AMG63 писал(а):
По этому факту было написано заявление и вот результат:


подал в суд на обл ГАИ Николаева чтоб дали приказ:
Цитата:
До Херсонського окружного адміністративного суду
Фактична адреса: 73027, м. Херсон, вул. Філатова, 27-а
Юридична адреса: 73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66
тел. (0552) 48-51-90; факс 48-51-94
Позивач:
Косенко Віталій Анатолійович
Представник позивача:
Косінцев Костянтин Вікторович
Відповідач:
УДАІ УМВС України в Миколаївській області
54056, м. Миколаїв, вул. Новозаводська, буд. 1-Б,
т.(0512) 21-20-91, факс (0512) 21-81-95
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
Предметом даного позову є винесення УДАІ УМВС України в Миколаївській області незаконного рішення щодо ненадання копії висновку службової перевірки та наказу про порушення дисциплінарного провадження відносно посадових осіб УДАІ УМВС України в Миколаївській області.
Суть справи:
23.02.2012 Косенко В.А. отримав лист від УДАІ УМВС України в Миколаївській області за №9/К-02 від 23.01.2012 в якому йдеться, що за результатами розгляду заяви Косенка В.А., інспекторів ДПС притягнуто до дисциплінарної відповідальності.
23.02.2012 представник Косенка В.А. Косінцев К.В. направив інформаційний запит до УМВС України в Миколаївській області, щодо надання копії висновку службової перевірки та наказу про порушення дисциплінарного провадження відносно посадових осіб УДАІ УМВС України в Миколаївській області.
07.03.2012 надійшов лист від УДАІ УМВС України в Миколаївській області №9/к-10-зі від 03.03.2012 в якому було відмовлено Косінцеву К.В. в наданні копії висновку службової перевірки та наказу про порушення дисциплінарного провадження відносно посадових осіб УДАІ УМВС України в Миколаївській області. Своє рішення відповідач обґрунтовує тим, що це є інформація «для службового користування».
Рішення УДАІ УМВС України в Миколаївській області є протиправним за таких підстав:
Відповідно до ст. 9 Закону України «Про доступ до публічної інформації» до службової може належати така інформація:
1) таємниці що міститься в документах суб'єктів владних повноважень, які становлять внутрівідомчу службову кореспонденцію, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності установи або здійсненням контрольних, наглядових функцій органами державної влади, процесом прийняття рішень і передують публічному обговоренню та/або прийняттю рішень;
2) зібрана в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни, яку не віднесено до державної
Наказ про притягнення посадових осіб УДАІ УМВС до дисциплінарної відповідальності не є внутрівідомчою службовою кореспонденцією, доповідною запискою, рекомендацією, чи таким, що зібраний в процесі оперативно-розшукової, контррозвідувальної діяльності, у сфері оборони країни. Отже, наказ про притягнення посадових осіб УДАІ УМВС до дисциплінарної відповідальності не може вважатися службовою інформацію.
Відповідно до ст. 21 Закону України «Про інформацію» інформацією з обмеженим доступом є конфіденційна, таємна та службова інформація. До інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені такі відомості:
про факти порушення прав і свобод людини і громадянина;
про незаконні дії органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових та службових осіб;
Таким чином, відповідач не мав права відмовляти у задоволенні запиту, оскільки наказ про притягнення до дисциплінарної відповідальності посадових осіб УДАІ УМВС є інформацією про незаконні дії представників влади, яка безпосередньо стосується порушення прав і свобод Косенка В.А.
Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Як вбачається з наданої відповіді, відмовляючи у задоволені вимог, УДАІ УМВС України в Миколаївській області порушила права Косенка В.А. на доступ до публічної інформації, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних йому для реалізації ним своїх прав, свобод і законних інтересів.
На підставі викладеного, керуючись ст. 6, 17, 18, 104, 105, 106 КАС України,
ПРОШУ:
1. Розглянути позов у порядку скороченого провадження;
2. Визнати протиправними дії УДАІ УМВС України в Миколаївській області щодо надання письмової відповіді №9/К-10-зі від 03.03.2012 про відмову в задоволені інформаційного запиту представника Косенка В.А. Косінцева К.В., яка не відповідає вимогам законодавства.
3. Зобов’язати УДАІ УМВС України в Миколаївській області відповісти на інформаційний запит Косінцева К.В. від 23.02.2012 з урахуванням положень Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме надати копії висновку службової перевірки та наказу про порушення дисциплінарного провадження відносно посадових осіб УДАІ УМВС України в Миколаївській області.
Додатки:
1. Копія листа до УДАІ від 10.01.2012 (2 арк.)
2. Копія листа УДАІ від 23.01.2012 (2 арк.);
3. Копія інформаційного запиту від 23.02.2012 (1 арк.)
4. Копія відповіді УДАІ від 03.03.2012 (1 арк.)
5. Копія довіреності (1 арк.)
12.03.2012 ____________ КОСІНЦЕВ К.В.