http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 5277592895Стаття 18. Оформлення претензій споживачів до виконавців
1. У разі порушення виконавцем умов договору споживач має
право викликати його представника для складення та підписання
акта-претензії споживача, в якому зазначаються строки, види,
показники порушень тощо.
2. Представник виконавця повинен з'явитися на виклик
споживача не пізніше строку, визначеного договором.
3. Акт-претензія складається споживачем та представником
виконавця і скріплюється їхніми підписами. У разі неприбуття
представника виконавця в погоджений умовами договору строк або
необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він
вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі.
4. Акт-претензія споживача подається виконавцю, який протягом
трьох робочих днів вирішує питання про перерахунок платежів або
видає письмово споживачу обґрунтовану письмову відмову в
задоволенні його претензій.
5. Спори щодо задоволення претензій споживачів вирішуються в
суді. Споживач має право на досудове вирішення спору шляхом
задоволення пред'явленої претензії.
6. У разі встановлення за результатами аналізу факту
погіршення нормованих показників якості води, витрати споживача,
які він здійснив при оплаті вартості проведення аналізу води,
підлягають компенсації за рахунок виконавця/виробника.