NickOdessa писал(а):
А можно в студию ещё и образец апелляци? Я так понимаю, в апелляции обжаловали действия инспектора, а не решение суда первой инстанции?
Конечно можно.
Да, по сути текст аппеляционной жалобы практически ничем не отличается от текста искового заявления первой инстанции.
Апеляційний адміністративний суд м.Києва
Через Дніпровський районний суд м. Києва
….Євгена Сергійовича
адреса: м.Київ, вул.Ххххх буд.хх, кв.хх
тел. +380-хх-ххх-хххх
на постанову судді Дніпровского районного суду м.Києва
від 26.07.2010р. у справі №2-А-393/10.
за адміністративним позовом ….Євгена Сергійовича
до Інспектора ВОН ДТП ВДАІ Деснянського району УДАІ МВС України
в м. Києві Смоляка Олександра Миколайовича про скасування
винесеної ним постанови про притягнення до адміністративної відповідальності
АПЕЛЯЦІЙНА СКАРГА
на рішення від 26.07.2010р.
Дніпровскього районного суду м.Києва
Суддя Гончарук В.П.
26.07.2010 року у Дніпровському районному суді м.Києва суддя Гончарук В.П. постановою по справі № 2-А-393/10 відмовив мені у задоволенні позовних вимог Інспектора ВОН ДТП ВДАІ Деснянського району УДАІ МВС України в м. Києві Смоляка Олександра Миколайовича про та скасування винесеної ним постанови про притягнення до адміністративної відповідальності серії АА № 494331 від 10.02.2010року про адміністративне правопорушення, передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.
Зазначена постанова суду не відповідає чинному законодавству, матеріалам та обставинам справи з таких підстав:
1. Суд докладно не вивчив ситуацію, з приводу якої було складний протокол про адміністративне правопорушення (далі – Протокол) та не приділив уваги доказам щодо даної ситуації
2. Суд не приділив достатньої уваги моїм свідченням та скаргам на дії інспекторів ДПС.
10.02.2010 року інспектором ВОН ДТП Деснянського ВДАІ м. Києва Смоляком Олександром Миколайовичем було винесено на моє ім’я постанову по справі про адміністративне правопорушення за нібито порушення мною правил дорожнього руху. В постанові зазначено, що я 10.02.2010 на вул. Драйзера нібито вчинив правопорушення, оскільки я, рухаючись у своєму автомобілі (д/н АА0000АА) нібито розвернувся у зоні дії дорожнього знаку 4.1 «рух прямо».
По суті нібито порушення можу пояснити, що я, рухаючись із увімкнутим лівим покажчиком повороту вулицею Теодора Драйзера з боку вулиці Миколи Закревського убік проспекту Володимира Маяковського, зупинився на заборонний сигнал світлофора, розташованого в районі дому №7 по вул.Теодора Драйзера. Дочекавшись зеленого сигналу світлофора, я, надавши перевагу в русі усім транспортним засобам, що рухалися у зустрічному напрямку, розвернувся на зазначеному перехресті.
Згідно п.1.10 Правил дорожнього руху України, перехрестям є місце перехрещення, прилягання або розгалуження доріг на одному рівні, межею якого є уявні лінії між початком заокруглень країв проїзної частини кожної з доріг.
Окрім того, розташування на цьому перетині доріг світлофорів та знаків пріоритету, зокрема дорожнього знаку 2.3 «Головна дорога», дає підстави вважати цей перетин доріг перехрестям. Згідно п.16.1 ПДД України перехрестя, де черговість проїзду визначається сигналами світлофора чи регулювальника, вважається регульованим. Окрім того, згідно п.2.3 розділу 33 ПДД України, знак «Головна дорога» надає право першочергового проїзду нерегульованих перехресть.
Одразу після розташування дорожнього знаку 4.1 «рух прямо» над лівою смугою руху, зліва на вул.Теодора Драйзера є виїзд з прилеглої території (двору). Вочевидь, знак 4.1 «рух прямо» застосовано для дублювання суцільної смуги дорожньої розмітки.
Згідно розділу 4 додатку 1 до Правил дорожнього руху України, дія знака 4.1, установленого на початку дороги або за перехрестям, поширюється на ділянку дороги до найближчого перехрестя. Таким чином, дія знаку 4.1 «рух прямо», встановленого за перехрестям, не розповсюджується на перехрестя, на якому я розвернувся. Отже, я не порушував вимог знаку 4.1 «Рух прямо» та мав право виконати розворот на перехресті.
Крім того, хочу звернути увагу на те, що при винесені постанови була грубо порушена ст. 33 КУпАП, яка зобов’язує при накладенні стягнення враховувати характер вчиненого правопорушення, особи порушника, ступінь його вини, майновий стан, обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність.
Також була порушена ст. 268 КУпАП, яка передбачає, що справа про адміністративне правопорушення розглядається в присутності особи, яка притягається до адміністративної відповідальності і вона має право знайомитися з матеріалами справи, давати пояснення, подавати докази, заявляти клопотання, тощо.
В даному випадку при винесені постанови мені не була надана змога реалізувати свої права, передбачені ст. 268 КУпАП та не були з’ясовані обставини, передбачені ст. 33 КУпАП, оскільки постанова була виписана одночасно з протоколом про адміністративне порушення та надана мені на підпис одночасно з ним.
Крім того, на мою вимогу ознайомити мене зі змістом статті 268 КУпАП перед підписанням протоколу, інспектором була надана хибна інформація щодо цієї статті.
Зважаючи на те, що:
Суддя Гончарук В.П. Дніпровського районного суду м.Києва виніс постанову, докладно не вивчивши матеріали справи;
Я, ….Євген Сергійович, виконував Правила дорожнього руху, зокрема вимоги п.4.1 дійсних Правил дорожнього руху;
Наголошуючи на тому, що склад правопорушення в моїх діях відсутній;
Керуючись вимогами ст.ст. 55, 124 Конституції України, ст.ст. 268, 289, 294 КУпАП
Прошу
1. Докладно розібратись у справі, вивчивши всі факти та наведені у додатках фотографії та документи;
2. Провести судове засідання у моїй присутності.
3. Скасувати постанову судді Гончарука В.П. Дніпровського районного суду м.Києва та закрити провадження по справі.
Додатки:
1. Копія протоколу серії АА номер 207993 від 10.02.2010року
2. Копія постанови серії АА № 494331 про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в сумі 260грн. 00коп. до протоколу серії АА номер 207993 про адміністративне правопорушення.
3. Копія постанови Дніпровського районного суду м.Києва №
4. Копія листа відповіді на мій запит з Центру безпеки дорожнього руху та автоматизованих систем при МВС України № 45/П-1464 від 17 серпня 2010р.
5. Копія листа відповіді на мій запит з Головного Управління ДАІ у м.Києві №10/П-2141 від 06.09.2010р.
6. Копія квитанції про сплату держмита
7. Фотографії даної ділянки дороги 4шт на двох аркушах
8. Супутникова фотографія даної ділянки дороги (веб-адреса:
http://www.wikimapia.org/#lat=50.501270 ... =0&m=s&v=9)