Текущее время: 27 фев 2025, 05:12

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 110 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 10 мар 2011, 22:00 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
alexandr1300 писал(а):
http://postimage.org/image/py5kegw4/ - это постанова...
идпс соломенского вдпс
расшифровываем:
інспектор дорожньо-патрульної служби відділення дорожньо-патрульної служби
должно быть:
інспектор дорожньо-патрульної служби відділення державної автомобільної інспекції

как ты там говорил? косяченко? согласен, косячит не по-детски

в постанове не указано, за что же тебя привлекли к ответственности.
остановился. и что?


тут есть трохи про оформление гайцами материалов по админ нарушениям http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... g=z0374-09

а вообще осьо

Цитата:
Стаття 283. Зміст постанови по справі про адміністративне правопорушення

Розглянувши справу про адміністративне правопорушення, орган (посадова особа) виносить постанову по справі. Постанова виконавчого органу сільської, селищної, міської ради по справі про адміністративне правопорушення приймається у формі рішення.
Постанова повинна містити: найменування органу (посадової особи), який виніс постанову, дату розгляду справи; відомості про особу, щодо якої розглядається справа; опис обставин, установлених при розгляді справи; зазначення нормативного акта, який передбачає відповідальність за дане адміністративне правопорушення; прийняте по справі рішення.
Якщо при вирішенні питання про накладення стягнення за адміністративне правопорушення органами (посадовими особами), переліченими у пунктах 1-4 статті 213 цього Кодексу, одночасно вирішується питання про відшкодування винним майнової шкоди, то в постанові по справі зазначаються розмір шкоди, що підлягає стягненню, порядок і строк її відшкодування.
Постанова по справі повинна містити вирішення питання про вилучені речі і документи, а також вказівку про порядок і строк її оскарження.
Постанова колегіального органу приймається простою більшістю голосів членів колегіального органу, присутніх на засіданні.
Постанова по справі про адміністративне правопорушення підписується посадовою особою, яка розглянула справу, а постанова колегіального органу - головуючим на засіданні і секретарем цього органу.
У випадках, передбачених законодавством України, про захід стягнення робиться відповідний запис на протоколі про адміністративне правопорушення або постанова оформляється іншим установленим способом.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 мар 2011, 20:43 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 мар 2011, 13:28
Сообщений: 143
Откуда: Днепропетровск
Авто: Sens
Мне вот юрист сваял иск...Как то коряво очень - завтра будем корректировать. Может кто чего подскажет?

До Самарського районного суду
м. Дніпропетровська

Позивач:

Відповідач: Солонянський взвод ДПС УДАІ
ГУ МВС України
в Дніпропетровській області
52121, Дніпропетровська область,
Солонянський район
с. Червонокамяне,
вул. Карла Маркса, 1а
номер засобу зв’язку
та адреси електронної пошти невідомі.

Інспектор ДПС Солонянського ВДПС
ст. сержант міліції
Косяченко Юрій Олександрович,
52121, Дніпропетровська область,
Солонянський район
с. Червонокамяне,
вул. Карла Маркса, 1а
номер засобу зв’язку
та адреси електронної пошти невідомі.


Адміністративній позов
про скасування постанови про адміністративне
правопорушення від 10 березня 2011 року


Постановою інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Ю.О., серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10.03.2011 року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 Кодексу Україні про адміністративні правопорушення, та було накладене на мене адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 255 гривень.
Вважаю дану постанову такою, що не відповідає нормам КУпАП, положенням Правил дорожнього руху, та винесеною з порушеннями вимог діючого законодавства, а тому є незаконною та необґрунтованою, з наступних підстав:
02.03.2011 року приблизно о 21.50 годин я знаходився в автомобілі ДЕУ д/н АЕ 4001 ВІ який належить мені на праві власності, який стояв на вул. Панікахі в м. Дніпропетровську. До автомобіля підійшов працівник ДАЇ, який не представившись почав вимагати у мене, щоб я надав йому посвідчення водія та технічний паспорт на автомобіль. На, що я відповів, що я не керую транспортним засобом і попрохав його, щоб він все ж таки представився. З третьої спроби він представився інспектором ДПС Солонянського ВДПС ст. сержантом міліції Косяченко Юрієм Олександровичем. Я відмовився від надання технічного паспорту. Він почав зупиняти інші транспортні засоби і водіїв, зупинених транспортних засобів просив, щоб вони засвідчили, що я відмовляюся надати технічний паспорт на автомобіль. Я вказав, що Правилами дорожнього руху не передбачено надання технічного паспорту на автомобіль, так як існує тільки свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, а ні технічний паспорт на автомобіль. Потім інший інспектор ДПС Дякун став знімати мене на особисту відеокамеру. Я вказав, щоб він не знімав, однак він продовжував знімати мене, мій автомобіль та пасажирів, які знаходилися в ньому на відеокамеру, чим порушив ст. 32 Конституції України, яка забороняє втручання в моє особисте і сімейне життя.
Потім інспектор ДПС Солонянського ВДПС ст. сержант міліції Косяченко Ю.О. вказав, що я порушив правила дорожнього руху, тому, що я нібито виконав стоянку на зупинці громадського транспорту (тролейбусній зупинці), позначеним дорожнім знаком 5.43. На що я вказав, що де стоїть мій автомобіль в радіусі 30 метрів відсутній дорожній знак, який вказує на зупинку тролейбуса. Тоді інспектор ДПС Косяченко Ю.О. став вимагати, щоб я дихав у невстановлений засіб, я попрохав, щоб Косяченко Ю.О. реєстраційні документи на цей засіб, на що він відмовився. Тоді я вказав, якщо необхідний огляд на стан сп’яніння, то його проведення необхідно здійснити в диспансері. Після цього інспектор ДПС Косяченко Ю.О. став зупиняти людей, щоб вони могли підтвердити, що нібито я відмовляюся від медичного огляду на стан сп’яніння. Потім він став вимагати, щоб я надав йому ключі від свого автомобіля, тобто намагався заволодіти моїм майном без законних на то підстав, зловживаючи службовим становищем. Це зловживання виражалося у погрозі застосувати до мене засоби адміністративного впливу та затримання та доставка до райвідділу. На що я відповів, що на медичний огляд поїду на Вашому автомобілі, або на таксі, однак ключі від свого автомобіля Вам не надам.
Після цього на … ми поїхали до ДОНД по вул. Новосельна, 1 в м. Дніпропетровську де 02.03.2011 року в 23.30 годин мені був проведений медичний огляд на стан сп’яніння і відповідно до Висновку щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції № 373 у мене ознак сп’яніння не виявлено. З початку лікар надав мені ємкість для здачі сечі і направив до туалету, за мною пішов і інспектор ДПС Солонянського ВДПС ст. сержант міліції Косяченко Ю.О., який став у мене за спиною. Я йому сказав, що я не можу здати аналіз сечі в його присутності, на що він відповів, що він буде спостерігати, щоб я нічого не підмінив. Після цього я пішов до лікаря і сказав, що аналіз сечі я здавати не буду, а здав аналіз крові. Аналіз крові повністю підтвердив, що у мене ознак сп’яніння не має.
Потім інспектор ДПС Солонянського ВДПС ст. сержант міліції Косяченко Ю.О. там же в ДОНД по вул. Новосельна, 1 в м. Дніпропетровську
почав складати на мене протокол, що нібито я виконав стоянку на тролейбусній зупинці. Розпочав він складати протокол серiï АЕ1 № 365650 про адмiнiстративне правопорушення 03.03.2011 року о 00.05 год. Я дав письмові пояснення на окремому аркуші, що даного правопорушення я не вчинював, і що вказаний працівник ДАЇ порушив ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП, про що я зазначив в самому протоколі. Закінчив він складати протокол вже біля 02.00 год., тобто він затримав мене більше ніж на 3 години. А потім вказав, що за постановою приїхати 10 березня 2011 року до кінотеатру «Січ» в м. Дніпропетровську о 17.00 год.
10 березня 2011 року о 17.00 год. я під’їхав до кінотеатру «Січ» в м. Дніпропетровську де інспектор ДПС Солонянського ВДПС ст. сержант міліції Косяченко Ю.О. видав мені Постанову серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10 березня 2011 року про притягнення мене до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 КУпАП і накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 грн.
Крім того звертаю увагу суду на той факт, що я з самого початку був незгодний з тим, що мною були порушені вимоги п. 15.9 е ПДР України і про це я зазначав в протоколі.
Також слід відзначити, що, як в протоколі, так і у Постанові підставою притягнення мене до відповідальності та накладення на мене адміністративного стягнення вказано п. 8.10 Правил дорожнього руху.
Відповідно до п. 8.10 Правил дорожнього руху «Зупинка забороняється ближче 30 м. посадочних площадок для зупинки маршрутних транспортних засобів, а якщо їх не має – ближче 30 м. від дорожнього знаку такої зупинки з обох сторін». Як бачимо, наведений пункт нібито був порушений мною в розумiннi інспектора ДАÏ, але дорожнього знаку 5.43 «Місце зупинки тролейбусу» там не було, що підтверджується відповідними відеозаписами.
Але мої аргументи на цей пункт Правил дорожнього руху, вiдсутнiсть дорожньої знаку в радіусі 30 м. iнспектор ДАÏ проiгнорував та в порушення ст. ст. 251, 252 КУпАП винic неправомiрне рiшення.
Таким чином, постанова та протокол інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Ю.О., складені з порушеннями вищезазначених вимог КУпАП і з врахуванням допущених порушень під час його складання, не може бути належним доказом моєї вини і за таких обставин відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Також слід зазначити, що відповідно до п. 24 Ухвали Пленуму Верховного Суду Україні від 23 грудня 2005 року N 14 «Про практику застосування судами Україні законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті» встановлено, що зміст ухвали має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення персоною адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
У Постанові, що оскаржується, не зазначено жодного доказу, на підставі якого інспектором було прийняте рішення про накладення на мене адміністративного стягнення.
Враховуючі вищевикладене, вважаю, що Постанова серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10.03.2011 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою і незаконною та підлягає скасуванню.
Необхідно також зазначити, що в оскаржуваній постанові неправильно вказана дата. Так в постанові зазначено, що 03.03.2011 року о 21.50 год. я керуючи автомобілем ДЕУ д/н АЕ 4001 ВІ по вул. Панікахі в м. Дніпропетровську виконав стоянку на зупинці громадського транспорту, позначеним дорожнім знаком 5.43 (Зупинка тролейбусу). Однак я 02.03.2011 року приблизно о 21.50 годин знаходився в автомобілі ДЕУ д/н АЕ 4001 ВІ який належить мені на праві власності, який стояв на вул. Панікахі в м. Дніпропетровську і не на зупинці тролейбусу. Якщо це нібито була зупинка тролейбусу то вона б мала якусь назву, однак про це нічого не вказано, а зазначено лише на вул. Панікахі в м. Дніпропетровську.
Також я вважаю, що незаконними діями відповідача мені була спричинена моральна шкода.
Моральна шкода полягає у тому, що відносно мене було необґрунтоване винесено постанову, мене необґрунтоване звинувачено у вчиненні правопорушення. При цьому мені фактично було відмовлено у будь-якій можливості захисту своїх інтересів, враховуючи те, у якому порядку винесено постанову. Я відчув абсолютну безпомічність перед службовими особами органів державної влади, що підірвало у мене віру у можливість захисту своїх інтересів правовими методами. До того ж, внаслідок неправомірних дій службової особи відповідача я був змушений витрачати час на збирання доказів, складання документів, звернення до суду, участь у судових засіданнях. У мене зірвалися життєві плани, я змушений нервуватись, вся ця ситуація, починаючи із винесення несправедливої постанови щодо мене та неправомірних дій інспектора ДПС, який виніс відносно мене постанову є для мене стресовою, і кожне судове засідання у справі призводить до поглиблення цього стресу. Причинену мені таким чином моральну шкоду відшкодувати адекватно та повністю у матеріальній формі неможливо, але суму, яка могла частково загладити мої моральні страждання, я оцінюю у 100 грн.
Відповідно ч. 5 ст. 288 КУпАП особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 276, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу Україні про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6-11, 18, 19, 71 Кодексу адміністративного судочинства Україні, -

ПРОШУ:

1. Постанову серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10 березня 2011 року інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича, про притягнення мене до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 КУпАП і накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 грн. скасувати та провадження по справі про адміністративне правопорушення закрити.
2. Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними та протиправними.
3. Стягнути з відповідача – інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича на мою користь моральну шкоду у розмірі 100 грн.


Додатки:
1. Копії позовної заяви для відповідачів.
2. Копія Постанови серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10.03.2011 року – 3 шт.
3. Копія протоколу серiï АЕ1 № 365650 про адмiнiстративне правопорушення від 03.03. 2011 року – 3 шт.
4. Копія Висновку щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції № 373 від 02.03.2011 року – 3 шт.
5. Диск с записом – 3 шт.


15.03.2011 року

_________________
[b]Я ЗА БЕЗОПАСНОСТЬ! А ТЫ?[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 15 мар 2011, 21:19 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 окт 2010, 23:32
Сообщений: 244
Авто:
Код:
2. Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними та протиправними

Цей пункт занадто загальний. ІМХО.
Я б написав щось таке:
Визнати дії ІДПСа1 неправомірними щодо безпідставного проведення огляду на стан спяніння.
Визнати дії ІДПСа2 неправомірними щодо відеозйомки мене і (перерахувати свідків) на відеокамеру.
Визнати дії ІДПСа1 неправомірними щодо вимоги передачі йому мого майна.
Визнати дії ІДПСа1 неправомірними щодо погрози у застосуванні адмінзатримання.
Визнати дії ІДПСа1 неправомірними, такими що принижують мою гідність, щодо вимоги виконувати сечовипускання у його присутності.
....
І ще додати.
Визнати протокол ХХ №ХХХХХ таким, що не відповідає чинному законодавству України та скасувати.

Ну і добавити обгрунтування вимог.

_________________
ls /


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2011, 20:01 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 мар 2011, 13:28
Сообщений: 143
Откуда: Днепропетровск
Авто: Sens
Сегодня совместно с юристом сваяли вот такую вот штуковину:


Адміністративній позов
про скасування постанови про адміністративне
правопорушення від 10 березня 2011 року


Постановою інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Ю.О., серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10.03.2011 року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 Кодексу Україні про адміністративні правопорушення, та було накладене на мене адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 255 гривень.
Вважаю дану постанову такою, що не відповідає нормам КУпАП, положенням Правил дорожнього руху, та винесеною з порушеннями вимог діючого законодавства, а тому є незаконною та необґрунтованою, з наступних підстав:

02.03.2011 року приблизно о 21.50 годин я знаходився в автомобілі ДЕУ д/н АЕ 4001 ВІ який належить мені на праві власності, який стояв на вул. Панікахі в м. Дніпропетровську. До автомобіля підійшов працівник ДАЇ, який представився інспектором ДАЇ Дякун Андрієм Григоровичем та почав вимагати у мене, щоб я надав йому посвідчення водія та «техпаспорт». На, що я відповів, що я не керую транспортним засобом, тобто не є водієм і не зобовʼязанний передавати вказані документи. Після цього до нас підійшов інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. (його данні зʼясувалися впродовж нашого спілкування), якого я попросив представитись та пред’явити службове посвідчення, але вказаний інспектор мої вимоги проігнорував, чим порушив ст. 5 Закону України «Про міліцію» і також став вимагати в мене водійське посвідчення та «техпаспорт» у звʼязку з тим, що я нібито порушив вимоги ПДР та виконав стоянку на зупинці громадського транспорту. Я пояснив інспекторам, що саме я стоянку на, нібито зупинці громадського транспорту, не виконував. Також я пояснив, що автомобіль стоїть без порушень ПДР. Потім я нагадав інспекторам про те, що я повинен виконувати тільки законні їх вимоги, та відмовився передавати «техпаспорт», наявність якого в мене (як водія, а тим паче – не водія) не передбачена чинним законодавством України і саме ПДР. Інспектор ДПС Дякун А.Г. почав вести відео зйомку на особисту відеокамеру мене, людей які знаходились зі мною в моєму автомобілі, та мого автомобілю. На мою заборону вести відео зйомку інспектор ДАІ Дякун А.Г. відповів відмовою, чим порушив ст. 32 Конституції України, яка забороняє втручання в моє особисте і сімейне життя.
Інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. почав зупиняти інші транспортні засоби і водіїв, зупинених транспортних засобів просив, щоб вони засвідчили, що я відмовляюся надати «техпаспорт» на автомобіль. Я вказав, що Правилами дорожнього руху не передбачено ані надання, ані наявність «техпаспорту» на автомобіль, так як існує тільки свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. Тільки при понятих, які засвідчили неправомірність його дій інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. відмовився від своїх протизаконних вимог, щодо «техпаспорту» і відпустив понятих.
Потім інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. став вимагати від мене данні людини, яка зупинила мій автомобіль на, нібито зупинці громадського транспорту, на що я відповів йому, що я відмовляюся від пояснень згідно ст. 63 Конституції України. Але інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. продовжив вимагати від мене якихось пояснень. Після того як до нас підійшли пасажири мого автомобіля інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. сказав, що я можу їхати, але пообіцяв що одразу мене зупинить і складе на мене адміністративний протокол. Вибачатися за незаконне затримання інспектори ДАЇ Косяченко і Дякун відмовилися.
Я та мої пасажири сіли в мій автомобіль та я почав рух, після чого одразу ж інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. підняв жезл для того щоб мене зупинити, але не вказав місце зупинки, чим порушив вимоги п. 15.2 Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС № 111 від 27 березня 2009 року, і я зупинився з дотриманням всіх вимог ПДР.
Потім інспектори ДАЇ Косяченко Ю.О. та Дякун А.Г. підійшли до мене і інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. не представившись став вимагати в мене водійське посвідчення та свідоцтво про реєстрацію автомобіля. Я попросив його предʼявити мені своє службове посвідчення, але інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. відмовився це робити, чим порушив вимоги ст. 5 Закону України «Про міліцію». Інспектор ДАІ Дякун А.Г. знову почав відео зйомку, та знову на мою вимогу припинити ії (відео зйомку) відповів відмовою, чим знову порушив права мої та моїх пасажирів передбачених ст. 32 Конституції України, яка забороняє втручання в моє особисте і сімейне життя.
Коли я спитав про причину зупинки інспектор ДАЇ Косясенко Ю.О. сказав щось незрозуміле – що він мене звинувачує в тому, що я керував автомобілем, який при цьому стояв на, нібито зупинці громадського транспорту, чим довів своє упереджене ставлення до мене, чим в свою чергу порушив вимогу ст. 5 Закону України «Про міліцію» (міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом). На мої пояснення стосовно того що згідно ПДР та ДСТУ зупинка громадського транспорту повинна бути позначена знаком 5.41-5.43 інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. вказав мені на знак 5.43, який знаходився на відстані 100 метрів за місцем стоянки мого автомобіля по напрямку руху.
На мої пояснення, щодо відсутності якоїсь логіки в його звинуваченнях та сумніву в законності його вимог та дій, інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. сказав, що мої дії здаються йому неадекватними, висловив сумнів в моїй тверезості і став вимагати, щоб я подув у невстановлений мною прибор. Я попрохав, щоб інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. показав мені реєстраційні документи на цей прибор та розʼяснив процедуру проведення огляду, на що інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. відповів відмовою, чим порушив п. 2.5 Інструкції про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, затвердженої наказами МВС України та МОЗ України № 400/666 від 09.09.2009 року. Потім інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. знову став вимагати, щоб я продув неустановлений прибор (пристрій), що можна розцінювати як порушення моїх прав згідно ч. 3 ст. 28 Конституції України, відповідно до якої, жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам. Тоді я вказав що, якщо необхідний огляд на стан сп’яніння, то його проведення необхідно здійснити в диспансері. Після цього інспектор ДПС Косяченко Ю.О. став зупиняти людей, щоб вони могли підтвердити, що нібито я відмовляюся від медичного огляду на стан сп’яніння. Потім він став вимагати, щоб я надав йому ключі від свого автомобіля, тобто намагався заволодіти моїм майном без законних на то підстав, зловживаючи службовим становищем, за що передбачена відповідальність ст. 364 КК України. Це зловживання виражалося у погрозі застосувати до мене засобів адміністративного впливу та затримання та доставка до райвідділу. На що я відповів, що на медичний огляд я поїду на автомобілі інспекторів, або на таксі, однак ключі від свого автомобіля не надам. Інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. став раз за разом повторювати одне й теж питання: «Ви відмовляєтесь від проходження медичного огляду?», чим оказував на мене моральний вплив.
Після 30 хвилин моїх вимог забезпечити проведення огляду в закладі охорони здоровʼя, як того вимагає ч.ч. 3, 6 ст. 266 КУпАП та п. 7 Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп'яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду, затвердженого постановою КМУ № 1103 від 17.12.2008 року інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. погодився відвезти мене в ДОНД по вул. Новосельна, 1 в м. Дніпропетровську на його службовому автомобілі. Свідками всіх вищеназваних подій являються ////// та //////, які проживають за адресою: 49127, м. Дніпропетровськ, вул. //, буд. //, кв. //.
В ДОНД 02.03.2011 року в 23.30 годин мені був проведений медичний огляд на стан сп’яніння за допомогою алкотестеру, який показав 0,00 проміле. Після цього я взявши ємність для збору сечі пішов до туалету, але інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. пішов зі мною і став вимагати, що б я виконав сечовипускання в його присутності, чим порушив мої права згідно ст. 19, 28, 32 Конституції України. На моє обурення та запитання про обґрунтованість та законність його вимог, інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. нічого не відповів, крім того що він мене підозрює в тому, що я сфальсифікую результати сечі. Після цього я був змушений відмовитись від здачі аналізу сечі та згодитись на здачу аналізу крові. Аналіз крові повністю підтвердив, що у мене ознак сп’яніння не має.
Відповідно до Висновку щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції № 373 у мене ознак сп’яніння не виявлено.
Потім інспектор ДПС Солонянського ВДПС ст. сержант міліції Косяченко Ю.О. там же в ДОНД по вул. Новосельна, 1 в м. Дніпропетровську
почав складати на мене протокол, що нібито я виконав стоянку на тролейбусній зупинці. Розпочав він складати протокол серiï АЕ1 № 365650 про адмiнiстративне правопорушення 03.03.2011 року о 00.05 год, про що зроблена відмітка в протоколі. Я дав письмові пояснення на двох окремих аркушах, що даного правопорушення я не вчинював, і що вказаний працівник ДАЇ порушив ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП, не роз’яснивши вимоги цих статей мені, про що я зазначив в самому протоколі. Закінчив він складати протокол вже біля 02.00 год., тобто він затримав мене більше ніж на 4 години. А потім на підставі мого клопотання, вказав, що за постановою мені потрібно приїхати 10 березня 2011 року до кінотеатру «Січ» в м. Дніпропетровську о 17.00 год.
10 березня 2011 року о 17.00 год. я під’їхав до кінотеатру «Січ» в м. Дніпропетровську де інспектор ДПС Солонянського ВДПС ст. сержант міліції Косяченко Ю.О. видав мені Постанову серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10 березня 2011 року про притягнення мене до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 КУпАП і накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 грн.
Крім того звертаю увагу суду на той факт, що я з самого початку був незгодний з тим, що мною були порушені вимоги п. 15.9 е ПДР України і про це я зазначав в протоколі.
Також слід відзначити, що, як в протоколі, так і у Постанові підставою притягнення мене до відповідальності та накладення на мене адміністративного стягнення вказано п. 15.9 е Правил дорожнього руху.
Відповідно до п. 15.9 е Правил дорожнього руху «Зупинка забороняється ближче 30 м. посадочних площадок для зупинки маршрутних транспортних засобів, а якщо їх не має – ближче 30 м. від дорожнього знаку такої зупинки з обох сторін». Як бачимо, наведений пункт нібито був порушений мною в розумiннi інспектора ДАÏ, але дорожнього знаку 5.43 «Місце зупинки тролейбусу», в радіусі 100 м, там не було, що підтверджується відповідними відеозаписами, які я надам для огляду в судовому засіданні.
Але мої аргументи на цей пункт Правил дорожнього руху, вiдсутнiсть дорожньої знаку в радіусі 100 м. iнспектор ДАÏ Косяченко Ю. О. проігнорував та в порушення ст. ст. 251, 252 КУпАП винic неправомірне рішення.
Таким чином, постанова та протокол інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Ю.О., складені з порушеннями вищезазначених вимог КУпАП і з врахуванням допущених порушень під час його складання, не може бути належним доказом моєї вини і за таких обставин відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути розпочато у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
Також слід зазначити, що відповідно до п. 24 постанови Пленуму Верховного Суду Україні від 23 грудня 2005 року N 14 «Про практику застосування судами Україні законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті» встановлено, що зміст постанови має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КУпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення персоною адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
У Постанові, що оскаржується, не зазначено жодного доказу, на підставі якого інспектором було прийняте рішення про накладення на мене адміністративного стягнення.
Також слід зазначите про те, що протокол інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. передавав мені на підпис з пустими строками про данні свідків.
Також слід зазначити про те, що в протоколі інспектор ДАЇ Косяченко Ю.О. не вказав ані ознак якогось оп’яніння, ані результати медичного огляду, що може свідчити про спробу приховати свої незаконні дії.
Враховуючі вищевикладене, вважаю, що Постанова серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10.03.2011 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою і незаконною та підлягає скасуванню.
Необхідно також зазначити, що в оскаржуваній постанові, як і у протоколі неправильно вказана дата. Так в постанові і протоколі зазначено, що 03.03.2011 року о 21.50 год. я керуючи автомобілем ДЕУ д/н АЕ 4001 ВІ по вул. Панікахі в м. Дніпропетровську виконав стоянку на зупинці громадського транспорту, позначеним дорожнім знаком 5.43 (Зупинка тролейбусу). Однак я 02.03.2011 року приблизно о 21.50 годин знаходився в автомобілі ДЕУ д/н АЕ 4001 ВІ який належить мені на праві власності, який стояв на вул. Панікахі в м. Дніпропетровську і не на зупинці тролейбусу. Тобто дата нібито скоєного мною правопорушення вказана не правильно. Це було не 03.03.2011 року о 21.50 год., а 02.03.2011 року о 21.50 год.
Також слід зазначити про те що, якщо це нібито була зупинка тролейбусу то вона б мала якусь назву, однак про це а ні в постанові, а ні в протоколі нічого не вказано, а зазначено лише на вул. Панікахі в м. Дніпропетровську.
Також я вважаю, що незаконними діями відповідача мені була спричинена моральна шкода.
Моральна шкода полягає у тому, що відносно мене було необґрунтоване винесено постанову, мене необґрунтовано звинувачено у вчиненні правопорушення. При цьому були порушені мої права передбаченні Конституцією України та діючим законодавством України. Я відчув абсолютну безпомічність перед службовими особами органів державної влади, що підірвало у мене віру у можливість захисту своїх інтересів правовими методами. До того ж, внаслідок неправомірних дій службової особи відповідача я був змушений витрачати час на збирання доказів, складання документів, звернення до суду, участь у судових засіданнях. У мене зірвалися життєві плани, я змушений нервуватись, вся ця ситуація, починаючи із винесення несправедливої постанови щодо мене та неправомірних дій інспектора ДПС, який виніс відносно мене постанову є для мене стресовою, і кожне судове засідання у справі призводить до поглиблення цього стресу. Спричинену мені таким чином моральну шкоду відшкодувати адекватно та повністю у матеріальній формі неможливо, але суму, яка могла частково загладити мої моральні страждання, я оцінюю у 100 грн.
Відповідно ч. 5 ст. 288 КУпАП особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 276, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293 Кодексу Україні про адміністративні правопорушення, ст. 2, 6-11, 18, 19, 71 Кодексу адміністративного судочинства Україні, -


ПРОШУ:

Постанову серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10 березня 2011 року інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича, про притягнення мене до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 122 КУпАП і накладення на мене адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 255 грн. визнати такою, що не відповідає чинному законодавству України та скасувати. Провадження по справі про адміністративне правопорушення закрити за відсутності складу та ознак правопорушення.

Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо безпідставного проведення огляду на стан сп’яніння.

Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС Дякуна Андрія Григоровича неправомірними щодо відео зйомки мене, пасажирів та мого майна на особисту відеокамеру.

Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо вимоги передачі йому мого майна (ключів від автомобіля).



Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо погрози у застосуванні до мене адмінзатримання та складання на мене адмінпротоколів за не вчинені мною правопорушення.


Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними та такими що принижують мою гідність (щодо вимоги виконувати сечовипускання у його присутності).


Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо вимоги передати йому «техпаспорт».


Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо вимоги передати йому водійське посвідчення та реєстраційні документи на автомобіль в особи яка не є водієм.


Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо вимоги дихати у невстановлений прибор (пристрій).


Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо відсторонення мене від використання особистого майна (автомобіля).


Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо вимоги передати керування моїм авто особі, яка можливо не має водійського посвідчення та можливо перебуває в нетверезому стані.


Визнати дії інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича неправомірними щодо зупинки мого транспортного засобу.


Стягнути з відповідача – інспектора ДПС Солонянського ВДПС ст. сержанта міліції Косяченко Юрія Олександровича на мою користь моральну шкоду у розмірі 100 грн.



Допросити в якості свідків , які проживають за адресою: 49127, м. Дніпропетровськ,


Додатки:
1. Копії позовної заяви для відповідачів – 4 шт.
2. Копія Постанови серії АЕ1 № 191848 в справі про адміністративне правопорушення від 10.03.2011 року – 4 шт.
3. Копія протоколу серiï АЕ1 № 365650 про адмiнiстративне правопорушення від 03.03. 2011 року – 4 шт.
4. Копія Висновку щодо результатів медичного огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції № 373 від 02.03.2011 року – 4 шт.


17.03.2011 року

_________________
[b]Я ЗА БЕЗОПАСНОСТЬ! А ТЫ?[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2011, 20:09 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 14:17
Сообщений: 1276
краще 1 копійку, або 1 грн, так буде більш принизливіше


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2011, 22:08 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 мар 2011, 13:28
Сообщений: 143
Откуда: Днепропетровск
Авто: Sens
ctyopa писал(а):
краще 1 копійку, або 1 грн, так буде більш принизливіше

Я хотел, очень :D , но юрист сказал, что к такой цифре могут отнестись не серьезно и усомниться в глубине моих моральных переживаний...

_________________
[b]Я ЗА БЕЗОПАСНОСТЬ! А ТЫ?[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2011, 22:26 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 10 сен 2010, 14:17
Сообщений: 1276
можливо краще цей позов розділити на декілька частин? в 1 наприклад скасувати постанову, в іншому визнати дії незаконними та протиправними по КАСУ (можна заганяти гайця аж до вищого спеціалізованого суду якщо не помиляюсь), в третьому моральну шкоду ( і тут вже про 1 копійку згадати). просто якщо відмовлять вже нічого не вийде оскаржувати, а так мені особисто здається більше шансів


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 16 мар 2011, 22:54 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 мар 2011, 13:28
Сообщений: 143
Откуда: Днепропетровск
Авто: Sens
ctyopa писал(а):
можливо краще цей позов розділити на декілька частин? в 1 наприклад скасувати постанову, в іншому визнати дії незаконними та протиправними по КАСУ (можна заганяти гайця аж до вищого спеціалізованого суду якщо не помиляюсь), в третьому моральну шкоду ( і тут вже про 1 копійку згадати). просто якщо відмовлять вже нічого не вийде оскаржувати, а так мені особисто здається більше шансів

1. Что бы загонять его - мне нужно загонять себя, я на этого солонянского педе...ста уже убил неделю бессонных ночей.
2. Если разбивать на части, то иски нужно будет подавать последовательно - один на основании предыдущего и если в первом обламают, то остальные можно не подавать.
3. Я ставлю на Зэро! :D

_________________
[b]Я ЗА БЕЗОПАСНОСТЬ! А ТЫ?[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 апр 2011, 17:30 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
як справи :?:

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 апр 2011, 21:23 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 май 2010, 22:11
Сообщений: 738
Откуда: Днепропетровск
Авто: Aveo
Процитирую сообщение автора с нашего сайта...

Цитата:
Суд не проникся...

Был у меня вчера суд по моему иску против постановы инспектора Косяченко. И произошли странные вещи. А именно - 1. инспектора Косяченко и Дякун явились на суд (это уже странно).2. На заседании косяченко сообщил судье о том, что я специально провоцирую гаишников на дороге и снимаю это на видео для дальнейшей отправки на ютуб.3. Судья проникся проблемами несчастных и замученных отмороженными водилами гаишников. 4. Гаишники заявили ходатайство о переносе рассмотрения дела, в связи с необходимостью подготовки доказательной базы - судья снова проникся (не смотря на то что заседание шло около часа).5. По судье было видно, что ему (судье) очень интересна эта ситуация, наверное с научной точки зрения (на заселании он (судья) упомянул о том, что первый раз сталкивается с личностями подобными мне)
Теперь собственно о необходимой помощи - у кого есть возможность (не в лом) просмотрите мои видео с Косяченко и зафиксируйте увиденные Вами нарушения на бумагу.
Так же требуется консультация опытного человека по поведению в суде (ходатайства, отводы, протесты и т.д.)
Через пару часов я смогу изложить пачку своих вопросов.

Пы.Сы. Скан всех бумагу выложу вместе с вопросами.


Суд перенесли на 20 мая.
Если у кого-то есть желание помочь автору, прочитайте его пост и исполните его просьбу.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 27 апр 2011, 22:31 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 мар 2011, 13:28
Сообщений: 143
Откуда: Днепропетровск
Авто: Sens
пішохід писал(а):
як справи :?:

...розумієш переважна більшість не готові йти до кінця,якщо є бажання значить ти сам повинен цю справу продовжувати...
Я их тех кто до конца :D
bazar76 уже ответил за меня :D
Был суд. Гайцы явились, чем ОЧЕНЬ удивили всех, особенно работников суда.
Теперь видать прийдется изучать еще и судопроизводство... :D
Ребята, искреннее спасибо за окзанную помощь и поддержку.

_________________
[b]Я ЗА БЕЗОПАСНОСТЬ! А ТЫ?[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 апр 2011, 00:52 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 апр 2011, 22:58
Сообщений: 23
Откуда: Сумы
Авто: Opel
Ты вообще то мог "відмовитись" від огляду на стан сп’яніння, ссылаясь на ст28 Конституции.Именно отказаться, а не уклоняться Там четко прописано, что- " Кожен має право на повагу до його гідності.
Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.
Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам. "
А" медичний огляд на стан сп’яніння", є не чим іншим як -"прикладним медичним дослідом" Згідно ст. 1 Закону України "Про наукову та науково-технічну дяільність":
"...наукова діяльність - інтелектуальна, творча діяльність, спрямована на одержання; і використання нових знань. Основними її формами є фундаментальні та прикладні наукові дослідження;...."
Дослідження складаються з ряда дослідів, а від дослідів на собою кожна людина має право відмовитись.
Дії що проводяться під час медичного огляду відбуваються для одержання і використання знаннь (чи є водій в стані алкогольного чи наркотичного спяніння) з метою їх подальшого застосування для обвинувачення водія.Таким чиномвони підпадають під визначення дослідів, а сам медичний огляд - це прикладні наукові дослідження (тому що складається з кількох дій що виконуються послідовно .Згідно вищезазначеного вважаю медичний огляд дослідом, а від дослідів над собой кожна людима має право відмовитись.
Поэтому в протоколе пишем - від медичного огляду на стан сп’яніння не ухиляюсь, а відмовляюсь посилаючись на ст28 КУч3. За "ухилення" могут навалять штраф, или лишение, а за "відмову" по 28 ст ниче не сделают, єто твое право!!! Ни один здравомслящий судья не попрет против Конституции
К стати на видео четко відно, шо с тебя знущались іменно "послідовно"


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 апр 2011, 05:51 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 06 мар 2011, 13:28
Сообщений: 143
Откуда: Днепропетровск
Авто: Sens
fedor70 писал(а):
Ты вообще то мог "відмовитись" від огляду на стан сп’яніння, ссылаясь на ст28 Конституции.Именно отказаться, а не уклоняться Там четко прописано, что- " Кожен має право на повагу до його гідності.
Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.
Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам. "
А" медичний огляд на стан сп’яніння", є не чим іншим як -"прикладним медичним дослідом" Згідно ст. 1 Закону України "Про наукову та науково-технічну дяільність":
"...наукова діяльність - інтелектуальна, творча діяльність, спрямована на одержання; і використання нових знань. Основними її формами є фундаментальні та прикладні наукові дослідження;...."
Дослідження складаються з ряда дослідів, а від дослідів на собою кожна людина має право відмовитись.
Дії що проводяться під час медичного огляду відбуваються для одержання і використання знаннь (чи є водій в стані алкогольного чи наркотичного спяніння) з метою їх подальшого застосування для обвинувачення водія.Таким чиномвони підпадають під визначення дослідів, а сам медичний огляд - це прикладні наукові дослідження (тому що складається з кількох дій що виконуються послідовно .Згідно вищезазначеного вважаю медичний огляд дослідом, а від дослідів над собой кожна людима має право відмовитись.
Поэтому в протоколе пишем - від медичного огляду на стан сп’яніння не ухиляюсь, а відмовляюсь посилаючись на ст28 КУч3. За "ухилення" могут навалять штраф, или лишение, а за "відмову" по 28 ст ниче не сделают, єто твое право!!! Ни один здравомслящий судья не попрет против Конституции
К стати на видео четко відно, шо с тебя знущались іменно "послідовно"


С Косяченко такой номер не прошел бы - из видео очень хорошо видно, что он абсолютно не адекватная личность, где б я потом документы свои искал? Да и удовольствие я получил неземное, когда наблюдал за выражением лица Косяченко при оглашении результатов освидетельствования! :lol:

_________________
[b]Я ЗА БЕЗОПАСНОСТЬ! А ТЫ?[/b]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 апр 2011, 11:16 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
fedor70 писал(а):
Поэтому в протоколе пишем - від медичного огляду на стан сп’яніння не ухиляюсь, а відмовляюсь посилаючись на ст28 КУч3. За "ухилення" могут навалять штраф, или лишение, а за "відмову" по 28 ст ниче не сделают, єто твое право!!! Ни один здравомслящий судья не попрет против Конституции

легко 130 аж бігом ,сам відказ це червона тряпка для судді,якщо в реєстрі знайдеш хоч декілька рішеннь ,по відказу із посиланням на Конституцію,буду вдячний.

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 28 апр 2011, 13:09 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 апр 2011, 22:58
Сообщений: 23
Откуда: Сумы
Авто: Opel
ухилення і выдмова -різні речі. Если подобного решения нет, значит нужно создавать прецидент..


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 110 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 28


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron