Дніпропетровська транспортна Прокуратура
49038 м. Дніпропетровськ, вул. Боброва, 32
телефон: (0562)33-25-59
ФИО
про притягнення особи до адміністративної відповідальності за статтею 212-3 КУпАП та порушення вимог «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування П-Г.1-218-113: 2009» на ділянці дороги С-041907, між селищами Запорізька Балка – Грушеве, Томаківського р-ну, Дніпропетровської обл.
СКАРГА
03.11.2011р. на мій запит до Управління ДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області, щодо виявлення мною небезпеки дорожнього руху на зазначеній ділянки, внаслідок порушення норм та строків ліквідації дефектів дорожнього покриття отримано відповідь.
Згідно до листа 14/с-1211 від 03.11.2011 Управлінням ДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області було видано вимогу начальнику Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Сироватському М.О. на усунення недоліків. У ньому зазначено, що на даній ділянці дороги необхідно:
- усунути ямковість та напливи дорожнього покриття;
- провести ремонт узбіч;
- провести обрізку насаджень на узбіччях;
- нанести розмітку на дорозі;
- встановити дорожні знаки 3.15 (2 шт.), 3.16 (2 шт.), 7.3.1 (2 шт.).
Строки виконання зазначених робіт повинні відповідати вимогам ДСТУ 3587-97
Погодні умови дозволяли виконати вимоги Управління ДАІ, але після 40 днів очікування стало зрозуміло,
що ці вимоги Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області – проігноровано.Таким чином бездіяльність Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області не відповідає вимогам ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги експлуатаційного стану».
За що передбачена відповідальність:
КУПАП, Стаття.128-1 Порушення або невиконання правил, норм і стандартів, які стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху
Порушення або невиконання правил, норм і стандартів, які стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху… під час будівництва, реконструкції, ремонту й змісту автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруджень –
- спричиняє накладення штрафу від ста до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
КУПАП, Стаття 140. Порушення правил, норм і стандартів при змісті автомобільних доріг і вулиць, незастосування заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху або позначення на автомобільних дорогах і вулицях місць проведення робіт
Порушення правил, норм і стандартів, які стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху при втриманні автомобільних доріг і вулиць, залізничних переїздів, інших дорожніх споруджень, незастосування заходів щодо своєчасної заборони або обмеження руху при виникненні умов, які загрожують безпеки руху, або неприйняття своєчасних заходів до відновленню безпечних умов для руху –
- спричиняє накладення штрафу на посадових осіб від шістдесяти до вісімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
18.12.2011 я звернувся с запитом до Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області, де просив:
1. Мене проінформувати
а) Чи були отримані протягом поточного року Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області вимоги від Управління ДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області та від Криворізької транспортної прокуратури щодо ліквідації пошкоджень дорожнього покриття, які утруднюють рух транспортних засобів у терміни зазначені у ДСТУ 3587–97? Як що отримані, то які та за якою датою.
б) Чи є у Службі автомобільних доріг у Дніпропетровській області інформація про стан дорожнього покриття, узбіч та насаджень на узбіччі зазначеної ділянці дороги С-041907? Як що така інформація є:
- які саме заходи, ким і коли , вжито з метою усунення вказаних дефектів?
- чи заплановані заходи щодо усунення вказаних дефектів?
2. Надати мені перелік запланованих заходів щодо ліквідації пошкоджень дорожнього покриття, обрізки дерев та порослі зазначеної ділянці дороги С-041907 зі вказівкою строків виконання робіт та вимог П-Г.1-218-113:2009 "Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України".
На цей запит відповідь в строки, установлені статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», я не отримав. Відповідь була надана після моїх неодноразових телефонних дзвінків лише 18.01.2012. Лист № 1-18/84. (додаток 2)
До того ж, наведена у відповіді інформація не відповідає суті мого запиту,
що є протиправним за таких підстав:
1. Відповідь на питання, інформаційного запиту -
Чи були отримані протягом поточного року Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області вимоги від Управління ДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області та від Криворізької транспортної прокуратури щодо ліквідації пошкоджень дорожнього покриття, які утруднюють рух транспортних засобів у терміни зазначені у ДСТУ 3587–97? Як що отримані, то які та за якою датою? - не надано взагалі
2. Відповідь на питання
-чи заплановані заходи щодо усунення вказаних дефектів? - Не надано
Таким чином відповідь від Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області не відповідає вимогам:
- ст. 14 Закону України "Про доступ до публічної інформації": розпорядники інформації зобов`язані надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації
- ст. 20 розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
Відповідно до частини 1 статті 212-3 КУпАП неправомірна відмова в наданні інформації, несвоєчасне або неповне надання інформації, надання інформації, що не відповідає дійсності, відповідно до законів України "Про інформацію", "Про доступ до публічної інформації", "Про звернення громадян", "Про доступ до судових рішень" та "Про засади запобігання і протидії корупції", тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п'яти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Незадоволений такою «відпискою» я зателефонував виконавцю Дерев’янко Є.В. та повідомив, що його дії є протиправними. На електронну адресу Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області (
[email protected]) будо відправлено зразок позовної заяви до суду. На що мною було отримано лист №1-18/152 від 30.01.2012, де знову надано часткову відповідь на запитання у запиті.
На початку квітня я звернувся особисто до начальника Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області Сироватсього Миколи Олексійовича з повідомленням, що загальний стан зазначеної ділянки не відповідає вимогам безпеки дорожнього руху та запитом:
1. На яку дату заплановано початок робіт по ліквідації деформацій дорожнього покриття на ділянці дороги С-041907?
2. Який об'єм робіт передбачено виконати?
3. Які юридичні особи/підприємства/організації будуть виступати виконавцями цих робіт? (надати перелік)
4. Яку відповідальність несе Начальник Служби автомобільних доріг у разі, якщо «некоректну» відповідь на запит надано його підлеглим?
На що було отримано відповідь за №1-9/579 від 13.04.2012, де не надано повної відповіді. Також мова у відповіді йдеться про іншу автомобільну дорогу Мирове-Топила-Весела Федорівка...
Це знов не відповідає суті запиту.Таким чином, на мою думку, дії співробітників Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області неодноразово порушили вимоги чинного законодавства!!!
Також, згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про автомобільні дороги» вiд 08.09.2005 р. № 2862-IV (із змінами та доповненнями) користувачі автомобільних доріг мають право на безперервні, безпечні та зручні умови руху.
Згідно абз. г), ґ) п. 2.12. Правил Дорожнього Руху Згідно ч. 1 ст. 32 Закону України «Про автомобільні дороги» вiд 08.09.2005 р. № 2862-IV (із змінами та доповненнями) користувачі автомобільних доріг мають право на безперервні, безпечні та зручні умови руху.
Згідно абз. г), ґ) п. 2.12. Правил власник транспортного засобу має право на безпечні та зручні умови для руху.
Ст. 16 Закону України «Про дорожній рух» вiд 30.06.1993 № 3353-XII (із змінами та доповненнями) гарантує, що водій має право отримувати необхідну допомогу від посадових осіб та організацій, що беруть участь у забезпеченні безпеки дорожнього руху.Таким чином дії співробітників Служби автомобільних доріг у Дніпропетровській області неодноразово (злісно) порушили мої права!Після неодноразових звернень з 15 по 25 травня 2012р. на зазначеній ділянці філією "Томаківській райавтодор" проведено ямковий ремонт дорожнього покриття.
25.05.2012 получено відповідь від філії "Томаківській райавтодор", де зазначено, що "ямковий ремонт ... виконано в повному обсязі".
Однак ремонт виконаний с порушенням вимог «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування П-Г.1-218-113: 2009». Порушено п.п 7.3 - 7.4.
За що передбачена відповідальність:
КУПАП, Стаття.128-1 Порушення або невиконання правил, норм і стандартів, які стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху
Порушення або невиконання правил, норм і стандартів, які стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху… під час будівництва, реконструкції, ремонту й змісту автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів і дорожніх споруджень –
- спричиняє накладення штрафу від ста до ста двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.Станом на 30.05.2012 залиті (бітумна маса + щебінка) пошкодження дорожнього покриття почали руйнуватися, тому що не були закриті зверху асфальто-бетонним шаром, як того вимагає п.7.4 «Технічних правил ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування П-Г.1-218-113: 2009». У телефонный розмові куратор ремонту зазначеній ділянки Дерев'янко Е.В. повідомив, що продовження ремонту - не передбачено
Подальша експлуатація зазначеної ділянки приведе до повного руйнування результатів виконаного таким чином ремонту. Це змусить провести повторне виконання робіт по усуненню недоліків дорожнього покриття. А це знову потребує використати бюджетні кошти.
Таким чином виконаний на даний час ремонт дорожнього покриття – кошти, які витрачені не за цільовим використанням! За що передбачена відповідальність згідно Кримінального кодексу України:
Стаття 210. Порушення законодавства про бюджетну систему України
1. Використання службовою особою бюджетних коштів усупереч їх цільовому призначенню або в обсягах, що перевищують затверджені межі видатків, а так само недотримання вимог щодо пропорційного скорочення видатків бюджету чи пропорційного фінансування видатків бюджетів усіх рівнів, як це встановлено чинним бюджетним законодавством, якщо предметом цих діянь були бюджетні кошти у великих розмірах, -
- караються штрафом від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до двох років, або обмеженням волі на строк до трьох років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
2. Ті самі діяння, предметом яких були бюджетні кошти в особливо великих розмірах або вчинені повторно, або за попередньою змовою групою осіб, -
- караються обмеженням волі на строк від двох до п'яти років або позбавленням волі на строк від двох до восьми років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
Примітка. 1. До бюджетних коштів належать кошти, що включаються у бюджети всіх рівнів незалежно від джерела їх формування.З огляду на зазначене вище, та керуючись ст. 40 Конституції України, Законом України “Про звернення громадян”, Законом “Про міліцію”, статтями 23, 24 Закону України «Про прокуратуру», -
ПРОШУ:
1. Перевірити дотримання законів України Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області у відношенні бездіяльністі Служби автомобільних доріг Дніпропетровській області на відповідность вимогам ДСТУ 3587-97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги експлуатаційного стану»
2. Направити вимогу до Управління ДАІ ГУ МВС України в Дніпропетровській області притягти до відповідальності по ст.128-1, 140 КУпАП осіб, винних у порушенні чинного законодавства.
3. Перевірити дотримання законів України Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області у відношенні мого інфо-запроса та розгляду його по суті.
4. Притягти до адміністративної відповідальності за несвоєчасне надання інформації та надання інформації, що не відповідає дійсності за ст.212-3 КУпАП осіб, винних у порушенні чинного законодавства.
5. Перевірити дотримання законів України Службою автомобільних доріг у Дніпропетровській області у відношенні цільового використання бюджетних коштів.
6. Проінформувати мене письмово про результати перевірки, вжиті заходи та їх результати на мою адресу.
ДОДАТКИ:
Много
01.06.2012 р. ФИО