Текущее время: 01 дек 2024, 03:44

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 40 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 15:37 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 13 июн 2011, 18:05
Сообщений: 1394
Sans писал(а):
Про это все просекли в ЖЭКе и быстренько все исправили. Что делали не знаю, но сейчас и счетчик стоит и тепло

Ответ юриста из ЖЕКа: "Внутридомовая система ЦО находится в удовлетворительном состоянии, и не является причиной недогрева". И ниодна комисия не докажет обратного.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 15:38 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
Sans писал(а):
копии жалоб, заяв, скарг остались?

С адресатами психанул, но результат не заставил себя ждать долго.
Сообщение, не относящиеся к теме
Адресат 1: КП «Тепломережа»
вул. Куйбишева, 109
м. Донецьк
83096

Адресат 2 Управління житлового господарства Донецької міської ради
вул. Постишева, 68
м. Донецьк
83000

Адресат 3
Донецька міська рада
вул. Артема, 98
м. Донецьк
83050

Адресат 4
Донецька облдержадміністрація
б-р Пушкіна, 34
м. Донецьк
83105

Адресат 5
Будьонівська районна рада у місті Донецьку
вул. Жовтня, 17
м. Донецьк
83030

Від:

Мешканців будинку, що знаходиться за адресою:
вул. 11111111, 15
м. Донецьк
333333


КОЛЕКТИВНА ЗАЯВА-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання послуг


Користуючись нагодою, висловлюємо Вам свою повагу та вимушені звернутися з наступним.

У грудні 2010 року за нашою ініціативи, а саме мешканців будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111 №15, м. Донецьк, 333333, до КП «Тепломережа» було направлено скаргу, реєстраційний № отримання - 503 від 02.12.2010р. щодо неналежного надання послуг КП «Тепломережа» з централізованого опалення та постачання гарячої води за вказаною адресою. У тексті скарги зазначено, що фактична температура подачі гарячої води і температура зворотного циркулювання значно не відповідають нормам та вимогам чинного законодавства Україні. З цього приводу мешканці зазначеного вище будинку клопотали про створення компетентної комісії, яка змогла б розібратися в цьому питанні й так само в питанні усунення виявлених недоліків та порушень. Суть питань та порушень викладено у скарзі (реєстраційний № 503 від 02.12.2010р.), що є додатком до даної заяви-претензії.

07.04.2011р. за реєстраційним №504 від КП «Тепломережа» надійшла відповідь щодо результатів обстеження комісією КП «Тепломережа» однієї з квартир, а саме кв. 2, буд. № 15 по вул. Мінській, м.Донецька, за якими визначено, що температура в квартирі становить +18°C, що відповідає санітарним нормам. Звертаємо Вашу увагу на те, що у скарзі (реєстраційний № 503 від 02.12.2010р.) мова йшла не тільки про необхідність проведень замірів температури повітря в квартирах, але й про необхідність проведення замірів та обстеження кількісних і якісних показників фактичної температури гарячої води у точці розбору, що не відповідає нормативній, але КП «Тепломережа» зробило висновки лише із показників температури повітря в однієї із квартир, при цьому не проводило обстежень ні температури повітря в інших квартирах, ні температури «гарячої» води. При цьому слід зазначити, що у зимовий період 2010 року температура повітря у квартирах №6 та №3 у деякий період не підіймалась вище +10…+14°C.

Станом на 28.11.2011р. при температурі повітря навколишнього середовища +2°C фактична температури подачі гарячої води і температура зворотного циркулювання за показаннями квартирних засобів обліку води і теплової енергії становлять:

Будинок, адреса Температури подачі гарячої води Температура зворотного циркулювання Миттєві витрати теплоносія
вул. 11111111, 13, м. Донецьк +47°C +36°C 934 л/год
вул. 11111111, 15, м. Донецьк +36°C +25°C 448 л/год

Звертаю Вашу увагу на значні відхилення фактичних показників температури подачі гарячої води і температури зворотного циркулювання від нормативів, встановлених чинним законодавством України. Так, Постановою Кабінету Міністрів України N 151 від 17 лютого 2010р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості» визначені ВИМОГИ щодо кількісних і якісних показників послуг та зменшення плати у разі їх відхилення від нормативних. Вимогою щодо централізованого постачання гарячої води є забезпечення нормативної температури гарячої види у точці розбору не нижче +50°C. Той факт, що різниця температур у будинках №13 та №15 досить велика, а миттєві витрати теплоносія у декілька разів менші, ніж визначено чинним законодавством України, свідчить про загрозу відсутності циркулювання на шляху тепломережі до будинку №15.

Як видно із вище зазначених замірів температури «гарячої» води у будинку №15 по вул. Мінській, станом на 28.11.2011р. вимога дотримання нормативу НЕ виконується, що свідчить про значні порушення якості надання послуг!

Отже мешканці будинку платять значні кошти за незначні та неякісні послуги. Адже чинним законодавством України передбачено, що у разі постачання гарячої води температурою нижче ніж +40°C плата справляється за тарифами на послуги з централізованого постачання холодної води. Мешканці не тільки дарма переплачують за холодно воду, але й вимушені опалювати квартири та нагрівати воду за допомогою інших пристроїв, які вимагають немалих додаткових витрат.

На підставі наступних нормативно-правових актів чинного законодавства України, а саме:
• Постанови Кабінету Міністрів України N 630 від 21 липня 2005 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення» (надалі за текстом «Правила»);
• Постанови Кабінету Міністрів України N 151 від 17 лютого 2010р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості»;
• Закону України «Про житлово-комунальні послуги»;
• Закону України «Про захист прав споживачів»;
• Закону України «Про звернення громадян»,


В И М А Г А Є М О:

1. Провести об'єктивну, всебічну та своєчасну перевірку кількісних і якісних показників надання послуг КП «Тепломережа» (якість і тиск води, температура гарячої води, температура повітря у приміщеннях тощо) у порядку, встановленому Правилами, у всіх квартирах будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111, 15, м. Донецьк, 333333;
2. Визначити комунальне підприємство, яке має нести відповідальність по факту надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, згідно чинного законодавства України та вирішити питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення;
3. Усунути виявлені недоліки у наданні послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води у всіх будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111, 15, м. Донецьк, 333333 у строки, передбачені чинним законодавством України;
4. Перерахувати та зменшити розмір плати у разі підтвердження факту надання послуг не в повному обсязі, зниження їх якості, зокрема відхилення їх кількісних та/або якісних показників від затверджених нормативів (норм) споживання, на період строку проведення аварійно-відбудовних робіт по усуненню виявлених недоліків до моменту відновлення якості надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води;
5. Надати відповідь у встановлений законом строк (не у чотирьох місячний термін, як це було при минулому зверненні до КП «Тепломережа»), а саме у термін не більше одного місяця від дня надходження даної Заяви-претензії, щодо результатів її розгляду підпорядкованими Вам відомствами та службами. У разі визнання даної Заяви-претензії необґрунтованою роз'яснити суть та причини такого рішення та порядок оскарження прийнятого за нею рішення. Не допускати безпідставної передачі розгляду даної Заяви-претензії іншим органам, що є некомпетентними у вирішені викладених питань.

Відповідь надіслати за адресою: вул. 11111111 №15, кв. 4, м. Донецьк, 333333, на ім’я ……..

Д О Д А Т К И:

1. Скарга, реєстраційний № 503 від 02.12.2010р.
2. Відповідь на скаргу №504 від 07.04.2011р.


30 листопада 2011р. Л. С. 1111



Мешканці будинку, що знаходиться за адресою: вул. 11111111 №15, м. Донецьк, 333333:

№№ Квартира, № П.І.Б. Підпис
1 /_______________/
2 /_______________/
3 /_______________/
4 /_______________/
5 /_______________/
6 /_______________/
7 /_______________/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 15:41 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 25 янв 2011, 09:47
Сообщений: 2791
Откуда: УКРАЇНА
XoxoL писал(а):
я привыкший к холоду, у нас в казарме +8 было, а вот в доме много детворы, жалко...

тоді вивчай:
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/630-2005-%D0%BF

_________________
дайте нам бути такими якими ми є,
дайте нам спокій від ваших щоденних атак...
Славко Вакарчук.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 15:46 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
пеший ход
до КП «Тепломережа» було направлено скаргу, реєстраційний № отримання - 503 від 02.12.2010р. щодо неналежного надання послуг КП «Тепломережа» з централізованого опалення та постачання гарячої води за вказаною адресою. У тексті скарги зазначено, що фактична температура подачі гарячої води і температура зворотного циркулювання значно не відповідають нормам та вимогам чинного законодавства Україні.

а есть сама скарга?

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 16:00 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
XoxoL писал(а):
пеший ход
до КП «Тепломережа» було направлено скаргу, реєстраційний № отримання - 503 від 02.12.2010р. щодо неналежного надання послуг КП «Тепломережа» з централізованого опалення та постачання гарячої води за вказаною адресою. У тексті скарги зазначено, що фактична температура подачі гарячої води і температура зворотного циркулювання значно не відповідають нормам та вимогам чинного законодавства Україні.
а есть сама скарга?

К сожалению нет... люди обратились ко мне когда у них с первого раза не получилось ничего, я новую заяву накатал, приложил копию первой, что люди дали и у меня её теперь нет...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 16:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 27 янв 2011, 16:29
Сообщений: 1289
Авто: четырехколессное
Город: о'город
XoxoL
тю... вспомнил, недавно родителям делал заяву (по сути жалоба) - как ни странно все в срок сделали - замеры, работы и т.п. (к выборам, наверное :lol: ):
Сообщение, не относящиеся к теме
До: 1) Житлово-експлуатаційна контора
Будьоннівського району № 1
вул. «««««««, 7
м. Донецьк
83030

2) Будьонівська районна рада у місті Донецьку
вул. «««««««, 17
м. Донецьк
83030

3) ККП Донецької міськради
"Донецьктепломережа"
вул. Постишева, 68
м. Донецьк
83001


Від:
С!!!!!!а Андрія І!!!!!!а, що мешкає за адресою:
вул. «««««««, 17 / 5
м. Донецьк
83030
Моб.: 050-638-27-16
Власника квартири (нежитлового приміщення) що розташована за адресою: 83030, м.Донецьк, вул. «««««««, 24 (парикмахерська «ААААА»)


З А Я В А
Про ремонтні, реконструкційні і профілактичні роботи мереж централізованого опалення та забезпечення відповідного рівня надання послуг з центрального опалення квартири (нежитлового приміщення)


Моя квартира (нежитлове приміщення), що розташована за адресою: 83030, м. Донецьк, вул. «««««««, 24 (парикмахерська «ААААА») в зимовий період належним чином не опалюється і є дуже холодною (нижче 18 градусів). Сплачуючи щомісяця значні кошти за централізоване опалення, я не отримую дану житлово-комунальну послугу на достатньому якісному та належному рівні, чим порушуються мої права як споживача. На протязі останніх трьох років я неодноразово систематично звертався в Житлово-експлуатаційну контору Будьоннівського району № 1 та ККП Донецької міськради "Донецьктепломережа" але, нажаль, з усними заявами про усунення недоліків у застарілій системі централізованого опалення будинку, проведення ремонтних робіт, але жодного разу будь-якої реакції з боку цих служб не було.
Правовідносини у сфері житлово-комунальних послуг регулюються Конституцією України, Житловим Кодексом України, Законом України «Про житлово-комунальні послуги», Законом України «Про теплопостачання», Постановою N 630 від 21 липня 2005 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», Постановою Кабінету Міністрів України N 151 від 17 лютого 2010р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості», Закону України "Про захист прав споживачів" іншими нормативно правовими актами.
Відповідно до ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та ст. 5 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно з законодавством. Також споживач має право на усунення постачальником (виконавцем, виробником) виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг.

На підставі викладеного, керуючись чинним законодавством України, прошу:

1. Провести ремонтні, реконструкційні і профілактичні роботи мереж централізованого опалення та забезпечити їх надійний експлуатаційний стан до початку опалювального періоду.

2. Надати письмову відповідь про результати розгляду та виконання даної заяви у термін, встановлений чинним законодавством України, а саме у термін не більше одного місяця від дня надходження даної Заяви.

22.08.2012



_______________
/підпис/ А.І. С!!!!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 16:49 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
XoxoL писал(а):
копии жалоб, заяв, скарг остались?

все были коллективные и остались в человека, который был "бегуном". Я уже там не проживаю. Но все было стандартное с кучей подписей. У нас ЖЭК заплатил за пол месяца за тепло + испугался иска.

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 16:57 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 03 окт 2011, 08:00
Сообщений: 8603
Авто: пешеход
Город: есть такой
Marc7 писал(а):
Ответ юриста из ЖЕКа: "Внутридомовая система ЦО находится в удовлетворительном состоянии, и не является причиной недогрева". И ниодна комисия не докажет обратного.

Когда Тепловики дают показания температуры на входе 80% а показания в первом теплообменнике 40%, то что не доказуемо? Я больше скажу: можно взять любой дом старше 10 лет и спросить ЖЭК о замене труб в этом доме.Как Вы думаете, какой будет ответ? (Должны меняться каждые 10 лет, если не ошибаюсь)

_________________
Жизнь надо прожить так, чтобы депрессия была у других...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 17:11 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
и так, будем пробовать по старой схеме, для начала испугнем инф. запросом

1.
Сообщение, не относящиеся к теме
Інформаційний запит


Відповідно до ст. 40 Конституції України, ст. 10 Закону України "Про інформацію", Згідно ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації", Та відповідно до ст. 20 Розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Керуючись .ст. 3,4,5,10,14 ЗУ "Про доступ до публічної інформації", прошу не пізніше п’яти робочих днів письмово, на адресу заявника надати вичерпану відповідь на такі питання:

1. Чи проводилась планова повірка Засобів обліку води і теплової енергії, встановлені на вводі у багатоквартирний будинок за адресою : вул. Пушкіна 17, смт. Солоницівка. Дергачівський р-н. Харківська обл. 62370 ?
2. Прошу надіслати копію акта повірки на адресу яка зазначена у даному Запиті.
Письмову відповідь надіслати на почтову адресу Заявника, яка зазначена у даному Запиті
Нагадую, що згідно ст.. 24 Закону України “Про доступ до публічної інформації”
1. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:
1). Ненадання відповіді на запит
2). Ненадання інформації на запит
3). Безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію
4). Надання або оприлюднення недостовірної, неточної або не повної інформації
5). Несвоєчасне надання інформації
6). Необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом
7). Нездійснення реєстрації документів
8). Навмисне приховування або знищення інформації чи документів.
2. Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку визначеному законом.


2. что б не расслаблялись - заява

Сообщение, не относящиеся к теме
З А Я В А
Про ремонтні, реконструкційні і профілактичні роботи мереж централізованого опалення та забезпечення відповідного рівня надання послуг з центрального опалення квартири


Моя Квартира що розташована за адресою: вул. Пушкіна . Харківська обл. 62370 в зимовий період належним чином не опалюється і є дуже холодною (нижче 18 градусів).
Сплачуючи щомісяця значні кошти за централізоване опалення, я не отримую дану житлово-комунальну послугу на достатньому якісному та належному рівні, чим порушуються мої права як споживача.
На протязі останніх трьох років ми неодноразово систематично зверталия в Житлово-експлуатаційну контору ..... але, нажаль, з усними заявами про усунення недоліків у застарілій системі централізованого опалення будинку, проведення ремонтних робіт, але жодного разу будь-якої реакції з боку цих служб не було.
Правовідносини у сфері житлово-комунальних послуг регулюються Конституцією України, Житловим Кодексом України, Законом України «Про житлово-комунальні послуги», Законом України «Про теплопостачання», Постановою N 630 від 21 липня 2005 р. «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», Постановою Кабінету Міністрів України N 151 від 17 лютого 2010р. «Про затвердження Порядку проведення перерахунків розміру плати за надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення в разі ненадання їх або надання не в повному обсязі, зниження якості», Закону України "Про захист прав споживачів" іншими нормативно правовими актами.
Відповідно до ст. 20 Закону України "Про житлово-комунальні послуги" та ст. 5 Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право одержувати вчасно та відповідної якості житлово-комунальні послуги згідно з законодавством. Також споживач має право на усунення постачальником (виконавцем, виробником) виявлених недоліків у наданні житлово-комунальних послуг.

На підставі викладеного, керуючись чинним законодавством України, прошу:

1. Провести ремонтні, реконструкційні і профілактичні роботи мереж централізованого опалення та забезпечити їх надійний експлуатаційний стан.

2. Надати письмову відповідь про результати розгляду та виконання даної заяви у термін, встановлений чинним законодавством України, а саме у термін не більше одного місяця від дня надходження даної Заяви.

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 17:13 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
какие еще буду советы?

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 17:42 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
Жэк проводит плановую ревизию заборной арматуры, ни кто не в курсе, в каком нибудь журнале это отмечается?

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 17:48 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
как правильно по терминологии называется эта (засечка , конус , сопло)?

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 16 ноя 2012, 23:47 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 27 дек 2010, 21:07
Сообщений: 360
Расскажу свой опыт 10-летней давности. Ситуация была конечно не такой критической, но батареи в квартире были прохладные, а в комнатах температура где-то ок. 17-18 градусов тепла.

Поняв, что спасение утопающих - дело рук самих утопающих я перестал кого то и о чем то просить "наладить", "устранить", "обеспечить" и т.п.....

Просто написал в Теплоэнерго заявление, что в связи с тем, что данная компания не выполняет своих обязанностей по обогреву моего жилища и я вынужден отапливать квартиру калориферами и газом от кухонной плиты (указать обязательно! ниже поймете зачем) я ПРЕКРАЩАЮ с такого то числа оплату услуг обогрева помещения.

Заявление подействовало. В течении трех дней ко мне пыталась приходить комиссии, чтобы составить акт о температуре в помещении. Однако все их попытки были мной дружно провалены. Приходящим "гостям" я заявлял, что только/только выключил обогреватель или только-только перестала гореть газовая плита, поэтому нынешняя температура в помещении обеспечена не холодными батареями, а посторонними источниками тепла. Один раз пришлось мне своей рукой вписать это в данный на подпись акт (проверяющие аж позеленели).
Меня пытались уговорить, чтобы я не топил в квартире и они могли бы замерить "реальную" температуру (нашли дурака!...) на что были посылаемы под тем предлогом, что человек я болезненный и сидеть в холоде не намерен.

В конце концов батареи стали теплыми. Именно вроде по той причине, что убрали какую то заслонку.

С момента написания заявления до потепления батарей прошло всего лишь 8 дней. Угроза отказа от оплаты тепла подействовала четко.
Дело в том, что получается с момента написания такого заявления обязанность доказывать наличие тепла в квартире лежать уже будет именно на Теплоэнерго. Не я должен буду собирать бумажки, а они. А как известно доказать, что ты не верблюд - это всегда намного сложнее, чем просто не давать повода так себя называть.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 17 ноя 2012, 00:02 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 08 мар 2012, 14:59
Сообщений: 23304
Авто: Chery QQ ГБО-4
Город: Украина
XoxoL писал(а):
какие еще буду советы?




61200, г. Харьков, площадь Конституции, 7,
Харьковскому городскому голове.

по телефону по номеру: 760-77-73
по факсу по номеру: 760-78-51
по электронной почте: [email protected]



ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВОГО ГОСПОДАРСТВА
Департамент жилищного хозяйства

Телефон:7312926
Факс: 7312926
Электронная почта: [email protected]


Нехорошков Роман Борисович
директор Департаменту житлового господарства м-н Конституції, 16

Лемента Олександр Альбертович
заступник директора Департаменту житлового господарства

Кошеленко Віктор Олександрович
начальник управління поточного утримання та ремонту житлового фонду Департаменту житлового господарства


Коммунальное предприятие «Харьковские тепловые сети»
Руководство:Директор Андреев Сергей Юрьевич
Виды деятельности:предприятие вырабатывает, транспортирует и распределяет тепловую энергию среди всех групп потребителей города.

Адрес предприятия:61037, г. Харьков, ул. Доброхотова, 11
E-mail: [email protected]


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: Помощь Услуги ЖЭКа - отопление
СообщениеДобавлено: 17 ноя 2012, 13:27 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 07 мар 2011, 10:03
Сообщений: 4756
Авто: пешеход
Город: Харьков
tayatlas писал(а):
Просто написал в Теплоэнерго заявление, что в связи с тем, что данная компания не выполняет своих обязанностей по обогреву моего жилища


копии заявы не осталось случайно?

_________________
www.youtube.com/user/PORUAN21

Сообщение, не относящиеся к теме
http://roadcontrol-kharkov.blogspot.com/


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 40 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron