Текущее время: 28 ноя 2024, 20:45

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1220 ]  На страницу Пред.  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 82  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 17 июн 2014, 18:24 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Dana1984 писал(а):
Если они мне задним числом эту Постанову выпишут, и уже все сроки по апеляции пройдут?
Строки на апеляцію рахують з моменту одержання постанови. Тому уважно пишіть розписку, якщо будете отримувати постанову особисто або зберігайте конверт, якщо пришлють не рекомендованим.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 17 июн 2014, 20:23 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 02 июн 2014, 20:11
Сообщений: 63
Авто: Mitsubishi
Город: Киев
aphalin писал(а):
Dana1984 писал(а):
Если они мне задним числом эту Постанову выпишут, и уже все сроки по апеляции пройдут?
Строки на апеляцію рахують з моменту одержання постанови. Тому уважно пишіть розписку, якщо будете отримувати постанову особисто або зберігайте конверт, якщо пришлють не рекомендованим.

Дякую, від них всього можна чекати..))

_________________
Борітеся - поборете! (Т.Шевченко)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2014, 10:26 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 апр 2014, 17:52
Сообщений: 242
Авто: \Toyota
Город: \
Вот и я получил весточку с прокуратуры. Нихера не хотят работать. сцуки.
Если у кого-то будут мысли по данным отписька-ответам, прошу отзвучить. Спасибо.
Итак, запрос в село. 1,2
1. Инвентаризация
ПРОШУ:
1. Надати копію рішення органів місцевого самоврядування про проведення інвентаризації земель.
2. Надати копію додатків технічної документації, що містять дані про землі (земельні ділянки):
а). наданих у власність (користування) з кадастровими номерами;
б). наданих у власність (користування) без кадастрових номерів;
в). не наданих у власність та користування у розрізі угідь;
г). що використовуються без документів, які посвідчують право на них;
д). що використовуються не за цільовим призначенням;
е). невитребуваних земельних часток (паїв);
ж). від умерлої спадщини.

3. Надати інформацію (на паперових носіях) що до кількості (ділянок/га) приватизованих земельних ділянок, переданих громадянам безкоштовно у приватну власність.
2. Ген план
ПРОШУ ВАС:

1. Надати перелік усіх частин Генерального плану села ……………, р-ну, …………….області.
2. Надати копію матеріалів Генерального плану села ………….., р-ну, області, що не мають обмежень в доступі.
3. Надати інформацію про виконання місцевою радою вимог п. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а саме:
- посилання на сторінку веб-сайту сільської ради, де розміщено матеріали Генерального плану села, та зазначити, які саме матеріали розміщено;
- пояснення порядку того, як я можу ознайомитися із Генеральним планом у приміщенні міської ради (адреса приміщення, дні та години для ознайомлення громадян із Генпланом тощо), та інформацію про те, які матеріали будуть надані для ознайомлення.

Ответы Рады:
1. Инвентаризация
Изображение
2. Ген план
Изображение
Скарга в прокуратуру 1 (инвентаризация).
СКАРГА
«….» ……… 20…. року я, …………………………….., надіслав листом, з повідомленням, інформаційний запит до Енської сільської Ради. «…» ….. 20.. року, мій інформаційний запит було отримано уповноваженою особою сільської Ради, про що свідчить рекомендоване повідомлення.
В інформаційному запиті я просив надати суспільно-важливу публічну інформацію, а саме:
............................................
Викладене підтверджується інформаційним запитом від …………….. р., копію якого з відмітками про вручення я додаю.
На зазначений інформаційний запит відповіді в строки, установлені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», я отримав відмову в надані відповіді.
Окремо слід зазначити, що посилаючись в тексті листа на Закон України “Про доступ до публічної інформації” я керувався п. 1 ст. 20, в якій зазначається, що Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
…………… року мною була отримана відповідь від Енської сільської ради на зазначений вище запит на інформацію (лист, запис за № ….. від …………….), тобто через 12 робочих днів з дня надходження до Енської сільської ради мого запиту на інформацію, хоча відповідь просив надати протягом п’яти робочих днів, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Штамп (ЦЕХ N6 ДОПП ………….. на конверті (копія конверту додається), в якому надійшла відповідь (звичайною поштовою кореспонденцією) Енської сільської ради на поштову адресу запитувача свідчить про те, що станом на ……………….. року зазначена відповідь ще не була відправлена до запитувача на інформацію.
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до судових рішень», - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятнадцяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів громадян.
Згідно з п.11 частини 1 ст. 255 Кодексу України про адміністративне правопорушення (КУпАП) у справах про правопорушення, передбачені статтею 212-3 КУпАП, протоколи про правопорушення мають право складати прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ст.ст. 212-3, 255 Кодексу України про адміністративне правопорушення, статтями 23,24 Закону України «Про прокуратуру», -
ПРОШУ
1. Притягти до адміністративної відповідальності за ненадання інформації (надання неповної інформації/надання недостовірної інформації тощо) за ч.1 ст.212-3 КупАП
……………. (Виконуючий обов’язки сільського голови)
Винести подання про усунення порушень Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» і зобов’язати …………….. (Виконуючий обов’язки сільського голови)
2. надати мені наступну інформацію:
.......................................

2. Скарга в прокуратуру 2 (Ген план)

СКАРГА
Мною, …………… «….» ……. року до ………….. сільської ради в порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», направлявся інформаційний запит.
В зазначеному запиті я просив розпорядника інформації надати перелік усіх частин Генерального плану с. …………, копії його матеріалів, що не мають обмежень в доступі, та інформацію про виконання місцевою радою вимог п. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У відповідь на інформаційний запит я отримав лист від ......... №... за підписом ............., в якому мені було повідомлено, наступне:
1. Генеральний план села …………. великий за обсягом і в сільській раді не має технічної можливості його викопіювання;
2. В генеральному плані села ………… відсутня частина матеріалів, що містить інформацію з обмеженим доступом:
3. Вед-сайт ………… сільської ради відсутній.
Для ознайомлення надається генеральний план села, з яким можете ознайомитись в приміщенні сільської ради в кабінеті землевпорядника в робочі години.
Із відповіді, наданої міською радою, випливає, що всі матеріали/окремі матеріали Генерального плану села…………. є інформацією, яку не можливо надати у зв’язку з технічної можливості його копіювання, що є неправомірним.
Матеріали Генерального плану села ………….. містять інформацію, яка становить суспільний інтерес відповідно до ст. 29 Закону України «Про інформацію», доступ до неї переважає шкоду від її поширення, а відтак вона є суспільно необхідною.
Так, стаття 29 Закону України «Про інформацію» відносить до суспільно важливої інформації ту, яка: забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощо.
Генплан є нормативним документом, що затверджується актом місцевої ради і містить обов’язкові для виконання положення (ст. 5 Закону «Про регулювання містобудівної діяльності»). Без доступу до матеріалів генплану громадськість не може контролювати, чи відповідає політика відповідної місцевої ради у сфері просторового планування територій та містобудування напрямкам, визначеним у генеральному плані. Без доступу до цього документа територіальна громада може бути введена в оману. Інформація, що міститься в генеральних планах, є необхідною для реалізації різноманітних прав фізичних та юридичних осіб, для захисту їхніх законних інтересів.
Згідно з п. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» орган місцевого самоврядування зобов’язаний забезпечити доступність генплану для громадян шляхом його розміщення на власному веб-сайті та у місцевих періодичних друкованих ЗМІ, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу, крім частини, що становить державну таємницю та належить до інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.
Матеріали генерального плану населеного пункту надаються за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації"
Посилаючись, в тексті листа, адресованого на мою адресу, на відсутність технічної можливості щодо викопіювання генерального плану, зумовленого великим за обсягом, розпорядник інформації порушує ст. 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», адже в даній статті наведений вичерпний перелік випадків, у яких розпорядник інформації може правомірно відмовити в задоволенні запиту. Серед правомірних підстав для відмови в доступі до інформації не вказується відсутність копіювальної техніки у сільської ради, значний обсяг матеріалів генплану, відсутність у сільської ради коштів на копіювання та інші технічні причини.
Крім того, у відмові в наданні переліку усіх частин генерального плану та його копій, а також відсутність вичерпної інформації щодо місця, часу, години тощо, де можна ознайомитись з генеральним планом села………….., порушено моє право на доступ до публічної інформації.
Окремо слід зазначити, що посилаючись в тексті листа на Закон України “Про доступ до публічної інформації” я керувався п. 1 ст. 20, в якій зазначається, що Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
………….. року мною була отримана відповідь від ………….. сільської ради на зазначений вище запит на інформацію (лист, запис за № …….. від …………… року), тобто через 12 робочих днів з дня надходження до …………. сільської ради мого запиту на інформацію, хоча відповідь просив надати протягом п’яти робочих днів, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Штамп (ЦЕХ N6 ДОПП …. ………….») на конверті (копія конверту додається), в якому надійшла відповідь (звичайною поштовою кореспонденцією) …………….. сільської ради на поштову адресу запитувача свідчить про те, що станом на …………………. року зазначена відповідь ще не була відправлена до запитувача на інформацію.
Відповідно до пп. пп. в, ж п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування — державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування, а також посадові та службові особи інших органів державної влади.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» нагляд за додержанням законів у сфері запобігання і протидії корупції здійснюється Генеральним прокурором України та підпорядкованими йому прокурорами. Те саме положення наявне в ч. 1 ст. 1 Закону України «Про прокуратуру».
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити відмову в задоволенні запиту на інформацію. А згідно з п. 3 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації» посадові особи, винні у безпідставній відмові у задоволенні запиту на інформацію, несуть відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до ч. 1 ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про доступ до судових рішень» та «Про засади запобігання і протидії корупції», тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про прокуратуру» при виявленні порушень закону прокурор або його заступник у межах своєї компетенції мають право, серед іншого, давати приписи про усунення очевидних порушень закону, вносити подання до державних органів, громадських організацій і посадовим особам про усунення порушень закону та умов, що їм сприяли.

Враховуючи вищевикладене та керуючись положеннями Законів України «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про прокуратуру»,

ПРОШУ ВАС:

1. Відновити право на доступ до публічної інформації і зобов’язати …………… (виконуючий обов’язки сільського голови) надати запитувані документи та вичерпну, змістовну відповідь на інформацію, яка зазначалась в інформаційному запиті.
2. За невиконання вимог Законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про регулювання містобудівної діяльності» ініціювати притягнення відповідних осіб до відповідальності, передбаченої законодавством.
3. Зобов’язати ………………… (виконуючий обов’язки сільського голови) виконати вимоги ч. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».

Ответ с прокуратуры
Изображение

_________________
Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2014, 11:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 июн 2011, 07:34
Сообщений: 1406
Авто: H
Город: Лхаса
Жители Крыма, стоявшие в очереди на бесплатное получения участков земли, смогут приобрести их только на аукционе.
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Об этом сообщил представитель нелегитимной власти полуострова Дмитрий Рогачев, передают Новости Крыма.

По словам Рогачева, в России бесплатно землю получают лишь льготные категории граждан.

"Если раньше каждый житель села, города имел право по Конституции Украины на получение земельного участка в бесплатное пользование - под садоводство, под индивидуальное строительство, под крестьянское хозяйство, то в РФ бесплатной передачи не предусмотрено, она существует только для определенной льготной категории граждан", - заявил Дмитрий Рогачев.

Поэтому люди, которые стоят в очереди на бесплатное получение земли, теперь смогут приобретать участки на аукционах.

20 июня стало известно, что электроэнергия в Крым из Украины будет поставляться только после предоплаты за два месяца.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2014, 11:10 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 июн 2011, 07:34
Сообщений: 1406
Авто: H
Город: Лхаса
Формально прокурор прав. В рамках ЗУ про Доступ до ПИ, жалобу можно подать или начальнику розпорядника, или уже в суд. И вроде суд имеет право за отказ давать инфу впаять штраф.

По поводу доступности генплана села. Они должны сделать его публичным, например вывести его где-то на входе в кабинет итд, т.к. рабочие часы посещения кабинета земвпорядника формально можно "урезать" и таким образом сделать этот генплан или частично-доступным (2 часа в неделю) или вообще не доступным (вечный отпуск, вечный больничный, вечная "очередь" в кабинет" итд).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2014, 11:49 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 апр 2014, 17:52
Сообщений: 242
Авто: \Toyota
Город: \
Да, согласен, что прокурор формально прав, но...исходя из текста ответа. прокурор все-таки провел какието телодвижения и ознак правопорушення не выявил. Плюс ко всему я думаю, что собранные воедино ст. 23, 24 про прок, 212-3, 255 КУПАП дают основания понимать так, что прокуратура должна привлеч виновных в админ правонарушениях.

_________________
Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 20 июн 2014, 12:02 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 июн 2011, 07:34
Сообщений: 1406
Авто: H
Город: Лхаса
Saher писал(а):
Да, согласен, что прокурор формально прав, но...исходя из текста ответа. прокурор все-таки провел какието телодвижения и ознак правопорушення не выявил. Плюс ко всему я думаю, что собранные воедино ст. 23, 24 про прок, 212-3, 255 КУПАП дают основания понимать так, что прокуратура должна привлеч виновных в админ правонарушениях.


Да, но механизм не ясен. Получается в рамках ЗУ про ПИ гражданин может обратиться в суд. И вроде на практике суд лепит штраф розпорядныку, но с другой стороны прокурор тоже привлекает, только в каком порядке реагирует - не ясно. Обычно как: заява-проверка-штраф. А так выходит заяв они по указанному закону принимать не могут (только суды и начальники), а впаривать штрафы могут. Типа сами захотели провели проверку и захотели оштрафовали.

Разве что суд дает вказивку прокурору впаять штраф, так катит.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 21 июн 2014, 09:28 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 апр 2014, 17:52
Сообщений: 242
Авто: \Toyota
Город: \
Кто то может подсказать. Подав позов до суду 10.06, суд призначили на 25.08. Разве не на протяжении месяца суд должен рассмотреть дело?

_________________
Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июн 2014, 07:47 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
berkutua писал(а):
Формально прокурор прав.
Згідно ЗУ "Про доступ..." формально прав, згідно ЗУ "Про прокуратуру" формально не прав. Вищого органу над сільрадою немає.
berkutua писал(а):
И вроде суд имеет право за отказ давать инфу впаять штраф.
Якщо складений протокол, то може в порядку КУпАП.
Якщо подано адміністративний позов, то максимум окрема ухвала.
berkutua писал(а):
механизм не ясен.
Механізм очевидний, тільки ніхто не збирається нічого робити. Прокурор мав скласти протокол і видати подання на усунення порушень.
Судовий захист це окрема процедура, яка із прокурорським регауванням/наглядом не пов*язана.
Saher писал(а):
Подав позов до суду 10.06, суд призначили на 25.08. Разве не на протяжении месяца суд должен рассмотреть дело?
Протягом місяця. Але в нас із цим стандартно.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июн 2014, 09:00 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 апр 2014, 17:52
Сообщений: 242
Авто: \Toyota
Город: \
Добре, тоді питання. Чи є сенс прийти на прийом до прокурора району и обговорити це питання, тобто попросити ще раз передивитись мої скарги, чи в цьому немає жодного сенсу і скаргу треба писати на них....куди (обласну, генеральну прокуратуру), та й в загалі чи є в цьому сенс. Я вважаю що є, але..., можливо у когось є досвід?

_________________
Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июн 2014, 14:40 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 апр 2014, 17:52
Сообщений: 242
Авто: \Toyota
Город: \
Можливо у когось є коза на скаргу дій чи бездіяльності прокурора, вищестоящому прокурору. Дякую.

_________________
Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июн 2014, 18:56 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 авг 2011, 18:08
Сообщений: 3900
Авто: .
Город: Киев
Saher писал(а):
Можливо у когось є коза на скаргу дій чи бездіяльності прокурора, вищестоящому прокурору. Дякую.
Все те саме як і у первинній скарзі, тільки інші вступна і прохальна частини.

_________________
Как говорит наш дорогой шеф, если человек идиот, то это надолго.

При обращении в суд нужно понимать, что судебная система не способна обеспечить объективное рассмотрение дела и что, как минимум, на уровне апелляции материалы дела даже не будут открыты.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2014, 10:15 
Не в сети
Новобранец

Зарегистрирован: 02 июн 2014, 20:11
Сообщений: 63
Авто: Mitsubishi
Город: Киев
Saher писал(а):
Добре, тоді питання. Чи є сенс прийти на прийом до прокурора району и обговорити це питання, тобто попросити ще раз передивитись мої скарги, чи в цьому немає жодного сенсу і скаргу треба писати на них....куди (обласну, генеральну прокуратуру), та й в загалі чи є в цьому сенс. Я вважаю що є, але..., можливо у когось є досвід?

Сейчас генпрокурора поменяли. И, типа, задачу поставили - борьба с коррупцией.. не знаю, насколько будет этому правда

_________________
Борітеся - поборете! (Т.Шевченко)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 июн 2014, 20:15 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 апр 2014, 17:52
Сообщений: 242
Авто: \Toyota
Город: \
Знайшов цікаву інфу про "Тимчасовий порядок передачі земель в м. Києві" http://dt-kt.com/lyst-kyjivskoji-miskoj ... orystuvan/

_________________
Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 24 июн 2014, 18:35 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 12 апр 2014, 17:52
Сообщений: 242
Авто: \Toyota
Город: \
1. Хто знає чи може ДепЗемРес видати декілька дозволів на розробку ремлеустрою?
2. Чи є терміни розробки проєкту після надання дозволу?
3. Чи варто дізнатись кому, коли та інше надавался такий дозвіл?
4. І чи означає, що в разі надання декількох дозволів, то зем ділянка того, хто перший розробить та затвердить проект?
Дякую за відповідь.

_________________
Если вы думаете,что у меня опустились руки,вы ошибаетесь,я просто наклонился за монтировкой.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 1220 ]  На страницу Пред.  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 82  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: