Вот и я получил весточку с прокуратуры. Нихера не хотят работать. сцуки.
Если у кого-то будут мысли по данным отписька-ответам, прошу отзвучить. Спасибо.
Итак, запрос в село. 1,2
1. ИнвентаризацияПРОШУ:
1. Надати копію рішення органів місцевого самоврядування про проведення інвентаризації земель.
2. Надати копію додатків технічної документації, що містять дані про землі (земельні ділянки):
а). наданих у власність (користування) з кадастровими номерами;
б). наданих у власність (користування) без кадастрових номерів;
в). не наданих у власність та користування у розрізі угідь;
г). що використовуються без документів, які посвідчують право на них;
д). що використовуються не за цільовим призначенням;
е). невитребуваних земельних часток (паїв);
ж). від умерлої спадщини.
3. Надати інформацію (на паперових носіях) що до кількості (ділянок/га) приватизованих земельних ділянок, переданих громадянам безкоштовно у приватну власність.
2
. Ген планПРОШУ ВАС:
1. Надати перелік усіх частин Генерального плану села ……………, р-ну, …………….області.
2. Надати копію матеріалів Генерального плану села ………….., р-ну, області, що не мають обмежень в доступі.
3. Надати інформацію про виконання місцевою радою вимог п. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», а саме:
- посилання на сторінку веб-сайту сільської ради, де розміщено матеріали Генерального плану села, та зазначити, які саме матеріали розміщено;
- пояснення порядку того, як я можу ознайомитися із Генеральним планом у приміщенні міської ради (адреса приміщення, дні та години для ознайомлення громадян із Генпланом тощо), та інформацію про те, які матеріали будуть надані для ознайомлення.
Ответы Рады:
1. Инвентаризация
2. Ген план
Скарга в прокуратуру 1 (инвентаризация).СКАРГА
«….» ……… 20…. року я, …………………………….., надіслав листом, з повідомленням, інформаційний запит до Енської сільської Ради. «…» ….. 20.. року, мій інформаційний запит було отримано уповноваженою особою сільської Ради, про що свідчить рекомендоване повідомлення.
В інформаційному запиті я просив надати суспільно-важливу публічну інформацію, а саме:
............................................
Викладене підтверджується інформаційним запитом від …………….. р., копію якого з відмітками про вручення я додаю.
На зазначений інформаційний запит відповіді в строки, установлені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», я отримав відмову в надані відповіді.
Окремо слід зазначити, що посилаючись в тексті листа на Закон України “Про доступ до публічної інформації” я керувався п. 1 ст. 20, в якій зазначається, що Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
…………… року мною була отримана відповідь від Енської сільської ради на зазначений вище запит на інформацію (лист, запис за № ….. від …………….), тобто через 12 робочих днів з дня надходження до Енської сільської ради мого запиту на інформацію, хоча відповідь просив надати протягом п’яти робочих днів, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Штамп (ЦЕХ N6 ДОПП ………….. на конверті (копія конверту додається), в якому надійшла відповідь (звичайною поштовою кореспонденцією) Енської сільської ради на поштову адресу запитувача свідчить про те, що станом на ……………….. року зазначена відповідь ще не була відправлена до запитувача на інформацію.
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про звернення громадян», «Про доступ до судових рішень», - тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятнадцяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів громадян.
Згідно з п.11 частини 1 ст. 255 Кодексу України про адміністративне правопорушення (КУпАП) у справах про правопорушення, передбачені статтею 212-3 КУпАП, протоколи про правопорушення мають право складати прокурор або уповноважена ним особа з числа працівників прокуратури.
На підставі вищевикладеного, та керуючись ст.ст. 212-3, 255 Кодексу України про адміністративне правопорушення, статтями 23,24 Закону України «Про прокуратуру», -
ПРОШУ
1. Притягти до адміністративної відповідальності за ненадання інформації (надання неповної інформації/надання недостовірної інформації тощо) за ч.1 ст.212-3 КупАП
……………. (Виконуючий обов’язки сільського голови)
Винести подання про усунення порушень Законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації» і зобов’язати …………….. (Виконуючий обов’язки сільського голови)
2. надати мені наступну інформацію:
.......................................
2. Скарга в прокуратуру 2 (Ген план)СКАРГА
Мною, …………… «….» ……. року до ………….. сільської ради в порядку, передбаченому Законом України «Про доступ до публічної інформації», направлявся інформаційний запит.
В зазначеному запиті я просив розпорядника інформації надати перелік усіх частин Генерального плану с. …………, копії його матеріалів, що не мають обмежень в доступі, та інформацію про виконання місцевою радою вимог п. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
У відповідь на інформаційний запит я отримав лист від ......... №... за підписом ............., в якому мені було повідомлено, наступне:
1. Генеральний план села …………. великий за обсягом і в сільській раді не має технічної можливості його викопіювання;
2. В генеральному плані села ………… відсутня частина матеріалів, що містить інформацію з обмеженим доступом:
3. Вед-сайт ………… сільської ради відсутній.
Для ознайомлення надається генеральний план села, з яким можете ознайомитись в приміщенні сільської ради в кабінеті землевпорядника в робочі години.
Із відповіді, наданої міською радою, випливає, що всі матеріали/окремі матеріали Генерального плану села…………. є інформацією, яку не можливо надати у зв’язку з технічної можливості його копіювання, що є неправомірним.
Матеріали Генерального плану села ………….. містять інформацію, яка становить суспільний інтерес відповідно до ст. 29 Закону України «Про інформацію», доступ до неї переважає шкоду від її поширення, а відтак вона є суспільно необхідною.
Так, стаття 29 Закону України «Про інформацію» відносить до суспільно важливої інформації ту, яка: забезпечує реалізацію конституційних прав, свобод і обов'язків; свідчить про можливість порушення прав людини, введення громадськості в оману, шкідливі екологічні та інші негативні наслідки діяльності (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб тощо.
Генплан є нормативним документом, що затверджується актом місцевої ради і містить обов’язкові для виконання положення (ст. 5 Закону «Про регулювання містобудівної діяльності»). Без доступу до матеріалів генплану громадськість не може контролювати, чи відповідає політика відповідної місцевої ради у сфері просторового планування територій та містобудування напрямкам, визначеним у генеральному плані. Без доступу до цього документа територіальна громада може бути введена в оману. Інформація, що міститься в генеральних планах, є необхідною для реалізації різноманітних прав фізичних та юридичних осіб, для захисту їхніх законних інтересів.
Згідно з п. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» орган місцевого самоврядування зобов’язаний забезпечити доступність генплану для громадян шляхом його розміщення на власному веб-сайті та у місцевих періодичних друкованих ЗМІ, а також у загальнодоступному місці у приміщенні такого органу, крім частини, що становить державну таємницю та належить до інформації з обмеженим доступом відповідно до законодавства.
Матеріали генерального плану населеного пункту надаються за запитом відповідно до Закону України "Про доступ до публічної інформації"
Посилаючись, в тексті листа, адресованого на мою адресу, на відсутність технічної можливості щодо викопіювання генерального плану, зумовленого великим за обсягом, розпорядник інформації порушує ст. 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації», адже в даній статті наведений вичерпний перелік випадків, у яких розпорядник інформації може правомірно відмовити в задоволенні запиту. Серед правомірних підстав для відмови в доступі до інформації не вказується відсутність копіювальної техніки у сільської ради, значний обсяг матеріалів генплану, відсутність у сільської ради коштів на копіювання та інші технічні причини.
Крім того, у відмові в наданні переліку усіх частин генерального плану та його копій, а також відсутність вичерпної інформації щодо місця, часу, години тощо, де можна ознайомитись з генеральним планом села………….., порушено моє право на доступ до публічної інформації.
Окремо слід зазначити, що посилаючись в тексті листа на Закон України “Про доступ до публічної інформації” я керувався п. 1 ст. 20, в якій зазначається, що Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
………….. року мною була отримана відповідь від ………….. сільської ради на зазначений вище запит на інформацію (лист, запис за № …….. від …………… року), тобто через 12 робочих днів з дня надходження до …………. сільської ради мого запиту на інформацію, хоча відповідь просив надати протягом п’яти робочих днів, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Штамп (ЦЕХ N6 ДОПП …. ………….») на конверті (копія конверту додається), в якому надійшла відповідь (звичайною поштовою кореспонденцією) …………….. сільської ради на поштову адресу запитувача свідчить про те, що станом на …………………. року зазначена відповідь ще не була відправлена до запитувача на інформацію.
Відповідно до пп. пп. в, ж п. 1 ч. 1 ст. 4 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», суб'єктами відповідальності за корупційні правопорушення є особи, уповноважені на виконання функцій держави або місцевого самоврядування — державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування, а також посадові та службові особи інших органів державної влади.
Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» нагляд за додержанням законів у сфері запобігання і протидії корупції здійснюється Генеральним прокурором України та підпорядкованими йому прокурорами. Те саме положення наявне в ч. 1 ст. 1 Закону України «Про прокуратуру».
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити відмову в задоволенні запиту на інформацію. А згідно з п. 3 ч. 1 ст. 24 Закону України «Про доступ до публічної інформації» посадові особи, винні у безпідставній відмові у задоволенні запиту на інформацію, несуть відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації.
Відповідно до ч. 1 ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина чи юридичної особи відповідно до законів України «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про звернення громадян», «Про доступ до судових рішень» та «Про засади запобігання і протидії корупції», тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Відповідно до ст. 20 Закону України «Про прокуратуру» при виявленні порушень закону прокурор або його заступник у межах своєї компетенції мають право, серед іншого, давати приписи про усунення очевидних порушень закону, вносити подання до державних органів, громадських організацій і посадовим особам про усунення порушень закону та умов, що їм сприяли.
Враховуючи вищевикладене та керуючись положеннями Законів України «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про інформацію», «Про доступ до публічної інформації», «Про прокуратуру»,
ПРОШУ ВАС:
1. Відновити право на доступ до публічної інформації і зобов’язати …………… (виконуючий обов’язки сільського голови) надати запитувані документи та вичерпну, змістовну відповідь на інформацію, яка зазначалась в інформаційному запиті.
2. За невиконання вимог Законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про регулювання містобудівної діяльності» ініціювати притягнення відповідних осіб до відповідальності, передбаченої законодавством.
3. Зобов’язати ………………… (виконуючий обов’язки сільського голови) виконати вимоги ч. 11 ст. 17 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
Ответ с прокуратуры