yuralful писал(а):
Сергей, рад приветствовать вас на форуме ДК

Здесь ваши видео:
viewtopic.php?f=69&t=16104viewtopic.php?f=69&t=16012Спасибо, просмотрел, улыбнулся)))
По первой ссылке (
viewtopic.php?f=69&t=16104) хочу из 7 судебных исков, 16 заявлений в ОГИС и прочих доков выложить на всеобщее обозрение суть действий этого оборотня - на поверку оказавшегося лишенным любых положительных начинаний, присущих виду Человека Разумного, слабым, трусливым.
Вот текст одного из ряда моих пояснений начальнику АНД РОВД (сейчас в прокуратуре). Читайте, если интересно, делайте выводы)))
Виконуючому обов’язки начальника
АНД РВ ДГУ ГУМВС України
в Дніпропетровській області
майору міліції
ОЧЕРЕТЯНИЙ М.А.
ЛИСИЧКІНА Сергія Станіславовича
***.***.**** року народження
вул.***, буд.***, кв.***
м. Новомосковськ
Дніпропетровської області, 51200ДОПОВНЕННЯ
до пояснення про події 10.02.2012р.
за адресою м. Дніпропетровськ, вул. Білостоцького, буд.36 Вважаю дії НЕОПРЯТНИЙ ВІТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРОВИЧА, ХОДУС ЯРОСЛАВА ЄВГЕНІЙОВИЧА протиправними з наступних підстав.
Виклад обставин:1. Примусове проникнення до авто не було пов’язане із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину. Вмотивоване рішення суду про примусове проникнення до автомобілю «Хонда Цивік» реєстраційний номер *** , належного *** О.О. на праві власності – не пред’являлось, відсутнє («Не допускається проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду чи обшуку інакше, як за вмотивованим рішенням суду. У невідкладних випадках, пов’язаних із врятуванням життя людей та майна чи з безпосереднім переслідуванням осіб, які підозрюються у вчиненні злочину, можливий інший, встановлений законом, порядок проникнення до житла чи до іншого володіння особи, проведення в них огляду і обшуку» ст.31 Конституції України ( 254к/96-вр ); «Державний виконавець у процесі здійснення виконавчого провадження має право: 10) звертатися до суду з поданням про розшук боржника-фізичної особи або дитини чи про постановлення вмотивованого рішення про примусове проникнення до житла чи іншого володіння боржника-фізичної особи або іншої особи, в якої перебуває майно боржника чи майно та кошти, належні боржникові від інших осіб, або дитина, стосовно якої складено виконавчий документ про її відібрання; 15) у процесі виконання рішень за наявності вмотивованого рішення суду про примусове проникнення до житла чи іншого володіння фізичної особи безперешкодно входити на земельні ділянки, до житлових та інших приміщень боржника-фізичної особи, особи, у якої знаходиться майно боржника чи майно та кошти, належні боржникові від інших осіб, проводити в них огляд, у разі необхідності примусово відкривати їх в установленому порядку із залученням працівників органів внутрішніх справ, опечатувати такі приміщення, арештовувати, опечатувати та вилучати належне боржникові майно, яке там перебуває та на яке за законом можливо звернути стягнення» п.10, 15 ч.3 ст.11 ЗУ «Про виконавче провадження» ( 606-14 ); «Як «інше володіння» слід розуміти такі об’єкти (природного походження та штучно створені), які за своїми властивостями дають змогу туди проникнути і зберегти або приховати певні предмети (речі, цінності). Ними можуть бути, зокрема, земельна ділянка, сарай, гараж, інші господарські будівлі та інші будівлі побутового, виробничого та іншого призначення, камера сховища вокзалу (аеропорту), індивідуальний банківський сейф, автомобіль тощо» абз.3 п.11 Постанови Пленуму Верховного Суду України №2 від 28.03.2008р. Про деякі питання застосування судами України законодавства при дачі дозволів на тимчасове обмеження окремих конституційних прав і свобод людини і громадянина під час здійснення оперативно-розшукової діяльності, дізнання і досудового слідства ( v0002700-08 )).
2. Знаходячись всередині авто НЕОПРЯТНИЙ В.О. принижував *** О.О., вів себе зневажливо, зухвало, голосно лаявся нецензурною лайкою («Кожен має право на повагу до його гідності. Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню» ст.28 Конституції України ( 254к/96-вр ); «Етика поведінки державного службовця. Державний службовець повинен: сумлінно виконувати свої обов’язки; шанобливо ставитися до громадян, керівників і співробітників, дотримуватися високої культури спілкування; не допускати дій і вчинків, які можуть зашкодити інтересам державної служби чи негативно вплинути на репутацію державного службовця»; «Дисциплінарні стягнення застосовуються до державного службовця за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків, перевищення своїх повноважень, порушення обмежень, пов’язаних з проходженням державної служби, а також за вчинок, який порочить його як державного службовця або дискредитує державний орган, в якому він працює»; «Присяга державних службовців. Громадяни України, які вперше зараховуються на державну службу, приймають Присягу такого змісту: «Повністю усвідомлюючи свою високу відповідальність, урочисто присягаю, що буду вірно служити народові України, суворо дотримувати Конституції та законів України, сприяти втіленню їх у життя, зміцнювати їх авторитет, охороняти права, свободи і законні інтереси громадян, з гідністю нести високе звання державного службовця, сумлінно виконувати свої обов’язки»; «Особи, винні у порушенні законодавства про державну службу, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність згідно із чинним законодавством» ст.5, 14, 17, 38 ЗУ «Про державну службу» ( 3723-12 )).
3. НЕОПРЯТНИЙ В.О. не використовував державну мову («Українська мова як державна є обов’язковим засобом спілкування на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування (мова актів, роботи, діловодства, документації тощо), а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначаються законом. Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскарженим» рішення Конституційного Суду України від 14.12.1999 р. у справі № 1-6/99 ( v010p710-99 ); «Судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України» ч.5 ст.124 Конституції України ( 254к/96-вр )).
4. ХОДУС Я.Є. представившись державним виконавцем Самарського ВДВС ДМУЮ, не пред’явив документу про повноваження, в тому числі службового посвідчення державного виконавця. Державним виконавцям видаються службові посвідчення єдиного зразка, який затверджується Міністерством юстиції України. Службове посвідчення є офіційним документом, що посвідчує особу, якій воно видане, і підтверджує наявність у неї повноважень відповідно до займаної посади. Обов’язковими атрибутами службового посвідчення є фотокартка особи, якій видано посвідчення, її прізвище, ім’я та по батькові, займана посада, назва органу, печатка та підпис особи, що видала посвідчення. ХОДУС Я.Є. особисто стверджував, що не має посвідчення державного виконавця, для ознайомлення надати не може, є нібито тільки наказ про призначення його на посаду державного виконавця, який також для ознайомлення надати не може («Правовий статус працівників органів державної виконавчої служби. Працівники органів державної виконавчої служби (державні виконавці, керівні працівники і спеціалісти Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України, управлінь державної виконавчої служби Головного Управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних відділів державної виконавчої служби відповідних управлінь юстиції) є державними службовцями. Зазначеним у частині першій цієї статті працівникам органів державної виконавчої служби видаються службові посвідчення єдиного зразка, який затверджується Міністерством юстиції України» ст.6 ЗУ «Про державну виконавчу службу» ( 202/98-вр )).
5. Я не був озброєний, був один, захищав *** О.О. за її проханням від протиправного посягання групи осіб на її власність, не здійснював насильницького вторгнення у житло чи інше приміщення, - тому підстави для застосування зброї відсутні. Дії ХОДУС Я.Є. є суспільно небезпечними, такими, що становили реальну загрозу для життя та здоров’я мого, *** О.О., дворічної дитини, що знаходилась в авто на передньому пасажирському сидінні. Зазначені дії вчинено без належної правової підстави («Злочином є передбачене цим Кодексом суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), вчинене суб’єктом злочину. Не є злочином дія або бездіяльність, яка хоча формально і містить ознаки будь-якого діяння, передбаченого цим Кодексом, але через малозначність не становить суспільної небезпеки, тобто не заподіяла і не могла заподіяти істотної шкоди фізичній чи юридичній особі, суспільству або державі»; «Не є перевищенням меж необхідної оборони і не має наслідком кримінальну відповідальність застосування зброї або будь-яких інших засобів чи предметів для захисту від нападу озброєної особи або нападу групи осіб, а також для відвернення протиправного насильницького вторгнення у житло чи інше приміщення, незалежно від тяжкості шкоди, яку заподіяно тому, хто посягає» ст.11; ч.5 ст.36 КК України ( 2341-14 )).
6. ХОДУС Я.Є. до та після застосування вогнепальної зброї неодноразово вимагав від мене представитись, запитуючи «Хто ви такий? Представтесь!», роблячи вигляд начебто мене не знає, бачить вперше. Але 08.02.2012р. я був у нього на прийомі в кабінеті №7 на четвертому поверсі за адресою вул. Космонавта Волкова, 6 В, м. Дніпропетровськ в приміщенні Самарського відділу державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції. У присутності ХОДУС Я.Є. та державного виконавця СІУХІН В.В. я представлявся, надавав для ознайомлення паспорт, нотаріальну довіреність. Знаходився на прийомі за попередньо поданою заявою з метою ознайомитись з матеріалами виконавчого провадження, в рамках якого ХОДУС Я.Є. направив *** О.О. Вимогу державного виконавця. Під час прийому з’ясувалось, що ХОДУС Я.Є. не має службового посвідчення державного виконавця встановленого зразка чи іншого документу про повноваження. З цього приводу було подано у встановленому порядку заяву про оскарження Вимоги без належно оформлених повноважень, направлено запит про повноваження. Дані обставини підтверджуються відеозаписом, зробленим мною на прийомі, відповідними процесуальними документами зі штампом Самарського ВДВС ДМУЮ про їх отримання.
7. Копія постанови про відкриття виконавчого провадження *** О.О. не надсилалась, не отримувалась, для ознайомлення не надавалась. *** О.О. не знала і не могла знати про надання ій часу на добровільне виконання заочного рішення суду («Державний виконавець протягом трьох робочих днів з дня надходження до нього виконавчого документа виносить постанову про відкриття виконавчого провадження. У постанові державний виконавець вказує про необхідність боржнику самостійно виконати рішення у строк до семи днів з моменту винесення постанови (у разі виконання рішення про примусове виселення боржника – у строк до п’ятнадцяти днів) та зазначає, що у разі ненадання боржником документального підтвердження виконання рішення буде розпочате примусове виконання цього рішення із стягненням з боржника виконавчого збору і витрат, пов’язаних з організацією та проведенням виконавчих дій, передбачених цим Законом. За заявою стягувача державний виконавець одночасно з винесенням постанови про відкриття виконавчого провадження може накласти арешт на майно та кошти боржника, про що виноситься відповідна постанова. Копії постанови про відкриття виконавчого провадження надсилаються не пізніше наступного робочого дня стягувачу та боржникові»; «Надсилання документів виконавчого провадження. Копії постанов державного виконавця та інші документи виконавчого провадження (далі – документи виконавчого провадження), що державний виконавець зобов’язаний довести до відома сторін та інших учасників виконавчого провадження, надсилаються адресатам із супровідними листами простою кореспонденцією, крім постанов про відкриття виконавчого провадження або відмову у відкритті виконавчого провадження, про повернення виконавчого документа стягувачу відповідно до статті 47 цього Закону, що надсилаються рекомендованим листом з повідомленням про вручення» ст.25, 31 ч.1 ЗУ «Про виконавче провадження» ( 606-14 ); «Розрахунковий документ, виданий поштовим відділенням, не дає можливості суду перевірити вміст поштового відправлення. Вміст поштового відправлення містить бланк опису вкладення, який згідно з п.61 Правил надання послуг поштового зв’язку ( 270-2009-п ) заповнюється відправником у двох примірниках. Працівник поштового зв’язку повинен перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, другий видається відправникові. З огляду на викладене, належним доказом надіслання листа може бути опис вкладення разом з розрахунковим документом. Крім того, будь-яким іншим доказом може бути письмове підтвердження (розписка, підпис, штамп про отримання тощо) про отримання такого листа» Інформаційний Лист Вищого Адміністративного Суду України від 16.11.2011р. №2091/11/13-11 ( v2091760-11 ); «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» ст.19 Конституції України ( 254к/96-вр )).
8. Копія постанови про арешт майна у встановлений строк *** О.О. не надсилалась, не отримувалась, для ознайомлення не надавалась («Копії постанови державного виконавця про арешт коштів чи майна боржника надсилаються не пізніше наступного робочого дня після її винесення боржнику» ст.57 ч.4 ЗУ «Про виконавче провадження» ( 606-14 )); «Розрахунковий документ, виданий поштовим відділенням, не дає можливості суду перевірити вміст поштового відправлення. Вміст поштового відправлення містить бланк опису вкладення, який згідно з п.61 Правил надання послуг поштового зв’язку ( 270-2009-п ) заповнюється відправником у двох примірниках. Працівник поштового зв’язку повинен перевірити відповідність вкладення опису, розписатися на обох його примірниках і проставити відбиток календарного штемпеля. Один примірник опису вкладається до поштового відправлення, другий видається відправникові. З огляду на викладене, належним доказом надіслання листа може бути опис вкладення разом з розрахунковим документом. Крім того, будь-яким іншим доказом може бути письмове підтвердження (розписка, підпис, штамп про отримання тощо) про отримання такого листа» Інформаційний Лист Вищого Адміністративного Суду України від 16.11.2011р. №2091/11/13-11 ( v2091760-11 ); «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» ст.19 Конституції України ( 254к/96-вр )).
9. НЕОПРЯТНИЙ В.О. та ХОДУС Я.Є. не мають за законом владних повноважень на здійснення оперативно-розшукової діяльності, в тому числі права здійснювати розшук транспортних засобів боржників-фізичних осіб («Розшук боржника-фізичної особи, дитини, розшук транспортних засобів боржника здійснюють органи внутрішніх справ, а розшук боржника-юридичної особи та іншого майна боржника організовує державний виконавець» ст.40 ЗУ «Про виконавче провадження» ( 606-14 ); «Підрозділи, які здійснюють оперативно-розшукову діяльність. Оперативно-розшукова діяльність здійснюється оперативними підрозділами: Міністерства внутрішніх справ України – кримінальною, транспортною та спеціальною міліцією, спеціальними підрозділами по боротьбі з організованою злочинністю, підрозділами внутрішньої безпеки, судовою міліцією; Служби безпеки України – контррозвідкою, військовою контррозвідкою, захисту національної державності, спеціальними підрозділами по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю, оперативно-технічними, внутрішньої безпеки, оперативного документування, боротьби з тероризмом і захисту учасників кримінального судочинства та працівників правоохоронних органів; Служби зовнішньої розвідки України – агентурної розвідки, оперативно-технічними, власної безпеки; Державної прикордонної служби України – розвідувальним органом спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону (агентурної розвідки, оперативно-технічним, власної безпеки), оперативно-розшуковими підрозділами відповідно спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у справах охорони державного кордону та його територіальних органів, підрозділами з охорони державного кордону органів охорони державного кордону та Морської охорони, забезпечення внутрішньої безпеки, забезпечення власної безпеки, оперативного документування та оперативно-технічними; Управління державної охорони – підрозділом оперативного забезпечення охорони виключно з метою забезпечення безпеки осіб та об’єктів, щодо яких здійснюється державна охорона; Органів державної податкової служби – оперативними підрозділами податкової міліції; Органів і установ виконання покарань та слідчих ізоляторів Державної кримінально-виконавчої служби України; Розвідувального органу Міністерства оборони України – оперативними, оперативно-технічними, власної безпеки. Проведення оперативно-розшукової діяльності іншими підрозділами зазначених органів, підрозділами інших міністерств, відомств, громадськими, приватними організаціями та особами забороняється» ст.5 ЗУ «Про оперативно-розшукову діяльність» ( 2135-12 ); «У разі виявлення транспортного засобу, що розшукується, працівник підрозділу ДПС вживає заходів до затримання цього транспортного засобу та осіб, які в ньому знаходяться»; «По прибутті СОГ працівник підрозділу ДПС доповідає старшому групи про обставини події та за його вказівкою надає допомогу в доставлянні транспортного засобу та затриманих осіб до територіального ОВС» п.22.2, 22.3 Наказу МВС № 111 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» ( z0576-09 ); «Державний службовець повинен діяти в межах своїх повноважень» ст.10 ЗУ «Про державну службу» ( 3723-12 ); «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» ст.19 Конституції України ( 254к/96-вр )).
10. НЕОПРЯТНИЙ В.О. та ХОДУС Я.Є. не мають за законом владних повноважень вчиняти розпорядчі дії тимчасового затримання транспортних засобів, обмежувати конституційні гарантії свободи пересування громадян, обмежувати права власника розпоряджатись своєю власністю у спосіб, не передбачений законом («Розшук боржника-фізичної особи, дитини, розшук транспортних засобів боржника здійснюють органи внутрішніх справ, а розшук боржника-юридичної особи та іншого майна боржника організовує державний виконавець» ст.40 ЗУ «Про виконавче провадження» ( 606-14 ); «У разі виявлення транспортного засобу, що розшукується, працівник підрозділу ДПС вживає заходів до затримання цього транспортного засобу та осіб, які в ньому знаходяться»; «По прибутті СОГ працівник підрозділу ДПС доповідає старшому групи про обставини події та за його вказівкою надає допомогу в доставлянні транспортного засобу та затриманих осіб до територіального ОВС» п.22.2, 22.3 Наказу МВС № 111 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» ( z0576-09 ); «Державний службовець повинен діяти в межах своїх повноважень» ст.10 ЗУ «Про державну службу» ( 3723-12 ); «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» ст.19 Конституції України ( 254к/96-вр )).
11. НЕОПРЯТНИЙ В.О. та ХОДУС Я.Є. не мають за законом владних повноважень на організацію доставляння транспортних засобів, що розшукуються, до територіального ОВС. Доставляння вчинено всупереч встановленому Порядку («У разі виявлення транспортного засобу, що розшукується, працівник підрозділу ДПС вживає заходів до затримання цього транспортного засобу та осіб, які в ньому знаходяться»; «По прибутті СОГ працівник підрозділу ДПС доповідає старшому групи про обставини події та за його вказівкою надає допомогу в доставлянні транспортного засобу та затриманих осіб до територіального ОВС» п.22.2, 22.3 Наказу МВС № 111 «Про затвердження Інструкції з питань діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» ( z0576-09 ); У разі виявлення транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 40 Закону України “Про виконавче провадження”, уповноважена особа Державтоінспекції негайно тимчасово затримує такий транспортний засіб та доставляє на спеціальний майданчик чи стоянку. Уповноваженим особам Державтоінспекції забороняється брати участь у здійсненні блокування або евакуації транспортних засобів у випадках, не передбачених законом. Доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку здійснюється за допомогою спеціальних автомобілів - евакуаторів (далі - евакуатор), у тому числі тих, що належать підприємствам, установам та організаціям, які провадять діяльність, пов'язану з транспортуванням транспортних засобів, і з якими Державтоінспекцією укладені в установленому порядку договори. Для доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку уповноважена особа Державтоінспекції викликає евакуатор через чергового по підрозділу Державтоінспекції. Після прибуття евакуатора уповноважена особа Державтоінспекції робить у присутності двох свідків і представника підприємства, установи або організації, яким належить евакуатор, запис у протоколі про адміністративне правопорушення про тимчасове затримання транспортного засобу із зазначенням: 1) дати, часу, місця порушення і підстави для тимчасового затримання та доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; 2) посади, місця роботи, прізвища, імені та по батькові особи, яка приймає рішення про тимчасове затримання і доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; 3) типу, марки, державного реєстраційного номера, переліку візуальних недоліків та пошкоджень транспортного засобу, що тимчасово затримується і доставляється на спеціальний майданчик чи стоянку; 4) найменування, місцезнаходження та номера телефону підприємства, установи або організації, які доставляють транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку, державного реєстраційного номера евакуатора; 5) адреси місця зберігання транспортного засобу; 6) посади, прізвища, імені та по батькові особи, яка виконує роботи з доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку. У разі виявлення транспортного засобу боржника, оголошеного в розшук відповідно до статті 40 Закону України “Про виконавче провадження”, у присутності двох свідків і представника підприємства, установи або організації, який доставляє транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку, складається акт огляду та тимчасового затримання транспортного засобу із зазначенням: дати, часу, місця виявлення транспортного засобу і підстави для тимчасового затримання та доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; посади, місця роботи, прізвища, імені та по батькові особи, яка приймає рішення про тимчасове затримання і доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку; типу, марки, державного реєстраційного номера, переліку недоліків і пошкоджень транспортного засобу, що тимчасово затримується і доставляється на спеціальний майданчик чи стоянку, які можливо встановити під час візуального огляду такого засобу; найменування, місцезнаходження та номера телефону підприємства, установи або організації, які доставляють транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку, державного реєстраційного номера евакуатора; адреси місця зберігання транспортного засобу; посади, прізвища, імені та по батькові особи, яка виконує роботи з доставлення транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку. Зазначений акт підписують присутні під час його складання особи. До протоколу і акта огляду та тимчасового затримання транспортного засобу за можливості додаються фотографія транспортного засобу, що підлягає тимчасовому затриманню, і перелік речей, які перебувають в ньому. Протокол підписують особа, яка прийняла рішення про тимчасове затримання транспортного засобу, особа, що виконує роботи з доставлення такого засобу на спеціальний майданчик чи стоянку, два свідки, а також водій і страховий комісар в разі їх присутності. У разі коли доставити транспортний засіб на спеціальний майданчик чи стоянку неможливо, уповноважена особа Державтоінспекції проводить його затримання шляхом блокування з дотриманням, умов безпеки дорожнього руху. У разі відсутності водія, транспортний засіб якого заблоковано, уповноважена особа Державтоінспекції залишає під його склоочисниками повідомлення про необхідність прибуття такого водія до територіального підрозділу Державтоінспекції для оформлення протоколу про адміністративне правопорушення. Про місце зберігання тимчасово затриманого транспортного засобу уповноважена особа Державтоінспекції повідомляє водієві під час складання протоколу про адміністративне правопорушення, а за його відсутності - черговій частині територіального органу внутрішніх справ. Про тимчасове затримання транспортного засобу боржника уповноважена особа органу Державтоінспекції повідомляє державному виконавцю протягом трьох діб» п.1-8 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження Порядку тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках ( 1102-2008-п ); «Державний службовець повинен діяти в межах своїх повноважень» ст.10 ЗУ «Про державну службу» ( 3723-12 ); «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» ст.19 Конституції України ( 254к/96-вр )).
12. Викладені обставини вказують на ознаки складу адміністративного правопорушення, що посягає на встановлений порядок управління, власність, права і свободи людини і громадянина («Адміністративним правопорушенням (проступком) визнається протиправна, винна (умисна або необережна) дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено адміністративну відповідальність»; «Самоуправство, тобто самовільне, всупереч встановленому законом порядку, здійснення свого дійсного або гаданого права, що не завдало істотної шкоди громадянам або державним чи громадським організаціям, - тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від трьох до п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб – від чотирьох до семи неоподатковуваних мінімумів доходів громадян» ст.9; ст.186 КУпАП ( 80731-10 )).
Наведені обставини у сукупності не давали мені підстав вважати дії НЕОПРЯТНИЙ В.О. та ХОДУС Я.Є. у присутності двох невідомих осіб – законними, правомірними та такими, що підлягають виконанню. Зазначені дії не мали ознак виконавчого провадження, встановлених Законом України Про виконавче провадження. Мали ознаки протиправних насильницьких дій за попередньою змовою групи осіб із застосуванням вогнепальної зброї. Додатки:1) копія запиту про відкриті провадження
2) копія заяви про видачу матеріалів провадження для ознайомлення до ХОДУС Я.Є.
3) копія Вимоги державного виконавця ХОДУС Я.Є.
4) копія заяви про намір оскарження вимог без посвідчення до ХОДУС Я.Є.
5) копія заяви про намір оскарження заборони відеозапису до ХОДУС Я.Є.
6) копія заяви про намір оскарження не роз’яснення прав до ХОДУС Я.Є.
7) копія заяви про намір оскарження не виконання рішення КСУ до ХОДУС Я.Є.
8) копія запиту стосовно повноважень до ХОДУС Я.Є.
9) копія заяви про намір оскарження
проникнення до житла до ХОДУС Я.Є.
10) копія заяви про намір оскарження застосування вогнепальної зброї до ХОДУС Я.Є.
11) копія заяви про намір оскарження організації розшуку т/з до НЕОПРЯТНИЙ В.О.
12) копія заяви про намір оскарження порушення порядку до НЕОПРЯТНИЙ В.О.
13) копія заяви про намір оскарження порушення рішення КСУ до НЕОПРЯТНИЙ В.О.
14) копія заяви про намір оскарження заборони відеозапису до НЕОПРЯТНИЙ В.О.
15) копія заяви про намір оскарження не роз’яснення прав до НЕОПРЯТНИЙ В.О.
16) копія клопотання про залучення представника до НЕОПРЯТНИЙ В.О.
17) копія позову про протиправність заборони зйомки на прийомі
18) копія позову про протиправність проникнення до житла
19) копія позову про протиправність проникнення до автомобіля
20) копія позову про протиправність застосування вогнепальної зброї
21) копія позову про протиправність не надіслання постанови про арешт майна
22) копія позову про протиправність не надіслання постанови відкриття провадження
23) копія позову про протиправність організації розшуку, затримання т/з
24) копія позову про протиправність доставляння т/з всупереч Порядку
25) копія запиту про притягнення ХОДУС Я.Є. до відповідальності
26) копія запиту про притягнення СИУХІН В.В. до відповідальності
27) копія запиту про притягнення НЕОПРЯТНИЙ В.О. до відповідальності
28) копія нотаріальної довіреності
Дата: «______.______» 2012р. ЛИСИЧКІН С.С.Простите, что песня длинная - но из нее, как говорится, слов не выбросишь)))