Вобщем дело было так. Ехал по трасе, знак 40, реально его неувидел, остановили гайцы, дальше всё в картинках.
1. Сначало было ЭТО.
2. Затем естественно ЭТО.
3. Канечноже решил обжаловать, вот текст.До _Iндустрiального районого суду м.Днiпропетровськ
Позивач______________-------------------- Геннадiйович
Що мешкае за адесою пр..Правди ----------------------
Вiдповiдач _ НОВОМОСКОВСЬКА РОТА ДПС ДАІ
вул. Сучкова 37А
м. НОВОМОСКОВСЬК
Дніпропетровської обл.
51200 Україна
У справі про адміністративне правопорушення,
Передбачене ч.1 ст.122 КУпАП України,
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ.
Про визнання протиправними дій інспектора ДПС Зайченко В.В. та скасування
постанови сер. АЕ № 248094 від 18.04.2010 у справі про адміністративне порушення, передбачене ч.1 ст. 122 КпАП України.
18.04.2010 я, ----------------------, керуючи власним автомобілем марки Шевроле, державний номер ----------, рухався в потоці транспорту по трасі Днiпропетровськ-Харкiв со скоростью 40 км/год.
О 6:15 я був зупинений інспектором ДПС Новомосковськоi роти прапорщиком міліції Зайченко Володимир Вiкторовичем на 23км траси. На моє прохання назвати причину зупинки прапорщик міліції Зайченко В.В.. відповів, що я, нібито, порушив ПДД, перевищив швидкісний режим на 30 км/год і, що зафіксовано це було на приладі «Радiс».
З правопорушенням я категорично не погодився, та намагався дати пояснення по суті - що рухався в потоку транспорту з дозволенною швидкістю згідно з ПДД, та попрохав Зайченко В.В ознайомити мене з доказами правопорушення – фото-, видеофиксаціей, показами свідків (як вимогае стаття 251КУпАП), та ніяких доказів мені не було представлено.
Незважаючи на мої пояснення, відсутність доказів правопорушення та заявлене клопотання про розгляд справи за містом проживання, інспектором ДПС Зайченко В.В стосовно мене був складений протокол сер. АЕ №347873 про адміністративне правопорушення (копія додається) та винесено на місці постанову сер. АЕ № 248094 від 18.04.2010 (копія додається) i постановив накласти адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 800 (вісімсот гривень) на --------------. по справі про адміністративне правопорушення за порушення правил дорожнього руху, передбачене ч.1 ст. 122 КУпАП України.
Тим самим працівник ДАІ порушив вимоги і відомчих нормативних актів МВС, в тому числі, Розпорядження по МВС України № 466 від 21.05.2009 «п.1.6 Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо.Про що я зазначав у протоколі
Постанова не відповідає обставинам справи, вимогам закону та підлягає скасуванню з таких підстав.
У протоколі про адміністративне правопорушення та постанові відсутні докази належності виміряної швидкості саме моєму автомобілю. Фактично мені співробітником ДАІ, що склав протокол, було продемонстровано тільки час, який ніби-то пройшов з моменту вимірювання швидкості, на приладі. Встановити та довести, що вимірювалася швидкість саме мого автомобіля, неможливо, а за таких умов різниця у кілька секунд може означати, що насправді виміряно швидкість автомобіля, який рухався у кількох десяткiв метрах від мого автомобіля.
При цьому у момент, близький до вимірювання швидкості та зупинки, поряд із більшою швидкістю рухався автомобіль котрий був також зупинений працівником ДАI.
У відповідності до стст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірбвальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки. Таких документів мені співробітником ДАІ надано не було.
До того ж, результати вимірювань приладом «Радiс» в даному випадку можуть бути недостовірними, тому що в матеріалах справи не вказана відповідна величина похибок або невизначеність вимірювань приладу, що є порушенням вимог ст.10 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
Співробітник ДАІ під час вимірювання тримав вимірювальний пристрій у руці, що робить можливим рух назустріч автомобілю, швидкість якого вимірюється, внаслідок чого відносна швидкість, зафіксована приладом, збільшується.
Відповідно до п. 2.13 Інструкції «З організації провадження та діловодства у справах про адміністративні порушення правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху», до протоколу, складеного з використанням показань технічних приладів, долучаються фото-, відео або інші матеріали, на яких зафіксовані показання цих приладів. Зі змісту протоколу про адміністративне правопорушення вбачається, що до нього не надано будь-яких матеріалів, на яких зафіксовано показання приладу «РАДІС» в порушення наведеного положення.
Окрім наведеного, слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - не тільки порушує мої права, передбачені ст.268 КпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та ін.обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.3 КпАП. За таких умов мої права при такому розгляді справи грубо порушено.
Інспектор ДПС Зайченко В.В. провів процес виявлення обставин по справі з дуже спрощеним підходом – в 6 год. 15 хв. (згідно протоколу) він зупинив ТЗ, а вже в 6 год. 15 хв. (тобто в той же час) закінчив розгляд адміністративної справи. З’ясувати всі обставини, до того ж не маючи жодного доказу і без опитування свідків, просто не можливо, та ще за такий період часу. Тому я вважаю, що при винесені постанови були грубо порушені вимоги ст. 245, 252, 280 КпАП України по всебічному, повному і об'єктивному з'ясуванню обставин кожної справи в їх сукупності, вирішенню її в точній відповідності з законом. Про що я зазначав у протоколі.
За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
На підставі викладеного, керуючись статтями 287, 288, 289 КУпАП, та ст. 6, 18, 19, 104, 105, 106 КАСУ
ПРОШУ:
1. Визнати протиправними дії інспектора ДПС Новомосковськоi роти прапорщика міліції Зайченко Володимира Вiкторовича
2. Скасувати постанову сер. АЕ № 248094 від 18.04.2010 у справі про адміністративне порушення, передбачене ч.1 ст. 122 КпАП України.
Додаток:
1. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення до протоколу – 2 примiрника
2. Копiя протоколу про адміністративне правопорушення – 2 примiрныка
3. Копiя скарги – 1 примiрник
4.
Был суд и было отказано после того как судья узнал что страховки действительно нет дальше уже неслушал.........гад, а нарушений куча, взять хотябы порваный протокол (его гаец порвал когда из пачки вырывал, ещё и скрепками скрепил, заботливый ,блин.)

5.
Теперь пошёл дальше, в аппеляцию (ох блин и хлопотно в первый раз)... вот мой иск.
До Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду49083, г. Днепропетровск, просп. Им. Газеты 'Правда', 29, оф.504.
Через Iндустрiальний районий суд м.Днiпропетровськ
просп. им. газ. Правда, 84.
(Справа за адміністративним позовом № 2-а-665/10).
Позивач: ---------------------
Що мешкае за адесою: ----------------------
Вiдповiдач: НОВОМОСКОВСЬКА РОТА ДПС ДАІ
вул. Сучкова 37А
м. НОВОМОСКОВСЬК
Дніпропетровської обл.
51200 Україна
Заяву «про апеляційне оскарження» подано до суду 26.05.2010 р.
АПЕЛЯЦІЙНА СКАРГА
на постанову судді Iндустрiального районого суду м.Днiпропетровськ
від 21 травня 2010 р. у справі за адміністративним позовом № 2-а-665/10
Постановою судді Iндустрiального районого суду м.Днiпропетровськ Мороз В.П. від 21 травня 2010 р. у справі за адміністративним позовом № 2-а-665/10 відмовлено повністю у задоволеннi заяві ------------------до інспектора Новомосковськоi роти ДПС Зайченко В.В. «про оскарження постанови серії АЕ 248094 у справі про адміністративне правопорушення від 18.04.2010р. за ч. 1 ст. 122 КУпАП та ч.1 ст. 126 КУпАП, з накладенням штрафу в розмірі 800,00 грн.
Враховуючи зміст постанови, суд першої інстанції відмовив у задоволенні позовних вимог виходячи з того, що позивач не довів свою невинуватість у вчиненні правопорушення.
Позивач --------------------------не може погодитися з постановою суду першої інстанції з наступних підстав:
В постанові від 21.05.2010 р. на підтвердження факту адміністративного правопорушення суд врахував такі докази: пояснення позивача та копію протоколу.
Копія протоколу про адміністративне правопорушення (а.с.5) не може бути використана судом в якості доказу моєї провини, оскільки саме цей протокол є предметом оскарження. В якості доказів можуть бути використані дані, свідчення, речі та інші фактичні дані, які встановлюють наявність або відсутність обставин справи.
Виносячи постанову суд неврахував ст. 256 КпАП яка визначає вимоги до змісту протоколу про адміністративне правопорушення. В ньому обов’язково зазначаються: дата і місце його складення, посада, прізвище, ім’я, по батькові особи, яка склала протокол; відомості про особу порушника; місце, час вчинення і суть адміністративного правопорушення; нормативний акт, який передбачає відповідальність за дане правопорушення; прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є; пояснення порушника; інші відомості, необхідні для вирішення справи. Працівник міліції не зазначив у протоколі (а.с.5) прізвища й адреси свідків правопорушення, а також провiв виявлення обставин по справі з дуже спрощеним підходом – в 6 год. 15 хв. (згідно протоколу) він зупинив ТЗ, а вже в 6 год. 15 хв. (тобто в той же час) закінчив розгляд адміністративної справи. З’ясувати всі обставини, до того ж не маючи жодного доказу і без опитування свідків, просто не можливо, та ще за такий короткий період часу. Цi порушення є підставою для визнання протоколу незаконним з тієї причини, що він складений з порушеннями вимог КпАП.
Крiм того вiдподiдно до п. 2.18 Методичних рекомендацiй щодо практичних дiй працiвникiв дорожньо-патрульноi служби ДАI пiдчас документування порушень Правiл дорожнього руху допущених водiями транспортних засобiв (2008 року), якщо пiд час офрмлення виявленого порушення ПДР протоколом про адмiнiстративне правопорушення працiвником ДАI допущенi механiчнi пошкодження або виявлен типогравський брак, оформлення правопорушення продовжуеться на наступному за нумерацiею бланку протоколу. Тобто цiєю нормою передбачена цілісність пртоколiв про адмiнiстративне правопорушення. Данi вимоги небули дотриманi iспектором Зайченко В.В. при складаннi протоколу про адмiнiстративне правопорушення (а.с.5) вiд 18.04.2010 року, тобто порушено порядок складання бланку сувороi звiтностi, а судом першоi iнстанцii не враховане це порушення.
Фактично при розгляді справи, в порушення ч.2 ст.71 КАСУ на яке посилается суд у дев`ятому абзацi, судом на мене було покладено обов’язок доказування своєї невинуватості, (хоча ця стаття прямо вказуе на те що докази повинен надавати вiдповiдач («ч.2 ст. 71 - В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.»)), що грубо порушує принцип презумпції невинуватості, закріплений в статті 62 Конституції України: «ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тулмачаться на її користь».
Виносячи оскаржувану постанову, суд, у десятому абзацi, не оцінив належним чином докази, керувався власною суб’єктивною думкою, яка ґрунтувалася лише на наведених у оскаржуваному Протоколі обставинах. В той час, як ці обставини не підкріплені жодними матеріальними доказами,хоча ст.251 КУпАП прямо вказує, що в якості доказів у справах про адміністративні правопорушення можуть використовуватись лише показання технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису. Прилад, яким нібито була зафіксована швидкість, а саме «Радiс», не має такої функції про що свiдчить перелiк техничних засобов за наказом МВС Украiни №33 вiд 01.03.2010. Це підтверджується відсутністю в матеріалах справи фото-кінозйомки або відеозапису скоєння адміністративного правопорушення. Також суд не врахував, що у відповідності до стст.10-15 Закону України „Про метрологію та метрологічну діяльність”, на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірбвальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про повірку даного примірника засобу вимірювальної техніки. Таких документів анi мені а нi суду співробітником ДАІ надано не було. Також суд не врахував, що жодним чином не доведено належність виміряной швидкості саме моєму транспортному засобу. З цього можна зробити висновок, що суд не об’єктивно підійшов до оцінки доказів.
У дванадцятому абзацi суд посилаеться на п. 4.1 та 4.2 Iнсрукцii з дiяльностi пiдроздiлов дорожно-патрульноi служби Державтоiнспеекцii МВС Украiни яка була затверджена Наказом МВС 13.11.2006 №1111. Хочу звернути увагу суду на той факт що дана інструкція вратила чиннiсть 17.07.2009 на пiдставi виходу нового наказу №111 вiд 27.03.2009 (z0576-09). Таким чином можна прийти до висновку що суд першої інстанції не володіє всією інформацією щодо виходу нових підзаконних актів, що доводить, що суд першої інстанції некомпітентен в даному питанні.
Окрім наведеного при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та інши обставини, які слід враховувати при призначенні адміністративного стягнення відповідно до ст.3 КпАП. Як видно iз протоколу (а.с.5) я тимчасово непрацюючий i сплатити штраф у розмiрi 800 гр. я неможу у зв'язку скрутного фінансового становища.
Зважаючи на викладене постанова судді Iндустрiального районого суду м.Днiпропетровськ Мороз В.П. від 21 травня 2010 р. у справі про адміністративне правопорушення № 2-а-665/10 є незаконною та необґрунтованою, такою, що порушує норми матеріального та процесуального права України, а також право позивача, -------------------------, на справедливий розгляд безстороннім судом (п. 1 ст. 6 Європейської конвенції про захист прав людини і основних свобод).
Відповідно до ст., ст. 1, 9, 17, 18, 247, 251, 252 КУпАП, на основі ст., ст. 6, 9, 185, ч. 4 ст. 187, ст., 198, ст. 202 КАС України.
ПРОШУ :
- прийняти апеляційну скаргу до розгляду;
- повідомити позивача, ------------------------, про час та місце судового розгляду;
- скасувати постанову судді Iндустрiального районого суду м.Днiпропетровськ Мороз В.П. від 21 травня 2010 р. у справі за адміністративним позовом № 2-а-665/10 та прийняти нову постанову суду про скасування постанови серії АЕ № 248094 від 18.04.2010.
Додаток:
- копія апеляційної скарги.
6. Как Вы на это смотрите? можно-ли эту аппеляцию относить в суд или надо чтото подправить? Не нагло ли я написал про приказ №1111? И надоли мне писать про страховку, ну там в каких случаях я её должен показывать гайцу и почему непоказал. или и так сойдёт? И ещё, денег реально нет, работаю на базаре реализатором и грузчиком, могули я просить суд о замене наказания, я лучше веником поработаю (негордый), или это надо просить уже на заседании если буду видеть что проигрываю дело.Спасибо Вам что Вы есть и помагаете таким несчастным как я.