Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО
https://roadcontrol.org.ua./forum/

Проїзд переходу на ніби червоне, ст. 122, ч.2
https://roadcontrol.org.ua./forum/viewtopic.php?f=57&t=3452
Страница 1 из 1

Автор:  Ігор [ 13 окт 2010, 00:12 ]
Заголовок сообщения:  Проїзд переходу на ніби червоне, ст. 122, ч.2

Текст позовної заяви:

До Тернопільського міськрайонного суду,
вул. Котляревського, 34
м. Тернопіль, 46000

Позивач: Ігор Орестович,
М. Тернопіль, вул. _________, д.__, кв.__.
тел. ___________

Відповідач: УДАІ УМВСУ в Тернопільській обл.
вул. Котляревського 24,
м. Тернопіль, 46000

Адміністративний позов.

21 серпня 2010 року посадовою (службовою) особою – інспектором дорожно-патрульної служби, сержантом Тивонюком Олегом Івановичем винесено постанову серії ВО № 166842 (надалі – постанова) у справі про адміністративне правопорушення, передбачене ч.2 ст. 122 КУпАП щодо мене.
Вказана постанова не відповідає обставинам справи та вимогам закону з таких підстав.
У протоколі серія ВО1 № 017017 (надалі – протокол) про адміністративне правопорушення та постанові вказано, що я, керуючи автомобілем DAEWOO NEXIA д.н.з. ВО _____ АЕ, приблизно о 13 год. 55 хв. проїхав пішохідний перехід на перехресті вул. 15-го Квітня та Братів Бойчуків на забороняючий (червоний) сигнал світлофора.
Дійсно, в зазначений час 21 серпня цього року я зі своїми дітьми виїхав від універмагу "Сільпо", що знаходиться на розі вулиць 15-го Квітня та Братів Бойчуків. Виїзд зі стоянки цього універмагу на вул. Братів Бойчуків є виїздом з прилеглої території, а далі слідує відразу перехрестя згаданих вулиць із встановленим світлоформ на пішохідному переході при повороті направо на вул. 15-го Квітня. Саме такий поворот я і виконував.
Прошу зауважити, що при виїзді з вул. Братів Бойчуків сигнали світлофора до виконання повороту направо добре не видно, особливо у сонячну погоду, котра була саме в той день.
Після виїзду з прилеглої території при виїзді на перехрестя я переконався, що автомобілів, котрі б рухались по вул. 15-го Квітня в напрямку парку Національного Відродження, та пішоходів на переході не було. В момент виїзду на перехрестя я намагався розгледіти під кутом сигнал світлофора у яскравому сонячному світлі. Я повільно рухався з метою побачити, який саме зараз сигнал світлофора. Саме в момент виїзду на стоп-лінію (розмітка 1.12) я розгледів, що на світлофорі в цю мить загорілось жовте світло після червоного.
Керуючись пунктом 8.11 Правил Дорожного руху: "Водіям, які в разі ввімкнення жовтого сигналу або підняття регулювальником руки вгору не можуть зупинити транспортний засіб у місці, передбаченому пунктом 8.10 цих Правил, не вдаючись до екстреного гальмування, дозволяється рухатися далі за умови забезпечення безпеки дорожнього руху", а також взявши до уваги те, що зі мною в машині ще знаходилось двоє моїх дітей, я не виконав екстреної зупинки автомобіля і продовжив рух, не створюючи нікому ніяких перешкод чи, більше того, аварійної ситуації.
Після проїзду вказаного пішохідного переходу приблизно через 200 метрів мене зупинив інспектор дорожно-патрульної служби та попросив пред’явити документи. На мою вимогу пояснити причину зупинки, він вказав мені на те, що я проїхав пішохідний перехід на червоний сигнал світлофора.
Прошу врахувати, що з місця (позначка В на схемі, доданій до заяви), де перебував інспектор ДПС, неможливо точно визначити момент перетину автомобілем стоп-лінії (позначка А на схемі).
Я передав інспектору усі необхідні документи та став чекати у своєму автомобілі оформлення протоколу. Через деякий час мене покликали у патрульне авто для заповнення графи протоколу з поясненнями по суті порушення.
Ознайомившись зі складеним протоколом, я запитав інспектора Тивонюка О.І. про те, чи має він докази вчиненого мною порушення (проїзду переходу на червоне світло), на що отримав відповідь, що зараз їх немає, але вони можуть з’явитись пізніше.
Отримавши таку відповідь, я, з метою усунення можливості фальсифікації протоколу про адміністративне правопорушення, почав проставляти прочерки у незаповнених графах протоколу. Це викликало різко негативну реакцію інспектора Тивонюка О.І., котрий вирвав у мене з рук протокол і сказав: "Всі нормальні люди так не роблять", – а також те, що я не маю права ставити прочерки.
Прошу врахувати, що зміст статей 63 Конституції України та 268 КУпАП мені було роз’яснено тільки на вимогу зробити це.
Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою, що не відповідає нормам КУпАП та винесеною без дотримання вимог статей 7, 9, 23, 33, 245, 280 КУпАП, відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення.
Ця скарга підлягає розгляду у судах на підставі ст. 288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до міського (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
Враховуючи вищесказане, на підставі ст. 7, 9, 23, 33, 245, 247, 268, 272, 279, 280, 283 КУпАП ПРОШУ:
Скасувати постанову в спарві про адміністративне правопорушення серія ВО, № 166842.

"____" серпня 2010р. _________(_________ І.О.)

До адмінпозову додаються:

1. Копія протоколу ВО1 № 017017 від 21.08.2010 р. про адміністративне правопорушення – на 1 арк.
2. Копія постанови ВО № 166842 від 21.08.2010 р. в справі про адміністративне правопорушення – на 1 арк.
3. Схема місцевості з вказанням перехрестя вул. 15-го Квітня та Братів Бойчуків (позначено літерою А) та положення автомобіля наряду ДПС (позначено літерою В) – на 1 арк.

Автор:  Ігор [ 13 окт 2010, 00:19 ]
Заголовок сообщения:  Re: Проїзд переходу на ніби червоне, ст. 122, ч.2

Під час суду представник ДАЙ наполягав, що я повинен був зупинитись на забороняючий сигнал світлофора, бо, ніби швидкість в мене мала була (це так), і я міг зупинитись без екстреного гальбмування, то на такій швидкості воно не здійснюється. Але в правилах ніде не вказано значення швидкості, на якій раптова зупинка вважається екстреним гальмуванням.
Як я розумію, суддя зовсім не взяв до уваги те, що ситуація повністю підпадає під дію п. 8.11. Чому - не знаю, постанову ще не забрав.

Прошу, панове, що про це все думаєте?

Страница 1 из 1 Часовой пояс: UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/