Пример инфозапроса.
Сообщение, не относящиеся к теме
До ВДАІ УМВС України в Рівненській області
До Департаменту ДАІ МВС України
вул. Лук’янівська, 62, м. Київ, 04071
Для контролю за виконанням
Іванова Івана Івановича
вул. Дайцов, 2, кв.1 м. Київ, 02032
Інформаційний запит
17.11.2012р. приблизно о 13:10 рухаючись по м. Сарни, вулицею Широка на власному автомобілі …, реєстраційний номер …, Я був зупинений інспекторами ДАІ нагрудні знаки РВ 0194, та РВ 0357, нібито за проїзд на заборонний знак 3.1 «Рух заборонено», з табличками 7.4.1 та 7.4.6. На моє пояснення, що знака 3.1 «Рух заборонено», з табличками 7.4.1 та 7.4.6 Я не бачив, так як переді мною одразу за перехрестям зупинився автобус який рухався паралельно з моїм автомобілем, для висадки пасажирів, та закривав огляд праворуч на знак 3.1 «Рух заборонено», з табличками 7.4.1 та 7.4.6, інспектор РВ 0357 відповів, що знак висить високо, і нібито я його мав бачити, та почав робити вигляд що складає протокол про порушення правил дорожнього руху, куди нібито записував мої дані посвідчення водія, та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.
Розташування протоколу відносно мене було таке, що Я не мав можливості бачити його заповнення. Отримавши мої дані посвідчення водія, та свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, інспектор РВ 0357 відійшов від мого автомобіля, та сів у службовий автомобіль.
Згодом інспектор РВ 0357 почав просити, щоб я підійшов до їх службового автомобіля для того, щоб в протокол внести запис щодо клопотання перенесення розгляду справи за місцем проживання. Я відмовився виходити. Інспектор РВ 0357 ще принаймі тричі просив вийти з автомобіля, мотивуючи тим, що надати протокол до його повного складання він мені не може, так як Я його можу пошкодити. Я категорично відмовився виходити з автомобіля, та запропонував зробити запис в протокол, який буде знаходитися в руках інспектора, на що інспектор РВ 0357 відповів, що так буде мені не зручно, на що Я відповів, написання кількох слів не потребують зручності. Але інспектор знову відійшов від мого автомобіля, та сів у службовий автомобіль.
Згодом інспектор РВ 0357 підійшов до мого автомобіля, та сказав, що на цей раз мені пощастило, він робить усне попередження. Знову сівши в службовий автомобіль, інспектори РВ 0194, та РВ 0357 без ввімкнення проблискових маячків, порушуючи дію знака 3.1 «Рух заборонено», з табличками 7.4.1 та 7.4.6 поїхали в зворотному напрямку по вул. Широка.
Вважаю, що викладені вище факти, а саме отримані дані моїх документів, та можливо заповнений протокол, можуть бути використані в протиправних цілях, наприклад для фальсифікації заочного протоколу з фіктивними свідками та фіктивним порушенням. Розмову з інспектором та викладені факти може підтвердити пасажир автомобіля, які весь час зупинки перебував в салоні автомобіля.
Відповідно до ст.40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні, чи колективні звернення, або особисто звертатись до органів державної влади та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення та дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
Згідно ст. 22 ЗУ «Про інформацію» під запитом щодо надання письмової або усної інформації розуміється звернення з вимогою надати письмову, або усну інформацію про діяльність органів законодавчої, виконавчої та судової влади України, їх посадових осіб, з окремих питань.
Стаття 10 ЗУ «Про інформацію», зазначає, що право на інформацію забезпечується зокрема обов’язком органів державної влади, а також органів місцевого самоврядування інформувати про свою діяльність та прийняті рішення; вільним доступом суб’єктів інформаційних відносин до статистичних даних, архівних, бібліотечних і музейних фондів;
Відповідно до статті 43. ЗУ «Про інформацію» кожний учасник інформаційних відносин для забезпечення його прав, свобод і законних інтересів має право на одержання інформації про:
- діяльність органів державної влади;
- те, що стосується його особисто.
Керуючись ст.ст. 10, 22, 40, 43 прошу письмово надати відповідь на такі питання:
1. З якою метою інспектором ДАІ було записано реквізити моїх документів, що містять також адресні дані, яким чином ним, як посадовою особою забезпечено їх конфіденційність, та захист від протиправного використання?
2. Так як протокол на місці не був повністю складений, я зрозумів, що пояснив та довів інспектору свою невинуватість, проте існує безліч фактів службового підроблення протоколів працівниками ДАІ, тому прошу повідомити, чи складено відносно мене інспектором ДАІ, або його напарником, адміністративний протокол та постанова 17.11.2012р, якщо так, то прошу надіслати мені рекомендованим листом їх копії для можливості оскарження в установленому законом порядку.
З повагою.
В моей ситуации по сути, если бы не поехал под знак, пришлось бы нарушать п.10.10 - езда задним ходом на перекрестке, да еще и при ограниченной видимости.
bloh-ua писал(а):
Спасибо, напишу через пару дней. А по поводу штрафа за езду задним ходом на перекрестке может кто помочь?
ст.122 ч.2
Цитата:
Нарушение водителями ТС правил проезда перекрестков, проезд на запретительный сигнал светофора или жест регулировщика, непредоставление преимущества в движении маршрутным ТС, нарушение правил обгона и встречного разъезда, безопасной дистанции или интервала, расположения транспортных средств на проезжей части, пользование внешними осветительными приборами или предупредительными сигналами при начале движения или изменении его направления, их переоборудование, использование водителем средств связи (без громкой связи), а так же нарушение правил учебной езды
Размер штрафа: 425-510 грн.
Ст.122 ч.4
Цитата:
Нарушение, предусмотренные ч. 1, 2, 3 этой статьи, которые стали причиной создания аварийной ситуации
Размер штрафа: 680-850 грн. или лишение права управление на 6-12 мес.