Цитата:
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
Я, ФИО, згідно з договором купівлі-продажу від 00.00.2000р. придбала автомобіль „_____________ ”, вартістю ______________ грн. і при реєстрації даного автомобіля в органах ДАІ мене було зобов'язано сплатити збір до пенсійного фонду з відчуження автомобіля в сумі 000000 грн.
Відповідно до п.15 Порядку сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з окремих видів господарських операцій, затвердженого постановою Кабінет Міністрів України від 03.11.1998р. №1740 (далі за текстом –Порядок), передбачена сплата збору при відчуженні автомобіля, а не при його купівлі.
Пунктом 7 статті 1 Закону України „Про збір на обов'язкове державне пенсійне страхування” від 26.06.1997р. №400/97-ВР визначено виключний перелік осіб - платників збору на обов'язкове державне пенсійне страхування, передбачено, що платниками збору є юридичні та фізичні особи при відчуженні легкових автомобілів, крім легкових автомобілів, якими забезпечуються інваліди, та тих автомобілів, які переходять у власність спадкоємцям за законом.
На підставі даного Закону обов'язок зі сплати збору на обов'язкове державне пенсійне страхування покладається на осіб лише у випадках відчуження, а не при купівлі автомобілів
Я не є не платником збору з операцій з відчуження автомобіля, тому, сплачені мною кошти підлягають поверненню.
Проте, відповідно до п. 12 даного Порядку суми збору на обов'язкове державне пенсійне страхування з операцій відчуження легкових автомобілів є підприємства, установи та організації всіх форм власності, також фізичні особи, які набувають право власності на легкові автомобілі шляхом купівлі даних автомобілів, у тому числі у виробників або торгівельних організацій (крім випадків забезпечення автомобілями інвалідів згідно чинним законодавством).
Частиною 9 Кодексу адміністративного судочинства України у разі невідповідності нормативно-правових актів Конституції України, закону України, міжнародному договору, згода на обов'язковість якою надана Верховною радою України, або іншому правовому акту суд застосовує правовий акт, який має вищу юридичну силу.
У роз'яснення Пленуму Верховного Суду України, яке міститься в постанові від 01.11.1996р. №9 зазначено, що судам необхідно виходити з того, що нормативно-правові акти будь-якого державного чи іншого органу підлягають оцінці на відповідність як Конституції, так і закону. Якщо при розгляді справи буде встановлено, що нормативно-правовий акт, який підлягає застосуванню, не відповідає чи суперечить законові, суд зобов'язаний застосувати закон, який регулює ці правовідносини.
Оскільки, примусово сплачений збір перерахований до державного бюджету, а контролюючим органом є Пенсійний фонд України, то слід стягнути даний збір з управління Пенсійного фонду в Центральному районі м. місто, в сумі 00000, списавши з відповідного розрахункового рахунку Головного управління державного казначейства України в Назва області.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.11, 17, 86, 94, 158, –163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, на підставі Закону України «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування
ПРОШУ:
1. Прийняти дану позовну заяву до розгляду.
2. Стягнути з управління Пенсійного фонду Центрального району в м. Місто через Головне управління Державного казначейства України в Назва області на користь ФИО неправомірно та примусово сплаченоий збір в сумі 000000 грн.
3. Стягнути з з управління Пенсійного фонду Центрального району м. міста на користь ФИО суму державного мита.
Додатки
1. Копія договору купівлі-продажу.
2. Копія квитанції про сплату збору
3. Копія відповіді УДАЇ в Назва області
4. Копія квитанції про сплату держаного мита.
5. Чотири копії позовної заяви з відповідними додатками.
«____»__________2011 ФИО