Не давече как в суботу еду себе спокойно по Улице Красностуденческой в сторону Ушакова (это для тех кто знает Херсон Smile) и вдруг откуда не возьмись останавливает меня товарищ инспектор ДПС (никогда в званиях не разбирался) и такой типа:
- Вы не пропустили пешехода.
- Какого пешехода (обалдело)
- А вот там тетенька переходить собиралась а вы её не пропустили. (начинаю смутно припоминать что была тетенька которая когда я проезжал пешеходный переход ещё на левой полосе находилась, то есть на встречке)
- и шо?
- Вы должны были остановится (берет мои доки и уходит к машине)
Достаю ПДД иду к машине и тычу ему в лицо пункт 18.1
Цитата:
18.1. Водитель транспортного средства, которое приближается к нерегулируемому пешеходному переходу, на котором находятся пешеходы, должен уменьшить скорость, а в случае необходимости остановиться, чтобы уступить дорогу пешеходам, для которых может быть создано препятствие или опасность.
и спрашиваю
- Я ей создавал препятствие?
- Вы не предоставили преимущество
- А она останавливалась?
- Нет
- Так каким боком я ей создавал препятствие?
- Вы не предоставили преимущество и не остановились
Тыкаю ещё раз на пункт 18.1 и выделяю словами фразу:
Цитата:
а в случае необходимости остановиться, чтобы уступить дорогу пешеходам, для которых может быть создано препятствие
Крче так ниче и не добившись получаю штраф на 255 рубликоф и пожелания (убираться отсюда нахер) счастливого пути.
Составил иск шоб судится с ними. Это конечно черновичек. необходимо его подкоректировать до правильного варианта. Буду благодарен за любую помощь.
Цитата:
До Комсомольського районного суду м. Херсона
Адреса: ХХХХХХХХХ
Позивач:
ХХХХХХХХХХХХ ХХХХХХХХ
Відповідач: Дяченко Олексій Миколайович
сержант міліції, інспектор ДПС БДПС УДАЇ (УДАІ ГУМВС України у м.Херсон
73034 м.Херсон, ул.Сенявіна, 128)
ПОЗОВНА ЗАЯВА
про скасування Постанови ВТ 085673 від 22,05,2010
по справі про адміністративне правопорушення
(в порядку адміністративного судочинства)
Звільнено від сплати судового збору відповідно до ст..288 КпАП України.
Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст..288 ч.3 КпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи.
22.05.2010 о 9:55 год. керуючи автомобілем ЗАЗ-1102 Таврия рухався по вулиці Червоностудентській у напрямку вулиці Ушакова зі швидкістю, яка не перевищувала 60 км\год. Наближаючись до перехрестя вулиць Червоностудентської та порт-Елеватор біля якого знаходився нерегульований пішохідий перехід, я, керуючись пунктом 18,1 ПДР знизив швидкість з 60 км\год до приблизно 40 км\год, оскільки побачив, що на протиоположній стороні дороги пішохід збирався почати рух по пішохідному перехіду. На такій швидкості я проїхав пішохідний перехід без зупинки, оскільки, согласно тому ж пункту 18,1 ПДР рух моеї машини не створювало перешкоду у русі пішохіда, та не створювало небезпеки. На наступному від нерегульованого пішохідного перехіду перехресті я був зіпинений инспектором ДПС Дяченко Олексіем Миколайовичем, який звинуватив мене у порушені пункту 18,1 правил ПДР. При складенні Протоколу про адміністративне правопорушення Інспектором було допущено наступні порушення:
1) Інспектор не ознайомив мене з моїми правами та обов’язкам відповідно до ст. 63 Конституції України та ст. 268 КУпАП , а підписатися я був змушений тому, що інспектор наполягав, що поки не підпишу протокол копію не отримаю.
2) остовірність моїх слів підтверджує відсутність потерпілих і їх свідчень. В такому випадку протокол був складений з недотриманням вимог ст. 256 Кодексу України про адміністративні правопорушення , в якій йдеться , що “У протоколі про адміністративне правопорушення зазначаються: прізвища, адреси свідків і потерпілих, якщо вони є”. Відсутність показань свідків підтверджує дотримання правил дорожнього руху, а саме пункту 18.2.
Згідно ст.251 КУпАП «Доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь-які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілих, свідків, висновком експерта, речовими доказами, показаннями технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху, протоколом про вилучення речей і документів, а також іншими документами.»
Згідно наказу № 33 міністерства внутрішніх справ України від 01.03.2010 року (набрав чинності 12.04.2010 року) «Про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху» до спеціальних технічних засобів , які працюють в автоматичному режимі , що мають функції фото- і кінозйомки , відеозапису належать:
- Вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний «ВИЗИР» з активованою функцією «автоматичний режим» модифікації «ВИЗИР 03»;
- Вимірювач швидкості радіолокаційний з фото фіксацією «АРЕНА»;
- лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів «TruCAM».
Жодного з цих технічних засобів в протоколі про адміністративне правопорушення Серія ХХ № ХХХХХХ від 13.04.2010 року не було зафіксовано, і жодних доказів згідно ст.251 КУпАП мені надано не було.
Протокол у справі про адміністративне правопорушення та постанова не відповідають вимогам ст.ст.251, 256, 280 КУпАП України. Це випливає з самого складу зазначеного правопорушення та обсягу доказів, які наявні у протоколі та постанові. У протоколі та постанові немає даних пішоходів, яким нібито було створено перешкоду та небезпеку. Між тим, у відповідності до ст.269 КУпАП такі особи є потерпілими по справі, або, принаймні, у відповідності до ст.272 КУпАП є свідками. У відповідності до ст.256 КУпАП дані цих осіб є відомостями, які мають обов’язково, при наявності свідків та потерпілих, зазначатися у протоколі. (Сам характер порушення ПДР, про яке йде мова, говорить про неможливість його вчинення без потерпілих та свідків.) У відповідності до ст.251 КУпАП, пояснення цих осіб є доказами по справі. Відсутність у справі не тільки пояснень, але й даних потерпілих та свідків грубо протирічить ст.256 КУпАП та призводить до відсутності у справі передбачених законом доказів. За таких умов говорити і про доведеність правопорушення не можна.
У ст. 254 КУпАП зазначено, що протокол про адміністративне правопорушення складається в разі його вчинення, але оскільки адміністративне правопорушення не було зафіксоване належним чином, як того вимагає законодавство, не було надано доказів згідно ст. 251 КУпАП, за таких обставин відповідно до п.1 ст. 247 КУпАП провадження в справі про адміністративне правопорушення не могло бути розпочате у зв'язку з відсутністю події і складу адміністративного правопорушення.
За викладених умов прошу визнати, що у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною постановою.
Виходячи з викладеного, керуючись ст.ст. 7, 250, 287, ст. 288, ст. 289 п.3 ст. 293, 295 КУпАП, ст. 2, ст. 6-11, ст. 104-106 Кодексу адміністративного судочинства України,
ПРОШУ:
1. Визнати Постанову серії ХХ № ХХХХХ від 13.04.2010 року про притягнення мене до адміністративної відповідальності – незаконною, та скасувати останню згідно з ст. 104 - 106 Кодексу адміністративного судочинства України,
2. Провадження по справі про адміністративне правопорушення від 13.04.2010 року про притягнення мене до відповідальності за ч. 1 ст. 122 КУпАП – припинити у зв’язку з відсутністю факту правопорушення.
Додатки
1. Копія постанови ХХ № ХХХХХХ від 13.04.2010 року
2. Копія протоколу ХХ № ХХХХХХ про адміністративне правопорушення від 13.04.2010 року