Текущее время: 01 мар 2025, 08:33

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 39 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 19:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 авг 2010, 00:43
Сообщений: 6578
Откуда: Черкаська обл.
Авто: Лунтик
Город: N
Цитата:
На дежурного тоже в придачу катать заяву За не знание законов






МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ

від 9 серпня 2010 року N 372

Про затвердження Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ
На виконання рішення засідання Національного антикорупційного комітету України від 22.04.2010, яке відбулося під головуванням Президента України, з метою покращання стану взаємодії міліції з населенням у боротьбі з корупційними та іншими протиправними діями, забезпечення захисту прав і свобод громадян, суспільства і держави від протиправних посягань, охорони громадського порядку, а також зміцнення законності в діяльності органів і підрозділів внутрішніх справ наказую:

1. Затвердити Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ (далі - Положення), що додається.

2. Керівникам структурних підрозділів центрального апарату МВС України, начальникам Головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві, Севастополі, на залізницях, командирам військових частин та з'єднань внутрішніх військ, начальникам науково-дослідних установ, підприємств і установ забезпечення, ректорам вищих навчальних закладів МВС забезпечити:

2.1. Виконання підпорядкованими підрозділами вимог цього наказу.

2.2. Приймання і реєстрацію повідомлень у журналі обліку інформації, що надходить "телефоном довіри" (додаток 1 до Положення); аналіз та передачу отриманої інформації до відповідних виконавців з урахуванням розмежування функцій органів і підрозділів внутрішніх справ у виявленні правопорушень.

2.3. Розміщення в доступних для громадян місцях "скриньок довіри". Інформацію, що надходитиме, реєструвати відповідно до вимог Положення.

2.4. Організацію якісної перевірки отриманої інформації, дієве реагування на повідомлення громадян про корупційні та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, у тому числі й працівниками правоохоронних органів.

2.5. Призначення відповідальної особи за організацію роботи "телефонів довіри" та "скриньок довіри".

2.6. Приведення в місячний термін власних нормативних документів у відповідність до цього наказу.

2.7. Періодичне висвітлення через засоби масової інформації, листівки, плакати, іншу наглядну агітацію, на офіційних сайтах в інтернет-мережі даних про номери "телефонів довіри" та місця розміщення "скриньок довіри".

2.8. Цілодобове чергування працівників на "телефонах довіри". Заборонити використання автовідповідачів. Розмову вести в режимі діалогу.

2.9. Щорічне направлення в річному звіті до Департаменту зв'язку номерів "телефонів довіри" для внесення змін до електронної версії телефонного довідника МВС. У випадку зміни, скасування номерів "телефонів довіри" протягом трьох діб подавати відповідну інформацію до Департаменту зв'язку.

2.10. Вивчення вимог цього наказу в системі службової підготовки.

3. Заступнику Міністра Вороні Д. М. забезпечити встановлення "телефону довіри" в черговій частині Міністерства.

4. Начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізницях забезпечити встановлення та функціонування в чергових частинах апаратів ГУМВС, УМВС "телефонів довіри" в кількості не менше трьох, з використанням службових номерів телефонів мережі зв'язку загального користування, а також визначитися щодо введення або скасування (у разі необхідності) "телефонів довіри" структурних підрозділів.

5. Командирам військових частин та з'єднань внутрішніх військ, керівникам науково-дослідних установ, підприємств і установ забезпечення, ректорам вищих навчальних закладів системи МВС забезпечити встановлення або скасування (у разі необхідності) "телефонів довіри" згідно з рішенням керівництва.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра - начальника Головного штабу полковника міліції Лазарева А. А.

7. Наказ оголосити особовому складу органів і підрозділів внутрішніх справ України.



Міністр
генерал-майор міліції

А. В. Могильов


Додаток
до наказу МВС України
09.08.2010 N 372


Положення
про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ

1. Загальні положення
1.1. Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ (далі - Положення) регулює питання функціонування "телефонів довіри" та встановлює єдиний для органів і підрозділів внутрішніх справ України (далі - ОВС) порядок приймання, реєстрації та розгляду інформації про корупційні та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надійшла зазначеними телефонами.

1.2. Посадові особи ОВС, які забезпечують функціонування "телефонів довіри", у своїй діяльності керуються Конституцією України, Законами України "Про міліцію", "Про організаційно-правові основи боротьби з організованою злочинністю", "Про боротьбу з корупцією", "Про інформацію", актами Президента України та Кабінету Міністрів України, цим Положенням, іншими відомчими нормативно-правовими актами.

1.3. Телефонні апарати "телефонів довіри" (без номеронабирачів) встановлюються в чергових частинах ОВС та структурних підрозділах центрального апарату МВС, апаратів ГУМВС, УМВС. На телефонних апаратах прикріплюється табличка з написом "телефон довіри".

1.4. Інформація, що надходить "телефоном довіри", фіксується за допомогою існуючих цифрових реєстраторів документування мовленнєвої інформації і використовується для подальшого зміцнення правопорядку й законності, удосконалення діяльності органів внутрішніх справ. Термін її зберігання - 30 діб.

1.5. Для забезпечення обліку інформації, яка надходить по "телефонах довіри" до структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС, у зазначених підрозділах (крім чергових частин МВС, ГУМВС, УМВС) ведеться журнал обліку інформації телефонів довіри (далі - ЖОІТД, додається).

1.6. ЖОІТД - є документ суворої звітності і знаходиться в структурних підрозділах МВС, ГУМВС, УМВС. Журнал повинен бути пронумерований, прошитий, опечатаний мастичною печаткою і зареєстрований у підрозділі документального забезпечення та режиму.

Реквізити граф ЖОІТД заповнюються черговими по "телефону довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС. Відповідальність за повноту та достовірність зареєстрованої інформації покладається на керівника структурного підрозділу, у якому встановлено "телефон довіри".

1.7. Закінчені ЖОІТД передаються до підрозділу документального забезпечення та режиму для зберігання. Термін їх зберігання - 5 років.

1.8. У структурних підрозділах, де встановлені телефони довіри, наказами керівників цих підрозділів закріпляються три - чотири працівники, які безпосередньо повинні забезпечувати прийом відповідної інформації, згідно типової Інструкції з організації роботи чергового по "телефону довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС (додається).

2. Приймання та реєстрація інформації

2.1. Інформація, яка надходить по "телефонах довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС обліковується в ЖОІТД та передається для реєстрації до чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.

2.2. Інформація, яка надходить по "телефонах довіри" до чергових частин МВС, ГУМВС, УМВС, а також, від чергових по "телефонах довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС, цілодобово реєструється в журналі реєстрації інформації про злочини та інші події, що надійшла по телефонній лінії чи за допомогою інших засобів зв'язку (далі - ЖРІЗ), додаток 6 до Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються, затвердженої наказом МВС України від 14.04.2004 N 400 "Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за N 571/9170.

2.3. Інформація про злочини, що вчинені або готуються, передається до відповідного територіального ОВС для реєстрації до журналу реєстрації заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються (далі - ЖРЗПЗ), відповідно до вимог наказу МВС України від 14.04.2004 N 400, та реагування, відповідно до вимог наказу МВС України від 04.10.2003 N 1155. Інформація про реєстрацію в ЖРЗПЗ територіального ОВС вноситься до графи 7 ЖРІЗ чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.

2.4. Інформація про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади, органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян передається до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та реагування. Інформація про реєстрацію в ЖРЗПЗ підрозділу боротьби з організованою злочинністю вноситься до графи 7 ЖРІЗ чергової частини МВС, ГУМВС, УМВС.

2.5. Анонімна інформація, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідається рапортом на ім'я керівника органу, реєструється в режимно-секретному підрозділі (далі - РСП) і передається до відповідних структурних підрозділів для використання при розкритті злочинів або запобіганні їм.

2.6. Інформація про реєстрацію в РСП та визначення керівництвом ОВС безпосереднього виконавця, якому передана інформація, негайно передається до чергової частини для внесення відповідних даних до ЖРІЗ.

2.7. При зверненні громадян з питань роботи ОВС надається необхідна довідкова інформація в обсязі, передбаченому розділом XII Інструкції з організації діяльності чергових частин органів і підрозділів внутрішніх справ України, направленої на захист інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, затвердженої наказом МВС України від 28.04.2009 N 181, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.08.2009 за N 786/16802. Такі звернення також обліковуються та реєструються в ЖОІТД та ЖРІЗ, при цьому у графах 9 ЖОІТД та 6, 7 ЖРІЗ робиться запис "надано консультаційну допомогу".

3. Розгляд інформації

3.1. Розгляд інформації про злочини, що вчинені або готуються, корупційні та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади, управління та органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян, здійснюється відповідно до вимог розділу 4 Інструкції про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються, затвердженої наказом МВС України від 14.04.2004 N 400 "Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за N 571/9170.

3.2. Розгляд інформації, яка не містить явних ознак злочинів, здійснюється відповідно до вимог Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі Міністерства внутрішніх справ України, затвердженого наказом МВС України від 10.10.2004 N 1177 "Про затвердження Положення про порядок роботи зі зверненнями громадян і організації їх особистого прийому в системі Міністерства внутрішніх справ України", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 26.10.2004 за N 1361/9960.

3.3. Анонімна інформація про злочини та правопорушення, яка не потребує негайного реагування, використовується відповідними структурними підрозділами, як оперативна, для використання при розкритті злочинів або запобіганні їм.

4. Контроль за дотриманням порядку прийняття, реєстрації та розгляду інформації

4.1. У ГУМВС, УМВС:

4.1.1. Організація роботи за дотриманням вимог, установлених цим Положенням, покладається на керівників ГУМВС, УМВС або посадових осіб, які виконують їх обов'язки.

4.1.2. Контроль за реєстрацією інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян покладається на комісії ОВС з контролю за станом обліково-реєстраційної дисципліни, створених відповідно до вимог Типового положення про комісію головних управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, місті Києві, Київській області, управлінь МВС України в областях, місті Севастополі та на залізницях з контролю за станом обліково-реєстраційної дисципліни в галузевих службах та підрозділах і міськ-, рай-, лінорганах внутрішніх справ, затвердженого наказом МВС України від 14.04.2004 N 400 "Про порядок приймання, реєстрації та розгляду в органах і підрозділах внутрішніх справ України заяв і повідомлень про злочини, що вчинені або готуються", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.05.2004 за N 571/9170.

4.2. У МВС:

4.2.1. Організація роботи за дотриманням вимог, установлених цим Положенням, покладається на заступників Міністра за напрямками роботи.

4.2.2. Контроль за обліком інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надходить по "телефонах довіри" структурних підрозділів МВС, здійснюється комісіями зазначених структурних підрозділів. Склад цих комісій затверджується наказами керівників структурних підрозділів. Головою призначається один із заступників керівника структурного підрозділу. Члени комісії зобов'язані не рідше двох раз на тиждень прослуховувати на цифровому реєстраторі документування мовленнєвої інформації записи переговорів, що велися по "телефону довіри" структурного підрозділу, й звіряти їх з даними, облікованими у ЖОІТД, про що складається відповідний акт. У разі виявлення незареєстрованої інформації негайно доповідати рапортом голові комісії для вжиття мір реагування. Засідання комісії повинні проводитися не рідше одного разу на місяць. Рішення та висновки комісії затверджуються протоколом. Про підсумки роботи комісії щоквартально інформується заступник Міністра, який курирує структурний підрозділ.

4.2.3. Контроль за обліком інформації про корупційні дії та інші протиправні дії, а також порушення прав і законних інтересів громадян, яка надходить по "телефону довіри" чергової частини МВС, здійснюється комісією Головного штабу. Склад цієї комісії затверджується наказом по Головному штабу. Головою призначається один із заступників начальника Головного штабу, членами комісії - працівники інспекторського та оперативного управлінь Головного штабу. Члени комісії зобов'язані не рідше двох раз на тиждень прослуховувати на реєстраторі мовленнєвої інформації записи інформації, що надійшла по "телефону довіри" чергової частини, й звіряти її з інформацією, облікованою у ЖРІЗ, про що складати акт. У разі виявлення незареєстрованої інформації негайно доповідати рапортом голові комісії для вжиття відповідних заходів реагування. Засідання комісії повинні проводитися не рідше одного разу на місяць. Рішення та висновки комісії затверджуються протоколом. Про підсумки роботи комісії щоквартально інформується заступник Міністра - начальник Головного штабу.

4.3. Відповідальність за дотримання законності при розгляді інформації про корупційні та інші протиправні дії, а також про порушення прав і законних інтересів громадян покладається на керівників структурних підрозділів, працівниками яких безпосередньо здійснюється розгляд цієї інформації.

5. Типові обов'язки чергового по "телефону довіри"

5.1. Загальні обов'язки:

5.1.1. При спілкуванні з громадянами черговий зобов'язаний чуйно й ввічливо ставитися до них, уважно відноситися до їх запитів і проблем, дотримуватися високої культури поводження і правил етикету.

5.1.2. Вислуховувати всю інформацію, що надається заявником, й намагатися отримати максимальний обсяг інформації про обставини події, причетних осіб тощо. При небажанні заявника надавати дані про себе або будь-які інші дані, черговий не має права їх вимагати.

5.1.3. Категорично забороняється надавати оцінку поглядам, обговорювати або критикувати думку абонента, а також першим переривати розмову.

5.1.4. Якщо в заяві (повідомленні) йдеться про питання, яке не належить до компетенції органів внутрішніх справ, слід ввічливо роз'яснити заявнику, куди саме він має звернутися.

5.1.5. При зверненні громадян із питань роботи ОВС надавати необхідну довідкову інформацію в обсязі, передбаченому розділом XII Інструкції з організації діяльності чергових частин органів і підрозділів внутрішніх справ України, направленої на захист інтересів суспільства і держави від протиправних посягань, затвердженої наказом МВС України від 28.04.2009 N 181, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.08.2009 за N 786/16802.

5.2. Обов'язки чергового по "телефону довіри" структурних підрозділів центрального апарату МВС, ГУМВС, УМВС:

5.2.1. Внести всю отриману інформація у ЖОІТД.

5.2.2. Відповідно до оперативного підпорядкування доповісти в чергову частину МВС, ГУМВС, УМВС для організації подальшого реагування та отримати номер реєстрації ЖРІЗ відповідної чергової частини.

5.2.3. Якщо отримана інформація стосується компетенції його структурного підрозділу, доповісти її керівництву підрозділу, отримати вказівки щодо забезпечення реагування, довести їх до безпосередніх виконавців, повідомити про них чергову частину та забезпечити контроль за реагуванням.

5.2.4. У випадках отримання анонімної інформації, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідає рапортом на ім'я керівника органу, якому підпорядкований його структурний підрозділ, та реєструє його в режимно-секретному підрозділі, а номер реєстрації повідомляє до відповідної чергової частини.

5.2.5. Черговий по "телефону довіри", який заступає на зміну, повинен прийняти від чергового, що здає чергування, ЖОІДТ, перевірити наявність у ньому всіх необхідних відміток, справність телефонного апарату "телефону довіри" та доповісти про заступання на чергування керівнику структурного підрозділу і в чергову частину.

5.2.6. Постійно знаходитися на робочому місці, відлучатися лише з дозволу керівника для прийняття їжі в межах адміністративного розташування приміщення, а також в інших виняткових випадках. Забороняється залучати чергових по "телефону довіри" під час їх чергування, до виконання інших службових завдань.

5.3. Обов'язки головного інспектора - чергового чергової частини МВС, оперативного чергового чергової частини ГУМВС, УМВС при отриманні інформації по "телефону довіри":

5.3.1. Інформацію, отриману по "телефону довіри" або від чергових по "телефону довіри" підпорядкованих структурних підрозділів, зареєструвати у ЖРІЗ.

5.3.2. При отриманні інформації про злочини, що вчинені або готуються, забезпечує її передачу до відповідного територіального ОВС для реєстрації до ЖРЗПЗ, відповідно до вимог наказу МВС України від 14.04.2004 N 400, та реагування, відповідно до вимог наказу МВС України від 04.10.2003 N 1155.

5.3.3. При отриманні інформації про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів державної влади та управління, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян забезпечує її передачу до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та реагування.

5.3.4. При отриманні інформації про корупційні дії та інші протиправні дії з боку посадових осіб органів внутрішніх справ, а також порушення ними прав і законних інтересів громадян забезпечує її передачу до чергових частин підрозділів боротьби з організованою злочинністю, для реєстрації та інформує про це чергового та керівництво підрозділів внутрішньої безпеки для реагування.

5.3.5. У випадках отримання анонімної інформації, яка не потребує негайного реагування, по закінченню чергування доповідає рапортом на ім'я керівника органу та реєструє його в режимно-секретному підрозділі.

5.3.6. По закінченню чергування в режимно-секретному підрозділі витребувати номера реєстрації рапортів чергових по "телефону довіри" структурних підрозділів МВС, ГУМВС, УМВС про анонімну інформацію, яка не потребує негайного реагування, та внести відповідні данні до ЖРІЗ (після накладення відповідних резолюцій керівниками ОВС та визначення безпосереднього виконавця, якому передана інформація працівники РСП повинні негайно повідомити чергову частину).


Заступник начальника
Головного штабу МВС України -
начальник оперативного управління
полковник міліції


М. В. Андруньків

Начальник Департаменту
зв'язку МВС України
полковник міліції


С. О. Деконенко





Додаток 1
до Положення про функціонування "телефонів довіри" в органах і підрозділах внутрішніх справ


Журнал
обліку інформації, що надходить "телефоном довіри"

N з/п
Дата, час надходження інформації
П. І. Б. заявника
Зміст повідомлення
П. І. Б.
особи, що прийняла повідомлення
Куди направлено для реєстрації
Дата, час, N реєстрації
П. І. Б. чергового
Куди направлено для реагування, реєстраційний N ЖРЗПЗ, ЖРІЗ, ЖОІ, вхідний секретаріату ОВС
Примітка

1
2
Заступник начальника
Головного штабу МВС України -
начальник оперативного управління
полковник міліції

М. В. Андруньків

Начальник Департаменту
зв'язку МВС України
полковник міліції

С. О. Деконенко


Вовка приказ почитай там есть много интересного.

_________________
Голосование за бан провокаторов на форуме http://roadcontrol.org.ua/forum/viewtopic.php?f=113&t=40636


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 19:31 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
Boroda007

Спасибо уже читаю

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 20:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
звонок в службу доверия

viewtopic.php?f=76&t=15089

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 20:35 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2009, 23:13
Сообщений: 16684
Откуда: Киев. Штаб квартира "ДК"
Авто: Audi A6 2.8 quattro
Город: Киев
быдло


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 20:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2009, 23:13
Сообщений: 16684
Откуда: Киев. Штаб квартира "ДК"
Авто: Audi A6 2.8 quattro
Город: Киев
не звоните в доверие, звоните сразу в 102! Требуйте вызова дежурного на место


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 20:37 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
road писал(а):
не звоните в доверие, звоните сразу в 102! Требуйте вызова дежурного на место



будем знать но они сразу свалили! послушай запись что там лепил дежурный

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 20:40 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2009, 23:13
Сообщений: 16684
Откуда: Киев. Штаб квартира "ДК"
Авто: Audi A6 2.8 quattro
Город: Киев
Vovka28 писал(а):
road писал(а):
не звоните в доверие, звоните сразу в 102! Требуйте вызова дежурного на место



будем знать но они сразу свалили! послушай запись что там лепил дежурный


я и так знаю что они говорят. Они там отбитые на всю голову.
Звонить только 102 и говорить что неизвестные в форме ГАИ
перегородили пешеходный переход и создают опасность.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 20:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2011, 17:04
Сообщений: 12501
Авто: ушатал
Город: Киев
В службе доверия сидят такие же инспекторы. Сегодня они на дороге, а завтра могут быть на телефоне.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 21:05 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
artobstrel писал(а):
В службе доверия сидят такие же инспекторы. Сегодня они на дороге, а завтра могут быть на телефоне.



и нести бред что на дороге что по телефону

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 21:12 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 28 мар 2011, 08:40
Сообщений: 1135
Авто: вылысыпыдыст я
Город: Буча
А разве на телефон не прострафившихся инспекторов сажают?
Так сказать лишают возможности получить премию))))

_________________
Пересекая сплошную переходишь линию фронта.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 09 янв 2012, 21:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
sash11 писал(а):
А разве на телефон не прострафившихся инспекторов сажают?
Так сказать лишают возможности получить премию))))



Туда сажают не красивых :D :D

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 янв 2012, 01:51 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 июн 2011, 12:20
Сообщений: 4823
Откуда: Киев
Авто: Tiburon
Город: Киев
ВОТ ЧТО НАПИСАЛ


Скарга
на дії працівників ДАІ
08.01.2012 року о 13 год. 53 хв. за адресою м. Київ, Академіка Заболотного біля АЗС «Лукойл» було зафіксовано порушення Правил дорожнього руху з боку працівника Державтоінспекції МВС України Патрульної машини MITSUBISHI LANCER номерний знак 2755 Транспортний засіб ДАІ МВС України MITSUBISHI LANCER номерний знак 2755 стояв з порушенням ПДР пункту 15.9 г MITSUBISHI LANCER номерний знак 2755 стояв ближче 10 м від краю перехрещуваної проїзної частини без ввімкнення пробликових маячків,всупереч вимога п. 3.1 ПДР України ,за що настає відповідальність згідно ч 2.ст 122 Куап України, свідомо наражаючи інших учасників дорожнього руху на небезпеку.
Підійшовши до Патрульної машини MITSUBISHI LANCER номерний знак 2755 ми вірішили зафіксувати порушення а саме відміряти відстань від автомобіля до краю перехрещуваної проїзної частини. Нами було зафіксовано відстань від MITSUBISHI LANCER номерний знак 2755 до краю перехрещуваної проїзної частини 4 метри 20 сантиметрів. Всі наші дії фіксували на камеру в якості доказів порушення ПДР MITSUBISHI LANCER номерний знак 2755
Потім я звернувся до Інспекторів з проханням усунути правопорушення на що мені інспектор ДАІ відповіли «Отойдите в сторону» Для того щоб написати скаргу на праціиників ДАІ я підійшов і попросив Інспектора ДАІ КІ 1146 так КІ0668 показати свої службові посвідчення згідно ст.5 ЗУ «Про міліцію» Інспектори категорично відмовлялись показувати свої службові посвідчення. Мотивуючи тим що вони до мене звертались. На мої доводи що ви не одноразово зверталися до мене з запитанням «Отойдите» « Кто вы такой?» Інспектори не реагували і не показували свої службові посвідчення
Але згідно наказу МВС № 111 пункту 27.2 На вимогу громадянина працівник підрозділу ДПС зобов'язаний пред'явити службове посвідчення.
Після не одноразового прохання інспектора так не показали свої службові посвідчення
Інспектор ДАІ КІ0668 став відверто мене ображати словами «У ВАС СОПЛІ?» потім інспектор ДАІ КІ0668 сказавши щоб я відійшов від нього бо я ЗАПЛЮЮ його напарника
На протязі всього часу Інспектор ДАЇ КІ0668 не одноразово повторював ща я ЗАПЛЮЮ його напарника
Та в той час коли Інспектори стали відїджати працівник ДАІ КІ0668 сказв ЩО Я ПЛЮЮСЬ НА НЬОГО і він буде їхати щоб я його не ОБПЛЮВАВ та в зверхній формі продовжував спілкуватися з зімною, що не личить співробітнику правоохоронних органів і говорить про його вкрай низькі моральні та психологічні якості. Згідно Приказу №111 п.27.2 У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі, вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються виконання службових обов'язків.


Згідно «Закону про Міліцію» ст.3 Діяльність міліції будується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості, взаємодії з трудовими колективами, громадськими організаціями й населенням.
Згідно «Закону про Міліцію» ст.5 Міліція поважає гідність особи і виявляє до неї гуманне ставлення, захищає права людини незалежно від її соціального походження, майнового та іншого стану, расової та національної належності, громадянства, віку, мови та освіти, ставлення до релігії, статі, політичних та інших переконань. При звертанні до громадянина працівник міліції зобов'язаний назвати своє прізвище, звання та пред'явити на його вимогу службове посвідчення. У взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти високу культуру і такт.
Згідно Приказу №111 п.27.1 Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з учасниками дорожнього руху мають ґрунтуватися на принципах дотримання законності,забезпеченні свободи та недоторканності особи та її прав, уважному, доброзичливому ішанобливому ставленні до громадян.
Згідно Приказу №111 п.27.2 У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі, вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії, що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються виконання службових обов'язків.
Згідно вимог дисциплінарного статуту. затвердженого Законом України від 22.02.2006 року № 3460-IV -Вимог Присяги працівника ОВС України, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 28.12.1991 року № 382, Кодексу честі працівника ОВС України, затвердженого наказом МВС України від 11.01.1996 року №18, Етичного кодексу працівника ОВС України, затвердженого рішенням колегії МВС України №7км/8 від 05.10.2000 року, які вимагають від працівника міліції суворого додержання Конституції України, діючого законодавства України, виконання вимог статутів, які видаються у межах їх повноважень.
Порушення зазначених вище нормативних актів,стали можлими також і завдяки безвідповідальному ставленню Безпосереднього керівництва даних працівників,які своєю,службовою недбалістю,не контролюють поведінку на службі підлеглих працівників,та приховують факти дисциплінарних проступків

Тому такі вислови інспектора з нагрудним знаком КІ0668 я вважаю, незаконними, ображаючими мене, як громадянина України, що порушують мої права і законні інтереси, які гарантує мені Конституція України і Закони України як громадянинові. Та принижує мою честь та гідність
Це говорить лише про те, що інспектор ДАІ номер жетона КІ0668, є абсолютно НЕКОМПЕТЕТНИЙ у нормативно-правових актах що належать до сфери безпеки дорожнього руху, або ж СВІДОМО порушує всі законодавчо акти, в тому числі і Накази свого керівництва, що говорить про службову недбалість та непрофесійність. Відзначу також і абсолютний правовий нігілізм інспектора.На порозі проведення нашою державою чемпіонату Евро 2012,працівники ДАЇ,одними з перших,будуть представляти та демонструвати гостинність,та надання гостям іноземних держав,допомоги,на дорогах,АЛЕ ПРИ ТАКОМУ ХАМСЬКОМУ ВІДНОШЕННІ ДО ГРОМАДЯН Україні,годі й чекати поваги до іноземних вболівальників.Імідж ДАЇ,в нашій державі завдяки таким працівникам,як інспектор ДАЇ номер жетона - КІ0668,в очах простих громадян, взагалі не викликає довіри та поваги,незважаючи на всі заходи які приймаються керівництвом ДАЇ,В М.Києві
Звертаю Вашу увагу,що відповідно до ст 15 Куап України, особи рядового та начальницького складу ОВС ЗА ПОРУШЕННЯ пдр України, несуть відповідальність за дисциплінарним статутом, та адміністративну відповідальність,на загальних підставах.
Такі факти набувають широкого розголосу в суспільстві,негативно впливають на імідж міліції,підривають віру громадян у спроможність міліції неупереджено,на високому професійному рівні здійснювати покладені на неї завдання,з охорони громадського порядку та боротьби із злочинністю.
Вважаю, що таке істотне порушення вимог законодавства з боку співробітника міліції номер жетона - КІ0668, його неповага до громадянина, цинічне ігнорування всіх нормативно-правових актів, а також відомчих наказів, розпоряджень, інструкцій, є перевищенням з його боку службових повноважень.

На підставі викладеного, керуючись Закону України „Про звернення громадян”
Прошу
1.Призначити проведення перевірки та службового розслідування відносно всіх викладених у цій скарзі фактах порушення законодавства ІДПС номер жетона – КІ0668
Провести перевірку на відповідність інспектора ДАІ, номер жетона – КІ0668 займаній посаді
Провести позачергову атестацію інспектора ДАІ, номер жетона – КІ0668 з метою встановлення рівня засвоєння ним службових інструкцій, наказів і службових розпоряджень МВС, інших нормативних актів, що безпосередньо стосуються виконання ним своїх службових повноважень.
4.Притягнути до дисциплінарної та адміністративної відповідальності працівників ДАЇ ,за порушення пдр України а саме п.15.9-г.за що настає адміністративна відповідальність згідно ч 1 ст 122 Куап.
5.Притягнути інспектора ДАІ КІ0668 до дисциплінрної відповідальності,за порушення ВИМОГ законодавчих актів,в частині спілкування з громадянами.
6.Надати мені письмову відповідь по суті всіх викладених мною фактів порушень закону у строки, передбачені ЗУ "Про Звернення громадян", та повідомити мене пр те які заходи дисциплінарного впливу вжиті,щодо інспектора ДАІ, номер жетона – КІ0668

Додатки:
1.компакт диск з відеозаписом -1 шт.

10.01.2012 Крижевський В.В

_________________
http://www.youtube.com/user/massovka


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 янв 2012, 08:11 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 13 фев 2011, 13:08
Сообщений: 5868
Откуда: Одесса
Авто: Nissan
Vovka28
красивая заява, вот только в начале очень часто встречается - мицык лансер.....
в школе учительница говорила, используйте синонимы))) - патрульный автомобиль, автомобиль госавтоинспекции, авто сотрудников ГАИ.....))
+ добавь ст. 25 ЗУоМ

_________________
http://www.youtube.com/user/911MAXX


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 янв 2012, 09:15 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 фев 2009, 23:13
Сообщений: 16684
Откуда: Киев. Штаб квартира "ДК"
Авто: Audi A6 2.8 quattro
Город: Киев
скаргу можно сделать в два раза короче


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 10 янв 2012, 09:39 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 01 май 2011, 20:39
Сообщений: 761
Авто: XL
Как раз недавно нарывался на статью белорусскую, очень мне напомнило:

Мастер-класс от Оранжевого верблюда.

На встречу с учениками 2—10 классов пришел начальник отдела ГАИ Партизанского района Алексей Шуренков, старший инспектор по агитации и пропаганде Госавтоинспекции Татьяна Талеренок, директор РУП «Белорусские лотереи» Юрий Бондарев, первый заместитель директора этого предприятия Дмитрий Шаврук, ведущий лотереи «Ваше лото» Александр Бугаев. А в роли учителя Правил дорожного движения выступил… Оранжевый верблюд.

Изображение

http://www.belarus-mtz.by/?p=18037

Надо было случайно плюнуть в него :mrgreen:

_________________
Товарищ, верь! Придет пора
Достатка и правопорядка,
Но до нее — на наших пятках
Напишут наши номера.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 39 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: Google [Bot] и гости: 20


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron