Текущее время: 22 фев 2025, 23:41

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 3 ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22 июл 2011, 22:47 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 май 2010, 19:22
Сообщений: 97
Откуда: Донецк
Авто: Lanos
Город: автнрр
Цитата:
добрый день.
такая вот история случилась с моим подзащитным, (иногда помогаю друзьям бороться с беспределом оборотней в погонах, принципиально пьянку не защищаю, но здесь ситуация вопиющая, кто прочитает поймёт):
фабула
коротко: 1.07.11 утром мужик пил пиво, мыл машину у гаража, подехали мусора, заставляли ехать в больницу, тот отказался. составили протокол по 126 и 130 на руки ни чего не давали, прочитать и подписать не дали, хотя понятые расписались что отказался (суки) написался что отказался дуть трубку КТ (ваще бред). на следующий день идет он в гаи, заявление у него не принимают, иду я, мне показывают копии протоколов (знакомлюсь с делом по 268 ст) но на руки не дают, хотя у меня нотариальная довереность, свидетелей-понятых пока 2. далее подаем в прокуратуру, ГУМВС, СВБ и суд - чуть позже в прокуратуре мне говорят что появился свидетель №3 который видел как он садился за руль. переубедить малолетнюю сучку-прокуроршу не могу, видно диплом папаша купил и посадил куда ему надо. говорит мне падла, что законы у нас такие, и проблеммы это верховной рады, а свидетелю зачитывать ответственность за лжесвидетельствование можно только по уголовным делам, а имя его и год рождения дать вам не можем так как есть закон про информацию.

полно:
Цитата:
1 липня 2011 року, приблизно о 9 годині 40 хвилин ОСОБА1обслуговував автомобіль Opel Vectra д/н 43819ЕН, який належить його дружині ОСОБА3, біля власного гаражу (схема розташування засвідчена свідками та жильцями прилежних будинків у додатку Б), який розташований за будинком в якому мешкає подружжя ОСОБА1-3 (копія паспорту ОСОБА1. із пропискою у додатку В). В цей час ОСОБА1 відходив до продуктового магазину пішим ходом, та завітав до своїх співробітників, водіїв автобусів маршруту № 136 на стоянці «столова», що підтвердять водії автобусів, також прошу зробити офіційний запит відеозапису з відеокамери зовнішнього спостереження супермаркету «Сарепта» з боку вул.. Чапаєва, за період часу 09:00-10:00 (або 10-11 годину московського часу) з коригуванням по часовому поясі налаштування відео реєстратора, згаданий запис є на цифровому носії у додатку Д. Також це підтвердить свідок ОСОБА4, якого він зустрів на стоянці столова, та на відео записі він разом з ним повертається. Повернувшись до гаражу із ОСОБА1., почали мити автомобіль, приблизно о 10 годині 5 хвилин до гаражу поза домом Чапаєва 75 під’їхав ВАЗ 2109 бежевого кольору із державним номером білого кольору (автомобіль був не облаштований до патрулювання ДАІ). З нього вийшли інспектора, поцікавившись чий це автомобіль та що вони роблять, почали вимагати від ОСОБА1., який назвався власником авто, посвідчення водія, та наполягали на проходженні медичного обстеження на стан алкогольного сп’яніння у АЦМБ (про тестування на місці вони не згадували). Про те свої посвідчення інспектора не показували, та ігнорували прохання представитись належним чином.
ОСОБА1пояснив інспекторам, що при собі не мав посвідчення, бо не планував керувати автомобілем, та його з гаражу вигнав раніше аби обслуговувати його, посвідчення водія знаходилось в нього у квартирі, та попросив ОСОБА4 покликати дружину принести посвідчення, та покликати інших свідків, бути присутніми під час протиправних (на той час вони мали всі підстави аби вважати їх протиправними) дій інспекторів.
Незважаючи на те що ОСОБА1. дійсно почав пити пиво на початок роботи (миття автомобілю), він не вбачав в цьому будь якого порушення закону, бо не керував автомобілем, про що могли б засвідчити інспектора, якщо б звернули увагу на температуру двигуна, але цього вони не зробили. Свідків того що ОСОБА1рухався в той період часу керуючи згаданим транспортним засобом в них не було, та й бути не могло, свідки з боку ОСОБА1. та відеозапис камери спостереження доводить що він рухався пішим ходом, та проходив під камерою значну відстань через автомобільну парковку, на який його автомобілю не було. З першого погляду запис з камери є косвеним доказом, але зробивши не складний аналіз, ми дійдемо висновку про фактичні дані які прямо відносяться до того, що ОСОБА1. рухався саме пішим ходом, та не користався автомобілем. Так на відео, складно ідентифікувати обличчя перехожих, але ОСОБА1 одразу впізнав себе по одягу та пакету у руці, так само впізнав себе і ОСОБА4. в епізоді коли вони поверталися в бік гаражу. Так, відокремлено відеозапис не доводить що ОСОБА1 не залишив автомобіль поза зоною спостереження камери, але у сукупності з обставинами справи, врахувавши відстань до гаражу, та відстань яку проходить під камерою ОСОБА1 в одну сторону та назад - жодна людина не буде їхати 500 метрів до магазину, паркувати автомобіль а потім 100-200 метрів йти через паркінг з важким пакетом, де мав можливість би скористатись стоянкою.
Враховуючи вище зазначені обставини, які доводять те що ОСОБА1. пішки ходив до магазину, претензії до випитого ним пива з боку інспекторів ДАІ були безпідставними, та чи перевищував рівень алкоголю у крові дозволені 0,2 проміле від випитої пляшки пива, даних немає .
Враховуючи те, що ОСОБА1. інспектора не зупиняли, тим самим вони ніби то перестрахувалися аби не порушити чинний наказ №118 МВС від 04.04.11 (не зупиняти безпідставно автомобілі), про те якщо звернути увагу на схему у додатку Б, ми побачимо що періодично розвивати швидкість в цій місцевості не можливо, та очевидна відсутність місця для різких змін напрямку руху, (та те що це не можливо побачити у дворах домів Чапаєва 77, 75, 73) що є однією з шести умов, яка дозволяє зупиняти транспортні засоби, підстав бути не могло, якщо б це мало місце, то привернуло б до себе не аби яку увагу перехожих. Закону ОСОБА1. не порушував, відомостей про скоєння ним протиправних дій не було, ніякої допомоги інспектора не просили, тому підстав (в теорії зупиняти) в його випадку, перевіряти його документи а тим паче їхати кудись проходити якісь експертизи ніякий Закон його не зобов’язував.
Але інспектора продовжували примушувати ОСОБА1 до проходження медичної експертизи на стан сп’яніння саме у лікарні, погрожуючи застосуванням сили, далі вони викликали наряд АДЧ, але співробітники міліції, яких викликали інспектора, в його діях та стані, не побачили ніякого складу правопорушення. Подружжя ОСОБА1-3 та ОСОБА4. заявляли патрулю АДЧ про протиправні дії ІДПС, але АДЧ прийняло нейтральну позицію у суперечці, та поїхали не відреагувавши ні на їх, ні на ДАІшні заяви.
Далі ІДПС викликали, як вони висловились «нормальних» понятих, бо ОСОБА4 та сусіди по дому їх в якості понятих не задовольняли, та в присутності «нормальних» понятих почали запитувати чи відмовляється ОСОБА1 від проходження медичного обстеження, та знімати його на телефон, показуючи язика, та образливі не пристойні знаки руками в його адресу, провокуючи його до агресивної поведінки проти співробітників міліції. В присутності цих «нормальних» понятих вони склали протокол, дали їм на підпис. ОСОБА1 в супереч ст..254, 256 КУпАП, зі змістом ознайомитись не дали, відмовили йому від підпису та пояснень у протоколі, та його копію йому не надали, що засвідчить його дружина та ОСОБА4. Далі вони поїхали, залишивши в них лиш нездоровий інтерес про події які відбулись, їм не було відомо за що було складено протокол, що в ньому написано, та чи буде штраф чи ні, була надія що все таки це нахабні міліціанти підробляли після роботи, та у провадження справа не дійде.

Наступного дня склавши по факту протиправних дій заяву ОСОБА1 із дружиною намагались подати її на ім’я начальника ВДАІ м. Авдіївка Скорова О.І., який розписав резолюцію на інспектора з АП Володарського В.В. від 02.07.11 (копія заяви ОСОБА1 з резолюцією у додатку Г), але Володарський В.В. заяву не прийняв мотивуючи тим що вона неправильно складена, що є грубим порушенням Закону України «Про звернення громадян» та наказу МВС №1117 від 10.10.04, бо вона відповідала всім вимогам про звернення. Дав їм бланки до пояснень, та відмовився надати копію протоколу, із його змістом ознайомитися не дав, що також є грубим порушенням Закону України «Про інформацію» та ст.. 268 КУпАП, права особи яка притягається до відповідальності.

04.07.11 я особисто о 14 годині прибув до Авдіївького ВДАІ з метою ознайомлення із матеріалами справи, та нарешті забрати копії протоколу, на підставі нотаріальної довіреності від 04.07.11 (копія у додатку А), та остаточно з’ясувати обставини справи врахувавши версію подій співробітників міліції.
Прибувши на місце заявлені мені громадянином ОСОБА1 відомості про дії та бездіяльність посадових осіб ВДАІ підтвердились. Після першого посилання на неприйомні дні начальником ВДАІ, та що це має пріоритетне значення ніж оголошувані ними права за ст..268 КУпАП, я розпочав запис подій на цифрову відеокамеру (відео запис на цифровому носії у додатку Д), аби спиратися на фактичні дані, у подальших діях.
Інспектор з адмін. практики Володарський В.В. тривалий час на відео не сприймав довіреність як таку що дає мені право знайомитись з матеріалами провадження з адміністративної справи ОСОБА1від 01.07.11., всіляко переводячи розмову у інші теми, коли нарешті мені надали хоча-б для ознайомлення протоколи, мені довелося їх зфотогрофувати, бо на руки копію мені віддати відмовили, бо як зі слів інспектора, в них повинен був розписатися ОСОБА1, вказавши на підставі довіреності що маю право розписуватися за нього, мені повідомили що я маю право здати заяву про це, вони її розглянуть, потім нададуть для підпису, чим інспектор фактично відмовив мені взагалі будь яким чином ознайомитись, бо заяву вони можуть розглядати місяць, потім про який підпис може бути йти мова, коли всі строки будуть пропущені. Пояснення «нормальних» понятих мені відмовили, навіть прочитати, факт чого я зняв на відеозаписі, мов я буду здійснювати тиск на понятих. А тиск бандитів у погонах, на водіїв та інших громадян, які підпишуть все що завгодно щоб їх не чипали це не тиск? Навіть цитувавши вимогу ст..268 КУпАП я не зміг переконати інспектора щоб він не перешкоджав мені – законному захиснику ОСОБА1. знайомитися з матеріалами справи по притягненню ОСОБА1 до адміністративної відповідальності. В загалі конструктивного діалогу в нас не вийшло, я запитав чи інспектор впевнений в своїх діях, та що вони відповідають вимогам Законодавства України, але інспектору здалось що цим я йому погрожую. Впевнившись що співробітники нахабно зневажають Закон та Конституцію України, та не бояться ніякої відповідальності за свої дії, я покинув ВДАІ хоча б з якимись цифровими доказами.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июл 2011, 23:10 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 22 дек 2010, 19:11
Сообщений: 1581
да что это за хрень в последнее время?

_________________
Тебе не забуде Вкраїна коли,
Шахтарю з Донбасу,
Ти візьмеш у руки сталеве кайло
І вб’єш підараса.
Нема в нас святішої більше мети
Чи іншого спасу!
У бога прощення піди попроси
І вбий підараса.
(с) Юрій Винничук


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 22 июл 2011, 23:23 
Не в сети
Новобранец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 31 май 2010, 19:22
Сообщений: 97
Откуда: Донецк
Авто: Lanos
Город: автнрр
_Skamar_ писал(а):
да что это за хрень в последнее время?


не то слово, ваще обарзели, страха них нет. недавно присягу милиционера читал - ржал не могу.

вот продолжение скарги (нормативка)
Вважаю дії ІДПС незаконними, та такими що принизили честь та гідність ОСОБА1., носять ознаки корупційних діянь з наступних підстав:
Аби перевіряти у громадян документи та складати протокол, співробітники міліції повинні були б мати на то достатні повноваження, які визначені п.2 ст. 11 Закону України «Про міліцію», яка надає таке право тільки при підозрі у вчиненні правопорушення, такою б підозрою могло б бути керування т/з у нетверезому стані, але автомобіль не зупиняли, він стояв при гаражу власника, що у сукупності додатків А, Б та запису у протоколах місця складання протоколів, хоча в протоколах АН1№49991 та АН1№499990 та постанові АН1№072450 зазначено саме керування без посвідчення водія, та керування в нетверезому стані, п. 21 ст. 11 ЗУ «Про міліцію» дає право перевірки документів після законної зупинки т/з тільки за виключним переліком підстав, та організовувати медичний огляд водіїв, затримувати, відстороняти від керування т/з осіб, які перебувають у стані сп'яніння, що знаходиться в одному пункті та не відсторонено у окреме право (пункт). Вимоги п.14 наказу №111 МВС від 07.03.09, є виключними, які дають підстави для зупинки транспортного засобу, прийнявши до уваги єдину логічну умову яку б могли застосувати інспектора, це підозра у складності керування водієм автомобілю (різка та періодична зміна швидкості та напрямку руху), про інші умови за якими вони б могли ЗУПИНИТИ (підкреслю що ОСОБА1. не зупиняли, він не керував автомобілем) транспортний засіб даних немає, та як було зазначено вище у сукупності додатків Б, В, та місця складення протоколів, немає можливості ні розігнати автомобіль, щоб різко загальмувати, ні різко змінювати напрямок руху, а тим паче робити це періодично. Про цю умову також зазначено у п.1.1 чинного наказу №118 МВС від 04.04.11, який категорично забороняє безпідставно зупиняти транспортні засоби. У протоколах ми бачимо лише версію інспектора про керування у нетверезому стані, а саме почервоніння очей, різкий запах алкоголю з порожнини рота. Звернувшись до вимог п. 1.2 та 1.3 наказу МВС № 400/666 від 09.09.09 маємо лише одну ознаку яка відповідає нормативним актам – а) запах алкоголю з порожнини рота, та це не пояснює як саме інспектор «ЗАПІДОЗРИВ» водія в цьому. Так як він стверджує у протоколі, почув з автомобілю що рухався? На яких підставах він ніби то його зупинив? Прочитавши далі протокол АН1№499990 бачимо що ОСОБА1. ніби то відмовився від продування трубки КТ, підкреслю що про експертизу на місці інспектора не згадували, та пояснення по цьому поводу понятих, (яке я встигнув зняти, поки інші пояснення в мене не забрав Володарський В.В. у ВДАІ 04.07.11), пояснення записано зі слів понятих та ними лиш підписано, тобто написано не власноруч, ні що не заважає підміняти такі безномерні пояснення інспекторам. Заповнені як вигідно ІДПС бланки лише дають на підпис понятим. Прошу критично віднестись до подібного роду документів, ці свідки присяги не давали, та напишуть все що завгодно під пресингом інспекторів, та якщо це водії – вони мають залежність від інспекторів, не кажучи про інші можливо дружні стосунки, подружжя ОСОБА1 та ОСОБА4. висловлювали сумнів у неупередженості зазначених у протоколах понятих, яких інспектора називали «нормальними». Підкреслю ніхто експертизу на місці не пропонував, для засвідчення цього прошу під присягою, та оголошенням відповідальності за неправдиві свідчення, опитати свідків обох сторін. Вертаючись саме до «трубки КТ» - не зрозуміло за яких підстав інспектора можуть вимагати громадян України дути в якісь трубки які їм заманеться, бо у наказі МВС № 400/666 від 09.09.09:
1.6. Огляд проводиться уповноваженою особою Державтоінспекції МВС на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ та Держспоживстандартом (далі - спеціальні технічні засоби);
2.3. Уповноваженими особами Державтоінспекції МВС використовуються спеціальні технічні засоби, які мають, зокрема, свідоцтво про державну реєстрацію та свідоцтво про повірку
2.6. Огляд на стан сп'яніння на місці зупинки транспортного засобу проводиться в присутності двох свідків.
Не можуть бути залучені як свідки працівники міліції або особи, щодо неупередженості яких є сумніви.
2.7. Установлення стану алкогольного сп'яніння здійснюється на підставі огляду, який проводиться згідно з вимогами цієї Інструкції уповноваженими особами Державтоінспекції МВС з використанням спеціальних технічних засобів, показники яких після проведення тесту у видихуваному повітрі мають цифровий показник більше 0,2 проміле алкоголю в крові
Тобто ніяка «трубка КТ» не може забезпечити цифровий показник, та не вказано у протоколі серійні номера цих трубок, відповідно про сертифікацію та повірку яких не може йти в такому випадку мова, тестування дозволяється лише за допомогою спеціальних технічних засобів, визначає такі технічні засоби, та дозволяє до застосування наказ МВС №33 від 01.03.10 п.3, як бачимо перелік технічних засобів виключний, та трубки КТ там не має, та ці дії співробітників міліції, ні чим крім, заведення обвинуваченого в оману, використовуючи службове становище, або ж службовим підлогом, назвати не можна, що носить ознаки корупційних діянь, та вигороджування їх іншими співробітниками ВДАІ, а саме Володарським В.В., який обізнано йде на порушення Закону, та не боїться ніякої відповідальності, доводить про глибоку корумпованість Авдіївьского ДАІ
Врахувавши проведений вище аналіз ситуації відносно застосування правових нормативних актів, із принципом верховенства Права в Україні, та спираючись на Конституцію України, яка визначає що:
Відповідно до ст.. 19 Конституції України:
Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України
Відповідно до ст.. 28 Конституції України:
Кожен має право на повагу до його гідності.
Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.
Відповідно до ст.. 60 Конституції України:
Ніхто не зобов'язаний виконувати явно злочинні розпорядження чи накази.
Відповідно до ст.. 62 Конституції України:
Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину.
Обвинувачення не може ґрунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях. Усі сумніви щодо доведеності вини особи тлумачаться на її користь.
Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.
Тобто співробітники ДПС обізнано вийшли за межи своїх повноважень, якщо припустити, що автомобіль рухався – безпідставно його зупинивши, в нашому випадку – перевірку документів, без наявних на то підстав, та внесення у офіційні документи (протоколи) неправдивих свідчень про керування, ОСОБА1. в той час мав відношення до автомобілю як співвласник, не більше. Обов’язку пред’являти, а тим паче передавати документи ІДПС він не мав, та ІДПС не мали на то право. Віддавши наказ на передачу документів, та зробити експертизу на алкоголь з явним порушенням порядку його проведення – є нічим ні іншим ніж злочинним наказом, та за Конституцією Ясніцький мав право не виконувати накази ІДПС, який так себе повів. Врахувавши перевищення повноважень ІДПС, докази, а це в основному протоколи, які вони склали, та тільки на них спирається обвинувачення, є такими що зібрані з порушенням Закону, та жодних фактичних даних матеріали справи не мають, тому відповідно ст.. 62 Конституції України, і постанова по притягненню ОСОБА1 до адміністративної відповідальності за ч.1 ст..126 КУпАП та провадження за порушення ч.1 ст.130 КУпАП, є не законними.
Провокація ІДПС під час зйомки особи ОСОБА1. на мобільний телефон, непристойні жести руками та язиком, принижувала його людську гідність, та не може бути засобом виявлення правопорушення. Навпроти порушує всі моральні та етичні норми поведінки, та протиричить Закону України «Про міліцію», Конституції України, Конвенції «Прав людини та основоположних свобод». Ці співробітники тим дискредитували високе звання «міліціонер», та не достойні представляти державну владу, саме від таких правозахисників потрібно захищати громадян.
Розглянемо глибокий аналіз правових нормативних актів, застосувавши принцип верховенства Права, та спеціалізацію нормативних актів, відносно порядку проведення експертизи водіїв на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують їх увагу та швидкість реакції:
Згідно ст.. 251 КУпАП:
доказами в справі про адміністративне правопорушення, є будь які фактичні дані, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці дані встановлюються також протоколом про адміністративне правопорушення.
Відповідно до вимог ч.1 ст. 130 КУпАП:
керування транспортним засобом у стані алкогольного або наркотичного сп’яніння, або особа яка керує транспортним засобом відмовляється від проходження відповідно до встановленого порядку огляду на стан сп’яніння.
Тому необхідна умова до застосування цієї статті, є фактичні дані про те що ОСОБА1 саме керував транспортним засобом у стані сп’яніння, та якщо ОСОБА1 відмовився, то обов’язково від встановленого законом порядку огляду на стан сп’яніння, відповідно до постанови КМУ №1103 від 17.12.08, наказу №77 МВС від 26.02.09, наказу МВС № 400/666 від 09.09.09, що е необхідним для повного та всебічного з’ясування обставин.
За змістом ст..266 КУпАП вбачається, що:
огляд водія на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, проводиться з використанням спеціальних технічних засобів працівником міліції у присутності двох свідків. Уразі незгоди водія на проведення огляду на стан алкогольного, наркотичного, чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, працівником міліції з використанням технічних засобів, або в разі незгоди з його результатами, огляд проводиться в закладах охорони здоров’я…
…огляд водія на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, який проведено з порушенням вимог дійсної статті, вважається недійсним.
Відповідно п.1.7 Інструкції «про виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції», затвердженої наказом МОЗ України та наказом МВС України № 400/666 від 09.09.09:
у разі відмови водія транспортного засобу від проходження огляду на стан сп’яніння на місці зупинки транспортного засобу або його незгоди з результатами огляду, проведеного уповноваженою особою Державтоінспекції МВС, огляд на стан сп’яніння проводиться в найближчому закладі охорони здоров’я, якому надано право на проведення такого огляду відповідно ст..266 КУпАП.
Відповідно до Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду, затвердженого Постановою КМУ №1103 від 17.12.08:
огляду підлягають водії транспортних засобів, щодо яких в уповноваженої особи Державтоінспекції є підстави вважати що вони перебувають у стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або щодо перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують його увагу та швидкість реакції, згідно з ознаками такого стану, установленими МОЗ і МВС. Огляд проводиться уповноваженою особою Державтоінспекції на місці зупинки транспортного засобу з використанням спеціальних технічних засобів, дозволених до застосування МОЗ і Держспоживстандартом; лікарем закладу охорони здоров’я (в сільській місцевості за відсутності лікаря – фельдшером, фельдшерсько-акушерського пункту, який пройшов спеціальну підготовку).
За змістом вищезазначених правових норм, проведення медичного огляду допускається в разі відмови водія транспортного засобу від проходження огляду на стан сп’яніння на місці зупинки транспортного засобу працівниками міліції з використанням спеціальних технічних засобів, або незгоди водія з результатами такого огляду. Як вбачається з даних протоколу про адміністративне правопорушення, та аналізу нормативних актів вище, у протоколі зазначено що ОСОБА1. відмовився від проходження медичного огляду та продування якийсь трубки КТ, яка не є спеціальним технічним засобом, тобто, апріорі ОСОБА1 не пропонували пройти огляд на місці з використанням саме спеціальних технічних засобів, як того вимагає Закон. Але ж навіть про трубку КТ не йшла мова, протокол є повністю сфабрикований інспекторами, професійні знання яких дозволяють бажати кращого.
Відповідно про порушення права ОСОБА1. та мого права як його захисника на інформацію, права особи яка притягається до адміністративної відповідальності, та на звернення громадян.
Закон України «Про звернення громадян»:
Стаття 29. Прокурорський нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян
Нагляд за дотриманням законодавства про звернення громадян здійснюється Генеральним прокурором України та підпорядкованими йому прокурорами. Відповідно до наданих їм чинним законодавством повноважень вони вживають заходів до поновлення порушених прав, захисту законних інтересів громадян, притягнення порушників до відповідальності.
Закон України «Про інформацію»:
Стаття 9. Право на інформацію
Всі громадяни України, юридичні особи і державні органи мають право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення та зберігання відомостей, необхідних їм для реалізації ними своїх прав, свобод і законних інтересів, здійснення завдань і функцій.
Кожному громадянину забезпечується вільний доступ до інформації, яка стосується його особисто, крім випадків, передбачених законами України.
Стаття 47. Відповідальність за порушення законодавства про інформацію
Порушення законодавства України про інформацію тягне за собою дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно з законодавством України.
Відповідальність за порушення законодавства про інформацію несуть особи, винні у вчиненні таких порушень, як:
необґрунтована відмова від надання відповідної інформації;
надання інформації, що не відповідає дійсності;
несвоєчасне надання інформації;
навмисне приховування інформації;
Врахувавши вище викладене, та істотну шкоду правам та матеріальному становищу ОСОБА1з дій співробітників ВДАІ вбачається склад злочину із зловживання службовим становищем, перевищення службових повноважень, службовий підлог, та службова недбалість. Істотну шкоду пояснюю, що ОСОБА1. вже нанесена значна матеріальна шкода, яка дорівнює 850 гривень яких просить примусово стягнути по постанові АН1№072450 Шепет О.О., та робить все можливе абиОСОБА1. пропустив строки оскарження, також за притягненням ОСОБА1. за ч.1 ст.130 КУпАП, йому загрожує мінімум 2550 гривень штрафу, або позбавлення права керування, що для водія рейсового автобусу є єдиним засобом заробітку на життя
Тобто є всі підстави для прокурорського реагування, для повної перевірки ВДАІ міста Авдіївка на предмет порушення Законодавства України, Конституційних прав людини, не лише за фактом притягнення ОСОБА1.. Маю надію що буде доведено про вищу силу Конституції України та її Законів над міліцейськими погонами.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 3 ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 17


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: