Вот здесь описывал свою ситуацию.
viewtopic.php?f=9&t=2368&start=252Повестку из гаёвни уже получил но не пойду. Пусть сами постанову выносят.Мне этих четырех шакалов хватило так, что теперь при виде гаи рвотный рефлекс возникает и стойкое чувство ненависти. Протокол я подписал. Но думаю заяву таки закинуть на них. В случае отрицательного результата штраф платить в любом случае. Заява получилась огромная. Потому что все описывал подробно. Вот вопрос - оставлять как есть? или по сути?
вобщем вот:
Адміністративний позов
Про визнання протиправними дій щодо притягання до адміністративної відповідальності та скасуванню постанови №____________________винесеної ________________________ на ім’я _________________________, що керував автомобілем _________, державний номер ВТ _______ АН .
__серпня 2010 р. о___годині керуючи автомобілем ____________, державний номер ВТ _________АН, що належить ____________________ (керування здійснюється на основі довіреності), я рухався по вул. Адмірала Макарова у бік вул. Полтавська. На під’їзді до перехрестя вищеназваних вулиць я побачив інспектора ДАІ, який жезлом подав мені сигнал зупинитися. Зважаючи на те, що інспектор знаходився на відстані близько п’яти метрів від перехрещуваних доріг, я виконав правий поворот на вул. Полтавська та зупинився на правому узбіччі дотримуючись вимог правил дорожнього руху. За хвилину до автомобіля підійшов інспектор ДАІ та відрекомендувавшись висловив до мене наступну вимогу: «покажіть мені ваші документи, та насамперед талон технічного огляду» (це підтверджено аудіозаписом №1).
В Законі України «Про міліцію» наголошується: діяльність міліції будується на принципах законності, гуманізму, поваги до особи, соціальної справедливості (Стаття 3); міліція виконує свої завдання неупереджено, у точній відповідності з законом (Стаття 5) .
Згідно з положеннями статті 16 закону України «Про дорожній рух» водій має право: знати причину зупинки транспортного засобу посадовою особою державного органу, яка здійснює нагляд за дорожнім рухом, а також прізвище і посаду цієї особи.
Згідно із «Положенням про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. N 341, працівники Державтоінспекції під час виконання службових обов'язків мають право: зупиняти транспортні засоби у разі порушення вимог правил, норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення довкілля, а також у разі наявності даних про те, що вони використовуються з протиправною метою Згідно положень «Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України 27.03.2009 за номером 111 : Інспектор ДПС має право зупиняти транспортні засоби в разі порушення ПДР, наявних ознак, які свідчать про їх технічну несправність або забруднення ними навколишнього середовища, а також при наявності даних про те, що вони використовуються з протиправною метою (п.7.3); під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення (п.15.5).
Зважаючи на вищевикладене, інспектор ДАІ, зупиняючи автомобіль яким я керував, не мав на те жодних законних підстав та діяв на власний розсуд. Жодних положень «Правил дорожнього руху» мною порушено не було, автомобіль не має жодних технічних несправностей та не перебуває у розшуку. Отже суть скоєного мною правопорушення, як вбачається з аудіо запису, інспектор мені пояснити не зміг. Тому і вимога пред’явити для перевірки документи, а особливо талон технічного огляду, у даному випадку є незаконною. Також хочу зауважити, що в пункті 2.1 «Правил дорожнього руху» наведено вичерпний перелік документів які водій повинен мати при собі та пред’явити на законну вимогу інспектора: посвідчення на право керування та талон до нього, реєстраційний документ на транспортний засіб,у разі відсутності власника – документ що підтверджує право керування (у моєму випадку це довіреність), та поліс обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності. Про талон технічного огляду в правилах не йдеться Отже, незаконно зупинивши транспортний засіб, яким я керував, інспектор продовжив порушувати закон вимагаючи надати йому для перевірки документи, про які в правилах дорожнього руху не йдеться.
Хочу звернути увагу шановного суду на те, що не маючи законних аргументів на свою користь, інспектор покликав до моєї машини ще одного інспектора і наді мною почалося відверте знущання. Другий інспектор продовжив вимагати в мене пред’явити йому талон ТО, вимагав передати йому документи не назвавши при цьому суть скоєного мною правопорушення Потім інспектор почав вимагати щоб я вийшов з машини та відкрив йому багажник, щоб він перевірив чи не маю я чогось забороненого. У відповідь на свої вимоги інспектор отримав відмову, бо я не зобов’язаний виконувати протизаконні вимоги. Жоден з законів не зобов’язує мене виходити з машини а також пред’являти вміст багажника бо жодних обвинувачень мені висунуто не було і протокол про адміністративне правопорушення на мене не складався.
Потім підійшов третій інспектор та теж почав вимагати передати йому в руки мої документи, бо він хоче пересвідчитися чи вони не підробні. На запитання, яким чином він може це визначити на дорозі не маючи жодних спеціальних приладів, він відповів що може це визначити лише навіть просто потримавши документ у руках. Я передав третьому інспектору реєстраційний документ на транспортний засіб, він потримав його кілька секунд та повернув мені повідомивши, що він справжній.
Потім до мого автомобіля підійшов четвертий інспектор, який не був багатослівний а самостійно відкрив дверцята мого авто та зняв з вітрового скла талон технічного огляду, фактично злочинно вдершись у мій автомобіль та викравши мою власність. Після цього він повідомив мене, що зараз по відношенню до мене буде складено протокол про адміністративне правопорушення а мій автомобіль буде забрано на штраф майданчик. (Дії інспекторів зафіксовано аудіо записом №2) .
Погрожуючи мені затриманням автомобіля на штраф майданчик інспектор порушив положення статті 52-1. (Повноваження Державтоінспекції Міністерства внутрішніх справ України у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху) Закону України «Про дорожній рух» в якій чітко зазначено: Державтоінспекція Міністерства внутрішніх справ України також здійснює контроль за правомірністю експлуатації транспортних засобів на вулично-дорожній мережі, виконанням установлених Кабінетом Міністрів України правил паркування транспортних засобів, а у випадках та порядку, визначених законом, тимчасово затримує і доставляє транспортний засіб, у тому числі з використанням спеціальних транспортних засобів (коли розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху)... Міністерством юстиції України 18 листопада 2009 р. було надано роз’яснення щодо правових підстав затримання транспортних засобів в якому зокрема зазначено: Законом встановлено, що тимчасове затримання транспортного засобу шляхом доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, в тому числі за допомогою евакуатора, можливе лише в тому разі, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху. Отже, уповноважений працівник Державтоінспекції як крайній захід має право тимчасово затримати транспортний засіб шляхом його доставлення для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку за допомогою евакуатора лише в тому разі, коли водієм вчинено правопорушення, передбачене визначеними нормами Кодексу, яке неможливо усунути на місці його виявлення, і при цьому транспортний засіб суттєво перешкоджає дорожньому руху. Необхідно також враховувати, що згідно з пунктом 8.1. Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 лютого 2009р. №77 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 квітня 2009р. за №374/16390), вважається, що транспортний засіб створює значні/суттєві перешкоди дорожньому руху, якщо він робить неможливим рух транспортних засобів проїзною частиною автомобільної дороги.
Оскільки мій транспортний засіб після зупинки інспектором був припаркований ан правому узбіччі дороги з дотриманням всіх вимог Правил дорожнього руху та не створював жодних перешкод іншим учасникам руху, інспектор грубо порушив закон погрожуючи мені евакуацією автомобіля.
Звертаю Вашу увагу ще й на той факт, що вилучаючи в мене талон технічного огляду інспектори мотивували свої дії положеннями постанови Кабінету міністрів України N 606 від 9 липня 2008 р. «Про затвердження Порядку проведення державного технічного огляду колісних транспортних засобів» яка набрала чинності з 1 січня 2009 року. Попередній технічний огляд мною було пройдено у 2008р. коли була чинною постанова Кабінету міністрів України N141 від 26 лютого 1993 р. «Про затвердження Правил проведення державного технічного огляду автомобілів, автобусів, мототранспорту та причепів» у Додатку 3 до якої визначена форма талона про проходження технічного огляду. Виходячи з цього додатку на зворотному боці талону зазначається:
Модель_______________________________________
Сплачено щорічний податок _____ крб. ___ коп.
за квитанціями N ____________________________
Наступний технічний огляд рекомендується пройти в
______________________ 199__ р.
(місяць)
Державний автомобільний інспектор
_____________________________________________
(підпис, особистий штамп)
Отже до набрання чинності постановою № 606, дата наступного ТО, зазначена на талоні, носила виключно рекомендований характер. Тому застосовуючи норми постанови №606 інспектори ДАІ злісно порушили мої права, інкримінуючи мені під виглядом порушення прострочення проходження державного технічного огляду. Адже положення постанови №606 не мають зворотної сили та не поширюються на правовідносини які виникли до набрання нею чинності.
На протязі всього часу спілкування з інспекторами ДАІ я неодноразово отримував дзвінки від дружини з проханням як найскоріше приїхати додому, бо у дитини дуже висока температура а вона не може викликати швидку (потім її викликали сусіди). Це підтверджено довідкою зі станції швидкої допомоги. Зважаючи на те, що інспектор погрожував мені відібрати автомобіль на штраф майданчик, що зробило б неможливим для мене швидко потрапити до дитини, я підписав протокол. При цьому інспектор наголосив, що саме від того що я напишу в поясненнях залежить затримають моє авто чи ні. Тому я був вимушений під його диктовку заповнити графу «пояснення» та як найскоріше намагатися потрапити додому. Прошу звернути увагу суду на ці обставини. Все вище викладене може пітвердити свідок,я кий весь час знаходився поруч зі мною в автомобілі:___________________________________________