Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org.ua./forum/ |
|
Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). https://roadcontrol.org.ua./forum/viewtopic.php?f=57&t=30911 |
Страница 1 из 4 |
Автор: | Motor50 [ 11 мар 2013, 01:21 ] |
Заголовок сообщения: | Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Тема внесения изменений в Инструкцию 111 Приказом МВД №1009 http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1992-12 уже ранее обсуждалась здесь: viewtopic.php?f=93&t=27013 и здесь: viewtopic.php?f=21&t=27408 Вкратце , смысл вносимых изменений : 1)теперь патрулирование разрешено без включения синих мигалок; 2)государственные штрафплощадки (с фиксированными тарифами 10-18 грн/сутки) заменены негосударственными(стоимость "услуг" - не регламентирована); 3)обязательность сертификации тех.средств фиксации нарушений ПДД отменена хитрой оговорочкой. Дальше обсуждений тогда дело не пошло, но я решил обжаловать эти "покращення" в суде. Для этого,предварительно отправил запрос в Деп.ГАИ о целях нововведений и рамках полномочий будущего ответчика. Получив ответ , http://s020.radikal.ru/i716/1303/d3/0ee44ebb2d95.jpg http://i054.radikal.ru/1303/6c/4667c12e884f.jpg http://s59.radikal.ru/i166/1303/a6/4540146e9dc0.jpg ,...набросал черновичёк искового заявления в Окружной Админсуд Киева. Повторюсь , всего лишь черновик, поскольку в нём передана только суть идеи, но имеется масса неоконченных мыслей. Довести иск до ума надеюсь с помощью форумчан, имеющих понимание в затронутых мною вопросах. Сроки оспаривания НПА - всего 6 месяцев с момента вступления в силу - заканчиваются в начале апреля. На доводку остаётся дней 20. Так что , желающие помочь теоретически и практически , ...могут уже начать помогать ![]() Итак, текст иска: |
Автор: | Motor50 [ 11 мар 2013, 23:10 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
У кого какие мысли по этому поводу? Киевляне, вам там поближе в КОАС ходить, никто не желает от себя такой иск подать? |
Автор: | Влад [ 12 мар 2013, 08:17 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Не у всех такой уровень правовых знаний, чтобы подать и поддержать в суде такой иск. |
Автор: | aphalin [ 12 мар 2013, 17:35 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
З усіх позовних вимог треба залишити тільки п. 2 в такій редакції: 2. Визнати нечинними пункти 2, 3, 4 Наказу Міністерства внутрішніх справ України №1009 від 05.11.2012р, а саме (текст пунктів). |
Автор: | kiev-result [ 12 мар 2013, 22:18 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
толку от этого иска - ноль, 99,9% что ни один суд это не удовлетворит. |
Автор: | Motor50 [ 12 мар 2013, 23:13 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Цитата: толку от этого иска - ноль, 99,9% что ни один суд это не удовлетворит. По большому счёту , в большинстве случаев, и от жизни человеческой толку немного - всё равно по концовке на цвинтарь..., так что, может и не рождаться? ![]() Цитата: З усіх позовних вимог треба залишити тільки п. 2 в такій редакції: Ну это основное требование, конкретизируем цитатами оспариваемых пунктов. 2. Визнати нечинними пункти 2, 3, 4 Наказу Міністерства внутрішніх справ України №1009 від 05.11.2012р, а саме (текст пунктів). Слабые места всей этой моей затеи : 1) отсутствие (не нашёл)в Законах Украины норм, конкретно указывающих на то, что штрафплощадки ГАИ должны быть именно государственными , зато натыкался на указания о том, что ГАИ/МВД не являются субъектами хоз.деятельности, т.о. вообще не должны предоставлять платные услуги (на практике, их немалый список, из которого просто убрали хранение на ШП), поэтому давлю в иске на незаконность навязывания услуг; 2) В вопросе с сертификацией..., в ответе на инфозапрос ,МВД мотивировало свою позицию тем, что , видители, в приказе Держкомітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики №28 не фигурируют гаишные тех.прилады. Ввиду этого можно их не сертифицировать , при этом показания этих "приладов" должны будут считаться в суде "належними доказами" (такая задумка). Вот я и подумал, что нужно каким-то образом заставить их (МВД) внести все "прилады" ,перечисленные в Пр№33 , в "перелик..., №28". Без этого - дохлый номер ![]() ...на счёт синих мигалок - может вообще не затрагивать? |
Автор: | Lyuda [ 12 мар 2013, 23:36 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
А может стоит предварительно запрос в Министерство юстиции сделать о том, на каком основании они его приняли от МВС на гос.регистрацию с таким количеством противоречий действующему законодательству зарегистрировали, как они его проверяли и почему не вернули на доработку, а решили зарегистрировать. Просто думаю что судья скажет - Министерство юстиции не зарегистрировало бы данный нормативно-правовой акт, если бы там были противоречия действующему законодательству. И спросит - делали ли вы запрос туда? Сослаться при подготовке запроса в Министерство юстиции можно на "Порядок подання нормативно-правових актів на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України та проведення їх державної реєстрації", затверджений наказом Міністерства юстиції України від 12.04.2005 N 34/5 та зареєстрований у Мін'юсті України 12 квітня 2005 р. за N 381/10661. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z0381-05/page В нем: III. Порядок подання нормативно-правових актів до Міністерства юстиції України на державну реєстрацію 3.7. Нормативно-правовий акт, що подається на державну реєстрацію, має відповідати Конституції ( 254к/96-ВР ) та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод ( 995_004 ) 1950 року і протоколам до неї, міжнародним договорам України, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, та acquis communautaire, з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, правилам нормопроектувальної техніки, узгоджуватися з раніше прийнятими нормативно-правовими актами, викладатися згідно з правилами українського правопису та вимогами Примірної інструкції3.12. Разом з нормативно-правовим актом та супровідним листом до нього до Міністерства юстиції України подаються: а) пояснювальна записка, у якій зазначаються обґрунтування підстав та мета розроблення нормативно-правового акта, визначається його місце у відповідній сфері правового регулювання, міститься аналіз причин, наводяться факти і цифрові дані, що обґрунтовують необхідність його прийняття, відображаються фінансово-економічні розрахунки та пропозиції щодо джерел покриття витрат (якщо реалізація нормативно-правового акта не потребує фінансування з державного чи місцевого бюджетів, то про це окремо повідомляється в записці), відомості про наявність або відсутність у нормативно-правовому акті правил і процедур, які можуть містити ризики вчинення корупційних правопорушень, прогнозуються очікувані соціально-економічні результати реалізації нормативно-правового акта. Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох сторінок. До неї долучається завірена в установленому законодавством порядку копія висновку юридичної служби суб'єкта нормотворення, складеного за результатами проведеної юридичної експертизи проекту нормативно-правового акта, за формою, затвердженою наказом Міністерства юстиції України від 6 липня 2011 року N 1805/5 ( z0826-11 ) "Про затвердження форми висновку юридичної служби міністерства, іншого центрального органу виконавчої влади та його територіальних органів, місцевих державних адміністрацій за результатами проведення юридичної експертизи проекту нормативно-правового акта", зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 7 липня 2011 року за N 826/19564; { Підпункт "а" пункту 3.12 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства юстиції N 2607/5 ( z1278-09 ) від 30.12.2009, N 2035/5 ( z1008-11 ) від 25.08.2011 } IV. Проведення державної реєстрації нормативно-правових актів 4.1. Нормативно-правові акти, що надійшли до Управління державної реєстрації нормативно-правових актів (далі - Управління), заносяться до журналу обліку нормативно-правових актів, що надійшли на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України, який ведеться в Управлінні. { Пункт 4.1 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 1113/5 ( z0475-11 ) від 13.04.2011 } 4.2. Спеціалісти Управління проводять правову експертизу нормативно-правових актів, тобто перевіряють їх відповідність Конституції ( 254к/96-ВР ) та чинному законодавству України, а також правилам нормопроектувальної техніки. { Абзац перший пункту 4.2 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції N 592/5 ( z0870-07 ) від 02.08.2007 } Експертиза нормативно-правового акта провадиться з метою встановлення повноважень суб'єкта нормотворення на прийняття цього акта, забезпечення його відповідності законодавству, якості й обґрунтованості, своєчасності прийняття, виявлення можливих позитивних і негативних наслідків його дії. |
Автор: | aphalin [ 13 мар 2013, 15:00 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Lyuda писал(а): А может стоит предварительно запрос в Министерство юстиции сделать о том, на каком основании они его приняли от МВС на гос.регистрацию с таким количеством противоречий действующему законодательству зарегистрировали, как они его проверяли и почему не вернули на доработку, а решили зарегистрировать. Та фігня то все із запитами. В крайньому разі Мінюст можна додати співвідповідачем із вимогою про скасування державної реєстрації наказу. Тоді треба додавати відповідну аргументацію до позову.Motor50 писал(а): Вот я и подумал, что нужно каким-то образом заставить их (МВД) внести все "прилады" ,перечисленные в Пр№33 , в "перелик..., №28". Без этого - дохлый номер Жодним чином суд їх не зобов*яже це зробити. Видання наказів не належить до компетенції суду. Крім того,Цитата: 9. МВС України у межах повноважень, на основі та на виконання Так що перелік тут не при ділах.
Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України видає накази, організовує і контролює їх виконання. |
Автор: | Lyuda [ 13 мар 2013, 17:20 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
aphalin писал(а): Lyuda писал(а): А может стоит предварительно запрос в Министерство юстиции сделать о том, на каком основании они его приняли от МВС на гос.регистрацию с таким количеством противоречий действующему законодательству зарегистрировали, как они его проверяли и почему не вернули на доработку, а решили зарегистрировать. Та фігня то все із запитами. В крайньому разі Мінюст можна додати співвідповідачем із вимогою про скасування державної реєстрації наказу. Тоді треба додавати відповідну аргументацію до позову.Motor50 писал(а): Вот я и подумал, что нужно каким-то образом заставить их (МВД) внести все "прилады" ,перечисленные в Пр№33 , в "перелик..., №28". Без этого - дохлый номер Жодним чином суд їх не зобов*яже це зробити. Видання наказів не належить до компетенції суду. Крім того,Цитата: 9. МВС України у межах повноважень, на основі та на виконання Так що перелік тут не при ділах.Конституції ( 254к/96-ВР ) та законів України, актів і доручень Президента України, актів Кабінету Міністрів України видає накази, організовує і контролює їх виконання. Без участия Минюста (переписка либо возможно в суде) ничего не будет т.к. они принимали решение регистрировать ли его и проводили соответствующие проверки (у МВС будет железная отмазка - месяц проект был на обсуждении, Минюст все проверил и одобрил, гос.регистрация прошла). Кроме того МВС должны им ежегодно отчитываться о результативности зарегистрированного нормативно-правового акта, в том числе были ли жалобы (кому он мешает). Мне известен случай когда ЦОИВ (не в сфере МВС) разработал свой приказ, Минюст его зарегистрировал, а потом - некто (точно кто не знаю) вышел сначала на Минюст и им дали по голове за то, что они его зарегистрировали и некто в связи с его принятием понес большие убытки и вообще много недовольных, которым мешает этот нормативно-правовой акт и собираются судиться.Так полетели головы руководства, исполнителей, которых потом еще и судили за превышение должностных обязанностей и еще кучу статей приписали, а также суд вместе с этим отменил этот документ. Правда исполнители потом путем подачи аппеляции добились отмены решения суда о их вине и восстановили на работе, т.к. те доказали что выполняли указание руководства и предупреждали его что такой итог может быть. Но нормативный акт потом заставили переделать уже следующих исполнителей устранив замечания к нему. |
Автор: | aphalin [ 13 мар 2013, 17:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Мінюст можуть залучити третьою особою і т.д. Реєстрація в мінюсті сама по собі одним своїм фактом не свідчить про правомірність наказу, так як і мінюст міг допустити порушення. |
Автор: | Lyuda [ 13 мар 2013, 17:54 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
aphalin писал(а): Мінюст можуть залучити третьою особою і т.д. Реєстрація в мінюсті сама по собі одним своїм фактом не свідчить про правомірність наказу, так як і мінюст міг допустити порушення. aphalin вы бы разок побегали с регистрацией у них нормативного акта и тогда бы узнали как они трясутся если что-то не то зарегистрируют и поэтому обычно ни один раз при проведении проверок проектов нормативно-правовых актов, поданых им на регистрацию центральными органами исполнительной власти, возвращают их на доработку, заставляют проводить различные совещания с заинтересованными органами и организациями (отчет об этом им тоже надо предоставить), предоставить распечатанную страничку с сайта ЦОИВ где весел на обсуждении проект, потом у них пробегать по куче кабинетов и доказать каждому что должно быть так и не иначе, а также слышать от них - вы же понимаете что принятие с регистрацией в Минюсте этого нормативно-правового акта будет распостраняться на всех людей и любые организации, поэтому надо все тщательно проверить. Я через эту процедуру пару раз проходила.Так что если что, то головы и у них полетят. Поэтому я с вами не совсем согласна. |
Автор: | Motor50 [ 14 мар 2013, 02:49 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Lyuda, Вы подкинули хорошую идею, но времени на её реализацию в том виде, в котором предложено Вами, попросту нет. МинЮст в принципе можно бы было третьим лицом в процесс привлечь, но надо иск переделывать, мотивируя это ходотайство. Да и перспектива заполучить ещё одного соперника в одном процессе - не прельщает. Есть мысль пойти чуток другим путём : затребовать у МинЮста "высновок" по наказу 1009 , хорошенько его посмотреть, найти зацепки и оспорить отдельным иском. Да, Окружной админсуд полным ходом будет апеллировать именно к МинЮстовскому "высновку", типа , "воны одобрылы- яки питаня?" , хотя суд в процессе принятия решений должен руководствоваться не "высновками" министерств, а основными принципами судочинства (верховенством права, законностью)..., "высновки"- это вообще не доказы!!! Но только не для КОАС ! По опыту предыдущих трёх моих исков к КМУ и МВД могу предположить, что свою защиту ответчик построит на :1)высновке МиЮста; 2)перелике...№28; 3)выполнении своим оспариваемым НПА (1009) требований дурацких законов , которые противоречат Конституции, но тут они шлют нас в КСУ , т.е на............ ![]() В общем, моё мнение такое : 1)процесс усложнять не стоит, привлекая третьих лиц. 2)Высновки МинЮста оспаривать отдельными исками. 3)Заранее готовиться к обращению в ЕСПЧ, хотя и там наши коррупционэры уже химичат полным ходом. А вот как быть с переликом сертифицируемых товаров (№28) ,где отсутствуют все гаишные "приборы" и отсутствием в Законах упоминаний о государственных ШП - я ума не приложу ![]() |
Автор: | Motor50 [ 18 мар 2013, 00:53 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Ага, забыл пройтись по ЗУ "Про засади запобігання і протидії корупції" , там есть чем "поживиться" ![]() |
Автор: | Motor50 [ 29 мар 2013, 01:32 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Разделил тему на два отдельных иска (1.по частным ШП ; 2.по отмене сертификации "спецприладів"), забил полностью на синие мигалки (исчерпывающих мотиваций так и не нарыл). Иск по ШП босновал нарушениями МВД Конституции Украины, антимонопольного законодательства , резюмировал классификацией Приказа 1009 как "неправомірне сприяння фізичним або юридичним особам у здійсненні ними господарської діяльності , яка ґрунтується на монопольному (домінуючому) становищі на ринку, що класифікується , як корупційне правопорушення, за яке законом установлено кримінальну, адміністративну, цивільно-правову та дисциплінарну відповідальність"; ."..нормативно-правові акти, рішення, видані (прийняті) внаслідок вчинення корупційного правопорушення, можуть бути скасовані органом або посадовою особою, уповноваженою на прийняття чи скасування відповідних актів, рішень, або визнані незаконними в судовому порядку за заявою заінтересованої фізичної особи,..." Вот, собственно, текст иска к МВД по частным ШП: Планирую подкрепить иск ходотайством "про здійснення звернення суду до Верховного Суду України для вирішення питання стосовно внесення до Конституційного Суду України подання щодо конституційності Наказу МВС №1009" , керуючись ч.5 ст.9 КАСУ. Параллельно нужно писать обращение по этому поводу в Антимонопольный Комитет, в Администрацию Президента и , возможно,ещё каким-нибудь деятелям, хотя бы Бродскому. |
Автор: | aphalin [ 29 мар 2013, 19:57 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Иск к МВД : Наказ 1009 (изменения в Инструкцию 111). |
Motor50 писал(а): текст иска к МВД по частным ШП Пункт 2 позовних вимог дублює пункт 1. В ньому немає необхідності.По тексту позову - нормально. Ще можна додати про статтю 1 першого протоколу Конвенції "Захист права власності". |
Страница 1 из 4 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |