Текущее время: 11 дек 2024, 11:27

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Правила форума


В этом разделе публикуются:
1. Сообщения о предстоящем выходе в телеэфир сюжета ДК
2. Видеоролики с сюжетами ДК
3. Ссылки на статьи СМИ о ДК

Формат заголовка темы:
"дата время имя_канала тема_сюжета"

Например:
"23.12.2010 21:45 ICTV Частные штрафплощадки"



Начать новую тему Эта тема закрыта, Вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 4 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 29 янв 2013, 11:41 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 ноя 2012, 10:40
Сообщений: 108
Авто: +
Город: Хэ
Золоте дно штрафмайданчиків.
Приватні штрафмайданчики, які отримали право на співпрацю із ДАІ, деруть із водіїв за свої послуги шалені гроші.

http://tvi.ua/new/2013/01/29/chomu_ne_zalyshylosya_derzhavnykh_shtrafmaydanchykiv

Комерційні штрафмайданчики, послугами котрих віднедавна користується державна патрульна служба, викликають чимало нарікань у водіїв. Претензії передусім матеріальні, адже деруть вони за свої послуги втридорога. Чому в Україні не залишилося жодного державного штрафмайданчика? І до якої годівниці стікаються штрафні гроші?

До прикладу, власник арештованого автомобіля Олександр Берьозов уже третій день відвойовує свій автомобіль. Каже: державна патрульна служба доставила авто на стоянку, бо не заплатив за телефон.

"Штраф – 1600 гривень, а машина коштує 160 тисяч. Ну як можна?" – обурюється водій.

Автостоянка в Україні коштує не більше 20 грн на добу. Тоді як на приватному штрафмайданчику вимагають майже у вісім разів більше – 150 гривень
Телефонні борги Олександр сплатив протягом трьох днів. Тепер прийшов на штрафмайданчик визволяти свій автомобіль. А тут повідомляють про новий борг. 1250 гривень – саме такий рахунок виставили за послуги стоянки й евакуатора.

«На стоянці сказали, що я маю заплатити 800 гривень за евакуатор і 150 гривень за день зберігання авто. Чому зразу не десять тисяч за добу? Звідки тариф такий узявся?» – запитує Олександр.

На штрафмайданчику, перш ніж щось пояснювати, викликають на підмогу "Беркут". Через декілька хвилин з'являється і сам директор стоянки, який каже, що тарифи затвердило державне підприємство "Розвиток" при МВС України ДАІ міста Києва.

На штрафмайданчику пояснюють, що право співпрацювати з ДАІ отримали лише після спеціального конкурсу. Наразі у столиці сім таких стоянок, і всі вони приватні. Тим часом дешеві, державні, ліквідували ще в грудні минулого року.

"Кажуть про те, що штрафмайданчики мають забирати плату не більше 20-30 гривень на добу за охорону автомобіля. Це неправда, бо всі посилаються на спільний наказ МВС і Мінфіну. Але жодна людина його не відкрила і не почитала, що це стосується державних штрафних площадок. Таких на теперішній час немає", – роз’яснює ситуацію адвокат штрафмайданчика Дмитро Голіцин.

В організації "Дорожній контроль" вартість послуг за охорону авто й евакуатора називають здирництвом. Мовляв, у водіїв немає іншого вибору, як втридорога сплачувати приватним службам. Адже і доставляти авто на штрафмайданчик можуть лише евакуатори, що співпрацюють з ДАІ.

Чому водії платять за завищеними тарифами, в МВС обґрунтовувати не беруться
Наразі автостоянка в Україні коштує не більше 20 грн на добу. Тоді як на приватному штрафмайданчику вимагають майже у вісім разів більше (150 гривень). Втім, і у перевізників захмарні ціни тільки в разі, коли вони допомагають ДАІ. В інших випадках називають дешевшу ціну.

200 гривень коштує подача евакуатора і вивіз авто. Ще по 5 гривень за кілометр перевезення від точки, де забирють машину, до штрафмайданчика.

У Департаменті ДАІ кажуть: вартість цих послуг не в їхній компетентності. Завдання патрульної служби – лише доставити авто.

"Не лише евакуатори, а й спеціальні площадки і стоянки, на які доставляють транспортний засіб, працюють на основі договорів, які укладають із державними підприємствами, що знаходяться під упорядкування МВС і лише на конкурсних основах", – кажуть у прес-службі ДАІ.

Чому водії платять за завищеними тарифами, обґрунтовувати не беруться і в Міністерстві внутрішніх справ. Тут лише називають назви підприємств, які диктують ціни.

Про те, що державні підприємства "Розвиток" та "Ресурси" безпосередньо підпорядковані МВС, у відомстві не згадують. Тож поки у міністерстві вмивають руки, водіям це добряче влітає в копійку.

остання актуалізація 29 січня, 10:59
Джерело: ТВi


Последний раз редактировалось Standart 29 янв 2013, 12:07, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 янв 2013, 11:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 30 янв 2011, 12:22
Сообщений: 2124
Откуда: Украина
Авто: 2 и 4 колеса
Город: У самого синего моря
Уже есть: viewtopic.php?f=93&t=29202

_________________
ПТН ПНХ! Слава Україні!
ИзображениеИзображение


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 янв 2013, 11:44 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 20 фев 2012, 10:51
Сообщений: 1282
Авто: пехотинец
Город: Харьков
неужели нельзя сначала посмотреть: есть ли уже такая тема?


Вернуться наверх
 Профиль  
 
СообщениеДобавлено: 29 янв 2013, 12:03 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 01 ноя 2012, 10:40
Сообщений: 108
Авто: +
Город: Хэ
Я смотрел в разделе "Дк на ТВ, СМИ" + когда набирал название темы мне не выбило похожее название.

Наездники блин, сразу наехали.Лучше подскажите как удалить тему.


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Эта тема закрыта, Вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.  [ Сообщений: 4 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 21


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: