пеший ход писал(а):
1. Поздравляю ДК с возвращением!2. А вот и очередной ответ:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ МВС УКРАЇНИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Управління державної автомобільної інспекції
83023, м. Донецьк, вул. Ходаковського, 10
«15» лютого 2012 р.
Шановний!
Управлінням ДАІ ГУМВС України в Донецькій області в межах компетенції .......................................................
................
при перетинанні меж напрямного розділового острівця, які за формою нагадують суцільну розмітку 1.1, в обов’язковому порядку включають проблискові маячки синього чи червоного кольору і спеціальні звукові сигнали та дотримуються умов забезпечення безпеки дорожнього руху.[/b]
ОООО
нагляд за дорожнім рухом - оказывается это "час виконання невідкладних службових завдань".
Вывод из этого ответа:
1. При пересечении сплошной включаем люстру.
2. Когда пересекли - стоять можно и без люстры, т.к. в прошлом ответе написано, что ПДР прямо не запрещает стоять на островке...
Красавцы, съехали...
Керруючись вишевикладеним, та КУпАП Стаття 18. Крайня необхідність
Не є адміністративним правопорушенням дія, яка хоч і передбачена цим Кодексом або іншими законами, що встановлюють відповідальність за адміністративні правопорушення, але вчинена в стані крайньої необхідності, тобто для усунення небезпеки, яка загрожує державному або громадському порядку, власності, правам і свободам громадян, установленому порядку управління, якщо ця небезпека за даних обставин не могла бути усунута іншими засобами і якщо заподіяна шкода є менш значною, ніж відвернена шкода
Крім того згідно ПДР ст. 2.14. Водій має право:
е) відступати від вимог законодавства в умовах дії непереборної сили або коли іншими засобами неможливо запобігти власній загибелі чи каліцтву громадян.
Тобто при перетинанні мною межнапрямного розділового острівця мені стало зле та я керувався ПДР ст. 2.14.е, та КУпАП Стаття 18. Крім того яй вмикав аварійну сигналізацію, тобто своїми діями водій правил ПДР не порушив.