Выкладываю на ваш суд
Что подкоректировать / добавить?
Цитата:
Прокурору м. Феодосiя,
Автономної Республіки Крим,
м. Феодосія, вул. Українська, 5
Заявник: РУССКIН Олексiй Олегович,
....адрес...
СКАРГА
на бездiяльнiсть диретора КП ЖЭУ-5 Панiной Н.М.
14.07.2011 до диретора КП ЖЭУ-5 м.Феодосii Панiной Н.М. мною було направлено звернення щодо забрудненного лiвневого стоку з проханням почистити його. Секретар КП ЖЭУ-5 прийняла звернення 14.07.2011 про що було вiдмiчено у журналi та на другiй копii звернення: «Вх. 310 / 14.07.2011». Станом на 22.09.2011 вiд КП ЖЭУ-5 не надходило будь-яких повiдомлень щодо розгляду вказанного звернення.
Вiдповiдно до ст.1 Закону України «Про звернення громадян» громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх cоціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та cкаргою про їх порушення.
Вiдповiдно до ст.19 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об'єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи зобов'язані письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення.
Вiдповiдно до ст.20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Вiдповiдно до ст.15 Закону України «Про звернення громадян» органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об'єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов'язані об'єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань).
Зважаючи на це, в бездiяльностi диретора КП ЖЭУ-5 Панiной Н.М. вбачаються ознаки адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-3 Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме: - «…несвоєчасне надання інформації у випадках, коли така інформація підлягає наданню на запит громадянина відповідно до Закону України «Про звернення громадян».
На пiдставi викладеного, керуючись ст. 15, ст. 18, ст. 29 Закону України «Про звернення громадян», ст. 12 та ст. 20 Закону України «Про прокуратуру», ст. 212-3, п.11 ч.1 ст.255 Кодексу України про адміністративні правопорушення,
ПРОШУ:
1. розглянути скаргу по суті, у визначені законодавством строки;
2. скласти протокол про вчинення диретором КП ЖЭУ-5 Панiной Н.М. адміністративного правопорушення, передбаченого ст. 212-3 КУпАП, та направити даний протокол до суду для подальшого притягнення цієї особи до адміністративної відповідальності за вчинене нею правопорушення;
3. вжити заходів прокурорського реагування щодо зобов’язання диретора КП ЖЭУ-5 Панiной Н.М. розглянути звернення, прийняти рішення та забезпечити його виконання;
4. про результати розгляду скарги повідомити мене письмово.
Додатки:
1. Копiя звернення (1арк.).
22.09.2011 РУССКIН О.О.