GenDOSa:128-1 КУпАП это прописная истина борца за дорогу )))
Есть еще "соседняя" 140-я статья, но там про нарушение стандартов при проведении ремонтных работ:
Сообщение, не относящиеся к теме
Стаття 140. Порушення правил, норм і стандартів при утриманні автомобільних доріг і вулиць, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху чи позначення на автомобільних дорогах і вулицях місць провадження робіт
Порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху при утриманні автомобільних доріг і вулиць, залізничних переїздів, інших дорожніх споруд, невжиття заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху при виникненні умов, які загрожують безпеці руху, або неприйняття своєчасних заходів до відновлення безпечних умов для руху -
тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від шістдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення визначеного законодавством порядку погодження з Державною автомобільною інспекцією: встановлення рекламоносіїв, технічних засобів організації дорожнього руху, проведення будь-яких робіт на автомобільних дорогах, вулицях, залізничних переїздах; розроблення проектної документації на будівництво, реконструкцію і ремонт автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів та об'єктів дорожнього сервісу; здійснення пасажирських перевезень за встановленими маршрутами руху транспортних засобів загального користування -
тягне за собою накладення штрафу на громадян від двадцяти до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів господарської діяльності - від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення нормативів щодо обладнання на автомобільних дорогах, вулицях, залізничних переїздах місць: провадження робіт, залишення дорожніх машин, будівельних матеріалів, конструкцій тощо, а так само неусунення після закінчення робіт перешкод і неприведення автомобільної дороги, вулиці, залізничного переїзду в стан, що гарантує безперешкодний і безпечний рух транспортних засобів та пішоходів, -
тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб, громадян - суб'єктів господарської діяльності - від сорока до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Порушення, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки або пошкодження транспортних засобів, вантажів, автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, дорожніх споруд чи іншого майна, -
тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від сорока до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і накладення штрафу на посадових осіб, громадян - суб'єктів господарської діяльності від п'ятдесяти до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або адміністративний арешт на строк від п'яти до десяти діб.
Цитата:
Да! Все забываю выяснить:
Если ГАИ направляет предписание на устранение дефектов, то является ли оно заказчиком выполняемых потом работ???
Если - ДА, то акт выполненных работ должен быть согласован/подписан/заверен заказчиком!!! И все нарекания на некачественный ремонт - ф-ф-фсад!
Нет, заказчиком является рай/гор.администрация либо "власник-балансоутримувач" дороги, а ГАИ - орган контролирующий соблюдение стандартов. Некачественный ремонт - это опять таки нарушение стандарта. Тут наверное можно еще и статью по коррупции добавить, правда я еще детально с этим не разбирался.
Цитата:
Відповідно до ст. 6 и 9 Закону України «Про дорожній рух», відповідальним за утримання та якість доріг є міська та районна виконавча влада або власник автомобільних доріг.
А вообще, основная проблема в отстаивании у нас любых своих прав - в том что каждому "органу" (ГАИ, прокуратура, местные администрации) в первую очередь необходимо показать серьезность своих намерений, и неотвратимость проблем для них. Нужно переломать их "здоровый-розовощекий похуизм" на граждан и законы... Это конечно занимает лишнее время, и поэтому нельзя ничего прощать, дабы не появлялось у них желаний "в игры играть".
Я по своей дороге разослал еще 4 инфо-запроса по электронке:
Сообщение, не относящиеся к теме
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ
Приводом цього запиту є порушені норми та строки ліквідації дефектів дорожнього покриття.
На ділянці придомового проїзду між будинків 53, 53а, 55, 57, 59 по вул. Кремлівська у м.Запоріжжя, утворилися численні величезні вибоїни дорожнього покриття глибиною до 8 см, які ушкоджують ходову частину автомобілів, які прямують цією дорогою, а після дощу утворюють велику калюжу, а в зимовий період – крижану поверхню, та можуть викликати виникнення дорожньо-транспортної пригоди або нещасного випадку та травми.
21.02.2012 р. я направив інфо-запрос (Додаток 1) до заступника голови районної адміністрації Запорізької міської ради по Ленінському району, щодо виявлення мною небезпеки дорожнього руху, внаслідок порушення норм та строків ліквідації дефектів дорожнього покриття.
З відповіді пана Близнюка В.Д. (Додаток 2) стало відомо, що балансоутримувача цієї ділянки дороги не визначено, а ремонт і доведення її стану до вимог діючих норм та стандартів не проводиться вже понад 15 років.
Проте відповідно до ст. 6 и 9 Закону України «Про дорожній рух», відповідальним за утримання та якість доріг є міська та районна виконавча влада або власник автомобільних доріг. Тобто за відсутності встановленого власника, відповідальним органом є міська та районна виконавча влада.
Таким чином, грубо порушені норми та строки ліквідації дефектів дорожнього покриття, встановлені у пункті 3.1 «Покриття проїжджої частини» ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги експлуатаційного стану».
Згідно Статті 128-1 КУпАП: Порушення або невиконання правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, під час будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруд - тягне за собою накладення штрафу від ста до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
У відповідності до ст.5 ЗУ «Про інформацію» громадяни України мають право на одержання інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядники інформації зобов`язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації. Та відповідно до ст. 20 Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Крім того, згідно ст.27 ЗУ «Про інформацію»: порушення цього ЗУ тягне за собою дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із законами України.
З огляду на вище зазначене та керуючись ст. 40 Конституції України, ст. 2, 5, 20, Закону України «Про інформацію», ст. З, 4, 14, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ст. 1, 15 Закону України «Про звернення громадян»:
ПРОШУ надати ґрунтовну та вмотивовану відповідь на мою електронну пошту на такі питання:
1. Хто з міської чи районної виконавчої влади, на даний момент є відповідальною особою за порушення ДСТУ 3587-97 на вказаній ділянці дороги?
2. Чи повинна була ця ділянка дороги поставлена на баланс комунальних служб Ленінського району?
3. Які результати перевірки за розпорядженням міського голови від 04.10.2011 №618 стосовно вказаної ділянки дороги?
4. Згідно якого законодавчого акту ігноруються правила та норми безпеки дорожнього руху?
ДОДАТКИ:
1. Копія інфо-запроса до заступника голови районної адміністрації Запорізької міської ради по Ленінському району.
2. Копія відповіді Близнюка В.Д.
3. Фотографії вибоїн на ділянці між будинками 53, 53а, 55, 57, 59 по вул. Кремлівська у м.Запоріжжя, з рулеткою розтягнутою на 1м, та пачкою сірників для масштабу (3 ст.).
13.03.2012 р. ФИО
- До Сектору забезпечення доступу до публічної інформації виконавчого комітету Запорізької міської ради
- До Управління комунального господарства та дорожнього будівництва
- До Департаменту житлового господарства та розподілу житлової площі
- Голові районної адміністрації Запорізької міської ради по Ленінському району
Первые двое пока отмазались (для балласта им отправил
), а вот последние интересно что родят.
На
мою скаргу в обл.прокуратуру прислали уведомление о перенаправлении в гор.прокуратуру. Че-то я сам не подумал куда слать. Жду продолжения
bosj73:Неожиданно вы вставили 128-1!!!
Вообще по 128-1 гайцы должны штрафануть хозяина дороги:
Цитата:
Згідно КУпАП ст.222 за адміністративне правопорушення, передбачене ст.128-1 (Порушення або невиконання правил, норм та стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху) від імені органів внутрішніх справ (міліції) розглядати справу про адміністративне правопорушення і накладати адміністративне стягнення має начальник або заступник начальника відділення (відділу, управління, департаменту), командир або заступник командира окремого підрозділу Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України, начальник відділу внутрішніх справ або особа, яка виконує його обов'язки;
Но в вашей формулировке получается что и гайцы могут попасть
Пусть у прокурора теперь голова болит!
P.S. Больше всего меня терзает вопрос - можно ли как-то привлечь по КУпАП посадову особу за халатность и уклонение от выполнения обязанностей? Это бы чудовищно упростило жизнь...