Написал такое исковое заявление. Исправьте, если где-то не прав. До Приморського районного суду 87525, м. Маріуполь, пр-т Будiвельникiв, **
Позивач: ******* Поштова адреса: 875**, Донецька область, м.Марiуполь, пр-т Нахiмова **** тел.моб. *******
Відповідач1: УДАІ ГУМВС України в Донецькій області м.Донецьк, 83023, м.Донецьк, вул. Ходаковського, 10 тел.: (062) 345-23-30 Відповідач2: ВДАІ ГУМВС України в Донецькій області м.Марiуполь, 87523, м. Марiуполь, вул. Макара Мазая, 16, тел.: (0629) 47-41-40, (0629) 47-41-41
ПОЗОВНА ЗАЯВА про скасування постанови Серія АН1№***** в справі про адміністративне правопорушення від 18 грудня 2012 року. Цей позов поданий на підставі ст. 17 КАС України яка прямо визначає, що компетенція адміністративних судів поширюється на спори фізичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень, дій чи бездіяльності. Відповідно ст. 18 КАС України справи щодо оскарження дій або бездіяльності посадових чи службових осіб місцевих органів виконавчої влади розглядаються і вирішуються місцевим загальним судом як адміністративним судом або окружним адміністративним судом за вибором позивача. У ст. 19 КАС України зазначено, що адміністративні справи з приводу оскарження дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, які стосуються інтересів конкретної особи, вирішуються адміністративними судами за місцем проживання (перебування, знаходження) позивача Цей позов підлягає розгляду у судах на підставі ст.288 ч.3 КУпАП України, яка прямо передбачає право особи оскаржити до районного (прирівненого до нього) суду постанову органів державної влади та посадових осіб, до яких належать і органи ДАІ та їх посадові особи. Суть справи: 18 грудня 2012 року рухаючись на автомобілі Dacia Logan д\н ***** по вулицi Макара Мазая, я заїхав на АЗС “АЗОВ ОIЛ”. Після 3 хвилин перебування на вищезазначенной станцiї до мене пiдїхав патрульний автомобiль iз включеними проблисковими маячками синього та красного кольору. Підійшовши до мене, інспектор ДАІ представився прапорщиком мiлiцiї Черiпко Сергiй Володимирович номер нагрудного знаку ДО0305 (далi iнспектор), та наказав передати йому документи на підставі якоби порушення мною ПДР. Я запитав iнспектора який самє пункт ПДР я якоби порушив, на що iнспектор вiдповiв, що я перетенув подвiйну смугу, виїзджаючи iз придворової теріторiї. На моє пояснення, що при виїзi з цiєї прiдворової теріторiї не встановлено жодного наказового знаку та враховуючи погоднi умови та стан дорожнього покриття (снігові замети, що приховують дорожню розмітку) я зробив маневр, з дотриманням ПДР iнспектор нiяк не вiдреагував. Далi я попросил iнспектора, згiдно зi ст.251 КоАП України, прид’явити менi докази якоби моєї провини. Як єдиний доказ,інспектор показав мені вiдео-фрагмент на приладі «RMV400» нібито мого транспортного засобу. При цьому на екрані прибору взагалі не було видно державних номерів авто і дуже важко впізнати навіть модель транспортного засобу. Прив’язка до конкретної місцевості на пред’явленному фрагменті також відсутня. Однак п.1.7.розпорядження МВС України №466 від 21.05.2009 р. дуже чітко визначає, що знімки повинні містить інформацію про місце, час скоєння порушення та чітке зображення автомобіля порушника (його марку, колір, номерний знак-згідно з п.12.1.наказу МВС України №77 від 26.02.2009р.). Щодо приладу «RMV400», то його не значиться в наказi про затвердження Переліку технічних засобів, що використовуються в підрозділах Державтоінспекції МВС для виявлення та фіксування порушень правил дорожнього руху (Наказ МВС 01.03.2010 N 33). Відповідно до п.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову. Відповідно до п.3 ст.70 КАС України докази, одержані з порушенням закону, судом при вирішенні справи не беруться до уваги. Таким чином, всі ствердження щодо порушення мною Правил дорожнього руху не мають доказів й підтверджень, та базуються тільки на припущеннях співробітника ДАI, а в протоколі про адміністративне правопорушення вказані дані, які суперечать дійсності та не підтверджуються доказами. При всьому цьому, відповідно до ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави. Відповідно до ст. 8 Конституції - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується. Відповідно до ст. 24 Конституції - громадяни мають рівні конституційні права і свободу та є рівними перед законом. При складанні постанови суб'єктом владних повноважень інспектором ДАІ вчинено низку порушень, а саме в порушення вимог ст. 278 КпАП не перевірено правильність складання протоколу та інши матеріали справи про адміністративне правопорушення; відповідно до ст. 280 КУпАП не з'ясовані всі обставини, що підлягають з'ясуванню при розгляді справи про адміністративне правопорушення. В постановах відсутні відомості щодо винності особи у вчиненні адміністративного правопорушення; чи підлягає вона адміністративній відповідальності, чи є обставини, що пом'якшують і обтяжують відповідальність, чи заподіяно майнову шкоду, чи є підстави для передачі матеріалів про адміністративне правопорушення на розгляд громадської організації, трудового колективу. При всьому цьому, інспектор ДАІ при складанні протоколу та постанови нехтував Інструкцією з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення дорожнього руху, затверджену наказом МВС України від 26.02.2009 № 77. А саме, п. 11.17 встановлено, що записи в протоколах про адміністративні правопорушення, талонах до посвідчення водія, тимчасових дозволах, журналах робляться чорнилом (пастою) темного (чорного або синього) кольору. Вони заповнюються розбірливим почерком, а прізвище, ім'я, по батькові порушника, його місце проживання, а також посада, місце роботи, звання працівника Державтоінспекції МВС записуються друкованими літерами. Як видно зі змісту протоколу, ці положення не дотримані. Враховуючи вище викладене, а саме те, що докази порушення мною правил дорожнього руху приведені та одержані з порушенням закону інспектором ДАІ, протокол про адміністративне правопорушення серії ВА1 №08240 _від 15.10.10 складений з суттєвим порушенням діючого законодавства, а за цими наслідками й постанова серії АН1 №235410 від 18.12.2012 р., та керуючись статтями 287, 288, 289, п.3 ч.1 ст.293 КпАП України, та ст. 6, 18, п.3 ст.70, п.2 ст.71, ст.104, 105, 106 КАС України ПРОШУ СУД: 1. Взяти даний позов до свого провадження. 2. Звільнити мене від сплати судового збору відповідно до ст. 288 КУпАП. 3. Постанову у справі про адмніністративне правопорушення Серії хххххххх3173 від 18.12.2012 визнати недійсною та скасувати, а справу про адміністративне правопорушення щодо мене закрити, за відсутністю у моїх діях складу такого правопорушення. Додатки: 1. Копія протоколу про вчинення адміністративного правопорушення серії АА2№ **** від 18.12.2012 року; 2. Копія постанови про притягнення до адміністративної відповідальності серії АН1 №235410 від 18.12.2012 року; 3. Копії позову та доданих матеріалів у відповідності до кількості відповідачів у справі; 4. Копія водійського посвідчення та реєстраційного документа на транспортний засіб.
|