Igori4 писал(а):
Почитав ВАШУ "суперечку" і ось що відшукав....Часто-густо, на заміських трасах, зустрічається ситуація,: “білий” знак встановлено “в чистому полі”, до початку забудованих ділянок, що прилягають до дороги, залишаються сотні метрів (а якщо мова йде про великі міста - чи не кілометри). Швидкість, зрозуміло, ніхто не знижує. Саме тут співробітники ДАІ, озброєні приладом для визначення швидкості, частенько карають водіїв за перевищення швидкості, дозволеної у населенному пункті (НП).
ПДР
населений пункт - забудована територія, в'їзди на яку і виїзди з якої позначаються дорожніми знаками 5.45, 5.46, 5.47, 5.48
5.45 "Початок населеного пункту". Найменування і початок забудови населеного пункту, в якому діють вимоги цих Правил, що визначають порядок руху в населених пунктах.
12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
ПДР
населений пункт - забудована територія, в'їзди на яку і виїзди з якої позначаються дорожніми знаками 5.45, 5.46, 5.47, 5.48
5.45 "Початок населеного пункту". Найменування і початок забудови населеного пункту, в якому діють вимоги цих Правил, що визначають порядок руху в населених пунктах.
12.4. У населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
Вдаватися у деталі про “забудову”, червоні лінії і решту містобудівельних нюансів не будемо, адже сперечатися з ІПДС про це – безглуздя! Про “норкомівські +20” – теж не тут!
Головне - вважається, що дорога знаходяться в населеному пункті, якщо виконуються дві вимоги: дорога проходить по забудованій територіі і позначається відповідними дорожніми знаками (друге, зазвичай, виконується). В описаній ситуації про виконання першої вимоги й мови немає. Тому водій має повне право вважати, що знаходиться за межами населеного пункту і, отже, не зобов'язаний дотримуватися встановленого для нього швидкісного ліміту. В коментарях до ПДР (видання НДІ БР ДДАІ МВС) написано, що якщо дорога проходить повз забудову, а відповідних знаків немає, то водій повинен вважати, що знаходиться в населеному пункті. Тобто, основним мірилом тут є – ЗАБУДОВА!!!
І в стандартах, що регулюють встановлення дорожніх знаків, і у ПДР міститься вимога: “Знаки 5.45 і 5.46 установлюються на фактичній межі забудови, яка прилягає до дороги”.
Все зрозуміло! Але для гондураських дорожніх копів логіка і знання нормативів – область фантастики
За кордоном, як завжди, питання вирішено просто: там є два типи знаків, що стосуються НП! Один з них – початок і кінець ЗАБУДОВИ!
ДСТУ 4100-2002
10.7.38 Знаки 5.45 «Початок населеного пункту» і 5.46 «Кінець населеного пункту» повинні застосовуватись для позначення населеного пункту (відповідно початку та кінця), в якому діють спеціальні вимоги, що регулюють порядок руху в населених пунктах, і установлюються на фактичній межі забудови, яка прилягає до дороги.
в одній із передач мобільного автоадвоката Караваев наголошував Що саме повина бути ЗАБУДОВАНА ТЕРИТОРІЯ....
Совершенно правильно!! И мусор тоже не дурак- понимал что водителя "в отказе" не привлечь никак! У него аж глаз дергатся начал!!))