Текущее время: 23 фев 2025, 18:36

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 20 ]  На страницу Пред.  1, 2
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 23 окт 2010, 10:36 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
это скарга, а не позов


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 окт 2010, 10:49 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 17 сен 2010, 21:26
Сообщений: 610
Откуда: Днепропетровск
LAVe писал(а):
это скарга, а не позов

почему за позов не канает?? обоснуй..
ну а вообще почти такой же текст, изменив пару слов, отправил в прокуратуру как заяву и в УГАИ как скаргу...


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 окт 2010, 11:33 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
GodSenD писал(а):
почему за позов не канает?? обоснуй...
позже, щас не могу.
вот навскидку...

упс, даже навскидку не получилось. галиматья.

найди нормальный позов и напиши по образу и подобию


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 23 окт 2010, 15:14 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 06 окт 2010, 17:45
Сообщений: 8757
вот тебе пример, пользуйся
Цитата:
До Оболонського районного суду в м. Києві
04212, м.Київ, вул. Маршала Тимошенко, 26

Позивач: Сутрапян Алек Похмелович
54321, м. Київ, вул. Пупкина, 13, кв.666
тел: 077-555-55-55

Відповідач: посадова особа – Інспектор ДПС роти ДПС ВДАІ м. Києва
мол. сержант міліції Петренко О.О.
65432, м. Київ, вул. Семафорна, 44
Тел:088-444-44-44


АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ

Постановою серії АА №123456 інспектора ДПС ВДАІ м. Києв молодшого сержанта міліції Петренко О.О. 12.12.2010 року на мене було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу в розмірі 500 грн. за адміністративне правопорушення, передбачене ч. 2 ст. 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Постанова АА №123456 від 12.12.2010 року ухвалена на підставі Протоколу серії АА №654321 від 12.12.2010 р., складеного інспектором ДПС ВДАІ м. Києва молодшим сержантом міліції Петренко О.О., про вчинення правопорушення, передбаченого ч. 2 ст.122 КУпАП, а саме порушення правил проїзду перехресть, передбачених пунктом 11.1 Правил дорожнього руху.
Вважаю, що Постанова АА №123456 від 12.12.2010 року про накладання штрафу в сумі 500 грн. за правопорушення, передбачене ч.2 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ухвалена незаконно і необґрунтовано та підлягає скасуванню з наведених нижче підстав.
Я, Сутрапян Алек Похмелович (Позивач), керуючи автомобілем Альфа Ромео, державний номер ПУПСИК, на перехресті вул. Пушкіна та вул. Толстогов м. Києві проїхав прямо з правої смуги при одночасно увімкнених зеленого сигналу основного світлофору та додаткової секції.
На зазначеному перехресті встановлено знак 5.16, що показує дві смуги та напрямок руху по них: права смуга вказує на поворот праворуч, ліва смуга – проїзд прямо та поворот ліворуч. Проїхати прямо з лівої смуги не мав можливості, оскільки даний знак встановлено з порушенням пункту 10.1.1 ДСТУ 4100-2002 (не забезпечена оглядовість знаку), також безпосередньо перед зазначеним перехрестям смуги руху поділені горизонтальною розміткою 1.1 (вузька суцільна лінія), яку перетинати заборонено. Моє розташування в правій смузі було обумовлене п.11.5 ПДР - на дорогах, які мають дві і більше смуги для руху в одному напрямку, виїзд на крайню ліву смугу для руху в цьому ж напрямку дозволяється, якщо праві зайняті.
В п. 11.1 ПДР зазначено, що кількість смуг на проїзній частині для руху нерейкових транспортних засобів визначається дорожньою розміткою або дорожніми знаками 5.16, 5.17.1, 5.17.2, а за їх відсутності — самими водіями з урахуванням ширини проїзної частини відповідного напрямку руху, габаритів транспортних засобів і безпечних інтервалів між ними. Проте, відповідно п.8.4 та додатку 1 ПДР, знак 5.16 належить до інформаційно-вказівних знаків, його функція – інформувати про кількість смуг та напрямки руху по них. Відповідно до опису знаків, вказувати напрямки руху та зобов’язувати рухатися тільки у цих напрямках на перехресті можуть знаки 4.1-4.6. Знак 5.16 наказової або заборонної функції не несе відповідно до його опису у ПДР.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 КУпАП адміністративним правопорушенням є протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність.
Я не мав наміру порушувати Правила дорожнього руху, але невідповідність встановлення дорожніх знаків вимогам ДСТУ 4100-2002 не дозволила мені виконати приписи п.11.1 ПДР. Таким чином, в моїх діях не має вини ні в формі умислу, ні в формі необережності, та вони не утворюють складу адміністративного правопорушення.
Мої дії не порушували прав інших осіб, не перешкоджали руху інших транспортних засобів, не створювали аварійної обстановки та не призвели до заподіяння шкоди .
Між тим, жодного пункту розділу 16 ПДР (проїзд перехресть) я не порушив, а за порушення п. 11.1 ПДР адміністративна відповідальність передбачена ч.1 ст.122 КУпАП. Таким чином, стягнення призначене незаконно.
Також слід зазначити, що розгляд справи провадився поблизу перехрестя вул. Пушкіна та вул. Толстого, проте в Постанові АА №123456 вказана вул. Лермонтова, яка знаходиться за 2км від зазначеного перехрестя. До того ж Постанова АА №123456 складена без всебічного, повного й об’єктивного урахування обставин справи.
Крім того, при складанні Протоколу АА №654321 та Постанови АА №123456 про адміністративне правопорушення Відповідачем були порушені вимоги чинного законодавства, а саме:
- мені не було роз’яснено мої права,
- мені не була надана можливість скористатися правами, визначеними ст.268 КУпАП.
Державне мито за розгляд судом даної справи не сплачувалось, оскільки у відповідності до ст.288 КУпАП особа, яка оскаржила постанову у справі про адміністративне правопорушення, звільняється від сплати державного мита.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 287-289 Кодексу України про адміністративні правопорушення, ст.ст. 6, 17, 18, 19 та ст.104–106 Кодексу адміністративного судочинства,


ПРОШУ:

Скасувати Постанову АА №123456 від 12.12.2010 р. про накладення штрафу в розмірі 500 грн. на Сутрапян Алек Похмелович за вчинення адміністративного правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 122 КУпАП.




дата підпис прізвище



Додатки:
1. Копія адміністративного позову;
2. Копія Постанови про адміністративне правопорушення АВ №АА №123456 (2 примірники);
3. Копія Протоколу про адміністративне правопорушення АА №654321 (2 примірники);
4. Копія скарги в УДАІ ГУМВС в м. Києві (2 примірники);
5. Відповідь УДАІ ГУМВС в м. Києві(2 примірники);
6. фотографії перехрестя в кількості (2 примірники).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 26 окт 2010, 19:54 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 май 2010, 22:11
Сообщений: 738
Откуда: Днепропетровск
Авто: Aveo
Значит вот, это мой окончательный вариант, такой он поедет в суд и будет тамже зачитан на заседании....


До _Самарського районого суду м.Днiпропетровськ



Позивач__----------------- Олександр В`ячеславович
Що мешкае за адесою вул.------------ б.1 кв.6 тел.063 -- -- --

Вiдповiдач _ ВДАI м. Днепродзержинск
вул. Магнитогорьска 6
Дніпропетровської обл.
51900 Україна
Тел.. (0569) 506262

У справі про адміністративне правопорушення,
Передбачене ч.2 ст.123 КУпАП України,

АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ.

Про визнання протиправними дій інспектора ДПС ВДАI м.Днiпродзержинська пр-ка мiлiцii Рижкова В.П.. та скасування постанови сер. АЕ1 № 064840 від 19.10.2010 у справі про адміністративне порушення, передбачене ч.2 ст. 123 КпАП України.

19.10.2010 Я, ----------------- Олександр В`ячеславович рухаючись на власном автомобiлi Фiат Добло д/н --------- був зупинений інспектором ДПС ВДАI м.Днiпродзержинська пр-ком мiлiцii Рижковим В.П i вiн повидомив менi що я порушив п.п. 20.4 ПДР Украiни, а саме те що нiбито я порушив правило проiзду ЖД переiзда, мотивував він це тим що я переткнув переiзд в другому рядi, хоча на дорозi небуло жодного автомобiля, а також була вiдсутня розмiтка та були вiдсутнi дорожнi знаки що визначають рух по полосам.
Згiдно п.п. 11.1 ПДР <<Кількість смуг на проїзній частині для руху нерейкових транспортних засобів визначається дорожньою розміткою або дорожніми знаками, а за їх відсутності - самими водіями з урахуванням ширини проїзної частини відповідного напрямку руху, габаритів транспортних засобів і безпечних інтервалів між ними.>>, а також п.п. 11.2 ПДР.<< Нерейкові транспортні засоби повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини.>>
Я пояснив iнспектору те що на переїзді в попутному напрямку інших автомобілів не було i якщо автомобіль на переїзді один, то порушити пункт 20.4 неможливо тому, що один автомобіль проїхати переїзд в два ряди не зможе. Також, я повидомил iнспектору що згiдно згiдно п.п.11.1 та 11.2 при вiдсутнiстi розмiткi я сам вызначил ширину проiзжоi частини i зайняв крайнє праве положеня (про що i зазначив у протоколi).
Незважаючи на мої пояснення та нехтуючи моїми правами, інспектором ДПС ВДАI м.Днiпродзержинська пр-ком мiлiцii Рижковим В.П стосовно мене був складений протокол сер. АЕ1 №262435 про адміністративне правопорушення (копія додається) та винесено на місці постанову сер. АЕ1 № 064840 від 19.10.2010 (копія додається) по справі про адміністративне правопорушення за порушення правил дорожнього руху, передбачене ч.2 ст. 123 КпАП України.

Із зазначеною постановою я не погоджуюсь, оскільки вона винесена з порушенням норм матеріального права та процесуальних норм, є незаконною, та підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. Жодних доказів, передбачених чинними законодавчими і підзаконними актами, що встановлювали б наявність адміністративного правопорушення, справа не містить.
інспектором ДПС ВДАI м.Днiпродзержинська пр-ком мiлiцii Рижковим В.П не надано по справі жодного доказу, вказаних в ст. 251 КпАП України (окрім протоколу, складеного працівником ДАІ): пояснень потерпілих, свідків, висновків експерта, показів технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.
Тим самим працівник ДАІ порушив вимоги не тільки КпАП України, але і відомчих нормативних актів МВС, в тому числі, Розпорядження по МВС України № 466 від 21.05.2009 «п.1.6 Виключити випадки складання відносно водіїв транспортних засобів адміністративних протоколів без доведення їхньої вини чи достатніх доказів допущення ними порушень ПДР (фото-, відеоматеріалів, показів свідків тощо).».

2.Окрім наведеного, слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання мені часу для звернення за правовою допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, - порушує мої права, передбачені ст.268 КпАП.

Крім того відповідно до ч.4 ст.256 Кодексу України про адміністративні правопорушення, при складенні протоколу особі, яка притягається до адміністративної відповідальності, роз’яснюються його права і обов’язки, передбачені статтею 268 цього Кодексу.
Але при складанні протоколу про адміністративне правопорушення інспектором ДПС ВДАIм.Днiпродзержинська пр-ком мiлiцii Рижковим В.П мені не були роз’яснені права та обов’язки, передбачені статтею 268 КУПАП.
(про що я зазначив у протоколi).
Вважаю, що інспектор ДПС ВДАI м.Днiпродзержинська пр-к мiлiцii Рижков В.П, грубо порушив вимоги ст.. 19 Конституції України, ст..ст.254,268 КУПАП.

Iнспектор ДПС ВДАI м.Днiпродзержинська пр-к мiлiцii Рижков В.П провів процес виявлення обставин по справі з дуже спрощеним підходом – в 11 год. 40 хв. (згідно протоколу) він зупинив ТЗ, а вже в 11 год. 40 хв. (тобто в той же час) закінчив розгляд адміністративної справи. З’ясувати всі обставини, до того ж не маючи жодного доказу і без опитування свідків, просто не можливо, та ще за такий короткий період часу. Тому я вважаю, що при винесені постанови були грубо порушені вимоги ст. 245, 252, 280 КпАП України по всебічному, повному і об'єктивному з'ясуванню обставин кожної справи в їх сукупності, вирішенню її в точній відповідності з законом.
За таких умов у моїх діях немає складу правопорушення, у якому мене визнано винним зазначеною
постановою.
Згідно ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов’язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на Відповідача.
На підставі викладеного, керуючись статтями 245, 251, 256, 268 КУпАП.


ПРОШУ:
1. Визнати протиправними дії інспектора ДПС ВДАI м.Днiпродзержинська пр-ка мiлiцii Рижкова В.П.
2. Скасувати постанову сер. АЕ1 № 064840 від 19.10.2010 у справі про адміністративне порушення, передбачене ч.2 ст. 123 КпАП України.
3. Витребувати з вiдповiдача докази яки були прийнятi за належнi при складаннi протоколу серii АЕ1 №262435 а потiм i винесеннi постанови серii АЕ1 № 064840 від 19.10.2010.




Додаток:
1. Копія постанови по справі про адміністративне правопорушення до протоколу –
2 примiрника
2. Копiя протоколу про адміністративне правопорушення – 2 примiрника
3. Копiя скарги – 1 примiрник




„____”__________ 20___р.

(Підпис)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 20 ]  На страницу Пред.  1, 2

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 7


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron