Текущее время: 03 дек 2024, 18:17

Часовой пояс: UTC + 2 часа




Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 60 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 11 дек 2010, 16:03 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... 0-2000-%EF инструкция о порядке проведения служебного расследования.
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

НАКАЗ
03.2010 м. Київ № 90
Про стан дисципліни й законності в діяльності органів та підрозділів внутрішніх справ та заходи щодо його покращання

Керівництво Міністерства вкрай стурбоване станом дисципліни і законності в органах внутрішніх справ. Профілактичні та практичні заходи, спрямовані на попередження злочинних проявів та інших надзвичайних подій серед особового складу, залишаються малоефективними, а реагування щодо порушників - ліберальним.
Відомості, що надходять до МВС, та аналіз стану справ на місцях свідчить про те, що в органах і підрозділах продовжують мати місце такі ганебні явища, як перевищення владних повноважень, зрада службових інтересів, паплюження прав і свобод громадян, скоєння посадових та інших злочинів. Такі факти негативно сприймаються суспільством, підривають імідж міліції та віру громадян у її спроможність належним чином забезпечити виконання завдань з охорони громадського порядку та боротьби зі злочинністю.
Керівники органів і підрозділів внутрішніх справ та безпосередні командири і начальники не здійснюють жорсткий повсякденний контроль за діяльністю підлеглих, пустили на самоплив проведення профілактичних заходів з працівниками, схильними до порушень законності, інших протиправних дій, культивують у колективах хибний підхід до розкриття злочинів та досягнення результативності в роботі будь-якими, навіть протизаконними, шляхами і методами.
За таких умов лише за неповних три місяці цього року органами прокуратури порушено 170 (у 2009 - 196) кримінальних справ, а їх загальна кількість з урахуванням залишку минулих років становить 1411.
У поточному році найбільше кримінальних справ порушено відносно працівників органів внутрішніх справ м. Києва та Харківської області -по 16, Дніпропетровської та Донецької - по 15, Автономної республіки Крим та Львівської області - по 9, Луганської - 8, Закарпатської та Сумської областей - по 7.
Украй незадовільний стан з дотримання законності має місце в службі ДІЛЬНИЧНИХ інспекторів міліції, стосовно працівників якої порушено 27 кримінальних справ, карного розшуку - 17, ДАІ - 15, ОГП - із, слідства - 12, ДСБЕЗ - 9.
Переважну більшість злочинних проявів складають злочини у сфері службової діяльності, за які порушено 147 кримінальних справ, у тому числі хабарництво - 45, перевищення влади — 39, службове підроблення — 33, зловживання владою - 26, службову недбалість — 4. Крім того, за злочини, пов'язані з незаконним обігом наркотичних засобів, порушено 4 кримінальні справи, Дії і - 3, спричинення тілесних ушкоджень - 2.
Особливе занепокоєння викликають випадки хабарництва, коли працівники міліції, а не рідко і їх керівники, які замість контролю за діями підлеглих щодо недопущення надзвичайних подій та подання особистого прикладу в чесній і сумлінній роботі, через спокусу власного збагачення зраджують інтересам служби, вимагають та отримують хабарі.
Зокрема, 14.02.2010 органами прокуратури порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 2 ст. 368 КК України, стосовно першого заступника - начальника кримінальної міліції Сумського РВ ГУМВС України в Сумській області Заїки К.В. та начальника СКР цього райвідділу Кісільова І.В., які вимагали та отримали 5 тис. грн. хабара від власника вилученого автомобіля за його повернення.
22.02.2010 порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 2 ст. 368 КК України, відносно начальника ВКМСД УМВС України в Рівненській області Чубаєвського В.І., який вимагав та отримав 1 тис. грн. хабара від підсудного за сприяння у винесенні судом покарання, не пов'язаного з позбавленням волі.
З метою отримання нетрудових доходів та особистого збагачення окремі морально деградовані працівники, спекулюючи своєю належністю до органів внутрішніх справ та користуючись правовою несвідомістю пересічних громадян, удаються до шахрайських дій шляхом їх омани, провокують на передачу матеріальних благ за прийняття завідомо не правочинних рішень у їх стосунках з правоохоронними органами.
10.02.2010 порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. З ст. 364, ч. 4 ст. 190 КК України, стосовно слідчого в особливо важливих справах СУ ГУМВС України в місті Києві Терещенка С.О., який, зловживаючи службовим становищем, шахрайським шляхом заволодів грошима в сумі 30 тис. доларів СІІІА громадянки за обіцяне сприяння у винесенні судом м'якшого покарання її співмешканцю за скоєний злочин.
В окремих органах внутрішніх справ культивується ганебна практика розкриття злочинів із застосуванням будь-яких, навіть недозволених методів, допускаються непоодинокі випадки перевищення влади та службових повноважень, фізичного насильства, знущання та порушення інших прав і свобод громадян.
і
27.02.2010 порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 2 ст. 126, ч. 2 ст. 162, ч. З ст. 365 КК України, стосовно дільничних інспекторів міліції Красногвардійського РВ ГУМВС України в Дніпропетровській області Чернуіцікова О.О. та Матвія Є.М., які в лютому цього року незаконно проникли до приватного житла, провели його обшук та заподіяли тілесні ушкодження господарю.
02.03.2010 порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. 2 ст. 365 КК України, стосовно чотирьох працівників СКР Будьонівського РВ ГУМВС України в Донецькій області, які 09.02.2010 затримали двох неповнолітніх та, застосовуючи заходи фізичного впливу, змусили їх зізнатися в скоєнні крадіжки мобільних телефонів.
Серед працівників міліції поширені також факти службового підроблення матеріалів дослідних перевірок, процесуальних документів у кримінальних та адміністративних справах тощо.
13.02.2010 порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. З ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, відносно заступника начальника слідчого відділення Кремінського РВ ГУМВС України в Луганській області Ульчича ДО., який під час розслідування кримінальної справи, порушеної за ч. 2 ст. 307 КК України, підробив свідоцтво про смерть підозрюваного, на підставі чого виніс постанову про закриття вказаної справи.
16.02.2010 порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. З ст. 364, ч. 1 ст. 366 КК України, стосовно інспектора ДПС ВДАІ з обслуговування АТ та АТІ м. Житомира УДАІ УМВС України в Житомирській області Гуменюка О.М., який з метою покращання показників роботи підробив адміністративний протокол про порушенні Правил дорожнього руху.
Особливо тривожними є випадки, коли окремі працівники заради власного збагачення стають на шлях зрощення зі злочинцями, зраджують інтересам служби та вдаються до таких ганебних явиш, як розповсюдження наркотичних засобів.
09.03.2010 порушено кримінальну справу за ознаками складу злочину, передбаченого ч. З ст. 364, ч. 2 ст. 307 КК України, відносно заступника начальника міського відділу - начальника кримінальної міліції Бориспільського МВ ГУМВС України в Київській області Абрамчука Д.В., начальника сектору БНОН цього ж міськвідділу Нестеренка С.В. та старшого оперуповноваженого СКР зазначеного органу Ралка Ю.В., які займалися незаконним зберіганням та збутом наркотичних засобів в особливо великих розмірах.
Працівники міліції під час керування службовим та власним автотранспортом унаслідок нехтування Правилами дорожнього руху, безглуздого ризику та самовпевненості за кермом, особистої недисциплінованості й необережності допускають численні випадки скоєння дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками.
12.02.2010 на автошляху поблизу м. Львова міліціонер-водій групи затримання Галицького ВДСО Микитин Р.Т., керуючи службовим автомобілем ВАЗ, не впорався з управлінням, виїхав на смугу зустрічного руху, де скоїв зіткнення з вантажівкою "Рено". Унаслідок ДТП водій та міліціонер зазначеного підрозділу Дацко Л.В., який знаходився в автомобілі, загинули, а інший пасажир - працівник міліції Лутчин В.Б. отримав тілесні ушкодження.
06.02.2010 у м. Києві інспектор ДПС полісу ДПС УДАІ ГУМВС України в місті Києві Бабіч О.М. не впорався з керуванням власного автомобіля „Пежо", допустив зіткнення з тролейбусом, який рухався в попутному напрямку, унаслідок чого працівник міліції загинув.
Службова недбалість окремих працівників міліції породжує випадки втечі з-під варти затриманих та заарештованих осіб, втрати табельної вогнепальної зброї та інших надзвичайних подій.
21.01.2010 унаслідок невиконання службових обов'язків під час конвоювання спецконтингенту працівниками роти конвойної служби міліції Запорізького МУ ГУМВС України в Запорізькій області з приміщення Комунарського районного суду м. Запоріжжя скоїв втечу з-під варти заарештований, раніше неодноразово засуджений.
18.01.2010 старший слідчий Снігурівського РВ УМВС України в Миколаївській області Селіванов О.В. після супроводження виборчих бюлетенів до територіального виборчого округу .N5 131 по виборах Президента України та відвідання громадського туалету виявив відсутність табельного пістолета Макарова зі спорядженим магазином.
Ігноруються вимоги керівництва Міністерства щодо належного зберігання службового автотранспорту.
17.03.2010 у м. Чернігові шляхом підпалу невстановленою особою знищено службовий автомобіль „Фольксваген", який залишив без нагляду на вулиці міста командир взводу забезпечення супроводження при УДАІ УМВС України в Чернігівській області Пінчук С.І.
Ситуація, що склалася, зумовлює необхідність ужиття термінових адекватних заходів, спрямованих на стабільну діяльність міліції, виключно в межах законодавства, недопущення злочинних проявів та інших надзвичайних подій з їх боку.
Необхідно підвищити відповідальність керівників, насамперед середньої ланки, за незаконні дії підлеглих, у тому числі порушення відносно них кримінальних справ.
З метою профілактики та недопущення в подальшому порушень законності, безперечного дотримання вимог законодавства в службовій діяльності органів і підрозділів внутрішніх справ
НАКАЗУЮ:
1. Першим заступникам, заступникам Міністра, начальникам головних управлінь, управлінь МВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізницях, структурних підрозділів центрального апарату Міністерства, ректорам вищих навчальних закладів, керівникам інших підрозділів, підпорядкованих МВС:
1.1. Визначити пріоритетними та першочерговими напрямками службової діяльності органів внутрішніх справ заходи, спрямовані на неухильне забезпечення конституційних прав і свобод людини та громадянина, поваги до честі та гідності кожної особи, формування в населення впевненості у спроможності міліції виконувати покладені на неї завдання, забезпечення належного стану дисципліни та законності в діяльності ОВС, упередження фактів протиправних дій з боку працівників міліції.
1.2. Забезпечити безумовне виконання ст. 8 Закону України від 22 лютого 2006 року № 3460-Р/ „Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" щодо персональної відповідальності керівників усіх рівнів за стан дисципліни і законності в підпорядкованих підрозділах.
За результатами службових розслідувань за фактами скоєння злочинів, корупційних дій, незаконного застосування табельної вогнепальної зброї або її втрати, дорожньо-транспортних пригод з тяжкими наслідками щодо винних працівників вирішувати питання про звільнення з органів внутрішніх справ, їх безпосередніх керівників - з посад, а до їх прямих начальників уживати найсуворіших заходів дисциплінарного впливу.
1.3. При призначенні на виші посади працівників керівної ланки, присвоєнні їм чергових спеціальних звань, вирішенні питань про заохочення обов'язково враховувати стан дисципліни і законності в очолюваних ними підрозділах.
1.4. Суворо дотримуватись вимог наказу МВС України від 04.10.2003 № 1155 у частині інформування Міністерства про надзвичайні події за участю особового складу органів та підрозділів внутрішніх справ, навчальних закладів системи МВС.
За кожним фактом не інформування, несвоєчасного або недостовірного інформування Міністерства про надзвичайну подію за участю особового складу протягом 3 днів проводити службові розслідування, за результатами яких приймати рішення про притягнення винних до суворої дисциплінарної відповідальності.
1.5. Забезпечити своєчасне та якісне проведення службових розслідувань за фактами порушень законності та надзвичайних подій за участю особового складу відповідно до вимог наказу МВС від 06.12.1991 № 552 та направлення до Міністерства підсумкових документів за їх результатами.
За фактами порушення стосовно працівників ОВС кримінальних справ та скоєння резонансних надзвичайних подій за участю особового складу службові розслідування проводити силами підрозділів інспекцій з особового складу та внутрішньої безпеки, управило, у терміни, які не перевищують 10 діб.
1.6 Зобов'язати керівників оперативних підрозділів у разі виявлення при здійсненні оперативно-розшукових заходів відомостей про причетність працівників ОВС до неділових стосунків зі злочинним елементом інформувати про це підрозділи служби внутрішньої безпеки ГУБОЗ МВС України для подальшої перевірки.
2. ДКЗ (Криволапчук В.О.) забезпечити належний контроль за якістю проведення службових розслідувань за фактами порушення кримінальних справ та резонансних надзвичайних подій за участю працівників ОВС та відповідністю вжитих заходів дисциплінарного впливу щодо винних, ступеня їх провини. У разі невідповідності заходів реагування, вносити пропозиції керівництву МВС України щодо їх посилення.
3. Начальникам ГУМВС, УМВС України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, на залізницях:
3.1. Посилити вимогливість до керівників галузевих служб та міськрайлінорганів за стан дисципліни і законності в підпорядкованих підрозділах та зобов'язати їх здійснювати контроль за виконавською дисципліною особового складу, недопущенні порушень строків розгляду матеріалів дослідчої перевірки і своєчасного та обґрунтованого прийняття в них процесуальних рішень.
Ретельно аналізувати причини повернення справ на додаткове розслідування, стан обгрунтованості порушення і закриття кримінальних справ, дотримання законності в ході слідства, а також адміністративну практику та стан роботи із заявами, скаргами громадян.
Періодично організовувати суцільну чи вибіркову перевірки обґрунтованості накладення стягнень, звертаючи особливу увагу на неухильне дотримання прав особи, що притягається до адміністративної відповідальності.
3.2. Стан дисципліни та законності серед підлеглого особового складу щоквартально розглядати на засіданнях колегії та оперативних нарадах ГУМВС, УМВС. Заслуховувати керівників галузевих служб, міськрайлінорганів, де спостерігаються негативні тенденції в забезпеченні законності та охорони прав і свобод громадян.
3.3. Виключити випадки безпідставного затримання, утримання громадян понад установлений законодавством термін, тяганини під час проведення слідчих дій з учасниками процесу в межах розслідування кримінальних справ.
3.4. Зобов'язати керівників підрозділів зв'язків з громадськістю проводити моніторинг публікацій засобів масової інформації щодо неправомірних дій працівників органів внутрішніх справ. За всіма критичними публікаціями проводити ретельні службові розслідування, результати яких доводити до відома громадськості через регіональні ЗМІ.
3.5. Упродовж другого кварталу 2010 року здійснити перевірки порядку обліку, зберігання та знищення вилучених наркотичних засобів, а також застосування працівниками міліції норм адміністративного законодавства до осіб, які скоїли правопорушення, пов'язані з незаконним обігом наркотиків.
3.6. Ужити дієвих заходів щодо недопущення випадків легковажного, халатного поводження з табельною вогнепальною зброєю, її втрат та незаконного застосування.
Піл час проведення інструктажів перед заступанням на службу ретельно перевіряти знання матеріальної частини табельної вогнепальної зброї, заходів безпеки при поводженні з нею» підстав та порядку її застосування. Працівників, які не мають достатніх навичок поводження з табельною зброєю, відсторонювати від виконання службових обов'язків з вилученням табельної зброї, а доцільність їх подальшого перебування на службі розглядати в атестаційному порядку.
3.7. Протягом квітня-травня 2010 року здійснити перевірку всіх підпорядкованих служб, органів і підрозділів щодо організації роботи, направленої на зміцнення транспортної дисципліни серед особового складу.
Уживати суворих заходів дисциплінарного впливу до працівників, які допускають порушення Правил дорожнього руху, випадки керування транспортними засобами без відповідних документів, не розмитненими, незареєстрованими і непридатними до експлуатації автомобілями, а також до працівників Державтоінспекції, які не реагують на такі факти.
Стосовно працівників, які у встановленому законом порядку притягнуті до відповідальності за керування транспортними засобами в стані алкогольного сп'яніння, за результатами службових розслідувань вирішувати питання про їх звільнення з органів внутрішніх справ.
3.8. Узяти під жорсткий контроль використання службового транспорту. Під час виїздів працівників у відрядження за межі гарнізону керівникам органів або підрозділів внутрішніх справ, чи їх заступникам особисто проводити їх інструктаж. Заборонити виїздити без нагальної на те потреби в нічний час.
Переглянути дозволи про надання права позагаражного зберігання службового автотранспорту. Надавати їх лише після комісійного обстеження місць та умов його зберігання. У разі порушення таких умов, ці дозволи скасовувати.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на перших заступників та заступників Міністра за напрямками діяльності.

Міністр
генерал-майор міліції А.В. Могильов



ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом МВС України
від 06 грудня 1991 року №552

ІНСТРУКЦІЯ
ПРО ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ СЛУЖБОВИХ РОЗСЛІДУВАНЬ
В
ОРГАНАХ ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ

1. Цією Інструкцією визначений порядок проведення службових розслідувань, що здійснюють інспекції з особового складу, інші підрозділи і посадові особи органів внутрішніх справ у випадках надзвичайних подій, правопорушень та інших неправильних дій (далі – порушень), скоєних особами рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ.
2. Завданням службового розслідування є повне, об’єктивне і всебічне розслідування обставин порушень, скоєних особами рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ (далі – працівники органів внутрішніх справ), виявлення причин і умов, що сприяли їхньому скоєнню, встановлення винних і забезпечення правильного застосування чинних нормативних актів для того, щоб кожних винний був притягнутий до відповідальності, а жоден невинний не постраждав.
Службове розслідування має сприяти дотриманню законності, викоренню випадків її порушення, а також вихованню в особового складу органів внутрішніх справ почуття точного і безумовного дотримання законодавства.
3. Проведення службового розслідування інспекції з особового складу можуть доручити виключно керівник органу (міністр, державний секретар), начальник підрозділу, його заступник по роботі з персоналом, а в МВС України - і начальник УВБР.
До компетенції інспекції з особового складу не входить проведення службових розслідувань щодо робітників і службовців, військовослужбовців внутрішніх військ і інших частин та підрозділів, що комплектуються призваними на дійсну військову службу особами, а також стосовно працівників слідства та дізнання через їхню процесуальну діяльність.
Проведення службових розслідувань працівникам інших служб можуть доручати керівник органу внутрішніх справ або його заступник.
4. Інспекції з особового складу залучають до проведення службових розслідувань у випадках:
4.1. Порушень законності, скоєних керівниками органів внутрішніх справ і служб ГУМВС, УМВС, УМВСТ.
4.2. Дорожньо-транспортних пригод, скоєних працівниками ОВС, якщо при цьому загинули люди.
4.3. Застосування працівниками органів внутрішніх справ вогнепальної зброї, якщо при цьому є поранені або загиблі.
4.4. Вчинення злочинів працівниками органів внутрішніх справ, корупції.
4.5. Самогубств і загибелі працівників міліції.
4.6. Поранення працівників.
5. У всіх інших випадках порушень службові розслідування проводять посадові особи відповідних служб органів внутрішніх справ, працівники яких допустили порушення службової дисципліни.
6. Посадові особи органів внутрішніх справ не можуть брати участі у проведенні службового розслідування, якщо вони:
є потерпілими або очевидцями даного порушення;
є родичами потерпілого, його представника або працівника органів внутрішніх справ, який скоїв порушення;
є підлеглими по службі працівнику, який скоїв порушення;
перебувають у товариських або ворожих стосунках з працівниками, які скоїли порушення;
або є інші обставини, що можуть викликати особисту зацікавленість у результатах перевірки посадових осіб, яким вона доручена.
За наявності зазначених підстав працівник зобов’язаний звернутися до керівника органу внутрішніх справ, що призначив службове розслідування, з рапортом про звільнення від участі в розслідуванні. До прийняття рішення керівником проведення службового розслідування не припиняється. У тому само порядку посадовій особі, яка проводить службове розслідування, може бути заявлено відвід працівником органу внутрішніх справ, стосовно якого проводиться службове розслідування, чи потерпілим.
7. Підставами для проведення службового розслідування є:
7.1. Заяви, скарги, листи громадян.
7.2. Повідомлення державних органів, громадських організацій, телебачення, радіо та інших засобів масової інформації.
7.3. Повідомлення органів дізнання, попереднього слідства, прокурора, суду.
7.4. Повідомлення працівників органів внутрішніх справ про допущені або виявлені порушення.
8. За анонімними повідомленнями, заявами та скаргами службові розслідування не проводять.
9. Службове розслідування проводять у місячний термін з дня надходження до органу внутрішніх справ заяви, скарги, інформації чи повідомлення про порушення. Якщо закінчення місячного терміну припадає на вихідні або святкові дні, службове розслідування має бути закінчено наступного після вихідного або святкового дня.
За наявності поважних причин строк проведення розслідування може бути продовжений керівництвом органу внутрішніх справ, але не більше ніж на один місяць.
10. При проведенні службового розслідування повному, об’єктивному і всебічному дослідженню підлягають:
10.1. Подія порушення (час, місце, спосіб, інші обставини).
10.2. Наявність вини працівника органів внутрішніх справ у скоєнні порушення, мета та мотиви порушення.
10.3. Обставини, які впливають на ступінь і характер відповідальності порушника як ті, що пом’якшують чи обтяжують його відповідальність.
10.4. Характеристика особи, яка скоїла порушення (ставлення до служби, поведінка до порушення).
10.5. Причини та умови, що сприяли скоєнню порушення.
10.6. Характер і розмір нанесених порушенням збитків.
11. Проведенню службового розслідування, як правило, має передувати підготовка, в ході якої працівник (якому воно доручено) розро\.....\є план, визначає форми та методи розслідування, вивчає законодавство, інші нормативні акти, аналізує матеріали попередніх перевірок, збирає необхідну інформацію для забезпечення повноти й об’єктивності розслідування.
12. Керівники, які призначили службове розслідування, або (за їхнім дорученням) начальник інспекції з особового складу визначають готовність працівників до виконання завдання, затверджують план намічених заходів і контролюють совєчасність і правильність дій, що проводяться, а також мають право давати вказівки щодо напряму і обсягу розслідування, доручати його кільком особам, передавати матеріали від однієї особи іншій і особисто брати участь у проведенні службового розслідування.
Вказівки керівника працівникам, які здійснюють службову перевірку, з найважливіших питань, що визначають напрям і висновки перевірки, даються письмово.
Персональну відповідальність за повноту, всебічність й об’єктивність службового розслідування несуть працівники, які безпосередньо його проводили.
13. Посадова особа при проведенні службового розслідування має право:
13.1. Отримувати від працівників органів внутрішніх справ і громадян письмові пояснення.
13.2. Проводити одночасні опитування осіб, у поясненнях яких є суттеві протиріччя про обставини порушення (одночасне опитування проводять за згодою на те опитуваних осіб, про його проведення складають довідку).
13.3. Знайомитися з відповідними документами органів внутрішніх справ, у необхідних випадках додавати їх або їхні копії до матеріалів розслідування (в інших підприємствах, організаціях та установах ознайомлення з документами та зняття з них копій має здійснюватися з дозволу їхнього керівництва).
13.4. Отримувати консультації у спеціалістів з питань, що потребують спеціальної підготовки.
13.5. Готувати доручення і запити іншим органам внутрішніх справ про надання необхідної допомоги, інформації, а також з’ясування обставин, що підлягають встановленню.
13.6. Виїздити на місце скоєння порушення. Огляд місця події в ході службового розслідування не заміняє і не має заважати огляду місця події, передбаченому нормами кримінально-процесуального законодавства.

14. Посадова особа при проведенні службового розслідування зобов’язана:
14.1. Вжити всіх законних заходів щодо встановлення обставин, зазначених у п.10 цієї Інструкції.
14.2. Дотримуватися передбачених законом прав та інтересів заявника, особи, щодо якої проводять службове розслідування, інших осіб, які беруть у ньому участь.
14.3. Роз’яснювати заявникам і особам, стосовно яких проводять службове розслідування, їхні права, забезпечувати здійснення цих прав у межах своєї компетенції, вирішувати в ході розслідування та після його закінчення спірні питання, розглядати заяви та клопотання.
14.4. Доповідати керівнику, який призначив службове розслідування, про виявлені недоліки, порушення законів, наказів, інструкцій, а такожо причини і умови, що сприяли скоєнню порушень, вносити пропозиції щодо їхнього усунення.
14.5. У випадках встановлення службовим розслідування ознак складу злочину в діях особи, стосовно якої воно проводиться, або в діях іншх осіб негайно доповісти про це начальнику і вжити заходів відповідно до закону.
14.6. Інформувати керівників, особовий склад органу внутрішніх справ, заявника та інших зацікавлених осіб про наслідки розслідування і вжиті заходи (за дорученням керівника, який призначив службове розслідування, дотримуючись при цьому вимог державної і службової таємниці).
14.7. Скласти за результатами службового розслідування висновок і подати його на розгляд і затвердження керівнику органу внутрішніх справ або його заступнику.
14.8. Ознайомити із затвердженим висновком службового розслідування особу, стосовно якої воно проводилося, якщо це не суперечить вимогам дотримання державної або службової таємниці.
14.9. Здійснювати контроль за виконанням затвердженого керівником органу внутрішніх справ рішення за результатами розслідування.
15. Особа, стосовно якої проводиться службове розслідування, має право:
15.1. Давати усні та письмові пояснення, заявляти клопотання, надавати докази стосовно обставин, що досліджувалися.
15.2. Заявляти відводи щодо працівника, який проводить службове розслідування, подавати скарги на його дії та рішення (заяви і скарги подаються керівнику, який призначив розслідування, або вищому за чином керівнику, який щодо цього приймає рішення, про що інформується заявник).
15.3. Знайомитися після закінчення службового розслідування із затвердженим висновком, а з дозволу керівника, який призначив службове розслідування, з матеріалами перевірки в частині, що його стосуються, якщо це не суперечить вимогам про збереження державної і службової таємниці.
15.4. Оскаржувати затверджений висновок службового розслідування у порядку, встеновленому Дисциплінарним статутом органів внутрішніх справ України.
16. Особа, якій працівником органів внутрішніх справ заподіяна моральна, фізична або матеріальна шкода (потерпілий), має право при проведенні службового розслідування давати усні чи письмові пояснення, надавати докази, заявляти клопотання і відводи, подавати скарги на дії особи, яка проводить службове розслідування, а також на прийняте рішення за результатами розслідування.



http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=z0272-01 инструкция мвд по оформлению админматериалов
http://zakon.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/m ... g=z0374-09 только для гаи


viewtopic.php?f=9&t=3021


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 11 дек 2010, 18:06 
Не в сети
Постоялец

Зарегистрирован: 10 окт 2010, 15:35
Сообщений: 691
спасибо, kam! как всегда нужное)

_________________
дорогу осилит идущий


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 12 дек 2010, 18:23 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/ ... 382-91-%EF текст присяги

ЗАТВЕРДЖЕНА постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 1991 р. N 382
ПРИСЯГА працівника органів внутрішніх справ України
Я, (прізвище, ім'я та по батькові), вступаючи на службу до органів внутрішніх справ України, складаю Присягу і урочисто клянуся завжди залишатися відданим народові України, суворо дотримуватися її Конституції ( 888-09 ) та чинного законодавства, бути гуманним, чесним, сумлінним і дисциплінованим працівником, зберігати державну і службову таємницю.
Я присягаю з високою відповідальністю виконувати свій службовий обов'язок, вимоги статутів і наказів, постійно вдосконалювати професійну майстерність та підвищувати рівень культури, всіляко сприяти зміцненню авторитету органів внутрішніх справ.
Клянуся мужньо і рішуче, не шкодуючи своїх сил і життя, боротися із злочинністю, захищати від протиправних посягань життя, здоров'я, права й свободи громадян, державний устрій і громадський порядок. Якщо ж я порушу цю Присягу, то хай мене покарають за всією суворістю закону.
(Підпис)
"____" ______________ 19____ р. ( Текст документа взято з сайту Bерховної Pади )

А ведь существуют законы - справедливости, возмездия...........


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 24 янв 2011, 10:36 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Пр.№ 77

2.22. У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" ( 3460-15 ) вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки.

11.18. У разі встановлення факту безпідставного складання протоколу про адміністративне правопорушення, винесення постанов у справах про адміністративні правопорушення або надання тимчасового дозволу на право керування транспортним засобом у висновку службової перевірки обов'язково вказується необхідність зняття з обліку бланка вищезазначених протоколу, постанови або дозволу. Списані бланки долучаються до матеріалів перевірки, про що робиться відповідний запис у Журналі обліку надходження та витрати бланків суворого обліку, які в подальшому знищуються відповідно до чинного законодавства.


кто устанавливает факт безпідставного складання протоколу ?

ЗУ О милиции
Стаття 25. Відповідальність працівників міліції
При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов'язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися.


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 25 янв 2011, 19:06 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 255 КпроАП України до повноважень органів внутрішніх справ не віднесено право складання протоколів про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 122 ч. 2, ч. 1 КпроАП України.

такая текстовка в каждом постановлении суда, их много в реестре,
это часть из них

http://reyestr.court.gov.ua/Review/10946059
http://reyestr.court.gov.ua/Review/13190248
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10945995
http://reyestr.court.gov.ua/Review/11025164
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10945966
http://reyestr.court.gov.ua/Review/12135653
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10946045
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10946021

такую тексовку закладывают судьи у которых на шее мыслящая голова , а не жопа которая хочет но не может.

СКАРГА
на неправомірні дії працівника ДАЇ по складанню протоколу, та винесенню постанови
по справі
про адміністративне правопорушення від _____________ року
Постановою інспектора ___________ відділу Державної автомобільної інспекції
м. ______________ (надалі по тексту – інспектор) серія ____________
по справі про адміністративне правопорушення від ______ року мене було притягнуто до адміністративної відповідальності за ч.1 ст.122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та було накладене адміністративне стягнення у вигляді штрафу у розмірі 255 гривень.
Вважаю дану постанову необґрунтованою, такою що не відповідає нормам КУпАП та винесеною з перевищенням компетенції суб’єкта владних повноважень. Також під час винесення постанови не дотримано вимоги статей 245, 276, 280 КУпАП відповідно до яких завданням провадження у справах про адміністративні правопорушення є своєчасне, всебічне, повне й об’єктивне з’ясування обставин кожної справи та дотримання процесуального порядку розгляду справи.
При розгляді справи не були з’ясовані і доведені обставини, які б свідчили, що в моїх діях є ознаки проступку, за який законом встановлено адміністративну відповідальність.
Таким чином вважаю постанову інспектора незаконною та такою, що підлягає скасуванню з наступних підстав:
1. КУпАП визначено форму й передбачено основні вимоги щодо змісту як протоколу про адміністративне правопорушення, так і рішення, що постановляється в конкретній адміністративній справі а також визначається компетенція осіб, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення.
Згідно ст.255 КУпАП уповноважені на те посадові особи органів внутрішніх справ мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення передбачені ч.3 та ч.4 ст.122 КУпАП. Але інспектор поза межі своєї компетенції склав протокол серія ___ №__________ про адміністративне правопорушення (надалі по тексту – протокол) передбачене ч.1 ст.122 КУпАП.
2. Згідно ч.2 ст.276 КУпАП:
«Справи про адміністративні правопорушення, передбачені
статтями 80, 81, 121 – 126, 127-1 – 129, частинами першою, другою,
третьою і четвертою статті 130 і статтею 139 (коли правопорушення
вчинено водієм) цього Кодексу, можуть також розглядатися за місцем
обліку транспортних засобів або за місцем проживання порушників».
Виконуючи вимоги КУпАП, інспектор вказав в протоколі місце розгляду справи – ВДАЇ м.Макеевка . Але грубо порушуючи свій незаконний протокол розглянув справу по вул.Привокзальній в місті Донецьк.
3. Також звертаю увагу суду на те, що мною не порушено п. 15.9 Правил Дорожнього руху, а саме я зупинився на відстані більш ніж 30 метрів від зупинки громадського транспорту. Протокол був складений інспектором в 19 годин 40 хвилин, в такий час на вулиці вже темно та неможливо «на глаз» встановити відстань від зупинки громадського транспорту, але інспектор не застосовував ніяких засобів вимірювальної техніки, яка пройшла метрологічну повірку згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність».
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 18, 104, 105, 106 Кодексу адміністративного судочинства України, ст.ст.287, 288 Кодексу України про адміністративні правопорушення:
ПРОШУ
1. Встановити відсутність компетенції старшого інспектора відділу розшуку відділу Державної автомобільної інспекції м.Донецька __________ по складанню протоколу серія_____ №----- про адміністративні правопорушення від _________ року.
2. Скасувати повністю постано
ву серія ______№______ по справі про адміністративне правопорушення від ________ року та стягнення у вигляді штрафу у розмірі 255 гривень
3. Закрити провадження по справі про адміністративне правопорушення.
Додаток:
- копія скарги від _____ року – 1 примірник
- копія протоколу _______ про адміністративні правопорушення від року – 2 примірника
- копія постанови серія _________ по справі про адміністративне правопорушення від _______ року – 2 примірника



viewtopic.php?f=9&t=3006&hilit=%D0%B3%D0%B0%D0%B8+%D0%BD%D0%B5+%D0%B8%D0%BC%D0%B5%D0%B5%D1%82+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0+%D1%81%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D1%8F%D1%82%D1%8C


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 17:28 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 окт 2010, 23:32
Сообщений: 240
Авто:
kam писал(а):
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 255 КпроАП України до повноважень органів внутрішніх справ не віднесено право складання протоколів про адміністративні правопорушення, передбачені ст. 122 ч. 2, ч. 1 КпроАП України.

:( у ст.255 КуПАП далі є таке:
Цитата:
У справах про адміністративні правопорушення, розгляд яких
віднесено до відання органів, зазначених у статтях 222 - 244-18
цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати
уповноважені на те посадові особи цих органів.

далі
Цитата:
Стаття 222. Органи внутрішніх справ (міліція)

Органи внутрішніх справ (міліція) розглядають справи про такі
адміністративні правопорушення: про порушення громадського
порядку, за порушення правил паспортної системи, правил дорожнього
руху, правил, що забезпечують безпеку руху транспорту, правил
користування засобами транспорту, правил, спрямованих на
забезпечення схоронності вантажів на транспорті, а також про
незаконний відпуск і незаконне придбання бензину або інших
паливно-мастильних матеріалів (частина перша статті 44, статті 80
і 81 (в частині перевищення нормативів вмісту забруднюючих речовин
у відпрацьованих газах транспортних засобів), частина друга статті
106-1, частини перша, друга, третя, четверта і шоста статті 109,
статті 110, 111, частина третя статті 114, частина перша статті
115, стаття 116-2, частина друга статті 117, частини перша і друга
статті 119, частини перша, друга, четверта і п'ята статті 121,
статті 121-1, 121-2, частини перша і друга статті 122, частини
перша і друга статті 123, статті 124-1 - 126, частини перша, друга
і третя статті 127, частина перша статті 127-1, статті 128-129,
частини перша, друга та п'ята статті 133, стаття 133-1, частина
друга статті 135, стаття 136 (за винятком порушень на
автомобільному транспорті), стаття 137, частини перша, друга і
третя статті 140, статті 161, 164-4, 173, статтею 175-1 (за
винятком порушень, вчинених у місцях, заборонених рішенням
відповідної сільської, селищної, міської ради), статтями 176, 177,
частини перша і друга статті 178, статті 189-2, 192, 194, 195,
статті 197-201).

_________________
ls /


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 17:58 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 дек 2010, 16:22
Сообщений: 8
Авто: Hyundai Accent
kam писал(а):
Пр.№ 77

2.22. У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" ( 3460-15 ) вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки.

11.18. У разі встановлення факту безпідставного складання протоколу про адміністративне правопорушення, винесення постанов у справах про адміністративні правопорушення або надання тимчасового дозволу на право керування транспортним засобом у висновку службової перевірки обов'язково вказується необхідність зняття з обліку бланка вищезазначених протоколу, постанови або дозволу. Списані бланки долучаються до матеріалів перевірки, про що робиться відповідний запис у Журналі обліку надходження та витрати бланків суворого обліку, які в подальшому знищуються відповідно до чинного законодавства.


кто устанавливает факт безпідставного складання протоколу ?

ЗУ О милиции
Стаття 25. Відповідальність працівників міліції
При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов'язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися.


факт безпідставного складання протоколу устанавливает суд в своем решении (но при подаче жалобы (или при рассмотрении протокола) нужно в заседании огласить ходатайство чтобы судом в резолютивной части было указано что протокол безосновательный) а дальше - по процедуре = СВБ, прокуратура и инспекция по личному составу ;)

_________________
!!!Всех несправедливых гейцев - на кол!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 18:01 
Не в сети
Прохожий
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 16 дек 2010, 16:22
Сообщений: 8
Авто: Hyundai Accent
Димон писал(а):
kam писал(а):
Пр.№ 77

2.22. У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" ( 3460-15 ) вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки.

11.18. У разі встановлення факту безпідставного складання протоколу про адміністративне правопорушення, винесення постанов у справах про адміністративні правопорушення або надання тимчасового дозволу на право керування транспортним засобом у висновку службової перевірки обов'язково вказується необхідність зняття з обліку бланка вищезазначених протоколу, постанови або дозволу. Списані бланки долучаються до матеріалів перевірки, про що робиться відповідний запис у Журналі обліку надходження та витрати бланків суворого обліку, які в подальшому знищуються відповідно до чинного законодавства.


кто устанавливает факт безпідставного складання протоколу ?

ЗУ О милиции
Стаття 25. Відповідальність працівників міліції
При порушенні працівником міліції прав і законних інтересів громадянина міліція зобов'язана вжити заходів до поновлення цих прав, відшкодування завданих матеріальних збитків, на вимогу громадянина публічно вибачитися.


факт безпідставного складання протоколу устанавливает суд в своем решении (но при подаче жалобы (или при рассмотрении протокола) нужно в заседании огласить ходатайство чтобы судом в резолютивной части было указано что протокол безосновательный) а дальше - по процедуре = СВБ, прокуратура и инспекция по личному составу ;)


Еще непосредственный начальник гейца может (и обязан по закону) это сделать - но на практике я такого не встречал... Разве что у них внутренний конфликт интересов :twisted: :twisted:

_________________
!!!Всех несправедливых гейцев - на кол!!!


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 19:39 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 06 май 2010, 19:58
Сообщений: 3641
Откуда: Украина
Авто: КАМАЗ-Прадо
Город: Донецк
Стаття 255. Особи, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення
У справах про адміністративні правопорушення, що розглядаються органами, зазначеними в статтях 218 - 221 цього Кодексу, протоколи про правопорушення мають право складати: 1) уповноважені на те посадові особи:
органів внутрішніх справ (частина перша статті 44, статті 44-1, 46-1, 46-2, 51, 51-2, 92, частина перша статті 106-1, стаття 106-2, частини третя і шоста статті 121, частини третя і четверта статті 122, стаття 122-2, частина третя статті 123, стаття 124,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

законодатель не случайно сделал детализацию в кодексе, - кто и за какие составы имеет право составлять протоколы, что мешало законодателю включить в эту же часть статьи ч.1 и ч.2 ????????????????????????????

ЗАКОНЫ МАЛО ПРОЧИТАТЬ ИХ НУЖНО ПОНИМАТЬ,
И НА ЭТОЙ ОСНОВЕ ПРИМЕНЯТЬ,
А НЕ ЦИТИРОВАТЬ КУСКАМИ.

если следовать вашей логике то вся детализация ненужна напрочь. так как по вашему все "могут" все.

и подтверждение этому - последние решения судов в 2010 году
-
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10946059
http://reyestr.court.gov.ua/Review/13190248
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10945995
http://reyestr.court.gov.ua/Review/11025164
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10945966
http://reyestr.court.gov.ua/Review/12135653
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10946045
http://reyestr.court.gov.ua/Review/10946021


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 23:06 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 окт 2010, 23:32
Сообщений: 240
Авто:
kam писал(а):
ЗАКОНЫ МАЛО ПРОЧИТАТЬ ИХ НУЖНО ПОНИМАТЬ,
И НА ЭТОЙ ОСНОВЕ ПРИМЕНЯТЬ,
А НЕ ЦИТИРОВАТЬ КУСКАМИ.

Поясню хід своєї думки:
1)
ст.222 говорить що міліція розглядає адмінсправи про певні адмінпорушення, у тому числі про порушення ПДР., по певним статтям КуПАП, утому числі і ч.ч.1,2 ст.122
2)
п.1.ч.1 Ст.255 говорить що адмінпротоколи, які розглядаються адмінкомісіями, виконкомами місцевих рад, (міськ)-(рай) судами мають право складати уповноважені посадові особи певних органів, у тч мвс по певним статтям, але не по ч.ч. 1,2 ст.122.
3)
ч.2 ст.255 говорить, що у адмінсправах, які розглядають певні органи у т.ч. МВС(у т.ч. МВС по чч 1,2 ст.122) протоколи маюь право складати уповноважені посадові особи цих органів(МВС).

kam писал(а):
если следовать вашей логике то вся детализация ненужна напрочь. так как по вашему все "могут" все.

На мій погляд тут є чітка деталізація
kam писал(а):
и подтверждение этому - последние решения судов в 2010 году

Прошу дати посилання на рішення іншого судді по даній темі

_________________
ls /


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 23:09 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
Реально такие постановления может давать только очень ТУПОРЫЛЫЙ и БЕЗГРАМОТНЫЙ судья!

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 23:12 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 окт 2010, 23:32
Сообщений: 240
Авто:
MAXIMUSGo писал(а):
Реально такие постановления может давать только очень ТУПОРЫЛЫЙ и БЕЗГРАМОТНЫЙ судья!

так і я ж про це саме

_________________
ls /


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 23:14 
Не в сети
Борец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 10 дек 2010, 17:40
Сообщений: 6426
Откуда: Черновцы
Авто: VW T-5
Город: Черновцы
4wa писал(а):
MAXIMUSGo писал(а):
Реально такие постановления может давать только очень ТУПОРЫЛЫЙ и БЕЗГРАМОТНЫЙ судья!

так і я ж про це саме


Вот именно! Я уже подумываю послать запрос - законно ли он занимает свое кресло! Читаю третий раз и не понимаю или я дурак ....... или в самом деле дурак! )))))))

_________________
Есть люди, в которых живёт Бог; есть люди, в которых живёт Дьявол; а есть люди, в которых живут только глисты (Фаина Раневская)


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 23:18 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 28 окт 2010, 13:57
Сообщений: 293
Откуда: Львів
Авто: Mitsubisi Lancer
Город: Львів
Ну дуже цікаво, якщо ми такими темпами пропрацюємо ще рік то скасуємо всі постанови і звільнимо всіх інспекторів, вони почнуть тікати з МВС. УРА!!!

_________________
Нема "неможу", є "нехочу". Можна сперечатись про тактику, а не про мету. Хочу таку поліцію як в Грузії


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
 Заголовок сообщения: Re: наказать инспектора
СообщениеДобавлено: 26 янв 2011, 23:22 
Не в сети
Постоялец
Аватар пользователя

Зарегистрирован: 19 окт 2010, 23:32
Сообщений: 240
Авто:
MAXIMUSGo писал(а):
4wa писал(а):
MAXIMUSGo писал(а):
Реально такие постановления может давать только очень ТУПОРЫЛЫЙ и БЕЗГРАМОТНЫЙ судья!

так і я ж про це саме


Вот именно! Я уже подумываю послать запрос - законно ли он занимает свое кресло! Читаю третий раз и не понимаю или я дурак ....... или в самом деле дурак! )))))))

Думаю не треба.
Пропоную каму прибрати посилання на постанови.
Суддя теж людина і може щиро помилятись. ;)

_________________
ls /


Вернуться наверх
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ Сообщений: 60 ]  На страницу 1, 2, 3, 4  След.

Часовой пояс: UTC + 2 часа


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron