Дорожный контроль | ФОРУМ - ГАИ - ВИДЕО - ФОТО https://roadcontrol.org.ua./forum/ |
|
По поводу адміністративного позова майнового характеру https://roadcontrol.org.ua./forum/viewtopic.php?f=57&t=19000 |
Страница 1 из 1 |
Автор: | eaglelite [ 01 май 2012, 19:26 ] |
Заголовок сообщения: | По поводу адміністративного позова майнового характеру |
Уважаемые эксперты аналитики, подскажите что делать в такой ситуации: отправил стандартный иск в суд...постанова заканчивалась следующим образом: ПРОШУ: 1. Прийняти позовну заяву до розгляду. 2. Визнати протиправними дії відповідача. 3. Скасувати Постанову про адміністративне правопорушення АНІ № від 01.04.2012 року; 4. Справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити за відсутністю у моїх діях складу правопорушення. Заява подається до суду за місцем проживання відповідно до ч.2 ст.19 Кодекса адмністративного судочинства України та Постанови Пленуму Вищого Адміністративного Суду України від 6 березня 2008 року. Відповідно до ст. 288 КУпАП особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита. Додатки: 1. Копія позовної заяви відповідачу; 2. Дві копії протоколу АНІ № від 01.04.2012 про адміністративне правопорушення. 3. Дві копії постанови серії АНІ № від 01.04.2012 року по справі про адміністративне правопорушення. 23.02.2012 р. Підпис: Теперь пришел ответ судьи УХВАЛА 13 квітня 2012 року місто Маріуполь Суддя Жовтневого районного суду міста Маріуполя Донецької області ZZZZZZZ., ознайомившись з адміністративним позовом XXXXXXXXX до інспектора ДПС роти ДПС Управління Державної автомобільної інспекції при ГУМВС України в Донецькій області YYYYYYYYYY про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення, ВСТАНОВИВ: 11.04.2012 року позивач звернувся до суду з вищевказаним адміністративним позовом, посилаючись на те, що 01.04.2012 року інспектором ДПС ВДАІ міста Донецьку YYYYYYYYY відносно нього було винесено постанову Серії АН1 №000000 про притягнення нього до адміністративної відповідальності за ст. 122 ч.1 КУпАП. Просить скасувати зазначену постанову за відсутністю у його діях складу адміністративного правопорушення, а також у зв'язку із порушенням суб'єктом владних повноважень вимог ст.ст. 245, 268, 280 КУпАП при її винесені. У відповідності до вимог ч.1 ст.106 КАС України у позовній заяві зазначається найменування позивача, найменування відповідача, посада і місце посадової чи службової особи, зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, у разі необхідності - клопотання про звільнення від сплати судового збору, перелік документів та інших матеріалів, що додаються. Адміністративний позов поданий з порушенням вимог ст.106 КАС України. Позивачем не надано документів що посвідчують його особу, та документів на право власності (право керування) транспортним засобом. Також позивачем не сплачений судовий збір, розмір якого, у відповідності до п.3.1 ч.2 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» №3674-УІ від 08.07.2011 року (чинний з 01.11.2011 року), за подання до адміністративного суду адміністративного позову немайнового характеру складає 0,03 розміру мінімальної заробітної плати, що на теперішній час дорівнює 32,19 гривень. Згідно з ч.1 ст.108 КАС України, позовна заява подана без додержання вимог, передбачених ст.106 КАС України, залишається без руху, а позивачеві надається стрс с для їх усунення. За таких обставин, керуючись ст. 106, ч.1 ст. 108 України, УХВАЛИВ: Адміністративний позов XXXXXXXXX до інспектора ДПС роти ДПС Управління Державної автомобільної інспекції при ГУМВС України в Донецькій області YYYYYYYYYY про скасування постанови по справі про адміністративне правопорушення, залишити без руху. Надати позивачу строк протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали для усунення недоліків зазначених у мотивувальній частині. Роз'яснити, що інакше адміністративний позов буде вважатися негюдаййм та повернутий позивачу. Ухвала оскарженню не підлягає Покопавшись в инете нашел следующее: ВИЩИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УКРАЇНИ Л И С Т 18.01.2012 N 165/11/13-12 Головам апеляційних адміністративних судів У зв'язку з надходженням до Вищого адміністративного суду України звернень адміністративних судів про надання роз'яснення щодо застосування підпункту 1 пункту 3 частини другої статті 4 Закону України "Про судовий збір" ( 3674-17 ) повідомляється таке. Відповідно до зазначеної норми за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру встановлюється ставка судового збору в розмірі 1 відсотка розміру майнових вимог, але не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат. При визначенні характеру адміністративного позову як майнового судам необхідно враховувати таке. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України ( 2747-15 ) юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі "Щокін проти України" вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав. Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. Цей лист пропонуємо довести до відома суддів місцевих та апеляційних адміністративних судів. Голова суду І.Темкіжев И вот теперь вопросы: 1) Получил ухвалу на руки 27 04 2012, понесу ответ 3 05 2012 могут ли возникнуть проблемы или сразу сканировать конверт и прикладывать к заявлению 2)как правильно приложить документы (заявление, хлопотание, ультиматум:)и какие: паспорт, ВУ ,тех паспорт или грамотно послать судью с его требованиями, в 106 статье на которую он ссылается нет требований к наличию каких либо ксерокопий... 3) С судовым сбором вообще не понятно Вот неплохое заяление нашел в качестве основы: ЗАЯВА про звільнення від сплати судового збору У провадженні Жовтневого районного суду м. Маріуполя знаходиться справа №00000 за позовом xxxxxxx до ІДПС роти ВДАІ ДПС Донецького МУ ст. с-т міліції YYYYYYY. про скасування постанови АН1 № від 01.04.2012 року. 27.04.2012 року я отримав ухвалу районного суду м. Маріуполя від 13.04.2012 року в якій зазначалося, що позовна заява залишена без руху в зв’язку з несплатою судового відповідно до Закону України «Про судовий збір». Звертаю увагу суду що відповідно до ст.3. п.2. пп.13 Закону України «Про судовий збір» судовий збір не справляється за подання позовної заяви про відшкодування шкоди, заподіяної особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їх посадовою або службовою особою, а так само незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів дізнання, досудового слідства, прокуратури або суду. Виходячи з вищенаведеного прошу: 1. На підставі ст.3. п2 ,пп.13 Закону України «Про судовий збір» звільнити мене від сплати судового збору. Но может как-то побольнее ответить? Вот с Листом от ВАСУ непонятно,чего это за документ такой и может ли к нему судья так наплевательски относиться...А вдруг ВАСУ обидится? |
Автор: | Sudzukovod [ 02 май 2012, 05:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По поводу адміністративного позова майнового характеру |
Думаю, ВАСУ таки может обидиться. С судьей поговорить - никак? Переделывай иск, неси 3.05., я бы так прямо и сказал, что приносил его еще вчера, вот только вас на работе не было ![]() ![]() |
Автор: | aphalin [ 02 май 2012, 09:01 ] |
Заголовок сообщения: | Re: По поводу адміністративного позова майнового характеру |
eaglelite писал(а): Звертаю увагу суду що відповідно до ст.3. п.2. пп.13 Закону України «Про судовий збір» судовий збір не справляється за подання позовної заяви про відшкодування шкоди, заподіяної особі незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування, їх посадовою або службовою особою, а так само незаконними рішеннями, діями чи бездіяльністю органів дізнання, досудового слідства, прокуратури або суду. При чому тут це? Скасування постанови ІДПС це не відшкодування шкоди, завданої незаконними діями. Єдине на що ви можете послатися - це ст. 288 КУпАП та й то під питанням, бо там мова йде про держмито, а не про судовий збір. |
Страница 1 из 1 | Часовой пояс: UTC + 2 часа |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |