протоколу та постанови нехтував Інструкцією з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення дорожнього руху, затверджену наказом МВС України від 26.02.2009 № 77. А саме, п. 11.17 встановлено, що записи в протоколах про адміністративні правопорушення, талонах до посвідчення водія, тимчасових дозволах, журналах робляться чорнилом (пастою) темного (чорного або синього) кольору. Вони заповнюються розбірливим почерком, а прізвище, ім'я, по батькові порушника, його місце проживання, а також посада, місце роботи, звання працівника Державтоінспекції МВС записуються друкованими літерами. За фактами виправлення, підчисток тощо керівництвом підрозділів Державтоінспекції МВС у п'ятиденний термін проводяться службові перевірки. Як видно зі змісту протоколу, ці положення не дотримані.
Враховуючи вище викладене, а саме те, що докази порушення мною правил дорожнього руху приведені та одержані з порушенням закону інспектором ДПС, протокол про адміністративне правопорушення Серії СВ № _________ від 28.08.2009 складений з суттєвим порушенням діючого законодавства, а за цими наслідками й постанова серії СВ № 023127 від 28.08.2009, та керуючись статтями 287, 288, 289, п.3 ч.1 ст.293 КпАП України, та ст. 6, 18, п.3 ст.70, п.2 ст.71, ст.104, 105, 106 КАС України

ПРОШУ:

1. Взяти даний позов до свого провадження.
2. Звільнити мене від сплати судового збору відповідно до ст. 288 КУпАП.
3. Постанову у справі про адмніністративне правопорушення Серії СВ № 023127 від 28.08.2009 визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.


Додатки:

1. Копія позовної заяви;
2. Копії протоколу та постанови про адміністративне правопорушення на ___ аркушах.
3. Копія листа КРУ.
4. Копія листа Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України.
5. Копія фотографії з приладу «Візир»
6. Копія паспорта
7. Копія ідентифікаційного коду

Автор:  WhRb [ 10 апр 2011, 23:48 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Гайер, конечно, не прав. Но зачем бодаться если и сам признаешь что не прав?

Помните разговоры про то что систему ломать надо? И про то что с себя надо начинать?

А иначе мы ничем не лучше их, господа...

Автор:  Rusmate [ 11 апр 2011, 06:35 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

согласен. В данном случае я штраф заплачу. Не вопрос. Смысл в том, чтобы научить горе-инспектора (а на его примере я надеюсь, и пару его коллег) как правильно вести админ впровадження на месте остановки. Это раз. А вто-вторых - когда визирь в руках, то его показания можно подстроить. Нарушение-то всего 5 км.ч. Мы ж не знаем, может он рукой дернул мне на встречу или бежал!!??

Автор:  Rusmate [ 11 апр 2011, 06:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Бинго №1

Изображение

Автор:  Zlomanoff [ 11 апр 2011, 07:22 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Rusmate, обведенное красным в инструкции - это те совсем то, что вы хотите. Изречение "не можна користуватися цією функцією під час зйомки" означает не запрет на применение такой функции, а то, что по техническим возможностям она не выполнима. Для подавляющего большинства цифровых фотокамер с функциями видеозаписи, мертворожденным выкидышем которых и является "Визир", оптический зум во время съемки также не применим. Зум можно сначала выставить, а потом произвести съемку.

Автор:  olgdomovoy [ 11 апр 2011, 07:28 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Rusmate, даже не знаю, действительно ли надо быть в этом случае благородным д'Артаньяном и платить штраф? Если его заплатить, то потом тяжело будет что то доказать. По моему опыту после оплаты штрафа все инстанции отписали, что если оплатил, значит признал что был виновен и действия силовиков в таком случае оправданы. Вот и всё (Но у меня там было что терять и это совсем другая история ;) )
Я уже писал на форуме, а здесь повторюсь, что геи не гнушаются ни чем, а мы должны играть в благородство. Тем более в протоколе написано, что ПДД не нарушал, действительно права водителя геями нарушены грубейшим образом. Так что бороться надо в любом случае за отмену штрафа, а там попутно и за наказание геев, терять ведь уже нечего. ИМХО.

Автор:  Rusmate [ 11 апр 2011, 07:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Цитата:
Rusmate, обведенное красным в инструкции - это те совсем то, что вы хотите. Изречение "не можна користуватися цією функцією під час зйомки" означает не запрет на применение такой функции, а то, что по техническим возможностям она не выполнима. Для подавляющего большинства цифровых фотокамер с функциями видеозаписи, мертворожденным выкидышем которых и является "Визир", оптический зум во время съемки также не применим. Зум можно сначала выставить, а потом произвести съемку.


Ты не прав. На видео я увидел именно как на мой номер с помощью этой функции был наведен визирь. Номер был на весь экранчик визиря.

Цитата:
Rusmate, даже не знаю, действительно ли надо быть в этом случае благородным д'Артаньяном и платить штраф? Если его заплатить, то потом тяжело будет что то доказать. По моему опыту после оплаты штрафа все инстанции отписали, что если оплатил, значит признал что был виновен и действия силовиков в таком случае оправданы. Вот и всё (Но у меня там было что терять и это совсем другая история ;) )
Я уже писал на форуме, а здесь повторюсь, что геи не гнушаются ни чем, а мы должны играть в благородство. Тем более в протоколе написано, что ПДД не нарушал, действительно права водителя геями нарушены грубейшим образом. Так что бороться надо в любом случае за отмену штрафа, а там попутно и за наказание геев, терять ведь уже нечего. ИМХО.


Ну так заплачу же, если не отобью ;) ;)

Автор:  Zlomanoff [ 11 апр 2011, 07:59 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Rusmate писал(а):
Ты не прав. На видео я увидел именно как на мой номер с помощью этой функции был наведен визирь. Номер был на весь экранчик визиря.

Помимо оптического зума есть еще и цифровой зум, который работает при съёмке. Видимо, этим они и воспользовались. Но всё же, инструкция по использованию агрегата - это не прямой запрет делать то-то и то-то. Гайцы вникли, изучили возможности, поэкспериментировали - получилось...

Автор:  Rusmate [ 11 апр 2011, 16:45 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Может быть.но вопрос для меня не в этом, а в том, правомерно ли вообще трогать руками визир во время фиксации нарушения!??

Просьба! Кто выигрывал по визирям - дайте иски плз

Автор:  doslidnik [ 11 апр 2011, 17:56 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Швидкіть ходьби людини 5км/год. - тобто теоретично якщо б він рухався до вас з цією швидкістю то покази приладу могли б бути спотворені. Ми ж не знаємо за який час сигнал доходить до машини та назад - можливо буде достатньо й ривка вперед рукою. Прилад має однозначно бути встановлений на триногу. + Є якась похибка вимірювання швидкості (думаю ~2км) + Є похибка вимірювання швидкості в авто, якому ти їдеш - ти ж керувався приладами свого авто, коли їхав (може вона й складає 5 км). Але додавати ці похибки неправильно, як я читав пораду десь - треба брати найбільшу.

щодо похибки авто - то на мою думку це є циферблат, та половина між рисочками то і є похибка (принаймі так із курсу фізики).

Автор:  Rusmate [ 13 апр 2011, 20:49 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

кто подскажет где написано, что протокол должен составлять тот инспекиор, оторый остановил трансп. ср-во? И есть ли вообще такое??

Автор:  Rusmate [ 13 апр 2011, 22:13 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

Цитата:
До:
Заводського районного суду міста Миколаїва
Миколаїв, 54001, вул. Радісна, 3
Позивач:
Нерода Руслан Сергійович
54023, м. Миколаїв,
вул. 8-го Березня 39, кв.102
Тел.: +38-095-761-5600

Відповідач 1: УДАI УМВС України в Херсонськiй областi
Адреса:
вул.Сенявiна, 128, м.Херсон, 73034
Тел. 0552-43-25-36


Відповідач 2: інспектор дорожньо-патрульної служби
РДПС м. Таврійськ сержант міліції Гузь В'ячеслав Володимирович

адреса: Херсонська обл. м. Таврійськ, вул. Вокзальна 3-а, 74989


ПОЗОВНА ЗАЯВА
(у справі за `адміністративним позовом)

Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі п.3 ч.1 ст.288 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи у порядку, визначеному Кодексом адміністративного судочинства України.
Відповідно до абзацу 7 п.1 ст.3 КАС України суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень. П.3 ч.2 ст. 222 КпАП України встановлює, що за адміністративні правопорушення, передбачені частинами першою, другою, четвертою і п'ятою статті 121, статтями 121-1, 121-2, частинами першою і другою статті 122, частинами першою і другою статті 123, статтею 125, частиною першою статті 126, частинами першою і другою статті 127, частинами третьою, восьмою і дев'ятою статті 133-1 цього Кодексу, працівники Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, які мають спеціальні звання, мають право від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення..
07.04.2011 інспектором дорожньо-патрульної служби РДПС м. Таврійськ сержантом Гузь Вячеславом Володимировичем було винесено на моє ім’я постанову Серії ВТ1 №045007 від 07.04.2011 (далі - постанова) в справі про адміністративне правопорушення за нібито порушення мною правил дорожнього руху (далі – ПДР), а саме перевищення швидкості в населеному пункті на 25 км/год.
Постанова не відповідає обставинам справи, вимогам закону та підлягає скасуванню з таких підстав.
07.04.2011 о 19 год.07 хв. на трасі в м. Таврійськ мене зупинив інспектор дорожньо-патрульної служби Шевченко Володимир Володимирович, який всупереч п. 15.2. Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС №111 (далі - інструкція) подавав сигнал про зупинку не з тротуару чи обочини, а за декілька десятків метрів від дороги по який я рухався. Причиною зупинки інспектор назвав перевищення мною швидкості в населеному пунткі.
Моя швидкість була зафіксована Інспектором Гузь Вячеславом Володимировичем за допомогою прилада візир №0812343. Під час перегляду відео я зрозумів що під час вимірювання інспктор тримав вимірювальний пристрій у руці, при цьому немає ніяких даних у якому режимі працював вимірювальний пристрій. Це робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується.
Не зважаючи на мої заперечення щодо правомірності замірювання швидкості таким чином інспектор Гузь Вячеслав Володимирович (далі-інспектор) почав складати протокол про адміністративне правопорушення.
Зважаючи на те, що я мав сумніви щодо перевищення мною швидкості та згідно ст.268 КупАП я попередив інспектора що буду подавати клопотання про надання права на захист та клопотання про перенесення розгляду справи за місцем мого проживання. Але інспектор проігнорував моє прохання та неодноразово намагався ввести мене в оману невірно трактуючи зміст ст.63 контситуціі України, та ст.268 КупАП чим грубо порушив мої права.
Мене також обурило те, що під час складання протоколу інспектор спілкувався зі мною та ставив питання перебуваючи в службовому автомобілі, заставляючи мене підвищувати голос для того щоб бути почутим інспектором.
Заповнюючи графу в протоколі про місце мого проживання інспектор відмовився вписувати туди адресу по якій я дійсно проживаю – м. Миколаів, вул. 8-го Березня б.39, кв.102, а на томість вписав місце реєістраціі (прописки), де я не перебуваю.
Під час ознйомлення з протоколом інспектор дозволяв собі казати коментари та реплікі, які не стосуються виконання службових обов'язків чим заважав мені читати протокол та порушував п.28.2 инструкції МВС №111.
Також інспектор порушив п.2.6 Наказу МВС Про затвердження Інструкцій з оформлення материалів про адміністративні правопорушення №185 згідно якого посадова особа, яка розглядає протокол, виносить рішення про задоволення чи відхилення заяви або клопотання, про що робиться відповідний запис у протоколі. Такого запису інспектором зроблено не було.
З наданого мною відеозапису можно побачити, що інспектор вписував свідків порушення в протокол вже після того як протокол був підписаний мною чим порушив вимоги п.2.4 Наказу МВС Про затвердження Інструкцій з оформлення материалів про адміністративні правопорушення №185 згідно якого не допускається закреслення чи виправлення відомостей, що заносяться до протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як протокол підписаний особою, відносно якої він складений.
Виходячи з вище сказаного та враховуючи те, що покази приладу «ВІЗИР № 0812343» були добути з порушенням закону, то до уваги як докази використовуватися не можуть.
Враховуючи вище викладене, а саме те, що докази порушення мною правил дорожнього руху приведені та одержані з порушенням закону інспектором ДПС, протокол про адміністративне правопорушення Серії ВТ1 № 045007 від 07.04.2011 складений з суттєвим порушенням діючого законодавства, а за цими наслідками й постанова серії СВ № 023127 від 28.08.2009, та керуючись статтями 287, 288, 289, п.3 ч.1 ст.293 КпАП України, та ст. 6, 18, п.3 ст.70, п.2 ст.71, ст.104, 105, 106 КАС України

ПРОШУ:

1. Взяти даний позов до свого провадження.
2. Постанову у справі про адмніністративне правопорушення ВТ1 № 045007 від 07.04.2011 визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
3. Визнати дії інспектора Гузь Вячеслава Володимировича неправомірними.


Додатки:
1. Копія позовної заяви;
2. Копії протоколу та постанови про адміністративне правопорушення на 2 аркушах.
3. Повний відеозапис розмови з інспектором.
4. Скорочений відеозапис.
5. Копія паспорта

Автор:  MAXIMUSGo [ 14 апр 2011, 07:05 ]
Заголовок сообщения:  Re: Визирь.Таврийск.Давайте посчитаем нарушения

doslidnik писал(а):
Ми ж не знаємо за який час сигнал доходить до машини та назад - можливо буде достатньо й ривка вперед рукою.

вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний
"ВИЗИР".


Радиоволны – это электромагнитные колебания, распространяющиеся в пространстве со скоростью света (300 000 км/сек). Кстати свет также относится к электромагнитным волнам, что и определяет их весьма схожие свойства (отражение, преломление, затухание и т.п.).

Страница 1 из 2 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/