Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua./forum/

Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?
https://roadcontrol.org.ua./forum/viewtopic.php?f=57&t=3661
Страница 1 из 1

Автор:  GodSenD [ 29 окт 2010, 03:38 ]
Заголовок сообщения:  Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

Судья походу ленится рассмотреть дело? или как это понимать? Что он имел ввиду в своей ухвале? что я не указал емайл Гайца?
Что еще за "не зазначено коло сторiн по справi" ??? у меня ответчик посадова особа - гаишнег..

получил ухвалу по почте 28.10.10 сроки исправления позова прошли... че делать? ухвала от 11.10.10, а на конверте стоит 20.10.10....

Изображение

Изображение

Вот позов который не понравился судье..:

Цитата:
До: Ленінського районного суду
м. Дніпропетровська

Позивач: ************ Олександр ************
49019, м. Дніпропетровськ,
************
Тел.: 093-************
Адреса електронної пошти: ************@mail.com

Відповідач: ІДПС БДПС м. Дніпропетровськ
молодший сержант міліції
Семенець Дмитро Володимирович
49000, м. Дніпропетровськ,
вул. Красна, 2а.
Тел.: 056-744-71-70


АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання протиправною та скасування постанови про накладення
адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху
України, закриття провадження по справі про адміністративне
правопорушення від 17.09.2010 №**********


Обгрунтування підсудності, територіальної підсудності. Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. ********** О.С. прописаний за адресою м.Дніпропетровськ, **********, що належить до Ленінського району м.Дніпропетровськ. На підтвердження додається копія паспорта.

17 вересня 2010 року близько 14 год. 30 хв. Я, керуючи автомобілем Chevrolet Lacetti, державний номер АЕ**********, який належить мені, рухався по вул. Калініна м. Дніпропетровськ. Рухаючись з дотриманням правил дорожнього руху, я був зупинений інспектором ДПС м. Дніпропетровська молодшим сержантом міліції Семенцем Дмитром Володимировичем.
Згаданий інспектор заявив що я порушив правила дорожнього руху, а саме п. 20.4 «Якщо перед переїздом немає дорожньої розмітки або дорожніх знаків, що визначають кількість смуг руху, рух транспортних засобів через переїзд дозволяється лише в один ряд.», за що відповідальність передбачена 2 ч. 123 ст. КУпАП. На це я був дуже здивований, бо я рухався в один ряд з усіма автомобілями. Також хочу зазначити що цей залізничний переїзд розташований неподалік від мого місця проживання, і я майже кожен день проїжджаю через нього, та знаю що в цьому місці завжди стоять інспектори ДАЇ, та бачив їх і перед тим як переїхав через переїзд і в цей раз, тому порушувати було б абсурдно та безглуздо з мого боку.
Інспектор почав складати протокол, я його попередив що заявляю клопотання про відкладення розгляду справи, для того щоб в мене була можливість скористатись юридичною допомогою. На що я почув від інспектора заперечення. Тоді я попрохав інспектора роз'яснити мені права та обов'язки, передбачені ст.63 Конституції України, ст.268 КУпАП. Інспектор мені їх пояснив (з допомогою свого напарника). Я після цього знов заявив що мені необхідно скористатися юридичною допомогою, що передбачено ст.59 Конституції України, ст.268 КУпАП. Інспектор відмовив і сказав що винесе постанову по справі відразу з протоколом. Я вважаю що такі дії інспектора суперечать не тільки Закону України, але й здоровому глузду, тому що роз’ясняти що я маю певні права і відразу після цього не аргументовано відмовляти в них це не логічно. Тому вважаю що інспектор знаходився у якомусь не здоровому стані, або погано знає законодавство України і не відповідає своїй службовій посаді.
Тоді я склав письмове клопотання (про те що мені необхідно скористатися юридичною допомогою) на ім’я інспектора, передав його в руки інспектору, попрохав ознайомитись та долучити до матеріалів справи. На що інспектор сказав що долучить його до рапорту своєму начальству, та навіть не ознайомився з ним і ніяк на нього не відреагував, чим порушив ст.268 КУпАП, ст.15 «Розгляд заяв (клопотань)» «Закону України про звернення громадян».
Також попрохав інспектора ознайомити мене з доказами правопорушення згідно ст.251 КУпАП, на що почув лише мовчання інспектора.
Також, склавши протокол, інспектор порушив Розпорядження МВС №466 “Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису”, а саме п.1.6. в якому сказано «Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).»
Маю зазначити що коли інспектор підійшов до мене з протоколом він в руках також тримав постанову і дав мені їх разом на ознайомлення. Склавши одночасно протокол і постанову інспектор порушив вимоги ст. 245 КУпАП щодо всебічного, повного і об'єктивного з'ясування обставин кожної справи, вирішення її в точній відповідності з законом.
Також хочу зазначити що рухаючись по пр. Калініна, я прямував в Обласний Діагностичний Центр (ОДЗ), за направленням лікаря, з метою пройти процедуру яка може підтвердити припущення лікаря щодо мого діагнозу дуже неприємної хвороби. На підтвердження додається копія направлення лікаря та роздруківки реєстратури ОДЗ. Тому я був у пригніченому стані та стані тимчасового розладу душевної діяльності. А згідно ст.20 КУпАП «Неосудність», яка говорить: «Не підлягає адміністративній відповідальності особа, яка під час вчинення протиправної дії чи бездіяльності була в стані неосудності, тобто не могла усвідомлювати свої дії або керувати ними внаслідок хронічної душевної хвороби, тимчасового розладу душевної діяльності, слабоумства чи іншого хворобливого стану.», я не підлягаю адміністративній відповідальності.
Розмова з інспектором була записана на відео моїм цифровим фотоапаратом, та відеокамерою на мобільному телефоні. Тому на підтвердження вищевикладених мною дій інспектора додаю диск з відеозаписом до цього позову.
Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 123 КУпАП є незаконним, необґрунтованим, недоведеним з наступних причин:
1. Правопорушення я не скоював, оскільки рухався в один ряд з іншими автомобілями із дотриманням Правил дорожнього руху України.
2. Надавши мені одночасно на підпис і Протокол і Постанову, Відповідач відверто поправ мої громадянські права, порушивши вимоги ст.268 КупАП, а саме: я не був ознайомлений з матеріалами справи, не було розглянуто моє клопотання, при розгляді справи не зміг скористатися юридичною допомогою адвоката або іншого фахівця у галузі права. Не зважаючи на заявлене мною клопотання, IДПС виніс постанову, чим грубо порушив мої права, гарантовані ст. 59 Конституцією України.
3. Не маючи законних доказів моєї провини, Відповідач при винесенні Постанови скористався так званим «спрощеним підходом», бездоказовим, що суперечить п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України №14 від 23.12.2005 року.
4. Відповідач порушив вимоги положення ст. 280 КУпАП, адже Відповідачем достеменно не встановлено, чи був винен у правопорушенні я, враховуючи відсутність доказів відносно моєї нібито провини.
5. Відповідач порушив Розпорядження №466 МВС України від 21.05.2010 року в частині 1.6, яка наказує «Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото -, відеоматеріалів, показів свідків тощо)»

Бездоказові звинувачення проти мене, зазначені в Протоколі і Постанові, власне дії самого Відповідача взагалі є упередженими і незаконними. Відсутність законних доказів при винесенні Постанови, порушення Наказів і Розпоряджень МВС, Постанов Пленуму Верховного Суду України, КупАП, вказують на незаконність і непрофесійність дій Відповідача.
Враховуючі вищевикладене вважаю, що постанова №********** по справі про адміністративне правопорушення від 17.09.2010 року винесена з порушеннями моїх прав та чинного законодавства, є необґрунтованою, незаконною та підлягає скасуванню.
Згідно ст.72 КАСУ в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача.
Відповідно до ч. 5 ст. 288 КУпАП, особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
На підставі викладеного, керуючись статтями 258, 283, 287, 288, 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення та ст. 2,6-11,18,19,72,100, 104,105,106 Кодексу адміністративного судочинства України, –

ПРОШУ:
1. Прийняти позовну заяву до провадження.
2. Відповідно до ч.5 ст. 288 КУпАП звільнити мене від сплати державного мита.
3. Витребувати з Відповідача оригінали постанови №АА**********, протоколу серія АE1 №**********, та Клопотання долученого мною до справи.
4. Постанову по справі про адміністративне правопорушення від 17.09.2010 року №**********, про накладення на мене – ********** О.С. адміністративного стягнення по ч.2 ст.123 КУпАП в розмірі 260 (двісті шістдесят) гривень визнати протиправною та скасувати.
5. Провадження по адміністративній справі – закрити, відповідно до п. 1 ст. 247 КУпАП в зв’язку з відсутністю в моїх діях складу адміністративного правопорушення та ст.20 КУпАП.
6. Визнати незаконними і неправомірними дії Відповідача по складанню постанови та притягненню мене до адміністративної відповідальності.
7. За непрофесійність, незаконність дій Відповідача, враховуючи попередження мною його про це, враховуючи ч.2 ст.25 Закону України про міліцію, прошу зобов’язати Відповідача принести мені публічне вибачення в будь якому з друкованих ЗМІ м. Дніпропетровська і надати мені поштою примірник друкованого ЗМІ з офіційними вибаченнями Відповідача на мою адресу або заздалегідь попередити мене про вихід в друк такого видання.
ДОДАТКИ:
1. Копія позовної заяви (4 аркуші) – 2 примірника.
2. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення від 02.07.2010 року №АА********** (1 аркуш) – 2 примірника.
3. Копія протоколу серія АE1 №********** (1 аркуш) – 2 примірника.
4. Копія паспорту (з аркушем реєстрації) (1 аркуш) – 2 примірника.
5. Копія направлення лікаря та роздруківки реєстратури ОДЗ на одному аркуші – 2 примірника.
6. Відеозапис моєї розмови з інспектором. – 2 DVD-диска.

Автор:  Serji_sun [ 29 окт 2010, 09:20 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

Добрый день. По сути:

1) судья этот нормальный, у меня было у него дело, всё толково прошло. За одно заседание.
2) сразу подавать "клопотання про поновлення строків", для этого лучше сходить в суд самому, помощника судьи зовут Марина, кабинет на втором этаже.
3) возможно должно быть 2 ответчика (у меня было так): Відділ ДАІ УМВС України, м. Дніпропетровськ, вул. Троїцька Площа, 2-а ну и гаишник.

Автор:  GodSenD [ 23 фев 2011, 21:03 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

Выиграл суд))

Обжаловал в Апелляционном суде эту ухвалу, дело вернули на рассмотрение тому же судье. Думал все, капец... Но нет, решение суда было в мою пользу.. еще, когда пришел на заседание, гаишник не пришел, а с меня попросили (ну выбора особо у меня то и не было :) )заявление о рассмотрении дела без моего участия и через недельку пришел забрал решение...

Автор:  mustafor1980 [ 25 июн 2011, 19:33 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

У меня тоже судья отказывается рассматривать дело по похожим причинам. Если можно подробнее как обжаловали в апеляционный суд.

Автор:  GodSenD [ 06 июл 2011, 17:44 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

mustafor1980 писал(а):
У меня тоже судья отказывается рассматривать дело по похожим причинам. Если можно подробнее как обжаловали в апеляционный суд.

Через районный суд подал апплеляцию на ухвалу, вот текст..:
Сообщение, не относящиеся к теме
До: Дніпропетровського апеляційного
адміністративного суду

Позивач: Олександр Сергійович
49019, м. Дніпропетровськ,

Тел.: 093---


Відповідач: ІДПС БДПС м. Дніпропетровськ
молодший сержант міліції
Семенець Дмитро Володимирович
49000, м. Дніпропетровськ,
вул. Красна, 2а.
Тел.: 056-744-71-70
Інші засоби зв’язку невідомі


АПЕЛЯЦІЙНА СКАРГА
На Ухвалу судді Ленінського районного суду м.Дніпропетровськ від 11.10.2010
по справі №0-а-0000
про відмову у відкритті провадження у справі, залишення позовної заяви без руху

11 жовтня 2010 року Ленінський районний суд (суддя Нощенко І.С.) розглянувши адміністративну справу за моїм позовом до інспектора ДПС молодшого сержанта міліції Семенець Дмитра Володимировича про скасування постанови №АА000000праві про адміністративне правопорушення від 17.09.2010 року, виніс рішення, яким постановив: адміністративний позов вважати неподаним і повернути заявнику після закінчення строку на оскарження.
Обгрунтування поновлення строку апеляційного оскарження. 11.10.2010 була винесена зазначена ухвала, а отримав я ухвалу по пошті 28.10.2010, на поштовому конверті була зазначена дата 20.10.2010. У ч.3 ст. 186 КАС України йдеться про те «Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.» Тобто за початок відліку строку апеляційного оскарження слід вважати 28.10.2010. Прошу на підставі ч.3 ст. 186 КАС України поновити строк оскарження та прийняти апеляційну скаргу до провадження.
Зазначена ухвала не відповідає вимогам закону та підлягає скасуванню з таких підстав:
На думку судді , моя позовна заява від не відповідає пунктам ст.106 КАС України, згідно яких у позовній заяві зазначаються: ім’я позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти якщо такі є.
В позовній заяві, я повністю зазначив ім’я позивача, поштову адресу та номер засобу зв’язку. Також я зазначив посаду і місце служби посадової особи. Зазначення адреси електронної пошти не є обов’язковим, і згідно ст.106 КАСУ вказується лише у разі якщо про це є інформація. Тому з таким рішенням судді я не згоден.
Наступною причиною, яку вказав суддя, як аргумент для залишення моєї позовної заяви без руху, є те, що нібито в позовній заяві не зазначено коло сторін по справі. Вважаю що це не так, тому що мої позовні вимоги стосуються лише посадової особи – інспектора ДАІ, якого я зазначив як відповідача.

На підставі викладеного, керуючись ст..185 Кодексу адміністративного судочинства України, –

ПРОШУ:
Оскаржувану ухвалу скасувати, а справу повернути до Ленінського районного суду для розгляду в іншому складі.

ДОДАТКИ:
1. Копія апеляційної скарги.
2. Копія позовної заяви.

Автор:  _asm [ 17 ноя 2011, 14:47 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

т.к. ситуация аналогичная, решил новую тему не создавать, надеюсь автор не будет против.

Окт. 8: остановили, составили протокол, вынесли постанову ст.122, ч.1

Окт. 12: составил заявление на основе примеров с этого форума

Окт. 13: занёс в суд заявление в двух экземплярах, 2 копии протокола, 2 копии постановления, 1 копия пасспорта сказали зайти через 10 дней узнать судью и дату.

Окт. 19: проходит 6 дней, думаю заехать в суд на всякий случай, может что полезное скажут, узнал кто судья, уже хорошо, но помошник судьи (я так думаю) после того как узнала что заявление я подал 13го, сразу же на отрез заявила (даже не пытаясь найти заявлнение), что только сегодня (т.е. 19го) его получили и ещё ничего не делали и дату не назначали... узнал их телефон, решил перезвонить через 4 дня..

после 19го я пытался до них дозвониться, оно никто не брал трубку и пару раз занято было... решил, что раз они так заняты, не буду тероризировать, подожду уведомления по почте...

Ноя. 17: последнюю неделю подумывал заехать в суд узнать что да как, но из-за занятости всё никак. И вот сегодня приходит письмо с моим заявлением и отказом давать движение иску. Вот что там написано: постановление от 17 октября (хотя 19го меня там уверили что ещё не рассматривали), в виде причины отказа процитировали половину ст.106 КАСУ, + ко всему этому срок для исправления до 24 отрября...


т.к. первый раз имею дело с протколами, постановлениями и судами, то прошу подсказать варианты дальнейших действий, что готовить, к чему готовиться...
Завтра утром заеду в суд узнать что-то конкретное, может быть перед тем что-то сделать/подготовить?

вот часть ст. 106 из постановления (в постановлении не совсем 1 к 1 как в законе, здесь дословно из постановления):
ім'я (найменування) позивача, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі є; ім'я (найменування) відповідача, посада і місце служби посадової чи службової особи, поштова адреса, а також номер засобу зв'язку, адреса електронної пошти, якщо такі відомі;зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги; у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору; про звільнення від оплати правової допомоги і забезпечення надання правової допомоги, якщо відповідний орган відмовив особі у забезпеченні правової допомоги; про призначення судової експертизи; про витребування доказів; про виклик свідків тощо;перелік документів та інших матеріалів, що додаються. На підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач зазначає докази, про які йому відомо і які можуть бути використані судом. До позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї, відповідно до кількості відповідачів, документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати.

а вот само заявление:
Сообщение, не относящиеся к теме
До: Дзержиньского районного суду міста Харкова
61051, м. Харків, пр. Перемоги, буд. 52-В
Тел. (057) 336-82-70

Позивач: ---------- Сергій Юрійович
61---, м. Харків, вул. -----, буд. --, кв. --
Тел. ----------
Адреса електронної пошти: ----------------

Відповідач: Інспектор ДПС взводу №1 РДПС ДАІ ХМУ
Прапорщик міліції Гріжак Микола Васильович
Інші засоби зв’язку невідомі

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ
про визнання протиправною та скасування постанови про накладення адміністративного стягнення за порушення Правил дорожнього руху України, закриття провадження по справі про адміністративне правопорушення від 08.10.2011 серія АХ1 №------
Цей позов підлягає розгляду в судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
08.10.2011 року щодо мене була винесена постанова в справі про адміністративне правопорушення АХ1 №------ інспектором ДПС взводу №1 РДПС ДАІ ХМУ прапорщиком міліції Гріжак Миколою Васильовичем (надалі за текстом - інспектор) про притягнення до адміністративної відповідальності, передбачене ч.1 ст. 122 КУпАП та накладено адміністративне стягнення у розмірі 300 грн. Вважаю дану постанову протиправною, та винесеною з порушенням чинного законодавства.
8 жовтня 2011 року близько 11 годині я рухався автомобілем ВАЗ-2105, д/н --------, по вул. Сімферопольске Шоссе. Приблизно в цей час мене зупинив інспектор Гріжак М.В. Як виявилось причиною зупинки, за думкою інспектора та згідно з його слів за показниками приладу «TRUCAM LTI 20/20» №ТС000672, стало перевищення швидкості, за що передбачена відповідальність згідно ч.1 ст. 122 КУпАП. Але мені не було пред'явлено жодного доказу порушення, крім безпідставних звинувачень.
На мої заперечення стосовно того, що я не вчиняв дій, які порушували б Правила дорожнього руху України, а рухався відповідно до цих Правил та встановленої Правилами швидкості, інспектор висловив вмогу пред’явити посвідчення водія та реєстраційних документів на автомобіль, після чого почав складання протоколу серія АХ1 №------ про адміністративне правопорушення від 08.10.2011 р. (копія додається). В протоколі зазначено, що я, Позивач, нібито рухався по вул. Сімферопольске Шоссе зі швидкістю 88 км/год, чим перевищів встановлену швидкість руху в населеному пункті на 28 км/год і що швидкість руху була виміряна приладом «TRUCAM LTI 20/20» №ТС000672.
Також, не зважаючи на мої заперечення, про що було вказано в протоколі, і вважаючи свої думки достатніми, Відповідач прийняв рішення провести розгляд справи о 11 год. 25 хв. в м. Харків на перехресті вул. Сімферопольске Шоссе та вул. Шаумяна і виніс оскаржувану постанову.
Постанова АХ1 №------ винесена з порушенням чинного законодавства і підлягає скасуванню з наступних причин.
1. Під час розгляду справи не дотримано вимоги статей ст. 7, ч. 1 ст. 9, 23, 33, 245, 247, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення. 08.10.2011 року відповідач виніс щодо мене постанову в справі про АП АХ1№------, не з’ясувавши обставини відповідно до ст.33 КУпАП, наклав на мене штраф у розмірі 300гр. на користь держави.
2. Фактично мені співробітником ДАІ, що склав протокол, на маленькому екрані якогось приладу було продемонстровано тільки зображення автомобіля схожого на мій. Державного номеру автомобіля прочитати було не можливо. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля, неможливо. Також можу додати, що за декілька сотень метрів зустрічні автомобілі моргали фарами про наявність посту ДАІ, та я перевіряв свою швидкість, вона складала 60 км/год, також у цей час транспортній потік був дуже щільний в обох напрямках, що не давало можливості перевищювати швидкість потоку. Проте наказ МВС №77 від 26.02.2009 року (Зареєстровано в МЮУ 24.04.2009 р. за N 374/16390) «Про затвердження Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху» вимагає: п.11.1. Фіксація правопорушення учасниками дорожнього руху за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, є фіксацією порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху за допомогою спеціальних технічних засобів на електронний носій чи світлочутливу плівку, що може забезпечити визначення суті порушення та чітке зображення транспортного засобу, яким було вчинено правопорушення (його марку, колір, номерний знак) та, по можливості, водія, що знаходився за кермом.
3. Постанова винесена інспектором на місці зупинки, що є грубим порушенням Наказу №77: п.11.2. Оформлення матеріалів адміністративного правопорушення, зафіксованого за допомогою працюючих в автоматичному режимі спеціальних технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, проводиться після обробки інформації, що міститься на електронних носіях, особою, яка відповідальна за роботу цього технічного засобу. Зазначена особа робить роздруківки матеріалів фото-, кінозйомки чи відеозапису, перевіряє транспортний засіб по автоматизованій інформаційно-пошуковій системі "Автомобіль" для встановлення власників або співвласників транспортних засобів, фотокартку передає до підрозділу з адміністративної практики для реєстрації. Крім того, розглянувши справу відповідач перевищив службові повноваження, тому що п.11.3 Наказу №77 прямо передбачає, що у випадках передбачених п.11.2 цього наказу - Інспектори з адміністративної практики Державтоінспекції МВС або особи, які виконують їх обов'язки, складають картку обліку про адміністративне правопорушення, розглядають матеріали адміністративної справи згідно із статтями 258, 276, 278 КУпАП та виносять постанову в справі про адміністративне правопорушення. Як вбачається з протоколу відповідач не є інспектором з адмінпрактики, жодного документа який би вказував на те, що він є особою, яка виконує обов’язки інспектора з адмінпрактики надано не було і в матеріалах справи про це не вказано.
4. Відповідно до п. 2.13 Інструкції «З організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху» (Зареєстровано в МЮУ 24.10.2003 р. за N 974/8295), до протоколу, складеного з використанням показань технічних приладів, долучаються фото-, відео або інші матеріали, на яких зафіксовані показання цих приладів. До протоколу про адміністративне правопорушення не було надано жодних матеріалів, на яких зафіксовано показання приладу «TRUCAM LTI 20/20» №ТС000672 в порушення наведеного положення.
5. Ні в протоколі, ні в постанові у справі про адміністративне правопорушення даних про допуск даного засобу вимірювальної техніки до застосування в Україні, повірку,сертифікат відповідності, похибки при вимірюваннях немає, що робить вимірювання незаконним у відповідності до ст. 10-15 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
6. Співробітник ДАІ під час вимірювання тримав вимірювальний пристрій у руці, що робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується, проте згідно наказу МВС №33 від 01.03.2010 року «Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху» (Зареєстровано в МЮУ 30.03.2010р. за №262/17557) у переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах ДАІ МВС для виявлення та фіксування порушень ПДР лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів "TRUCAM LTI 20/20" може використовуватись лише як спеціальний технічний засіб, який працює в автоматичному режимі. З матеріалів справи неможливо встановити, чи працював прилад у автоматичному режимі, до того ж, як вказано вище – прилад знаходився у руці відповідача, а не на спеціальному штативі, з чого можна встановити що прилад використовувався у ручному режимі.
7. Постанова не містить печатки органу, що розглянув справу про адміністративне правопорушення, у встановленому для цього місці. Подібне ставлення до оформлення службової документації, в тому числі й суворого обліку, є грубим порушенням п. 5.5.11. “Заповнення належним чином службової документації, в тому числі й суворого обліку“ Наказу №111 “Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів ДПС Державтоінспекції МВС.» Отже протокол серія АХ1 №------ від 08.10.2011 р. мені було надано на підпис після його складання та підписання інспектором. У протоколі мною зазначено зауваження про незгоду з висновками інспектора, адже Правила дорожнього руху України я не порушував. Доказів про те, що швидкість на радарі належить саме моєму автомобілю, пред`явлено не було.
Вважаю, що притягнення мене до адміністративної відповідальності за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 122 КУпАП є необґрунтованим, недоведеним з наступних причин: рухаючись по вул. Сімферопольске Шоссе я виконував вимоги Правил дорожнього руху України щодо дозволеної швидкості; жодних доказів порушення яких не наведено. За таких умов вважаю, що у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 251, 252, 254, 255, 276, 287, 288, 289, 293 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, ст. 2, 6-11, 18, 19, 71, 104-106 Кодексу адміністративного судочинства України прошу:
1. Прийняти адміністративний позов до свого провадження та звільнити мене від сплати державного мита згідно ст. 288 КУпАП.
2. Визнати дії інспектора ДПС взводу №1 РДПС ДАІ ХМУ прапорщика міліції Гріжак Миколи Васильовича неправомірними при винесені постанови в справі про адміністративне правопорушення АХ1 №------ від 08.10.2011 р.
3. Постанову АХ1№------ від 08.10.2011р. в справі про адміністративне правопорушення визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення.
Додатки:
1. Копія протоколу АХ1 №------ від 08.10.2011 – 1 арк.
2. Копія постанови АХ1 №------ від 08.10.2011 – 1 арк.
3. Копії позовної заяви для відповідача на 3 арк. з додатком на 2 арк.
4. Копія паспорту громадянина України позивача – 1 арк.


фоток/сканов документов нет, но если нужны, сделаем...

Автор:  GodSenD [ 17 ноя 2011, 15:54 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

_asm
Ты забыл указать адрес ответчика... это обязательно... они же не смогут выслать ответчику повестку... нужно указывать адрес гайовни, в которой работает данный гаишник...

Ну и еще желательно указывать второго ответчика - УГАИ, в котором работает гаец..

Автор:  _asm [ 17 ноя 2011, 16:00 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

GodSenD писал(а):
_asm
Ты забыл указать адрес ответчика... это обязательно... они же не смогут выслать ответчику повестку... нужно указывать адрес гайовни, в которой работает данный гаишник...

Ну и еще желательно указывать второго ответчика - УГАИ, в котором работает гаец..


ок, попробуем разузнать что такое РДПС ДАІ ХМУ...

неужели так много буков только по этой причине?

Автор:  Boroda007 [ 18 ноя 2011, 00:57 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

Цитата:
ок, попробуем разузнать что такое РДПС ДАІ ХМУ...


Думаю что это Рота Дорожно-Патрульной Службы,
ДАИ понятно, Х....Міського Управління как то так.

Автор:  _asm [ 18 ноя 2011, 10:40 ]
Заголовок сообщения:  Re: Ухвала про залишення позову без руху... писать Апеляцию?

Заезжал в суд, ни судьи ни помошников не застал, ждать не стал...

буду подавать исправленый вариант..

если я правильно понимаю, то в этом заявлении мне нужно указать и ходотайство о возобновлении сроков оспаривания админ постановления...
нужно ли указывать причину возобновления сроков? как она должна звучать? нужно ли прилагать постановление об отказе в движеении иска?

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/