В крации ситуация... ехал, остановил инспектор, составил протокол, постановление. Дальше был подан позов до суду про скасування протоколу та постанови :

Сообщение, не относящиеся к теме
Московський районний суд м. Харкова
пр. 50 років ВЛКСМ, 38-Е
61153
Позивач: ____________________________
_____________________________________
61118
Відповідач: ст. інспектор ВДАІ Московського р-ну
Ст. л-т Михайлов Роман Вікторович
вул. Маршала Батицького, 25
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про визнання протиправною та скасування Постанови Серія АХ №141059 по справі
про адміністративне правопорушення від 30.03.2012 року.
Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст..288 КпАП України
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівняного до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
«30» березня 2012 року посадовою (службовою) особою Михайлов Роман Вікторович (надалі за текстом – Інспектор) стосовно мене було винесено постанову про притягнення до адміністративної відповідальності серія АХ1 № 141059 , передбачене ч. 2 ст.122 КУпАП та ч. 1 ст.122 КУпАП України "Про адміністративні правопорушення" за нібито проїзд перехрестя на заборонений червоний сигнал світлофора та здійснення повороту ліворуч в зоні дії дорожнього знаку 4.2 – рух праворуч та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу розміром 510,00 грн. (п’ятсот десять гривень 00 коп.).
Із зазначеною постановою не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм права, є незаконною, у зв’язку з чим підлягає скасуванню з наступних підстав:
30.03.2012 року я, _____________________ керуючи власним автомобілем Фольцваген, державний номер __________, рухався від будинку № 54, який знаходиться на проспекті 50 років ВЛКСМ, під’їхавши до перехрестя, рушив на зелений знак світлофору у додатковій секції, здійснив поворот праворуч і одразу за «островком безпеки» здійснив поворот ліворуч на розворот згідно з ПДР. Біля дому №50 на протилежній стороні, перейшовши через дві суцільних смуги на чотирьох полосній дорозі з лівого боку мене зупинив інспектор, чим порушив ПДР п.1.3 дорожній розмітки, та не відрекомендувався, чим також порушив наказ № 111 МВС України:
15.2. Сигнал про зупинку транспортного засобу подається працівником підрозділу ДПС з тротуару (обочини) у зрозумілій для водіїв формі (сигналів), за допомогою жезла регулювальника, свистка чи рукою. При цьому жезлом (рукою) вказується безпосередньо на транспортний засіб, який зупиняється, та на пропоноване місце зупинки.
15.3. Місце для зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен вказувати так, щоб після повної зупинки останній знаходився попереду патрульного автомобіля (автобуса, мотоцикла) чи поста на відстані до 20 метрів.
15.4. Після повної зупинки транспортного засобу працівник підрозділу ДПС повинен підійти до водія з дотриманням заходів особистої безпеки.
15.5. Під час звернення до водія працівник Державтоінспекції МВС зобов'язаний прикласти праву руку до головного убору, привітатися, чітко й зрозуміло відрекомендуватися, назвати свою посаду, звання та прізвище, висловити вимогу про передачу водієм документів, зазначених в пункті 2.1 ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п), для перевірки та повідомити про причину зупинки транспортного засобу і суть скоєного правопорушення.
Інспектор одразу повідомив, що я не дотримався вимог знаку 4.2, а також рухався на заборонений сигнал світлофора.
Інспектору ДАІ я пояснив, що не міг здійснити поворот на заборонений сигнал світлофору, тому що для розвороту мені необхідно було здолати дві полоси зустрічного руху автомобілів на чотирьох порожнинній дорозі з інтенсивним рухом. Також я не міг порушити дорожній знак 4.2- рух праворуч оскільки при повороті ліворуч я би уткнувся у зустрічні автомобілі та у островок безпеки. На мої зауваження інспектор ДАІ Михайлов Р.В. уваги не звернув, взяв мої документи, склав протокол про адміністративне правопорушення (серія АX № 340629)та одночасно з цим виніс відносно мене постанову (серія АХ1 № 141059) про адміністративне правопорушення. У процесі складання протоколу, інспектор зупинив двох понятих і вписав їх свідками нібито вони бачили моє правопорушення. При свідках я просив інспектора пред’явити будь які докази стосовно мого нібито порушення, але інспектор наполягав що доказами є даний протокол котрий він зараз складає.
Згідно ст. 251 КУпАП, Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Доказами - є дані, які встановлюються протоколом, поясненнями особи, свідків, потерпілих і т.д. Тобто - дані. А не сам протокол. Протокол про адміністративне порушення не є документом, який встановлює факт порушення водієм ПДР. Протокол є лише документом, який фіксує суб'єктивну думку співробітника ДАІ, проте, у будь-якому випадку не підтверджує факт порушення водієм ПДР.
Також інспектор категорично відмовився при свідках прийняти моє клопотання о відкладенні розгляду справи у зв’язку з тим що мені не були надані жодні докази мого нібито порушення та пославшись на мій поганий почерк інспектор відмовився прийняти клопотання і одразу виніс постанову.
Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей ст. 7, ч. 1 ст. 9, 23, 33, 245, 247, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи, підставою для притягнення до адміністративної відповідальності є скоєння адміністративного правопорушення, а підставою для закриття провадження є відсутність події і складу адміністративного правопорушення.
При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність.
Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
Я не порушував жодного пункту правил дорожнього руху, інспектор не міг бачити зі свого місця спостереження на який колір світлофора я рухався тому що світлофор знаходився зовсім на протилежній стороні та не міг бачити як я здійснив виїзд з прилеглої території за автомобілями які стояли на перехресті на красний колір світлофору.
Постанову винесено з порушенням ст. 251 КУпАП "Докази", оскільки відсутні будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи.
Зокрема, відповідач не має показань свідків, технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.
Разом з цим, відповідно до п.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
Вважаю, що інспектор ДАІ Михайло Р.В. не об'єктивно оцінив дорожні обставини, а сам протокол про адміністративне правопорушення складений безпідставно та з порушенням законодавства України. Свої дії вважаю правильними, про що зазначив у протоколі про адміністративне правопорушення у розділ : "по суті порушення поясню".
На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 7, 250, 251, 256, 287, 288, 289, п. 3 ст. 293, 295 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст. 2, 4, 6-11, 17, 18, 19, 71, 104, 105, 106, 108 Кодексу адміністративного судочинства України ,-
ПРОШУ:
1. Викликати у судове засідання по справі, належно повідомивши про дату, мене, свідків,посадову особу, якою винесено постанову про адміністративне правопорушення;
2. Визнати протокол про адміністративне правопорушення серія АХ № 340629 таким, що складений всупереч дійсним обставинам події та з порушенням моїх прав та чинного законодавства.
3. Оскаржувану постанову серія АХ1 № 141059 від 30.03.2012 року, о накладенні адміністративного стягнення у вигляді штрафу у розмірі 510 гривень за порушення Правил дорожнього руху – СКАСУВАТИ, як таку, що не відповідає фактичним обставинам справи, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене ЗАКРИТИ за відсутності у моїх діях складу правопорушення;
4. Призупинити дію постанови до завершення розгляду справ.
До заяви додаються:
1. Копія позовної заяви на 4-х арк.
2. Супутникові знімки місцевості на 3 арк.
3. Копія протоколу АХ1 №340629 від 30.03.2012 р. про адміністративне правопорушення.
4. Копія постанови АХ1 №141059 від 30.03.2012 р. по справі про адміністративне правопорушення.
_______________________________________
(Підпис)
был уверен что суд на моей стороне, но тут просто офигел, судья как и инспектор, тоже считает что доказательством является вынесенный протокол.
И вот решение суда:

Теперь прошу помощи в составлении апелляции на данное решение суда.
Что нужно добавить, что убрать? Судовий збор нужно платить? В додатке приложить позов до суду который я проиграл?
До Апеляційного суду
Московський районний суд м. Харкова
пр. 50 років ВЛКСМ, 38-Е
61153
Через Московський районний суд м. Харкова
пр. 50 років ВЛКСМ, 38-Е
61153
Суддя Горбунова Я.М. Справа № 2/2027/2640/2012
2027/3348/2012
Апелянт- позивач по справі:
__________________________
______________________________________
61118
Відповідач: ст. інспектор ВДАІ Московського р-ну
Ст. л-т Михайлов Роман Вікторович
вул. Маршала Батицького, 25
АПЕЛЯЦІЙНА СКАРГА
(у порядку ст.294 КпАП України) (на ухвалу суду від 14.05.2012 у справі № 2/2027/2640/2012за адміністративним позовом про визнання протиправними певних дій вчинених суб’єктом владних повноважень )
Зазначеною постановою мене визнано винним у тому, що ніби-то «30» березня 2012 року, керуючи автомобілем Фольцваген, державний номер ____________ під’їхавши від будинку № 54 до перехрестя на проспекті 50 років ВЛКСМ, проїхав перехрестя на заборонений червоний сигнал світлофора та здійснив поворот ліворуч в зоні дії дорожнього знаку 4.2 – рух праворуч, за яке складено адмінпротокол, та накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу розміром 510,00 грн. (п’ятсот десять гривень 00 коп.).
Зазначена постанова не відповідає закону, матеріалам та обставинам справи з таких підстав:
30.03.2012 року я рухався від будинку № 54, який знаходиться на проспекті 50 років ВЛКСМ, під’їхавши до перехрестя, рушив на зелений знак світлофору у додатковій секції, здійснив поворот праворуч і одразу за «островком безпеки» здійснив поворот ліворуч на розворот згідно з ПДР. Біля дому №50 на протилежній стороні, перейшовши через дві суцільних смуги на чотирьох полосній дорозі з лівого боку мене зупинив інспектор, чим порушив ПДР п.1.3 дорожній розмітки, а також наказ № 111 МВС України та склав протокол та виніс постанову.
Я не міг здійснити поворот на заборонений сигнал світлофору, тому що для розвороту мені необхідно було здолати дві полоси зустрічного руху автомобілів на чотирьох порожнинній дорозі з інтенсивним рухом. Також я не міг порушити дорожній знак 4.2- рух праворуч оскільки при повороті ліворуч я би уткнувся у зустрічні автомобілі та у островок безпеки. (фото №1, №2)
На фото №3, №4 видно, що інспектор з даного місця не міг бачити який саме колір горів світлофора, т.к. він знаходився зовсім з протилежного боку, та зі своїй відстані приблизно в 0,5 км. не міг чітко побачити, де саме я здійснив поворот тим паче за автомобілями які стояли на даному перехресті на заборонений сигнал світлофору.
В постанові про адміністративне правопорушення відсутнє посилання на конкретні докази, що стверджують наявність складу правопорушення передбаченого ч.1 та ч.2 ст.122 КУпАП.
Інспектор, Михайлов Р.В. при складані протоколу зупинив двох свідків:
1. Шевелев Юрій Петрович, 1979 року народження, мешкає6 м.Харків, вул. Гвардійців-Широнінців 18а, кв. 45, к.т. 067-913-04-23
2. у протоколі написано не зрозуміло.
І ніби-то ці свідки бачили суть скоєного мого правопорушення. При розгляді справи судом було необхідним опитати цих свідків у судовому засіданні, яки б довели мою невинність,
цього судом не було зроблено, що також негативно позначилося на повноті розгляду та обґрунтованості рішення по справі, Відповідно до ст.19 Конституції України органи державної влади та їх посадові особи забов’язані :
діяти лише на підставі, в межах повноважень та спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Порядок притягнення осіб до адміністративної відповідальності встановлений Кодексом України про адміністративні правопорушення.
Згідно п. 1 ст. 247 КУпАП обов’язковою умовою притягнення особи до адміністративної відповідальності є наявність події адміністративного правопорушення. Для встановлення події правопорушення, наявність події правопорушення доводиться шляхом доказів.
Відповідно до ст.251 КУпАП доказами по справі про адміністративні правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.
Доказами - є дані, які встановлюються протоколом, поясненнями особи, свідків, потерпілих і т.д. Тобто - дані. А не сам протокол. Протокол про адміністративне порушення не є документом, який встановлює факт порушення водієм ПДР. Протокол є лише документом, який фіксує суб'єктивну думку співробітника ДАІ, проте, у будь-якому випадку не підтверджує факт порушення водієм ПДР.
Між тим, ці дані відсутні як у протоколі про адміністративне правопорушення, так і у постанові. Таким чином, докази того, що мав місце один з найважливіших елементів складу зазначеного адміністративного правопорушення по справі відсутні.
Разом з цим, відповідно до п.2 ст. 71 Кодексу адміністративного судочинства України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.
До того ж, у судовому засіданні, я заявив клопотання про долучення доказів до матеріалів справи.
Згідно ст.268 КУпАП я маю право подавати докази, а доказами по справі є, серед іншого, рішення суду. Переглядаючи интернет-сайт Єдиного Державного Реєстру Судових Рішень України (
http://reyestr.court.gov.ua/), та аналізуючи постанови в справах про притягнення до адміністративної відповідальності, встановив наступне: згідно бази даних Реєстру, в ній містяться рішення принаймні двох судів за 2012 рік, щодо скасування постанов про притягнення особи до адміністративної відповідальності, винесених інспектором роти ДПС ДАІ м. Харків Інспектора ВДАІ з обслуговування Московського району м.Харкова старшого лейтенанта міліції Михайлова Романа Вікторовича:
http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/22429652http://www.reyestr.court.gov.ua/Review/21236476За таких умов не можна вважати, що у моїх діях є склад зазначеного правопорушення, не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність.
З наведеного є очевидним, що, розглядаючи справу, суд значно відступив від принципів повноти та об'єктивності судового розгляду, та порушив вимоги Постанов Пленуму Верховного Суду України, а саме:
Від 11.06.2004 № 11 „Про окремі питання, що виникають при застосуванні судами положень ст. 276 Кодексу України про адміністративні правопорушення”, яка передбачає:
3. Згідно зі ст. 245 КУпАП ( 80732-10 ) суддя при розгляді справи про адміністративне правопорушення має своєчасно, всебічно, повно й об'єктивно з'ясувати обставини справи і вирішити її в точній відповідності із законом.
23.12.2005 № 14 „Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті”, яка передбачає:
24. Звернути увагу судів на неприпустимість спрощеного підходу до судового розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних представників і захисників.
Зміст постанови судді має відповідати вимогам, передбаченим статтями 283 і 284 КпАП. У ній, зокрема, потрібно навести докази, на яких ґрунтується висновок про вчинення особою адміністративного правопорушення, та зазначити мотиви відхилення інших доказів, на які посилався правопорушник, чи висловлених останнім доводів.
На підставі викладеного, керуючись ст.294 КпАП України,
ПРОШУ:
Оскаржувану постанову скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити за відсутністю у моїх діях складу правопорушення, передбаченного ст. 122 ч.4 КУоАП.
„_______”__________ 201__р.
Підпис
Додатки:
1). Копія постанови суду;
2). Фотокартки – 4 шт.
3).