|
Борец |
|
Зарегистрирован: 22 фев 2012, 12:33 Сообщений: 2188
Авто: Mitsu SpaceStar
Город: Запорожье
|
GenDOSa писал(а): Да пусть отмываются, как хотят!!! УГОЛОВНАЯ ОТВЕТСТВЕННОСТЬ ИМЕЕТ МЕСТО! И полетели заявы та скарги 1. В Министерство:
Сообщение, не относящиеся к теме
01001, м. Київ-01, вул. Еспланадна, 8/10 Міністерство соціальної політики України Тел. (044) 289-66-89
...
Скарга.
13.03.2014р. до Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. був спрямований, належним чином оформлений, пакет документів, необхідних для розгляду питання про одержання матеріальної допомоги ХХХ ХХХ ХХХ, як малозабезпеченої родині.
27.03.2014р. я отримала повідомлення №719 від 21.03.2014р про відмову. У відмові було рекомендовано … працевлаштуватись. (додаток 1)
Згідно Закону «Про зайнятість населення» працевлаштування - комплекс правових, економічних та організаційних заходів, спрямованих на забезпечення реалізації права особи на працю. Працевлаштування об'єднує всі форми трудової діяльності, що не суперечать законодавству, включаючи самостійне забезпечення себе роботою, в тому числі індивідуальну трудову діяльність, підприємництво, фермерство тощо.
Згідно ст. 4. ЗУ «Про зайнятість населення»: До зайнятого населення належать особи, які … які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств).
На це також вказує відповідь Запорізького міського центру зайнятості №1452/01-22 від 08.04.2014р. (додаток 2). Тобто особи, які перебувають у сімейних відносинах, якщо вони є членами зареєстрованого ОСГ належать до категорії зайнятого населення та не мають права на реєстрацію у державній службі зайнятості.
07.04.2014 до Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. мною надіслано інформаційний запит (додаток 3) на отримання відповідей: - чи належать до зайнятого населення члени особистих селянських господарств? - надати перелік нормативно-правових актів або Законів України, якими керується Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. при визначенні працевлаштованості особи?
Згідно отриманої відповіді (додаток 4) Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. стверджує, що це не є сферою їх компетенції!
Таким чином на підставі, яких законних актів, Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. , рекомендує працевлаштуватись зайнятому населенню? Чому Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. свідомо порушує вимоги п.2 статті 3 ЗУ «Про зайнятість населення», примушуючи громадян к працевлаштуванню?
Ще більше непорозуміння визиває наступне. Під час розгляду питання було заповнено Акт обстеження матеріально-побутових умов сім'ї Інформація, що наведена у розділі VIII (узагальнена інформація щодо нужденності сім'ї або можливості знаходження додаткових джерел для існування): …ХХХ Г.С. та ХХХ А.П. працюють у особистому селянському господарстві … ця робота є основною… Акт підписано всіма членами комісії
Яким чином можливо одноосібно ігнорувати висновки комісії з розгляду справи, як що комісія явним чином вказує на працевлаштування осіб???
Для реалізації права на оскарження рішення Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. 17.04.2014 р я особисто відвідала Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. з метою отримання копій документів з розгляду питання про одержання матеріальної допомоги. Однак мені було невмотивовано відмовлено в категоричній формі, не надано можливості написати заяву на отримання копій документів чим порушено вимоги статті 17 ЗУ «Про захист персональних даних»
При подальшому проханні виконання моїх законних вимог, при акцентуванні уваги співробітників Управління на порушення ними вимог чинного законодавства України від заступника начальника Управління ХХХ Г.Я. було почуто погрози на свою адресу та зневажливі пропозиції забиратися геть з України, що є вкрай неприпустимим та образливим.
На підставі викладеного, керуючись ст.1, 4, 14, 16-18 20, 21 ЗУ «Про звернення громадян» ПРОШУ: 1. Провести всебічну перевірку наданої інформації. 2. Винести на розгляд питання про одержання матеріальної допомоги родині ХХХ ХХХ ХХХ, як малозабезпеченої родині. 3. Письмово повідомити мене на мою поштову адресу про результати перевірки скарги та суть прийнятого рішення про можливість одержання матеріальної допомоги для моєї родині.
Додатки: 1. Повідомлення Управління соціального захисту №719 від 21.03.2014 2. Відповідь запорізького обласного центру зайнятості 3. Інформаційний запит від 07.03.2014 4. Відповідь на запит від 07.03.2014
24.04.2014р. Підпис
2. В прокуратуру полетели: - Скарга
Сообщение, не относящиеся к теме
Прокуратурі Томаківського району 53500, Дніпропетровська обл. смт.Томаківка, вул. Чекістів, 6-а тел. 0268-2-21-25
...
Скарга.
13.03.2014 р. до Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. був спрямований означений в ЗУ «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям» пакет документів, необхідних для розгляду питання про одержання матеріальної допомоги ХХХ ХХХ ХХХ, як малозабезпеченої родині. Згідно до закону малозабезпечена сім'я - сім'я, яка з поважних або незалежних від неї причин має середньомісячний сукупний доход нижчий від прожиткового мінімуму для сім'ї. У поданих документах є довідка про склад сім'ї де означено, що у нашій сім'ї виховуються троє дітей віком до 18 років. Наша сім'я – багатодітна!!! Ця інформація наведена у розділі VIII (узагальнена інформація щодо нужденності сім'ї або можливості знаходження додаткових джерел для існування)Акту обстеження матеріально-побутових умов сім'ї. Також комісія, яка розглядала справу відзначила, що за місцем нашого проживання забезпечити себе постійною роботою вкрай важко
Щоб не погіршувати стан безробіття регіону ми з чоловіком забезпечили себе роботою самостійно – зареєструвалися як члени особистого селянського господарства. ЗУ «Про особисте селянське господарство»: - Стаття 1. Поняття особистого селянського господарства Особисте селянське господарство - це господарська діяльність, яка проводиться без створення юридичної особини фізичною особою індивідуально або особами, які перебувають у сімейних чи родинних відносинах і спільно проживають, з метою задоволення особистих потреб шляхом виробництва, переробки й споживання сільськогосподарської продукції, реалізації її надлишків та надання послуг з використанням майна особистого селянського господарства…
Згідно Статті 8 цього закону: Члени особистих селянських господарств є особами, які забезпечують собі роботою самостійно і відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" належать до зайнятого населення за умови, що робота в цьому господарстві для них є основною.
Ця інформація також наведена у розділі VIII (узагальнена інформація щодо нужденності сім'ї або можливості знаходження додаткових джерел для існування)Акту обстеження матеріально-побутових умов сім'ї. Акт підписано всіма членами комісії!!!
Ведення особистого селянського господарства надає нам невеликий, але постійний доход. Нажаль для належного забезпечення багатодітної сім’ї його не вистачає.! Однак у поданої декларації мною вказано, що і я, і мій чоловік постійно прагнемо знайти можливість заробити будь-які кошти на існування сім'ї. Нажаль за місцем проживання єдиним варіантом заробітку є нерегулярна, сезонна наймана праця без укладення відповідних актів або праця в ОСГ. Тому ми звертаємось до Управління соціального захисту населення з заявою на отримання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям.
27.03.2014 р мною отримано повідомлення Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. №719 від 21.03.2014 (додаток 1) в якому зазначено, що нам відмовлено в отриманні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям з причини …непрацевлаштованності та рекомендовано працевлаштуватись!
Але згідно з довідкою Виводовської сільської ради я, ХХХ ХХХ ХХХ та мій чоловік, ХХХ ХХХ ХХХ є членами особистого селянського господарства та відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" належимо до зайнятого населення!!! При особистому зверненні до Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. за роз’ясненнями мі повідомляли їх, що маємо відповідь запорізького обласного центру зайнятості (додаток 2) і ми не маємо права стати на облік до будь якого центру зайнятості з причини того, що ми вважаємося вже зайнятими особами згідно статті 4 ЗУ «Про зайнятість населення»: - до зайнятого населення належать особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, особи, які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств) Незважаючи на це Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. продовжило грубо порушувати вимоги 2-х Законів України та вперто пропонувало нам працевлаштуватися на будь яку іншу роботу, чим свідомо порушувало вимоги п.2 статті 3 ЗУ «Про зайнятість населення»: - примушування до праці у будь-якій формі забороняється. 07.04.2014 до Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. мною надіслано інформаційний запит (додаток 3) на отримання відповідей: - чи належать до зайнятого населення члени особистих селянських господарств? - надати перелік нормативно-правових актів або Законів України, якими керується Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. при визначенні працевлаштованості особи?
Згідно отриманой відповіді (додаток 4): - відповідь на друге запитання не надано взагалі, чим порушено вимогу ст. 14 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» - розпоряднику інформації зобов’язано надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації
- на перше запитання Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. стверджує, що це не є сферою їх компетенції!!!
Для реалізації свого права на оскарження рішення Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. ми особисто відвідали Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. з метою отримати копії документів з розгляду питання про одержання нами матеріальної допомоги. Однак нам було невмотивовано відмовлено в категоричній формі, чим порушено вимоги статті 17 ЗУ «Про захист персональних даних»: - Відстрочення доступу суб'єкта персональних даних до своїх персональних даних не допускається. - Відмова у доступі до персональних даних допускається, якщо доступ до них заборонено згідно із законом.
При подальшому наполяганні нами на виконання наших законних вимог, при акцентуванні уваги співробітників Управління на порушення ними вимог чинного законодавства України від заступника начальника Управління ХХХ Г.Я. ми почули погрози на свою адресу та зневажливі пропозиції забиратися геть з України.
Таким чином Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл.: 1. Надало немотивовану відмову багатодітній малозабезпеченій сім'ї в її законному праві на одержання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям . 2. Перевищило свої службові повноваження призначив собі особисте право визначати працевлаштованість особи. 3. Порушило право громадян України на зайнятість, примушуючи громадян к працевлаштуванню. 4. Протиправно та свідомо вимагало до порушення Ст. 4. ЗУ «Про зайнятість населення». 5. Грубо та зневажливо порушило права доступу суб'єкта персональних даних до своїх персональних даних 6. Порушило право громадян на отримання публічної інформації
На підставі викладеного, керуючись ст.1, 4, 14, 16-18 20, 21 ЗУ «Про звернення громадян» ПРОШУ: 1. Провести всебічну перевірку наданої інформації. 2. Винести позов про скасування рішення комісії Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка, яке зафіксовано в протоколі №3 від 21.03.2014 про відмову в одержанні матеріальної допомоги родині ХХХ ХХХ ХХХ, як малозабезпеченої родині. 3. Притягнути посадових осіб Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка до відповідальності згідно чинного законодавства. 4. Письмово повідомити мене на мою поштову адресу про результати перевірки скарги та суть прийнятого рішення про можливість одержання матеріальної допомоги для моєї родині.
Додатки: 1. Повідомлення Управління соціального захисту №719 від 21.03.2014 2. Відповідь запорізького обласного центру зайнятості 3. Інформаційний запит від 07.03.2014 4. Відповідь на запит від 07.03.2014
Дата Подпись
И для пущей радости, муж от своего имени отправил повідомлення и заявы по каждому пункту нарушений Повідомлення про вчинення кримінального правопорушення:
Сообщение, не относящиеся к теме
Прокуратурі Томаківського району 53500, Дніпропетровська обл. смт.Томаківка, вул. Чекістів, 6-а тел. 0568-2-21-25
...
Повідомлення про обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення Предметом даного повідомлення є вчинення Управлінням соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. дій, що мають ознаки злочину, передбаченого ст.. 364 КК України - Зловживання владою або службовим становищем.
Суть справи: 13.03.2014 р. до Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. був спрямований належним чином оформлений пакет документів, необхідних для розгляду питання про одержання матеріальної допомоги ХХХ ХХХ ХХХ як малозабезпечений родині. 27.03.2014 р ХХХ ХХХ ХХХ отримано повідомлення Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. №719 від 21.03.2014 (додаток 1) в якому зазначено, що в отриманні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям відмовлено з причини непрацевлаштованності та рекомендовано працевлаштуватись.
Обставини справи: У поданих ХХХ ХХХ ХХХ документах присутня довідка Виводовської сільської ради де означено, що ХХХ ХХХ ХХХ та її чоловік ХХХ ХХХ ХХХ є членами особистого селянського господарства та відповідно до Закону України "Про особисте селянське господарство" та належать до зайнятого населення: Стаття 8. Зайнятість членів особистих селянських господарств Члени особистих селянських господарств є особами, які забезпечують собі роботою самостійно і відповідно до Закону України "Про зайнятість населення" належать до зайнятого населення за умови, що робота в цьому господарстві для них є основною.
Ця інформація також наведена у розділі VIII (узагальнена інформація щодо нужденності сім'ї або можливості знаходження додаткових джерел для існування) Акту обстеження матеріально-побутових умов сім'ї, який зберігається у справі по розгляду питання про одержання матеріальної допомоги ХХХ ХХХ ХХХ. Акт підписано всіма членами комісії.
Згідно до відповіді запорізького центру зайнятості (додаток 2) права реестрації у будь якому центрі державної служби зайнятості ХХХ ХХХ ХХХ та ХХХ ХХХ ХХХ не мають з причини - вважаються вже зайнятими особами згідно статті 4 ЗУ «Про зайнятість населення»:
Стаття 4. Зайняте населення До зайнятого населення належать особи, які працюють за наймом на умовах трудового договору (контракту) або на інших умовах, передбачених законодавством, особи, які забезпечують себе роботою самостійно (у тому числі члени особистих селянських господарств)
Всупереч діючому законодавству Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл.: 1. Свідомо надало немотивовану відмову малозабезпеченій сім'ї в її законному праві на одержання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям . 2. Свідомо порушило вимоги п.2 статті 3 ЗУ «Про зайнятість населення», примушуючи громадян к працевлаштуванню.
В діях Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. присутні ознаки злочину: - Зловживання владою або службовим становищем всупереч інтересам служби. - Завдання істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян - Умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища.
Що кваліфікується як ст. 364. КК України: Зловживання владою або службовим становищем, тобто умисне, з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб
На підставі викладеного, керуючись ст.. 60, 214 КПК України,
Прошу:
1. Почати досудове розслідування щодо викладених в повідомленні фактів 2. Надіслати на адресу заявника документ, що підтверджує прийняття і реєстрацію повідомлення про злочин. 3. Письмово повідомити заявника про закінчення досудового розслідування.
Додатки: 1. Повідомлення Управління соціального захисту №719 від 21.03.2014 2. Відповідь запорізького центру зайнятості
Дата Подпись
И 2 заявы:
Сообщение, не относящиеся к теме
Заява про злочин Предметом даной заяви є вчинення Управлінням соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. дій, що мають ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 188-39 КУпАП - Порушення законодавства у сфері захисту персональних даних Суть справи: 27.03.2014 р ХХХ ХХХ ХХХ отримано повідомлення Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. №719 від 21.03.2014 (додаток 1) в якому зазначено, що в отриманні державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям відмовлено з причини непрацевлаштованності та рекомендовано працевлаштуватись.
Для реалізації права на оскарження рішення Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. 17.04.2014 р ХХХ ХХХ ХХХ особисто відвідала Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. з метою отримання копій документів з розгляду питання про одержання матеріальної допомоги. Однак їй було невмотивовано відмовлено в категоричній формі, не надано можливості написати заяву на отримання копій документів чим порушено вимоги статті 17 ЗУ «Про захист персональних даних» В діях Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка Дніпропетровської обл. присутні ознаки злочину:
- Відстрочення доступу суб'єкта персональних даних до своїх персональних даних не допускається. - Відмова у доступі до персональних даних допускається, якщо доступ до них заборонено згідно із законом. Що кваліфікується як ст. 188-39.КУпАП: - Недодержання встановленого законодавством про захист персональних даних порядку захисту персональних даних, що призвело до незаконного доступу до них або порушення прав суб'єкта персональних даних На підставі викладеного прошу:
1. Провести всебічну перевірку наданої інформації. 2. Притягнути посадових осіб Управління соціального захисту населення в смт. Томаківка до відповідальності згідно чинного законодавства.
Дата Подпись
+ заява про недостоверный ответ на инфозапрос Собственно сорвалось Повідомлення про вчинення кримінального правопорушення за превышение служебных полномочий, т.к. в статью 365 КК немного кастрировали в январе 2014. Ну да и этого пока хватит. Пи.Си. Фу-ух! И оно мне надо??? - задаю себе вопрос. И сам себе отвечаю - НАДО!!! МНЕ НЕ ВСЕ-РАВНО!
|
|