Текущее время: 30 апр 2025, 22:41

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 37 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 22:44 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 мар 2010, 18:12
Сообщений: 772
Авто: Daewoo Matiz
Итак набросал текст, не без помощи коллег:
Цитата:
Я отримав відповідь за _______________ року на мій запит, де Ви зсилаючись на ст. 32, 34 ЗУ "Про дорожній рух" та п. 33 Порядку.... даєте відповідь про обов’язкову необхідність перереєстрації ТЗ в зв’язку з встановленням ГБО. Проте вказані Вами статті 32, 34 ЗУ "Про дорожній рух" та п. 33 Порядку не містять в собі посилань на реєстрацію (перереєстрацію) в зв’язку з встановленням ГБО, так як при встановленні даного обладнання не змінюються колір та тип транспортного засобу, не відбуваеться заміни двигуна та інших складових частин що мають ідентифікаціні номери, не змінюються реєстраційні дані. Також зазначу, що суб’єкти господарювання, які займаються встановленням ГБО надають документи, що підтверджують відповідність даного обладнання правилам, нормативам і стандартам України!
Відповідно до ....... прошу:
1. Повторно розглянути мій інформаційний запит .... (зареєстрований за №____ від ____).
2. Надати, в письмовій формі та у строки, мені змістовні відповіді (з посиланнями на законодавчі акти) щодо необхідності реєстрації (перереєстрації) встановленого ГБО або спростувати таку необхідність.

Проте у статті 32 Закон Украины «Про дорожній рух» N 3353-XII написано буквально наступне:
«Переобладнання транспортних засобів, тобто зміна типу або марки (моделі), призначення чи параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки кабіни, кузова чи їх деталей, спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією на даний транспортний засіб, повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України.»

З чого можна виділити наступне::
а) Переобладнання транспортних засобів повинно відповідати правилам, нормативам і стандартам України
б) Переобладнання – це зміна параметрів конструкції транспортних засобів, що перебувають в експлуатації, шляхом установки спеціального обладнання і номерних агрегатів, не передбачених нормативно-технічною документацією.

Також, якщо більш детально ознайомитись із Постановою Кабінету Міністрів №1388 від 7 вересня 1998 р., то з ст.37 витікає, що:
“Переобладнання транспортних засобів для роботи на газових паливах здійснюється виключно суб'єктами господарювання, які мають свідоцтво про погодження конструкції транспортного засобу на відповідний вид переобладнання. Зазначені суб'єкти можуть проводити перевірку відповідності таких засобів вимогам технічних умов і технічної документації підприємства - виробника газобалонного обладнання.”

Далі. Щодо перереєстрації ТЗ. Стаття 32 Закону “Про дорожній рух” говорить наступне:
“Переобладнання, що призвело до зміни облікових даних механічного транспортного засобу, повинно бути відображено у його реєстраційних документах”.

Але відповідно з міжнародними стандартами Правила ЄЕК ООН № 67-01, № 110-00, № 115 та вітчизняними ДСТУ 3649-97 и ДНАОП 0.00-1.07-94 встановлення ГБО не призводить до зміни облікових даних механічного транспортного засобу.

Термін “облікові дані” більш-менш можна розкрити, якщо детально ознайомитись із вищезгаданою постановою Кабінету Міністрів, а саме із статтею 33 “Перереєстрація транспортних засобів”:
“Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників-юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери “.

Тож стає зрозумілим та очевидним що “… замiни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери“ під час встановлення ГБО не відбувається.

Також маємо такі пояснення таких термінів як "облікові дані" та "ідентіфікаційні номер"


Якщо подивитись на стандарт ISO 3779:1983, з яким гармонізовано ДСТУ 3525-97, та ознайомитись із основними положеннями та структурою ідентифікаційного номеру ТЗ у форматі VIN (від англійського Vehicle Identification Number). Ідентифікаційний номер автомобіля (VIN) присвоюється останнім (кінцевим) виробником транспортного засобу, незалежно від того, зібраний він на підприємстві з повним виробничим циклом, або методом "крупновузлового" збирання.
У VIN номері транспортного засобу три розділи:
- Перші три позиції займає всесвітній код виробника (world manufacturer identifier code - WMI). WMI автозавод отримує від уповноваженого міжнародного агентства (на сьогоднішній день це "Асоціація автомобільних інженерів (SAE), і не має права його змінювати.
- Наступні шість позицій займає опис транспортного засобу (Vehicle Descriptor Section - VDS), у якому наводиться характеристика ТЗ - (тип, призначення, тип двигуна, тип кузова, тип гальмівної системи тощо). Вид, кількість та спосіб кодування цієї інформації вибирає виробник ТЗ. Якщо корисною інформацією заповнені не всі знаки VDS, на вільних полях проставляються знаки, дозволені до застосування стандартом (наприклад, цифра 0).
- Індикаторний код (Vehicle indicator section-VIS) складається з восьми знаків і відображає індивідуальний номер транспортного засобу.

Термін "облікові Дані" згідно з ДСТУ 3649-97 визначено наступним чином: «марка, модель, ідентифікаційні номери двигуна, шасі (рами), кузова (коляски)».

Як ми вже згадували встановлення ГБО не змінює марку, ідентифікаційні номери двигуна, шасі (рами), кузова (коляски). Визначення технічного стану транспортних засобів в частині відповідності його комплектності та укомплектованості, даними заводу-виробника, відповідності його технічних характеристик нормативно-технічним вимогам (визначення моделі) є предметом дослідження автотоварознавчої експертизи.
Що стосується «моделі ТС» - це «сукупність ТЗ одного типу, які не мають відмінностей за типом кузова виробника, кількістю і розташуванням ведучих та керованих осей, робочим циклом, кількістю і розташуванням циліндрів двигуна. (Методика товарознавчої експертизи та оцінки колісних транспортних засобів, наказ Міністерства юстиції України, Фонду державного майна України 24.11.2003 N 142/5/2092).
Згідно з ДСТУ UN / ECE R 67-01:2002, ДСТУ UN / ECE R 110-00 та ДСТУ UN / ECE R 115-00 установка ГБО не змінює тип кузова, виробника, кількість і розташування провідних і керованих осей, циліндрів двигуна , робочий цикл, робочий об'єм двигуна і його потужність, тобто модель ТЗ.


Додатково хочу додати про визначення моделі ТЗ

Визначення моделі, версії транспортного засобу, року його виготовлення, комплектності, укомплектованості, повної маси, робочого об'єму двигуна, інших характеристик, визначальних для класифікації ТЗ згідно з УКТЗЕД проводиться на підставі наданих документів та огляду всіх додаткових носіїв інформації наявних на ТЗ для класифікації ТЗ згідно з УКТЗЕД.
Для однозначної класифікації (це щодо марки і моделі) транспортних засобів необхідно використовувати:
а) технічну документацію заводу - виробника автомобіля;
б) сертифікати або аналогічні документи, видані уповноваженим органом країни - експортера або країни - виробника із зазначенням, що автомобіль належить до певної категорії.

До документів, які видаються заводом-виробником на нові автомобілі відносяться: інструкція з експлуатації автомобіля, документ, який надається виробником та містить повну технічну характеристику ТЗ ("сертифікат відповідності заводу - виробника" з додатками "Notice Descriptive des Venicules Automobiles" ("Опис типів транспортних засобів "), сервісна книга та інша офіційна інформація заводу-виробника. (відповідно листа Держмитслужби від 12.06.2007р. N 11/1-29/5820-ЕП)
Йдемо далі до моменту скасування наказу № 335. У скасованої "Інструкції про проведення огляді транспортних засобів та також їх реєстраційніх ДОКУМЕНТІВ під час РЕЄСТРАЦІЇ, перереєстрації І зняття з обліку" був пункт 7.5.Графи "Марка", "Модель", "Шасі (кузов, рама, коляска) N" - реквізити заповнюються згідно з документами, які є підставою для РЕЄСТРАЦІЇ, перереєстрації ТЗ (документів, які видаються заводом-виробником на нові автомобілі).


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 03 июн 2011, 22:45 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 15 мар 2010, 18:12
Сообщений: 772
Авто: Daewoo Matiz
Какую концовку лучше сделать?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июн 2011, 11:57 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 20 сен 2010, 15:25
Сообщений: 219
Авто: opel
Город: Киев
Стосовно "Термін "облікові Дані" згідно з ДСТУ 3649-97 визначено наступним чином: «марка, модель, ідентифікаційні номери двигуна, шасі (рами), кузова (коляски)»." - я не зміг знайти цієї інформації у ДСТУ. Тому важко сказати що саме повинно вважатися обліковими даними. Але є затверджений ТЕХНІЧНИЙ ОПИС свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, де є поле "Тип пального". Тому виходить, що тип пального, яким може бути Бензин/Газ, відноситься до реєстраційних даних, тобто облікових даних. Тут буде важко сперечатися..

Я бачу ще такий можливий варіант інфозапиту. Проте може бути, що і тут вони якось викрутяться, але цікаво як саме )
Сообщение, не относящиеся к теме
У пункті 33 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) наведено виключний перелік підстав для проведення перереєстрації ТЗ, цитата:
"33. Перереєстрація транспортних засобів проводиться у разі отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування, зміни їх власників, місця стоянки, місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб, місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, а також кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери. "
Зазначені підстави можна умовно прономерувати наступним чином:
1. Отримання свідоцтва про реєстрацію замість утраченого або не придатного для користування.
2. Зміни їх власників.
3. Зміни місця стоянки.
4. Зміни місцезнаходження або найменування власників - юридичних осіб.
5. Зміни місця проживання або прізвища, імені чи по батькові фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів
6. Зміни кольору або марки транспортного засобу внаслідок переобладнання чи заміни двигуна або кузова, заміни інших складових частин, що мають ідентифікаційні номери.

Роз"ясніть, будь ласка, яка із шісти наведених підстав являється підставою для перереєстрації ТЗ у разі встановлення газобалонного обладнання на ТЗ із бензиновим двигуном? Прошу надати повну і обгрунтовану відповідь.


Чим далі, тим стає зрозумілшим, що потрібно відмінити перереєстрацію ТЗ після встановлення ГБО на законодавчому рівні. Адже у цьому є неабияка раціональність, вигода для всіх.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 19 июн 2011, 12:11 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 июн 2011, 13:19
Сообщений: 13
Авто: Toyota
Город: Kherson
Подскажите вот я приобрёл б\у авто по доверенности, и ни каких документов на ГБО у меня нету что оно соблюдает безопасность и так далее! как мне тогда быть?


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 02 июл 2011, 19:33 
Не в сети
Борец

Зарегистрирован: 03 янв 2011, 19:03
Сообщений: 1067
Откуда: Киев
Johny7 писал(а):
Подскажите вот я приобрёл б\у авто по доверенности, и ни каких документов на ГБО у меня нету что оно соблюдает безопасность и так далее! как мне тогда быть?

Поехать к любому установщику ГБО и получить такие документы.

_________________
Si vis pacem, para bellum


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 05 июл 2011, 09:08 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 04 июн 2011, 13:00
Сообщений: 1595
Откуда: ЛУГАНСК и Луганская обл.
Авто: 2
Город: Счастье
Johny7 писал(а):
Подскажите вот я приобрёл б\у авто по доверенности, и ни каких документов на ГБО у меня нету что оно соблюдает безопасность и так далее! как мне тогда быть?

Почитай viewtopic.php?f=21&t=8610&hilit=%D0%93%D0%91%D0%9E&start=28

_________________
https://www.youtube.com/user/ZLOY6969


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
СообщениеДобавлено: 07 июл 2011, 19:20 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 июн 2011, 13:19
Сообщений: 13
Авто: Toyota
Город: Kherson
BGW писал(а):
Поехать к любому установщику ГБО и получить такие документы.

cпасибо так и сделал! все норм


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 37 ]  На страницу Пред.  1, 2, 3

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти: