Стряпал апеляцию на решение по выкопировкам. Может у кого-то будут комментарии, замечания. Спасибо. ____ 2014 р. Позивачем була отримана Постанова …. районного суду. ………. 2014 р. суддею ……… районного суду …….. у справі ……..винесено постанову про відмову у задоволенні позовних вимог ……. (далі – Позивач) до …….. сільської ради у ………. районі Київської області, в особі ……….. – сільський голова (далі – Відповідач) у повному обсязі. Проте вказана постанова підлягає скасуванню у зв’язку з тим, що вона прийнята з порушенням норм матеріального та процесуального права, що призвело до неправильного вирішення справи. Позивач не може погодитися з постановою суду першої інстанції з наступних підстав. Так в рішенні суду першої інстанції вказано, судом встановлено що сільський голова ………. сільської ради ………. надаючи відповідь Позивачу на його заяву про виготовлення та надання викопіювання з генерального плану села, діяв відповідно до своїх повноважень передбачених ст. 42 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні". Судом першої інстанції не доведено факту відповіді по суті запитуваної інформації Позивачем до Відповідача, та законних підстав вимагання головою сільської ради копії рішення …………. сільської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки від Позивача для подальшого надання йому публічної, суспільно важливої інформації, яка не відноситься до таємної чи обмеженої у доступі. Згідно наведених нижче посилань на відповідні норми закону можна дійти висновку, що інформація, яка запитувалась Позивачем, має суспільний інтерес, та якою володіє Відповідач і яку повинен надавати за запитами фізичних чи юридичних осіб. Так відповіддю за №…… від …….. 2014 р. на інформаційний запит Позивача вх.№……. від ……2014р., Відповідач не заперечує факту погодження генерального плану села ……., та надає інформацію за якою адресою можна з ним ознайомитись. Також Відповідач зазначає, що згідно п.11 ст.17 Закону матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Матеріали генерального плану населеного пункту надаються за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації». При цьому слід наголосити, що в листі – відповіді Відповідача не зазначалось жодного переліку дозвільних документів, які б необхідно було додати Позивачу для отримання інформації, яка стосується генерального плану, що також не зазначається в вищенаведеному п.11 ст.17 Закону. Виходячи з такої відповіді Позивачем були направлені до Відповідача заяви із проханням виготовлення та надання викопіювань з генерального плану села. Згідно ст.1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Відповідно до ст.13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» Розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються: суб'єкти владних повноважень - органи державної влади, інші державні органи, органи місцевого самоврядування, органи влади Автономної Республіки Крим, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання. Згідно ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі –Закон) генеральний план населеного пункту - містобудівна документація, що визначає принципові вирішення розвитку, планування, забудови та іншого використання території населеного пункту. Містобудівна документація - затверджені текстові та графічні матеріали з питань регулювання планування, забудови та іншого використання територій. Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки (далі - містобудівні умови та обмеження) - документ, що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки, відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її благоустрою та озеленення, інші вимоги до об'єктів будівництва, встановлені законодавством та містобудівною документацією. Проектна документація - затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Згідно п.п.12 п.1 ст.2 Закону Планування і забудова територій - діяльність державних органів, органів місцевого самоврядування, юридичних та фізичних осіб, яка передбачає, в тому числі, ведення містобудівного кадастру. Відповідно до п. 11 п. п. 4, 5 Постанови Кабінету Міністрів «Про містобудівний кадастр» №559 від 25 травня 2011 р., до організаційної структури системи містобудівного кадастру належать: уповноважені органи містобудування та архітектури; інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, суб'єкти господарювання усіх форм власності, які виробляють, оновлюють, обробляють, зберігають, постачають та використовують інформаційні ресурси, що підлягають реєстрації та обліку в системі містобудівного кадастру. Відповідно до п. 37 цієї ж постанови, інформація, яка міститься у містобудівному кадастрі, є відкритою та загальнодоступною, крім відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом. Захист інформації, яка міститься у містобудівному кадастрі, здійснюється відповідними суб'єктами інформаційних відносин відповідно до законодавства. Виходячи із ст.4 п.2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Суб'єктами містобудування є органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи. Згідно п.10 Типового положення «Про містобудівний кадастр» №559 від 25 травня 2011 р., користувачами кадастрової інформації можуть бути: юридичні та фізичні особи - для отримання відповідної інформації для містобудівних потреб. Відповідно до п.38 Постанови Кабінету Міністрів «Про містобудівний кадастр» №559 від 25 травня 2011 р. інформація, яка міститься у містобудівному кадастрі і не має обмеження в доступі, надається суб'єкту містобудівної діяльності за його запитом. Обмеження доступу до інформації містобудівного кадастру, що є власністю держави або представляє державну чи комерційну таємницю, встановлюється у порядку, передбаченому законодавством. Надання суб'єктам містобудівної діяльності зазначеної інформації здійснюється безоплатно. Відповідно до п.2 Постанови Кабінету Міністрів «Про містобудівний кадастр» №559 від 25 травня 2011 р. кадастрова довідка - документ, що містить запитувані споживачем офіційні відомості містобудівного кадастру, що характеризують діючі на певній території містобудівні регламенти та інші умови провадження містобудівної діяльності, містобудівні умови та обмеження, а також (у разі наявності) вимоги та обмеження щодо використання земельних ділянок і розташованих на них об'єктів нерухомості, інші довідкові відомості з інформаційних ресурсів містобудівного кадастру. Відповідно до ст.5 Закону України «Про інформацію» кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. ………. сільська рада у ………… районі Київської області ненаданням інформації щодо запитуваних ділянок та їх характеристик порушує гарантоване ст.14 Конституції України право власності на землю, а саме робить неможливим його реалізацію в порядку, визначеному Земельним кодексом України. Виходячи із ст.15 Закон України «Про звернення громадян», в якій зазначається, що рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення, Відповідач порушив цю норму закону, адже в відповіді не було зазначено на яку норму закону він посилається, при відмові у наданні інформації, чим керується при витребуванні з Позивача копії рішення …………сільської ради про надання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки і, в якому порядку може бути оскаржена надана відповідь. Суд першої інстанції, з незрозумілих підстав, також не надав значення чим доводам Позивача. Виходячи з вищезазначеного, можна зробити висновок, що розпорядник інформації на запит від …….. року (вх. №…….) не надав відповіді на запитувану інформацію, безпідставно вимагав від Позивача додаткових документів, для отримання інформації, чим порушив ст.5 Закон України «Про інформацію», та позбавив можливості реалізувати конституційне право на отримання, безкоштовно, земельної ділянки в порядку ст.118 Земельного Кодексу України. Адже для того, щоб Позивач розумів чітке місце розташування земельної ділянки, обмеження і обтяження у її використанні, які обумовлені містобудівними регламентами та іншими умовами провадження містобудівної діяльності, а також (у разі наявності) вимогами та обмеженнями щодо використання земельних ділянок і розташованих на них об'єктів нерухомості, інші довідкові відомості з інформаційних ресурсів містобудівного кадастру, необхідно замовити викопіювання чи графічні матеріали, до яких додається текстова частина (кадастрова довідка), яка характеризує земельну ділянку, що належать, та якими розпоряджаються, в тому числі органи місцевого самоврядування.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 19, 55 Конституції України, ст. ст. 2, 17, 185, 186, 187, 198, 202 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ СУД:
1. Скасувати постанову ……. районного суду у справі № …… від ……… 2014 р. 2. Прийняти нову постанову суду, якою позовні вимоги …….. до ……..сільської ради у ………. районі Київської області задовольнити в повному обсязі. 3. Зобов’язати ……….. сільську раду у ……… районі Київської області відшкодувати витрати, пов’язані зі сплатою судового збору судів першої та другої інстанції.
_________________ Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.
|