Текущее время: 28 ноя 2024, 02:39

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 55 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 14:16 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 фев 2012, 12:33
Сообщений: 2188
Авто: Mitsu SpaceStar
Город: Запорожье
Да! И наверное главный вопрос: Счетчик это чья собственность? УГГ или владельца?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 14:18 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
за счётчик мы в 1995г. деньги платили... это наша собственность


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 14:51 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
только что перезвонили контролёры (после вчерашнего разговора с юристом) придите заберите свой счётчик, что нам его сторожить .... сказали, что забирать не будем


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 26 дек 2012, 17:54 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 19 мар 2012, 22:22
Сообщений: 3365
Авто: москвич
Город: донецк
siverprof писал(а):
только что перезвонили контролёры (после вчерашнего разговора с юристом) придите заберите свой счётчик, что нам его сторожить .... сказали, что забирать не будем

Помоему, зря. Он может понадобится для независимой экспертизы, а еще лучше экспертизы завода-производителя, если он украинский, или имеет представительство. Далее, бумаги с предыдущей поверки есть?

_________________
Государство-враг народа. Власть рождает паразитов.
ВООРУЖАЙТЕСЬ! И будете сами себе властью.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 15 сен 2013, 11:11 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
Изображение
Изображение
Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 15 сен 2013, 11:20 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
Заперечення
проти позову ПАТ « Чернігівгаз»
про стягнення збитків
Відповідно до п.2.2 Порядку відшкодування збитків, завданих газопостачальному або газорозподільному підприємству внаслідок порушення споживачем природного газу Правил надання населенню послуг, на який посилається позивач, у разі пошкодження лічильника газу, повірочного тавра, цілісності його пломб з вини споживача або дій споживача, що призвело до заниження показань лічильника, розрахунок збитків здійснюється за Нормами з урахуванням кількості підключених газових приладів, пристроїв, розміру опалювальної площі, кількості осіб, яким надавались послуги з газопостачання, та кількості днів з часу останнього контрольного зняття представником газопостачального або газорозподільного підприємства показань лічильника газу до дня виявлення порушення, але не більше ніж за 6 місяців. Факт пошкодження (втручання в роботу) лічильника газу, що призвело до заниження його показань, засвідчується актом експертизи лічильника газу, який складається за результатами проведення експертизи лічильника газу відповідно до Положення про проведення експертизи лічильників газу, установлених у споживачів і призначених для обліку природного газу в побуті, затвердженого наказом Мінпаливенерго від 27 грудня 2005 №619.
Вказаною нормою передбачено склад правопорушення, яке передбачає наявність дій споживача у вигляді пошкодження лічильника газу, повірочного тавра, цілісності його пломб, інших дій споживача; вини споживача; наслідків у вигляді заниження показань лічильника та причинного зв'язку між діями та вказаним наслідком.
При знятті лічильника не було встановлено порушення цілісності пломб газопостачальної організації (позивача). Механізм встановлення пломб газопостачальної організації (не зважаючи не наявність чи відсутність заводських пломб) унеможливлює втручання в роботу лічильника чи його відлікового механізму, а тому пошкодження заводських пломб є безрезультатною дією з огляду на неможливість заниження показань лічильника.
Позивачем не доведено порушення відповідачем Правил надання населенню послуг з газопостачання, які призвели до пошкодження цілісності пломб з вини споживча або дій споживача, що призвело до заниження показань лічильника газу і доказів цього позивачем не надано. Відповідач протягом тривалого часу знаходиться на другій ціновій категорії відповідно до постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 13 липня 2010 року N 812 Про затвердження Роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення, Міжнародного дитячого центру "Артек" і Українського дитячого центру "Молода гвардія" та відповідно розраховується за газ по ціні 109.80 коп. за 1 м. куб. тому, що обсяг споживання природного газу на рік перевищує 2500 м. куб. Тобто оплата відповідачем за спожитий газ – не зменшилася.
Згідно п.3.1. Порядку відшкодування збитків, завданих газопостачальному або газорозподільному підприємству внаслідок порушення споживачем природного газу Правил надання населенню послуг з газопостачання у разі виявлення газопостачальником або газорозподільним підприємством порушень Правил за участю їх представника та споживача складається акт-претензія за відповідною формою, якою передбачено зазначення конкретних приводів претензії споживачеві, опис порушень та дій, які мають бути здійснені споживачем.
Однак за порушення вказаних правових норм товариством не складено за передбаченою законодавством формою відповідного акту-претензії відносно споживача.
Висновок експертизи відносно лічильника газу відповідача від 03.10.2012 р. не містить підтвердження того, що виявлене «пошкодження пломби заводу-виробника та повірника на відліковому механізмі у вигляді зрізаного фрагменту пломби по діаметру, на пломбі повірника виявлено пошкодження у вигляді вм’ятин та подряпин та пошкодження корпусу відлікового механізму у вигляді вм’ятин та подряпин» призвело до заниження показань лічильника або неправильного рахунку. Не містять матеріали справи доказів того, що зазначені подряпини і вм’ятини виникли з вини споживача але містять докази того що, допустима відносна похибка показань лічильника знаходиться в межах норми заявленої заводом – виробником. Тобто лічильник рахує правильно.
Фактично, без надання позивачем відповідних та зазначених вище доказів, посилання на порушення споживачем Правил надання населенню послуг з газопостачання є лише припущеннями. Відповідно до вимог ч.4 ст.60 ЦПК України доведення не може ґрунтуватись на припущеннях.
Враховуючи викладене прошу Щорський районний суд відмовити повністю ПАТ Чернігівгаз в особі начальника Щорського УГГ Пінчук І.І. який діє на підставі довіреності № 18/05 від 11.01.2013 в позові до відповідача про стягнення збитків.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 15 сен 2013, 14:33 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 19 мар 2012, 22:22
Сообщений: 3365
Авто: москвич
Город: донецк
Что в акте сервиса? Указано вмешательство или отсутствие пломбы?

_________________
Государство-враг народа. Власть рождает паразитов.
ВООРУЖАЙТЕСЬ! И будете сами себе властью.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 15 сен 2013, 14:43 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
отсутствие. завтра выложу решение, апелляционный позов и решение апелляционного суда.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 01 окт 2013, 15:08 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
Изображение Изображение Изображение Изображение


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 01 окт 2013, 15:23 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
Апеляційна скарга
На рішення судді Щорського районного суду Лихошерста В.В. від 28 травня 2013 р. у справі №749/549/13-ц.
Рішенням судді Щорського районного суду Лихошерста В.В. від 28 травня 2013 р. у справі №749/549/13-ц позовні вимоги ПАТ « Чернігівгаз» про стягнення збитків з ******* задоволені повністю.
Вважаю, що дане рішення підлягає скасуванню.
При винесенні рішення суддя посилається на те, що слюсарем було виявлено, що на лічильнику відсутня пломба заводу-виробника та порушення повірочного тавра, але в акті №57 від 25.09.2012 р. чітко розписано що виявлено лише «нет заводской пломбы»,про повірочне тавро мова не йдеться. Тобто суддя лише зі своїх припущень робить висновок про порушення повірочного тавра на момент обстеження лічильника слюсарем.
При знятті лічильника не було встановлено порушення цілісності пломб газопостачальної організації (позивача). Суддя не взяв до уваги те, що механізм встановлення пломб газопостачальної організації (не зважаючи не наявність чи відсутність заводських пломб) унеможливлює втручання в роботу лічильника чи його відлікового механізму, а тому пошкодження заводських пломб є безрезультатною дією з огляду не неможливість заниження показань лічильника.
Також суддя лише зі своїх припущень заявляє що експертизою встановлено втручання у роботу лічильника. Але висновок експертизи відносно лічильника газу відповідача від 03.10.2012 р. не містить підтвердження того, що встановлено втручання у роботу лічильника, не містить підтвердження і того, що виявлене «пошкодження пломби заводу-виробника та повірника на відліковому механізмі у вигляді зрізаного фрагменту пломби по діаметру, на пломбі повірника виявлено пошкодження у вигляді вм’ятин та подряпин та пошкодження корпусу відлікового механізму у вигляді вм’ятин та подряпин» призвело до заниження показань лічильника або неправильного рахунку. Не містять матеріали справи доказів того, що зазначені подряпини і вм’ятини виникли з вини споживача але містять докази того що, допустима відносна похибка показань лічильника знаходиться в межах норми заявленої заводом – виробником. Тобто лічильник рахує правильно. Висновок комісії: Лічильник до подальшої експлуатації не придатний за п.1,1 та п. 1,2 і ці пункти є результати зовнішнього огляду лічильника.
Суддя посилається до ст..22 ЦК України. Науково-практичний коментар до ст. 22 ЦК України визначає правила застосування , а саме:
Загальне поняття “збитки” складається із двох складових. По-перше, це так звана “реальна шкода”, під якою коментована стаття розуміє дві групи витрат:
1) витрати, які особа зазнала у зв’язку із знищенням або пошкодженням речі. В даному випадку мова йдеться про ті фактичні витрати, які вже зроблені особою. Це може вартість знищеної речі, інші реальні втрати, які зазнала особа у зв’язку із знищенням речі (наприклад, вартість втраченого ремонту внаслідок знищення шарового крану стояку водопостачання в квартирі та затоплення квартири) тощо.
В судовому засіданні позивач не пояснив яку саме річ йому пошкодили або знищили.
2) Витрати, які особа зробила або мусить зробити для відновлення свого порушеного права. Тут мається до уваги перш за все вартість ремонту речі, причому як такого, який особа вже зробила та може підтвердити проведені витрати відповідними документами, так і такого, який особа ще має зробити. В останньому випадку його вартість має підтверджуватися відповідними розрахунками, кошторисами тощо. Також під дане визначення підпадають ті грошові штрафні санкції, які потерпілий сплатив або має сплатити у зв’язку із невиконання ним зобов’язання перед третьою особою, якщо таке невиконання є наслідком порушення його цивільного права.
Позивач не довів що він поніс якісь витрати або грошові санкції .

По-друге, поняття “збитки” включає в себе так звану упущену вигоду, під якою розуміються доходи, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене. В даному випадку мова йдеться не про реальні втрати особи, які вона зробила або зробить, а про ті доходи, які вона недоотримає внаслідок порушення її цивільного права (наприклад, особа домовилася про надання грошей в позику під проценти, але не надала гроші в позику, оскільки боржник з нею не розрахувався. Саме сума запланованих, але неотриманих процентів в даному випадку буде складати упущену вигоду). Позивач не довів упущеної вигоди.

Суддя посилається до ч.1 ст.1166 ЦК України. Загальне правило коментованої статті встановлює, що будь-яка майнова шкода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяльністю особистим немайновим правам або майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується особою, яка її завдала, в повному обсязі. Якщо мають місце спеціальні підстави, що надають можливість застосовувати до правовідносин положення інших статей § 1 Глави 82 ЦК, треба застосовувати спеціальні норми. В пртивному випадку відшкодування шкоди відбуватиметься за правилами коментованої статті. Отже для відшкодування шкоди за правилами ст. 1166 ЦК необхідно довести такі факти: а) Неправомірність поведінки особи. Неправомірною можна вважати будь-яку поведінку, внаслідок якої завдано шкоду, якщо завдавач шкоди не був уповноважений на такі дії. В суді не встановлені дії відповідача. б) Наявність шкоди. Під шкодою слід розуміти втрату або пошкодження майна потерпілого та (або) позбавлення його особистого нематеріального права (життя, здоров'я тощо). У відносинах, що розглядаються, шкода - це не тільки обов'язкова умова, але і міра відповідальності, оскільки за загальним правилом статті, що коментується, завдана шкода відшкодовується в повному обсязі (мова йдеться про реальну шкоду та упущену вигоду - див. коментар до ст. 22 ЦК України).В суді не встановлено втрату або пошкодження майна позивача, а також позбавлення його нематеріального права. в) Причинний зв'язок між протиправною поведінкою та шкодою є обов'язковою умовою відповідальності та виражається в тому, що шкода має виступати об'єктивним наслідком поведінки завдавача шкоди.В суді не встановлено причинного зв’язку. г) Вина завдавача шкоди, за виключенням випадків, коли в силу прямої вказівки закону обов'язок відшкодування завданої шкоди покладається на відповідальну особу незалежно від вини. В суді не доведено вини . Наявність всіх вищезазначених умов є обов'язковим для прийняття судом рішення про відшкодування завданої шкоди (Ухвала Верховного Суду України (судова колегія з цивільних справ) від 21.12.2005 р.)
Суддя не взяв до уваги те, що по факту демонтажу лічильника в акті, не було зазначено дати, часу та місця проведення експертизи, що на думку відповідача може свідчити про наявність порушень, насамперед, у діях представників позивача, під час вилучення газового лічильника, та чим, його одночасно було позбавлено можливості, на передбачене Конституцією України право на захист своїх інтересів. В заяві начальнику Щорської УГГ відповідач просить доставити в сервісний центр для проведення експертизи але не сказано, що провести експертизу без присутності споживача або уповноваженої ним особи, що є порушенням права споживача бути присутнім під час проведення експертизи.
Суддя посилається на п.2.2 Порядку відшкодування збитків, завданих газопостачальному або газорозподільному підприємству внаслідок порушення споживачем природного газу Правил надання населенню послуг, у разі пошкодження лічильника газу, повірочного тавра, цілісності його пломб з вини споживача або дій споживача, що призвело до заниження показань лічильника, розрахунок збитків здійснюється за Нормами з урахуванням кількості підключених газових приладів, пристроїв, розміру опалювальної площі, кількості осіб, яким надавались послуги з газопостачання, та кількості днів з часу останнього контрольного зняття представником газопостачального або газорозподільного підприємства показань лічильника газу до дня виявлення порушення, але не більше ніж за 6 місяців. Факт пошкодження (втручання в роботу) лічильника газу, що призвело до заниження його показань, засвідчується актом експертизи лічильника газу, який складається за результатами проведення експертизи лічильника газу відповідно до Положення про проведення експертизи лічильників газу, установлених у споживачів і призначених для обліку природного газу в побуті, затвердженого наказом Мінпаливенерго від 27 грудня 2005 №619. Але не бере до уваги ключових слів, а саме: з вини споживача або дій споживача, що призвело до заниження показань лічильника.
Вказаною нормою передбачено склад правопорушення, яке передбачає наявність дій споживача у вигляді пошкодження лічильника газу, повірочного тавра, цілісності його пломб, інших дій споживача; вини споживача; наслідків у вигляді заниження показань лічильника та причинного зв'язку між діями та вказаним наслідком.
Суддя не взяв до уваги те, що позивачем не доведено порушення відповідачем Правил надання населенню послуг з газопостачання, які призвели до пошкодження цілісності пломб з вини споживча або дій споживача, що призвели до заниження показань лічильника газу і доказів цього позивачем не надано. Але в суді доведено, що відповідач протягом тривалого часу знаходиться на другій ціновій категорії відповідно до постанови Національної комісії регулювання електроенергетики України від 13 липня 2010 року N 812 Про затвердження Роздрібних цін на природний газ, що використовується для потреб населення, Міжнародного дитячого центру "Артек" і Українського дитячого центру "Молода гвардія" та відповідно розраховується за газ по ціні 109.80 коп. за 1 м. куб. тому, що обсяг споживання природного газу на рік перевищує 2500 м. куб. Тобто оплата відповідачем за спожитий газ – не зменшилася і заниження показань лічильника немає.
Згідно п.3.1. Порядку відшкодування збитків, завданих газопостачальному або газорозподільному підприємству внаслідок порушення споживачем природного газу Правил надання населенню послуг з газопостачання у разі виявлення газопостачальником або газорозподільним підприємством порушень Правил за участю їх представника та споживача складається акт-претензія за відповідною формою, якою передбачено зазначення конкретних приводів претензії споживачеві, опис порушень та дій, які мають бути здійснені споживачем.
Однак за порушення вказаних правових норм товариством не складено за передбаченою законодавством формою відповідного акту-претензії відносно споживача.
Фактично, без надання позивачем відповідних та зазначених вище доказів, вини споживача, дій споживача, заниження показань лічильника посилання на порушення споживачем Правил надання населенню послуг з газопостачання є лише припущеннями. Відповідно до вимог ч.4 ст.60 ЦПК України доведення не може ґрунтуватись на припущеннях.
Прошу суд взяти до уваги те, що відповідач, 55-річна жінка, спеціаліст Пенсійного фонду, яка по суті проживає одна в приміщенні і сумлінно оплачувала і оплачує газ по другій (завищеній) ціновій категорії не взмозі здійснити умисні дії, які припускає суддя, для заниження показань лічильника (які судом не встановлені).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 01 окт 2013, 15:31 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/32699239


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 01 окт 2013, 15:52 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 22 мар 2012, 11:53
Сообщений: 177
Авто: Toyota Corolla
Город: shchors
Собственно почему всё это было затеяно.
После обнаружения отсутствия заводской пломбы у мамы, я поехал домой и посмотрел сколько ж у меня пломб. :? Посмотрел - действительно две (одна заводская, вторая угг). И тут у меня через несколько дней забирают счётчик на поверку.... всё нормально, ничего не обнаружили, но !!! когда привезли его устанавливать на нём не было заводской пломбы!!! мы с женой слесарю говорим, что на нём должна быть заводская пломба!!!, а он - на этом виде счётчика заводских пломб нету !? Я ему уже и паспорт от счётчика показывал... там на картинке обозначение и написано - заводская пломба, а он звонит в УГГ и говорит вот послушайте что дежурный говорит что на них заводских пломб нету. Пришлось в акте указывать что отсутствует заводская пломба.
А если бы не заметил??? Что было бы через 7 лет на следующей поверке??? Сделали бы виноватым и наказывали бы за вмешательство???
Перелистал решения Вищого спеціалізованого суду за последние 2 года - нету ни одного решения в пользу людей. Чисто для себя понял что выход - один:
- подавать в дальше в вищий специализированный ( так, для проформы), он оставляет всё в силе.
- писать в Европейский суд (он будет рассматривать решение первой инстанции которую можно порвать как Тузик тряпку)
Но :roll: жена с мамой сказали - хватить! :|
Кто что думает по этому поводу?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 09 мар 2015, 17:40 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
Вы будете смеяться, но и ко мне недавно явились газовщики и, как водится, не ушли просто так.
Чтобы не плодить темы, изложу все здесь.

Итак, все по порядку:

день первый
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Нариси моЄЇ "боротьби за газ"
День перший (03.03.2015)
Мабуть, бІльшІсть Із нас хоча б раз у своЄму життІ (от же ж оптимІст - чи не кожен І мало не щодня) стикався Із пресом державноЇ бюрократичноЇ машини. У неЇ багато обличь. Це І тендІтна дІвчина Із виконавчоЇ служби, І огрядний ДАІшник, бІльшостІ з яких жилетки та куртки шиють Із двох, бо в одну той хлоп просто не вмІститься, І хамовитий начальник ЖЕКу в парІ Із вІчно п'яним слюсарем. От якраз про останню сферу людськоЇ дІяльностІ ми з Вами І поговоримо. Про житлово-комунальнІ послуги. А конкретно - про свавІлля, яке коЇться у сферІ обслуговування населення газовими господарствами.
Вочевидь, сп'янІвши вІд новини, що ЇЇ вчора поширила НКРЕ, доблеснІ слюсарІ, трударІ розвІдних ключІв І розмовного жанру заходилися при найменшІй можливостІ вершити долІ газових приладІв. Потрапив пІд роздачу І мІй газовий водонагрІвач (у народІ - колонка), який завинив, мабуть тІльки своЄю нацІональнІстю, бо це нІмецький Junkers. Трударя пера І пломби неймовІрно зацІкавило таке диво технІки І вІн зажадав побачити "макументи" на неЇ. На питання, якІ саме папери вони хочуть побачити - невиразне мичання, плямкання, чухання загривку. Врешті, вдалось йому вичавити Із себе: ну якІсь, на колонку. У вас же Є? бо я думаю, що вона встановлена незаконно. Тут моя дружина (а була присутня лише вона Із дорослих - я майже увесь процес супроводжував за допомогою телефону) згадала, що не перевІрила у незваних гостей Їх посвІдчення... Ну І в результатІ перевІрки один чоловІчок залишився, а другий потюпав чекати на вулицІ, бо посвІдчення не мав Смайлик «smile»
ДалІ настало царство свавІлля: будь-який документ, що його пред'являла дружина на розгляд Газового Вершителя Судеб - слюсаря Сашка, ним авторитетно вІдхилялися, мовляв, це все не те. Не тим виявилися, зокрема, І ДоговІр про надання послуг Із газопостачання (з перелІком газових приладІв на момент укладання договору), І ІнструкцІя з монтажу колонки (з вІдмІткою про здІйснення монтажу фахІвцем Junkers Bosch Gruppe ще у 2005 року), І абонентська книжка, видана 2009 року фІлІЄю ХаркІвгазу (з вІдмІткою про... Ну ви здогадались)))) ТІльки колонка на цей раз називалася "немец." А ПТО, здІйснене у квІтнІ того ж 2009 порушень не виявило).
На нашІ заклики схаменутися І скористатися здоровим глуздом та не вІдключати прилад вІд газопостачання, а, наприклад, скласти припис для усунення зауважень у розумнІ строки, вІн сказав, що все одно опломбуЄ. А ви потІм поЇдьте в ЗмІЇв, покажете своЇ документи І якщо скажуть, то ми одразу ж І пІдключимо. Нормально так, я зроблю тобІ пакость, а ти йди І доводь, що ти не верблюд. Хоча І не дивно - увесь державний апарат так працюЄ.
У пІдсумку маЄмо опломбований водонагрІвач І неможливІсть здІйснення гІгІЄнІчних процедур моЇй сІм'Ї, включно Із двома малолІтнІми дІтьми 2007 І 2008 року та батьком - ветераном працІ І учасником лІквІдацІЇ наслІдкІв аварІЇ на ЧАЕС.
Будемо воювати...
БорІтеся - поборете
Вам Бог помогаЄ!
За вас сила, за вас правда
І воля святая


Викопіювання з договору
Изображение
Відмітка про встановлення колонки (для визначення дати встановлення)
Изображение
Копія абонентської книжки з відміткою про проходження ПТО від 22.04.2009
Изображение
Изображение
Изображение
Акт про відключення газоспоживаючих приладів
Изображение

День второй
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Нариси моєї "боротьби за газ"
День другий (04.03.2015)
Вчора до опів на третю ночі вивчав нормативку з вказаного питання і готував "скелет" скарги, а потім знову підйом о п'ятій. Не виспався страшенно, але, здається, воно того вартувало: нарив чимало порушень з боку слюсаря-Сашка, найбільш невинним з яких є те, що дія Правил безпеки систем газопостачання України поширюється "На підприємства та організації всіх форм власності". Не на людей. Опаньки, Сашко, тобі там ще не "ікається"? Смайлик «smile»
А ще, виявляється, Сашко обіймає посаду слюсаря з експлуатації та ремонту (увага!) ПІДЗЕМНИХ ГАЗОПРОВОДІВ!!! Як ти забрів до нас, ницих і вбогих?! Мабуть, дуже хотілося 50 грн заробити? Буває, не ти перший і не ти останній:)
Коротше, скарга підготовлена, роздрукована і відправлена адресатам. А я пішов спати, бо й так весь день ходив і тупив на роботі Смайлик «smile»


Скарга
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

День третий
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Нариси моєї "боротьби за газ"
День третІй (05.03.2015)
За вечІр пІдготовлено 6 ІнформацІйних запитІв до територІального пІдроздІоу ПАТ "ХаркІвгаз". Прийнята тактика "ІнформацІйноЇ атаки", перевІрена людьми І часом. Та І з мого досвІду можу сказати, що часто вона приносить своЇ плоди, але що найголовнІше - вона практично завжди створюЄ незручностІ для безпосереднього керІвника отого балбеса, який заварюЄ всю ІсторІю. Через одного барана працюватиме вся канцелярІя. А так як у канцелярії усІ майже завжди жІнки, то нехай вважають моЇ вІдвІдини поздоровленням з нагоди 8-го березня, адже мою дружину вони уже поздоровили І не в наших правилах залишатися в боргу Смайлик «smile»


День четвертый
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Нариси моєї "боротьби за газ"
День четвертий (06.03.2015)
Був на відвідинах у Комсомольській дільниці Зміївської філії ПАТ "Харківгаз".
Запити начальник дільниці спочатку приймати не хотів, але після увімкнення камери і повтореного мною прохання про прийняття запитів чемненько погодився, проставив відмітки про прийняття, чим зекономив мені вартість конвертів і рекомендованих відправлень у сумі 20,40 грн (3,40*6) Смайлик «smile»
На мою вимогу отримав витяг з останнього ПТО (періодичного технічного огляду) газового обладнання від 03.03.2015. Окрім попереднього порушення там красуються... пластикові труби... Шановні, а невже їх ніхто не бачив раніше? Ви ж своєю бездіяльністю наражали на небезпеку і мене і інших жителів нашого будинку!!! Я навіть погоджуся замінити труби після лічильника за умови покарання усіх, хто проводив попередні ПТО (на папері) за увесь час починаючи із 2005 року. Ну а поки таке: підписи абонентів у акті про відключення і у акті ПТО різні. Службове підроблення? Спитаємо у начальства і, вочевидь, доведеться і у прокуратури. Чергова активна фаза з мого боку намічається на наступну п'ятницю (якщо вони не зроблять свій хід раніше) Смайлик «smile»
Так що, триматиму у курсі Смайлик «smile»


Запит 1
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Начальнику Комсомольської дільниці
Зміївської філії ПАТ «Харківгаз»
вул. Фрунзе, 6-А
смт Комсомольське
Зміївський район
Харківська область
63460

Запитувач інформації: Максим Георгійович

смт Комсомольське
Зміївський район
Харківська область
63460
Електронна пошта:
Телефон:


ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

Відповідно до ст. 5 ЗУ „Про інформацію”, кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів. Відповідно до ч.2 ст. 11 ЗУ „Про інформацію”, кожному забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених Законом.
Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні звернення або особисто звертатись до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, юридичним особам та посадовим і службовим особам цих органів, що зобов"язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Відповідно до ст. 10 Закону України "Про інформацію" право на інформацію забезпечується зокрема: обов"язком органів державної влади, а також органів місцевого і регіонального самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення. Згідно ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації" розпорядники інформації зобов"язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації. Та відповідно до ст. 20 Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту. Відповідно до ст. 212-3 КУпАП, неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
03.03.2015 р. слюсарем з експлуатації та ремонту підземних газопроводів Комсомольського відділення ПАТ «Харківгаз» Бекетовим Олександром Володимировичем (посвідчення №597) було складено акт про відключення газоспоживаючих приладів за адресою: смт Комсомольське, вул _____, буд. ___, кв. ____ та здійснене відключення газового водонагрівача шляхом перекриття і опломбування крану опуску перед газовим водонагрівачем.
Керуючись вищевказаним та ст.ст. 9,10,32,33 ЗУ "Про інформацію", ст.ст. 3,4,5,10,14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на такі питання:
1. Виконання яких робіт було покладено керівництвом на слюсаря з експлуатації та ремонту підземних газопроводів Бекетова Олександра Миколайовича відповідно до плану робіт 03.03.2015 р.?
2. Чи необхідний наряд-допуск для виконання таких робіт?
3. Чи отримав Бекетов О.М. наряд-допуск 03.03.2015 р. для виконання покладених на нього завдань?

06.03.2015 М.Г.

Запит 2
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:

03.03.2015 р. слюсарем з експлуатації та ремонту підземних газопроводів Комсомольського відділення ПАТ «Харківгаз» Бекетовим Олександром Володимировичем (посвідчення №597) було складено акт про відключення газоспоживаючих приладів за адресою: смт Комсомольське, вул. Леніна, буд. 3, кв. 13 та здійснене відключення газового водонагрівача шляхом перекриття і опломбування крану опуску перед газовим водонагрівачем. Причина, вказана в Акті – «Порушення ПБСГУ п.4.5.7»

Керуючись вищевказаним та ст.ст. 9,10,32,33 ЗУ "Про інформацію", ст.ст. 3,4,5,10,14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на такі питання:
1. Чи поширюється дія Правил безпеки систем газопостачання України (ПБСГУ), затверджених Наказом Держнаглядохоронпраці №254 від 01.10.1997 р. на населення?

06.03.2015 М.Г.

Запит 3
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
03.03.2015 р. слюсарем з експлуатації та ремонту підземних газопроводів Комсомольського відділення ПАТ «Харківгаз» Бекетовим Олександром Володимировичем (посвідчення №597) було складено акт про відключення газоспоживаючих приладів за адресою: смт Комсомольське, вул. ____, буд. ____, кв. ____ та здійснене відключення газового водонагрівача шляхом перекриття і опломбування крану опуску перед газовим водонагрівачем.
Керуючись вищевказаним та ст.ст. 9,10,32,33 ЗУ "Про інформацію", ст.ст. 3,4,5,10,14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на такі питання:
1. Чи входить до переліку робіт, що можуть виконуватись слюсарем з експлуатації та ремонту підземних газопроводів згідно посадової інструкції виконання робіт з контролю додержання Правил надання населенню послуг з газопостачання або Правил безпеки систем газопостачання України населенням та чи має право він здійснювати втручання у роботу внутрішньобудинкових систем газопостачання?

06.03.2015 М.Г.

Запит 4
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Відповідно до п.2 Договору про надання населенню послуг з газопостачання №61182 від 20.02.2014 р. (далі – Договір) «Виконавцем надаються послуги з: …технічного обслуговування і ремонту внутрішньо будинкових систем газопостачання…». Згідно п.27.4 Договору «Споживач має право на: …якісне та своєчасне періодичне технічне обслуговування і усунення пошкоджень внутрішньо будинкових систем газопостачання та дворових газопроводів за рахунок коштів виконавця у строки, встановлені нормативними і технічними документами: газових печей, проточних і ємнісних водонагрівачів… - не рідше одного разу на рік; газових плит – не рідше одного разу на три роки». Такі ж строки встановлені Положенням «Про порядок технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання житлових будинків, громадських будівель, підприємств побутового та комунального призначення» у Додатку три до нього.
Керуючись вищевказаним та ст.ст. 9,10,32,33 ЗУ "Про інформацію", ст.ст. 3,4,5,10,14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на такі питання:
1. Коли було проведено останнє періодичне технічне обслуговування за адресою Запитувача інформації?
2. Які порушення було виявлено при проведенні останнього ПТО за адресою Запитувача інформації?
3. Які порушення було виявлено з 01.01.2009 р. по сьогоднішній день за адресою Запитувача інформації?
4. Надати підтверджуючі документи по п.п. 1-3.

06.03.2015 М.Г.

Запит 5
Сообщение, не относящиеся к теме
Цитата:
Відповідно до Рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради Зміївського району Харківської області від 25.10.2013 р. №179, погоджено Висновок про технічну можливість перепланування квартири по вул. в смт Комсомольське Зміївського району Харківської області та надано дозвіл гр. В.М. на перепланування квартири по вул. в смт Комсомольське.
Відповідно до Акту здачі і приймання квартири, кімнати (Додаток до Договору винаймання житлового приміщення від 17.07.1984 р.) до обладнання кухні відносилася газова плита, до обладнання ванної кімнати відносилася газова колонка. У технічному паспорті на квартиру, виданого на підставі свідоцтва про право власності №555 від 29.03.1994 р. інформація про перелік обладнання кухні і ванної кімнати не міститься.
Після проведення робіт з перепланування, технічний паспорт на квартиру, виготовлений станом на 31.10.2013 р. містить графічну інформацію про місце розташування проточного газового водонагрівача (колонки) – кухня.
При набутті квартири у власність Запитувачем інформації 30.01.2014 р. план квартири та обладнання, відображене на ньому відповідав фактичному стану.
Керуючись вищевказаним та ст.ст. 9,10,32,33 ЗУ "Про інформацію", ст.ст. 3,4,5,10,14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", прошу письмово надати вичерпну відповідь на такі питання:
1. Чи погоджувався проект перепланування квартири по вул. в смт Комсомольське із територіальним підрозділом ПАТ «Харківгаз»?
2. Чи здійснювали представники ПАТ «Харківгаз» візуальне обстеження квартири № по вул. в смт Комсомольське для прийняття рішення про погодження проекту перепланування?
3. Які порушення було виявлено при візуальному обстеженні квартири № по вул. в смт Комсомольське?
4. Чи надавали територіальні підрозділи ПАТ «Харківгаз» дозвіл на перенесення та заміну газового обладнання?

Додатки:
1. Копія Акту здачі і приймання квартири, кімнати від 17.07.1984 р.
2. Копія технічного паспорту на квартиру станом на 29.03.1994 р.
3. Копія рішення виконавчого комітету Комсомольської селищної ради від 25.10.2013 року №179.
4. Копія технічного паспорту на квартиру станом на 31.10.2013 року.
5. Копія витягу з державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.

06.03.2015 М.Г.

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 10 мар 2015, 22:55 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 08 сен 2010, 22:30
Сообщений: 1758
Откуда: Харкiвщина-Волинь
Авто: *временно пешеход
Город: Харкiвщина-Волинь
До того, как включилась камера, разговора у нас с начальникой не получалось. Включил - человека как подменили - вмиг стал относительно вменяемым )))
phpBB [video]

phpBB [video]

Сообщение, не относящиеся к теме
https://www.youtube.com/watch?v=eQNPf2PbMJc
https://www.youtube.com/watch?v=vRR8HG053-0

_________________
Будем жить!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь с УГГ
СообщениеДобавлено: 12 мар 2015, 19:56 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 26 янв 2010, 18:01
Сообщений: 10498
Для консультації?

забрали лічильник газовий на повірку,прийшов лист мол повірка показала що його вже використовувати неможна,далі пропонують платити 2 місяці по минулим показникам,а далі мол купуйте новий лічильник?

чи це правомірно?
як з тим боротися?

лічильник куплений давно за власні кошти,тому його мають віддати так розумію після повірки?

_________________
ДАЙвінг(Гайвінг)-вид інтелектуально –фізичного спорту;боротьба- основною ціллю якої є відстоювання прав і свобод громадян,які порушуються неродовими, та корумпованими працівниками Державтоінспекції .


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 55 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 21


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: