Совет для киевлян, сам так делаю(нивкоем случае
не реклама):

Сообщение, не относящиеся к теме
Як відкрити та/або поповнити Ваш паркувальний рахунок?
Для початку користування послугою «Мобільне паркування» необхідно відкрити свій електронний паркувальний рахунок.
Для цього придбайте скретч-картку «Мобільне паркування» в місцях релізації скретч-карток. Якщо Ви перший раз користуєтесь послугою Мобільне паркування, то придбайте стартовий пакет, який включає в себе крім скретч-картки поповнення ще й спеціальну наліпку. Наліпку необхідно розташувати на лобовому склі автомобіля, щоб її було видно контролеру. Ця наліпка буде ідентифікувати Вас як користувача послуги «Мобільне паркування». Придбати стартовий пакет можна в місцях релізації скретч-карток.
Після розкриття скретч-картки зітріть захисне покриття, під яким ви знайдете код поповнення.
Відправте код поповнення (без пропусків, дефісів або інших символів) на номер 516 або увійдіть на Ваш електронний рахунок через веб-сайт «Мобільне паркування» і введіть код поповнення.
У відповідь Ви отримаєте SMS-повідомлення із зазначенням суми, на яку було поповнено Ваш рахунок. Якщо Ви увійдете на Ваш електронний рахунок через веб-сайт «Мобільне паркування»(www.516.com.ua), Ви зможете переглянути історію всіх Ваших платежів та використаних послуг.
Я налепил на лобовуху (там где должен быть талон за парковку) стикер "Мобильной парковки" пару раз поотправлял СМС за парковку и выкупил, что у парковщиков нет терминала для проверки отсылал ли я СМС или нет. Так сейчас я просто приезжаю на парковку, показываю праковщику наклейку "Мобильной парковки" и ухожу. А СМС не отправляю, получается нашарик я паркуюсь в г.Киеве